• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 105 z 244
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 244

 #443046  autor: directpl
 24 lis 2010, 21:20
Witam.
Mam abonament dla osoby fizycznej w Play (umowa na 12mc).

To dosyć dziwna sytuacja:
Dziś koleżanka do której napisałem kilka smsów i parę razy zadzwoniłem (sieć Era - na kartę) poinformowała mnie, że za każdym razem jak wysyłałem jej sms'a lub dzwoniłem, otrzymywała telefon od miłej Pani (nie zapamiętała nazwiska) z usilną propozycją, aby kupiła sobie telefon i abonament w Playu to będzie miała za darmo rozmowy do Play itd. Zaznaczę, że pierwszy raz na jej numer zadzwoniłem w sobotę (20.11.2010), i już od razu po tamtej rozmowie otrzymała telefon od w/w Pani.

Chciałbym się dowiedzieć co mam o tym myśleć i co zrobić w tej sytuacji.
Liczę na pomoc.

Pozdrawiam,
Tomasz Baraniecki

 #443047  autor: playonline
 24 lis 2010, 21:24
directpl pisze:To dosyć dziwna sytuacja
No tak, dziwna. Pierwszy raz sie z tym spotykam.. :)

Ja raz powiedzialem chlopakowi z utrzymania Play, ze nie chce przedluzac umowy na internet i wystarczylo. Gorzej jest w Orange, tam to dzwonili o kazdej godzinie choc za kazdym razem mowilo sie im, ze nie chce sie dalej z nimi wspolpracowac...
W Plusie tez czesto dzwonili ale tylko dlatego, ze nie mialem czasu z nimi rozmawiac. Dali sobie spokoj. :)

 #443048  autor: wezysko
 24 lis 2010, 21:27
dkf pisze:
Także play4you2 współczuje ci, że musisz na takie pierdoły jakichś sfrustrowanych ludzi odpowiadać
Zastanawia fakt z jaką łatwością przychodzi ci (celowo z małej litery) obrażanie innych... Oczywiście nie wiesz o co chodzi, ale dla ciebie to nie jest istotne... Widać to nie ja mam problem z frustracją, ale ty... Prawdopodobnie czujesz się zaraz lepiej gdy kogoś obrazisz... Zapytaj wpierw o szczegóły, ja chętnie odpowiem.. a wtedy wydawaj wyroki czy ktoś jest frustratem czy nie... Postawa jaką zaprezentowałeś je dokładnie taka jaką spotykam ze strony play.. Od miesiąca nie moge doczekać się odpowiedzi jak to możliwe ze jestem w dwóch różnych miejscach jednocześnie, oddalonych o kilka kilometrów, gdzie po drodze mijam kilka innych nadajników play... Takie proste pytanie, a przerasta wszystkich...
Czym, że sobie zasłużyłem drogi dkf, że tykasz mi i to w dodatku z małej litery, świadczy to o kompletnym braku wychowania i wielkim kompleksie, którego nie potrafisz ukryć...Ale do rzeczy....Twój post jakby tylko zdopingował mnie do napisania kilku zdań nad nieszczęściami jakie spotykają co chwila użytkowników Play. I jeśli nie zrozumiałeś - to przyrównałem swój przykład, że mi jakoś wszystko działa, i że mam chyba inny Play a co najgorsze mam też inny internet...I jeśli przeczytałeś ze zrozumieniem, to nie negowałem Twojego przypadku z internetem - nie znam tej usługi a wyśmiałem - tak tak wyśmiałem fakt, Ze Play wysłał do Ciebie sms-y specjalne i obciążył Ciebie rachunkiem za nie. Kiedyś mój syn karmił rybkę - z popularnego serwisu gdzie wysyłają darmowe aplikacje - i za każdym karmieniem kasowało 9+vat - nazbierało się tego ok. 1000 zł. Sprawdź może ty też karmisz rybkę, lub masz jakaś inna fajną aplikację za 9zł +vat - to taka dobra rada na rachunek sumienia
Nic z tego co napisałem nie cofam

