• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #442473  autor: Maniek99
 21 lis 2010, 13:38
Witam

Od kilku dni obserwuję że korzystanie z menu pod *111# stało się mocno uciążliwe.
Chodzi o to że trzeba się bardzo sprężać żeby dotrzeć do interesującej nas opcji.
Jeżeli któryś krok wykonamy w czasie powyżej ~4s, sieć już nam nie odpowie, a po kilkudziesięciu sekundach wyskoczy "błąd sieci".

Sprawdzałem na dwóch kartach/telefonach i dzieje się to samo.

Wygląda na to że jakiś "specjalista" dorwał się do timeout-ów i coś przekombinował.

Też tak macie?
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 21:57 przez Maniek99, łącznie zmieniany 1 raz.

 #442478  autor: michalus
 21 lis 2010, 14:00
Niestety tak:-(

 #442480  autor: amigo007
 21 lis 2010, 14:16
Odkąd pamiętam korzystanie z *111# od zawsze było problematyczne. Numer mam w play od dawna. Zaczynałem od taryfy play karta. Parę razy zgłaszałem problemy z działaniem ussd *111#, niestety u nich zgłaszanie czegoś to jak grochem o ścianę. Może zrobimy do play jakieś zbiorowe zgłoszenie? Pojedyncze zgłoszenia nie robią na nich wrażenia...

 #442484  autor: Maniek99
 21 lis 2010, 14:37
Tylko jak takie zbiorowe zgłoszenie zrobić?

Jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy, to żeby wszyscy zrobili zgłoszenia na play24 i potem hurtem przekazać to do p4y i rzecznika.

 #442502  autor: DanielR
 21 lis 2010, 16:14
Potwierdzam.
Chyba zbyt wcześnie pochwaliłem ostatnio bezproblemowe działanie Play 24 Menu.
Znów od jakiegoś czasu występują problemy z timeoutami. :(
Irytuje mnie ta cała prowizorka! Kiedy to się skończy?!
Tak samo krótkie czasy na wykonanie żądania zastosowano w wypadku usługi Zadzwoń do mnie. :( :evil: :twisted:
Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 16:25 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #442503  autor: amigo007
 21 lis 2010, 16:15
Też nie wiem za bardzo jak to zrobić. Gdyby u każdego urzytkownika była taka sama treść zgłoszenia, to może sam rzecznik by się tym zainteresował. No ale to trzeba by zwerbować wiele osób...

 #442513  autor: Maniek99
 21 lis 2010, 16:53
Ja już wysmarowałem zgłoszenie i przekazałem do P4Y z załącznikiem do tego wątku.
Proponuję pozostałym zrobić podobnie.

 #442528  autor: rogmaniek
 21 lis 2010, 18:36
A to się pogorszyło z tym timeout'em?! Bo jakoś nie zauważyłem różnicy. Po prostu korzystam wybierając odpowiednie opcje. Po sprawdzeniu czegoś czy aktywowaniu jakieś usługi czy pakietu kończę "przemieszczać" się po Play24 Menu :-D Tutaj nie ma specjalnie czego długo czytać czy się zastanawiać :P Chociaż już spotykałem z tymi timeout'ami. Ale jakoś mnie to nie irytowało. Wczoraj "normalnie" włączyłem pakiet i dziś również wszystko, wg mnie, bez zauważalnej różnicy działa, jeśli chodzi o kod: *111#

W Polkomtelu też po jakimś czasie "bezczynności" samo "wyrzuca" z menu *110# i jakoś mi to nie przeszkadza.

Gorzej z tym pomieszaniem usług i pakietów. Bo dla mnie to głupie, że pakiet 30zł za 10zł jest w opcji minuty :roll: Ale o tym "chaosie" była już mowa na tym Forum :P

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #442546  autor: Maniek99
 21 lis 2010, 19:40
To normalne że po jakimś sensownym czasie sesja zostaje zerwana, bo poco nie potrzebnie zajmować zasoby.
Problem pojawia się wtedy, kiedy timing nie pozwala na dojście do głębiej położonych opcji.

