• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #442079  autor: noak
 19 lis 2010, 17:15
dostałem dziś fakturę za neostrade na rachunku jest opłata za pakiet standard, można się tego pozbyć? wcześniej nie były żadne dodatkowe opłaty z tym związane

 #442118  autor: zoltan666
 19 lis 2010, 20:20
A TP tak się reklamuje, że obnizyła ceny Neostrady nawet o 25%, a tym czasem okazuje się, że za usługi które wcześniej były wliczone w cene Neostrady teraz trzeba płacić dodatkowo. I juz z tych 25% robi sie duzo mniej.
Co do rezygnacji - regulamin usługi e-bezpieczeństwo tp, pkt. 12. . Abonent może wypowiedzieć świadczenie Usługi przez TP z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Oświadczenie takie powinno zostać złożone pisemnie i przesłane na adres: Telekomunikacja Polska S.A., ul. Bażantów 35, 40-668 Katowice.

 #442124  autor: Patryk_
 19 lis 2010, 20:50
noak, robiłeś migrację ze starej oferty na "Wymarzony Internet" ?
Pewnie nie zaznaczyłeś w aneksie chęci wyłączenia e-bezpieczeństwa (które jak już przedmówca wspomniał nie jest darmowe w nowej promocji), i stąd ta opłata.

[ Dodano: 2010-11-19, 20:50 ]
zoltan666 pisze: że za usługi które wcześniej były wliczone w cene Neostrady teraz trzeba płacić dodatkowo. I juz z tych 25% robi sie duzo mniej.
Tyle, że ta usługa jest za przeproszeniem...warta.

 #442134  autor: zoltan666
 19 lis 2010, 21:39
Kiedy miałem jeszcze Neo korzystałem z e-bezpieczeństwo i nie narzekałem. Tyle, że wtedy było to jeszcze w ramach opłaty za Neo, teraz gdy trzeba płacić dodatkowo napewno warto rozważyc za i przeciw.

 #442177  autor: Prometo
 20 lis 2010, 08:15
Są przeież inne antywiry i nie musisz korzystać z McAfee. Ja osobiście pomimo że miałem wczesniej tego antywira nie korzystałem z niego. Wolałem inne.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #442187  autor: noak
 20 lis 2010, 08:56
nie korzystam z tego e-bezpieczeństwo mam swój antyvir migrowałem do nowej promocji ale zamawiałem telefonicznie nie przez internet więc nie wiedziałem że taka opłata będzie doliczona bo przecież pani na infolinii mnie o tym nie poinformowała, czy jak zadzwonię na BL i będę chciał z tego zrezygnować nie będą z tym związane jakieś koszta? bo nie wiem czy to jest obowiązkowe jako do umowy czy wciskają teraz ten shit na siłę i każą sobie płacić

 #442189  autor: Prometo
 20 lis 2010, 09:09
Znając życie to raczej nie jest to obowiązkowe tylko wciskają żeby zarobić. Mysle że jak zadzwonisz na BL to wyłacza to bezproblemowo.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #442191  autor: sebt
 20 lis 2010, 09:16
Witam! Sam mam podobny "problem", gdyż przedłużałem umowę i teraz mam "Lekki internet" (wcześniej "Bezpieczny" czy cos takiego). Umowa byla podpisywana w punkcie TP, lecz nie poinformowali mnie tam, ze bede placil dodatkowe złotowki za ten pakiet.. Ja nie chce z niego korzystac i chcialem sie go pozbyc, a zwlaszcza dlatego, ze niespodziewanie pojawiła sie nowa pozycja na rachunku - e-bezpieczeństwo standard +4zł (zależy na ile lat umowa, ja mam na rok). Zadzwoniłem na infolinie 801 505 505 to kazali mi zadzwonic na blekitna linie.. zadzwonilem na BL i tam mi powiedzieli, ze mozna zrezygnowac z pakietu, ale trzeba zrobic to listownie (zlozyc rezygnace z tej uslugi wysylajac list do hmm.. Katowic?) lub isc do punktu TP i poprosic o wylaczenie. Niby taka super obsluga telefoniczna.. reklamuja sie.. a przez tel sie tego badziewia wylaczyc nie da.. Co do dodatkowych kosztow- nie wiem.. W najblizszych dniach pojde do TP powiedziec zeby mi to wylaczyli, bo nie mam zamiaru placic za cos, z czego nie korzystam (niby 48zł/rok, ale po co mi to?).
Mysle, ze pomoglem, pozdrawiam : )

 #442202  autor: noak
 20 lis 2010, 10:54
specjalnie utrudniają liczą że komuś nie będzie się chciało pisać czy chodzić w końcu 4zł to nie majątek ale nawet jak by to 1zł był to bym zrezygnował nie korzystam to płacił nie będę, poza tym zawyża to abo za neostrade z 74zł na 78zł :lol:

 #442225  autor: simon.m
 20 lis 2010, 12:36
złóżcie pismo, po tym zadzwońcie i złóżcie reklamacje, na nieuczciwe zachowanie sprzedawcy, czy coś takiego i odliczą Wam bezproblemowo opłaty, które na ebezpieczeństwo ponieśliście

 #442239  autor: Prometo
 20 lis 2010, 13:19
Jak ja tydzień temu składałem zamówienie to pasek z tą opcją (e-bezpieczeństwo) był zwinięty i ustawiona była opcja e-bezpieczeństwo I. Dzisiaj widzę że pasek jest rozwinięty i nie jest zaznaczona żadna opcja. Widocznie wiele skarg było.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #442824  autor: Spioszek
 23 lis 2010, 18:01
Też dostałem na nowej fakturze e-bezpieczeństwo którego nie chciałem.

To była migracja na nową Neostrade przez telefon.

Wczoraj napisałem przez strone TP reklamacje, narazie pisze że jest w toku ciekawe co zrobią.

 #443373  autor: noak
 26 lis 2010, 15:35
też napisałem reklamacje przez konto TP i już mi tą usługę e-bezpieczeństwo wyłączyli, status
Rezygnacja - e-bezpieczeństwo standard - zrealizowane