 #443056  autor: dkf
 24 lis 2010, 21:40
wezysko pisze:tak tak wyśmiałem fakt, Ze Play wysłał do Ciebie sms-y specjalne i obciążył Ciebie rachunkiem za nie.
Jeśli nie ja je wysłałem to kto..? Owszem, był to duży skrót myślowy, bo play twierdzi że żadnego błędu w systemie nie było, pozostaje więc tylko celowe działanie.. Na marginesie dodam że mój telefon zabezpieczony jest kodem, i tylko osoby znające kod mogły by wejść w wiadomości i wysłać sms.. Kod znają tylko dwie osoby, moja żona i ja.. Przypadkiem nie da się tego wysłać, bo trzeba wpisać 11 znakowy kod. dwie litery i 9 cyfr.. Przypadek można więc wykluczyć.. Sugerowałem w play, że może ktoś usilnie próbował ściągnąć sobie grę, dlatego aż9 razy wysłał ten sam kod, a z jakiegoś powodu system wysyłał to dalej już podłączając to pod mój numer.. Wszystkie smsy dzieliło zawsze kilka dni, nie było żadnego który był by jeden po drugim.. Dlatego użyłem takiego skrótu myślowego..
w kwestii play reaguje dość nerwowo, to prawda.. Wynika to z bezsilności, bo im wolno mieć wszystkich w du...żym niedomówieniu..

 #443062  autor: playonline
 24 lis 2010, 21:51
dkf pisze:Jeśli nie ja je wysłałem to kto
Niektore oplaty sa takze pobierane za te smsy specjalne ktore przychodza...

Jesli takie dostajesz to co za problem je wygooglowac i sprawdzic skad one przychodza? Zawsze jest jakis nadpis lub informacja od kogo one przychodza...

 #443073  autor: ppp1ppp
 24 lis 2010, 22:22
playonline pisze:
dkf pisze:Jeśli nie ja je wysłałem to kto
Niektore oplaty sa takze pobierane za te smsy specjalne ktore przychodza...
tylko gdy wyraziliśmy zgodę na subskrypcję

 #443075  autor: playonline
 24 lis 2010, 22:35
ppp1ppp pisze:tylko gdy wyraziliśmy zgodę na subskrypcję
Zgadzam sie. Jednak co w przypadku gdy ludzie tego nie czytaja tylko zatwierdzaja jak leci? Pozniej placza..

 #443102  autor: ukefake
 25 lis 2010, 01:15
ppp1ppp pisze:tylko gdy wyraziliśmy zgodę na subskrypcję
jakiś czas temu, również w tym wątku, ludzie skarżyli się na pewną ciekawą akcję głosowo-smsową prowadzoną poprzez sieć P4. Polegało to na tym, że najpierw dzwonił automat i zachęcał do wzięcia udziału w konkursie. Aby potwierdzić chęć wygranej wystarczyło wcisnąć klawisz "1". Powodowało to codzienne otrzymywanie smsa płatnego 4+vat. Polak potrafi ;)

 #443112  autor: qper
 25 lis 2010, 08:34
Mam takie pytanie.

Na telefonie firmowym składaliśmy reklamację dot. dostarczania uciętych wiadomości SMS.

Reklamację złożyliśmy za pomocą panelu WWW 24.10.2010.

Minął miesiąc od złożenia, a zgłoszenie cały czas ma status zarejestrowane.
Nie zostało nawet ruszone.


numer zgłoszenia 23100295


To chyba nowy poziom obsługi klienta biznesowego...

 #443114  autor: playonline
 25 lis 2010, 09:03
ukefake pisze:wystarczyło wcisnąć klawisz "1"
Czyli potwierdzic chec wziecia udzialu w konkursie. ;)
qper pisze:To chyba nowy poziom obsługi klienta biznesowego
Nie ma znaczenia czy biznesowy klient czy indywidualny. Jezeli zglaszasz cos przez www to z doswiadczenia (po swoich numerach) wiem, ze zgloszenia sa dluzej rozpatrywane.

Jezeli zglaszasz problem techniczny to NAJLEPIEJ przez infolinie (zaplacisz 1zl) gdyz przez www nie wypelnisz szablonu, tak samo udajac sie do punktu szablonu nie wypelnisz. Bez szablonu i konkretnych przykladow (nr tel, dzien, godzina, itp i to wszystko aktualne) to ciezko jest technicznym cokolwiek sprawdzic (nie dziwie sie bo pewno maja troche roboty).