Z czterech słuchawek, które mam teraz pod ręką na SE W910i jest to najbardziej odczuwalne.
Nokia 3100, Samsungi X640 i J700 już trochę lepiej sobie z tym radzą.

Timer ustawiony na jakieś 15s załatwiłby sprawę.

 #442560  autor: kwistas
 21 lis 2010, 20:14
Dokładnie, niezależnie od modelu telefonu jest taki problem, chcę sobie sprawdzić stan pakietu internetowego play online, bo o dziwo tylko Play daje w taki sposób na sprawdzenie ważności pakietu.
*111# od kiedy pamiętam miało swoje humorki, teraz to już jest kompletna porażka, bo ludzie podpisują umowy, coraz więcej osób przechodzi do Play, przez to system całkowicie nie wyrabia w godzinach szczytu, czyli 15:00-20:00.
Niech dostawią więcej serwerów, albo dadzą dokładne kody do sprawdzenia danych usług, bez zbędnego wchodzenia w *111#.

Dodam jeszcze, że nie można w *111# aktywować pakietu Play online 100MB, bo takiej opcji po prostu nie ma.

 #442562  autor: maniek89
 21 lis 2010, 20:48
zawsze jest z tym problem od kiedy jestem w play a to ponad 2 lata juz

 #442573  autor: user_delete19
 21 lis 2010, 21:21
To menu działa śmiesznie...
A ostatnio prawie cały dzień siłowałem się z krótkimi kodami do wyłączania ACR i cały czas było "Failed" (własna/roaming, różne części miasta), a jak na złość potrzebowałem względnie szybko wyłączyć tą opcję :/

 #442625  autor: qper
 22 lis 2010, 09:44
lwiczek pisze:To menu działa śmiesznie...
A ostatnio prawie cały dzień siłowałem się z krótkimi kodami do wyłączania ACR i cały czas było "Failed" (własna/roaming, różne części miasta), a jak na złość potrzebowałem względnie szybko wyłączyć tą opcję :/
względnie szybko wyłącza się ona do 4h ;)

Jest dużo problemów z kodami, jak i duży bałagan w ułożeniu usług w menu.
Wielokrotnie o tym pisałem kilka miesięcy temu i do tego czasu nic się nie zmieniło. Ciężko to już nawet komentować.

Postanowiłem nie używać tego menu, żeby się nie denerwować :)

 #442629  autor: user_delete19
 22 lis 2010, 09:59
qper pisze:względnie szybko wyłącza się ona do 4h
Zakładając, że kod zostanie zaakceptowany a nie będzie zwracał "Failed" :P

 #442861  autor: zaq22
 23 lis 2010, 21:47
Dopóki nie przeczytałem tego wątku myślałem że kody w play przestały działać. Dopiero kiedy zacząłem wysyłać natychmiast po przyjściu komunikatu widzę że działają tylko trzeba się zmieścić w 4s. Play w ostatnich miesiącach zszedł totalnie na psy.

1. Kody USSD działają jeśli masz zacięcie sportowca
2. Nie można kodami aktywować pakietu internetowego 1 GB
3. Nie można sprawdzić przez internet do kiedy mamy ważne 100 minut na stacjonarne i play
4. Strona 24.playmobile.pl/Play24/billing.htm w dzień otwiera się kilka minut albo wcale
5. Zmyłka z notką sms i oszukańczy konkurs w którym po naciśnięciu przycisku dostajemy codziennie sms po 4,,88 zł/sztuka

Panowie z play: dlaczego w całkiem dobrej sieci zrobiliście taki syf ?

 #443958  autor: Maniek99
 30 lis 2010, 12:12
Dostałem odpowiedź w sprawie menu.
Podobno czas oczekiwania na wybór został wydłużony do 10s.
Jednak ja nie zaobserwowałem poprawy w działaniu, dalej trzeba się zmieścić w granicach 4-5s.

Za to chyba wydłużył się czas samej sesji.
Czyli jak już nie zdążymy wybrać pozycji menu, na wykonanie kolejnego podejścia trzeba poczekać około 120s, aż wyskoczy komunikat o będzie sieci - SE W910i.