 #443126  autor: play4you2
 25 lis 2010, 10:20
agaak pisze:Czy numer stacjonarny na zasięgu własnym/plusa. Za 5zł/mc albo 15zł/rok, takie 2w1 jak era numer stacjonarny, ale w play fresh. Wprowadzicie?
Na chwilę obecną nie ma takiej usługi, ale nie wykluczone, że w przyszłości może się ona pojawić.
michaldst pisze:Witam Play4you.
Już Ci tłumaczę. Wszystko zależy od tego, jaki byś chciał wybrać Abonament, ale jak "standardowy", to powinieneś okazać jedynie dowód. Pełna dokumentacja dotyczy raczej tych "najwyższych" abonamentów z najdroższymi telefonami. Niemniej jednak, Operator zawsze ma prawo do tego, aby poprosić Cię o jakiś dodatkowy dokument. Jednak jeżelijesteś naszym stałym Klientem (a tak by to wyglądało), wtedy nie będzie z tym problemu, aby z Fresha zrobić migrację do Abonamentu na podstawie tylko dowodu osobistego.
pawelpp pisze:P4Y, na PW mogę ci podać hasło do mojego profilu
Wiesz doskonale, że nie mogę od ciebie żądać takich danych, nawet jakbym mógł, to i tak nic z tego, ponieważ otrzymujesz hasło jednorazowe na swój telefon. Niemniej jednak, naprawdę masz bardzo ciekawy przypadek. Sam się dziwię, dlaczego akurat w twoim przypadku zawsze są jakieś niedogodności. Może warto by było, abyś zresetował hasło i założył nowe konto, na inny mail? Trudno mi to teraz inaczej określić. To oczywiście tylko moja propozycja, ale decyzję podejmij oczywiście sam.
e-nauta pisze:Nr zgłoszenia 24044657. Dziękuję za uwagę i polecam się łaskawej pamięci!
Z tego co widzę, to zgłoszenie jest już zamknięte. Jednak mam do Cibeie pytanie, czy wszystko jest już ok?
albatros93 pisze:Da się przejść z abonamentu na mixa w trakcie trwania umowy?
Nie.
irom pisze:dalej rozpatrywane
Dzisiaj ktoś do Ciebie zwadzwoni w tej sprawie. Masz moje słowo.
lwiczek pisze:U mnie to kwestia techniczna właśnie
W twojej sprawie pamiętam, że robiono jeszcze analizy, ale chyba dzisiaj miało się to już zakończyć. Z pewnością odezwą się do Ciebie jak tylko techniczny zakończy sprawdzanie wszystkich danych.
dkf pisze:play ma duże problemy...
Masz bardzo ciekawe teorie, niemniej jednak, niestety nie mogę się z nimi zgodzić. Twierdzisz, że powierdzono, że byłeś zalogowany do 2 nadajników jednocześnie, oddalonych od siebie kilka km. Otóż, jest to raczej mało prawdopodobne, ale skoro robiłeś zgłoszenie, to podaj mi jego numer, z chęcią przyjrzę się tej odpowiedzi. Istnieje mozliwość przelogowania się między nadajnikami, ale nie zalogowania jednocześnie do 2 nadajników. Naprawdę, z wielką ciekawością prześledzę te odpowiedzi. Jest jeszcze jedna kwestia. Żaden konsultant podczas rozmowy telefonicznej nie jest w stanie podać Ci lokalizacji, gdzie byłeś zalogowany, chyba że, otrzymali taką informację z działu technicznego. System na którym pracują, nie pokazuje im twojej lokalizacji. Tak więc, nie jest to mozliwe, aby podali Ci miejscowość w której byłeś zalogowany. Jeżeli nie robiłeś zgłoszenia, to proszę Cię o jego zrobienie. Osobiście przekażę tą sprawę do działu technicznego. Co do internetu.. Wiele razy powtarzałem, że jeżeli ktoś kupuje tzw. "smartfon", bardzo proszę, aby dokładnie zapoznał się z instrukcją i wyłączył ewentualnie wszystkie mozliwe aktualizacje. Zwłaszcza, jak ten smartfon ma androida, to należy liczyć się z tym, że tak może być. Nie wspomnę tu o tym, że jeżeli posiadamy jakieś aplikacje, które sami pobraliśmy, to one mogą swobodnie (pomimo, że wyłączymy w nich aktualizacje) ppbierać różne dane. Niestety, z takimi sprawami spotykam się bardzo często, ale przykro mi, jednak wszystkie te połączenia internetowe są prawidłowo zrealizowane i bardzo mi przykro, ale opłata za nie również jest nalicozna w oparciu o Cennik usługi.
Co do wiadomości Premium, to również nie jest dziwne. Są różnego rodzaju konkursy, jeden z nich był ostatnio organizowany w naszej sieci przez firmę komercyjną. Polegał on właśnie na tym, że za wiadomość którą właśnie otrzymamy w ramach tego konkursu, ponosimy opłaty. Aktywacja konkursu mogła nastąpic na 3 różne sposoby, poprzez odesłanie na jedną z porpozycji woadomości o treści tak, samoczynne przystąpienie do konkursu, lub podczas rozmowy telefonicznej, zachęcającej do konkursu wciśnięcie cyfry "1". Jeżeli nadal masz zastrzeżenia co do tych wiadomości - zrób zgłoszenie. Jesteśm,y w stanie wszystko perfekcyjnie sprawdzić i wytłumaczyć, skąd i dlaczego masz takie naliczenia.
Na zakończenie zapewniam Cię, że nikogo nie naciągamy. Wszystko jest określone w Regulaminach i Cennikach. Zawsze zachęcam do zapoznania się z danym Regulaminem lub Cennikiem, aby właśnie w przyszłości uniknąć podobnych zdarzeń.
directpl pisze:Chciałbym się dowiedzieć co mam o tym myśleć i co zrobić w tej sytuacji.
Liczę na pomoc.
Podejrzewam, że to mógł być całkowity przypadek. Propozycje sprzedaży nie działają w ten sposób, że sprawdzamy do kogo dzwonicie i bierzemy ich numery. To nie byłoby zgodne z prawem. Prawdopodobnie twoja koleżanka podała kiedyś zgodę na przetwarzanie własnych danych w celach marketingowych jakiejś firmie, która te dane sprzedaje. Stąd jest ten kontakt (prawdopodobnie). Koleżanka zawsze ma prawo spytać się, skąd mamy jej dane (albo podczas rozmowy z konsultantką, albo wysyłając do nas pismo, podając w nim szczegółowe informacje na temat połączenia głosowego od nas (godzina połączenia, na jaki numer, z kim rozmawiała i o czym byłą rozmowa).
qper pisze:numer zgłoszenia 23100295

Powiedz mi proszę, czy te problemy nadal występują?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #443127  autor: kuwejt
 25 lis 2010, 10:37
playonline pisze:
kuwejt pisze:Jak można zamówić więcej niż jeden na jeden adres
Jak juz jestes w "koszyku" pod zakupem "starter" masz mala czcionka "kontynuuj zakupy". Przejdziesz do eshopa gdzie klikasz na belce "karta" i wybierasz darmowy starter i tak max 3 mozesz zamowic.

Wlasnie tak zamowilem.
Faktycznie, da się tak :smt030 Dzięki :smt006

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #443134  autor: playonline
 25 lis 2010, 11:08
kuwejt pisze:Faktycznie, da się tak Dzięki
Prosze.
play4you2 pisze:Żaden konsultant podczas rozmowy telefonicznej nie jest w stanie podać Ci lokalizacji, gdzie byłeś zalogowany
GCI? CID? A czy w Orange nie widza? Kwestia rozeznania co do czego nalezy. No ale w Play moze jest inaczej.

Jak juz jestesmy przy temacie. To czy Play ma mozliwosc weryfikacji gdzie dokladnie znajduje sie karta SIM (nie do jakiej stacji jest zalogowana)? Chodzi mi o usluge lokalizacji poprzez stacje naziemne (jezeli to tajemnica to ok :) ).

 #443137  autor: e-nauta
 25 lis 2010, 11:46
play4you2 pisze:
e-nauta pisze:Nr zgłoszenia 24044657. Dziękuję za uwagę i polecam się łaskawej pamięci!
Z tego co widzę, to zgłoszenie jest już zamknięte. Jednak mam do Cibeie pytanie, czy wszystko jest już ok?
Dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie

Odpowiedziano mi tylko na jedno pytanie (dlaczego nie mogę aktywować e-faktur on-line) i udzielono porady jak to zrobić w salonie :p

Natomiast moje minuty i promocje wyparowały i wszystko nadal jest poza abonamentem :(

Kolejne zgłoszenie: 24 266 208

 #443139  autor: play4you2
 25 lis 2010, 12:43
playonline pisze:(jezeli to tajemnica to ok ).
Nie mogę na to pytanie odpowiedzieć :wink:.
e-nauta pisze:Kolejne zgłoszenie: 24 266 208
Ok, poproszę o jego rozwiązanie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #443140  autor: jahu_2006
 25 lis 2010, 12:46
P4Y 2
Napisałem zgłoszenie jak kazałeś podałem ci nr kilka razy ale nie widzę żeby było rozpatrywane a siedzi na play24 od 22.11.2010 zajmij się nim proszę bo inni to zbagatelizują

Podaję nr zgłoszenia 24124352

 #443141  autor: Publius
 25 lis 2010, 12:46
Czy SMSy z bramki naprawdę kiedyś pojawiały się w billingu?

Obrazek
To zrzut ze statusu wiadomości wysłanych z bramki, widnieją jako wysłane. Rzeczywiście bramka chyba wstała, bo na ostatnią z nich otrzymałem odpowiedź. Czyli pewnie dotarły wszystkie.

Natomiast w Play24 w historii wygląda to tak:

Obrazek
Jako ostatnia widnieje wiadomość z 11:51:03 - ostatnia jaką wysłalem z telefonu. Wysłanych z bramki nie ma. Nie zeszły też środki z konta (Nie żeby mi na tym specjalnie zależało :mrgreen:) . Bramka jest rozliczana z opóźnieniem normalnie, czy to jakiś lag?

 #443143  autor: user_delete19
 25 lis 2010, 12:59
play4you2 pisze:lwiczek napisał/a:
U mnie to kwestia techniczna właśnie


W twojej sprawie pamiętam, że robiono jeszcze analizy, ale chyba dzisiaj miało się to już zakończyć. Z pewnością odezwą się do Ciebie jak tylko techniczny zakończy sprawdzanie wszystkich danych.
No na razie jeszcze 'mysla', niemniej zauwazylem pewien problem - numer kontaktowy (*) podany jest jakis 'od czapy' a jak zadzwonia na numer ktorego zgloszenie dotyczy to tez za wiele nie zalatwia.. (telefon ojca) >:
i tutaj pojawia się lekka zagwózdka związana z (*) dlaczego do diaska nie można zaktualizować danych kontaktowych z poziomu play24?! :/

 #443144  autor: KC-KARLOS
 25 lis 2010, 13:01
Play4You2 - spójsz na moją wiadomość na PW - chodzi o aktywację dwóch kart SIM z e-shopu PF - podałem numery seryjne tych kart SIM (wiadomość z 2010-11-23, 11:16, temat: "Niedziałające karty SIM e-shop (Darmowe startery Play Fresh)". Proszę o rozwiązanie mojego problemu. Pozdrawiam

 #443145  autor: play4you2
 25 lis 2010, 13:01
play4you2 pisze:Dzisiaj ktoś do Ciebie zwadzwoni w tej sprawie. Masz moje słowo.
Właśnie dostałem informację, że próbowabno się z Tobą połączyć 2-krotnie i niestety, nie odbierałeś telefonu. W takim razie wysłany zostanie do Ciebie list z informacją. Nawet rozmawiano z właścicielem usługi, nie znał sprawy i nie przekazano informacji. Jakbyś miał jakieś dodatkowe pytania, to zapraszam.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 105 z 244
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 244
  • 1
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 244