• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #441966  autor: Titus Pullo
 18 lis 2010, 21:36
Witam. Temat jest trochę enigmatyczne ale już wyjaśniam o co chodzi. Posiadam dwa numery w erze. Jeden stacjonarny (ważny jeszcze 2 lata) oraz drugi komórkowy (właśnie kończy mi się umowa). Złożyłem wniosek o przeniesieniu numeru komórkowego do sieci Play. I zaczynają się schody. Otrzymałem od Ery pismo w którym jest napisane, iż dopóki mam umowę na erę stacjonarną nie mogę przenieść numeru komórkowego do innej sieci. Jedyne co mogę zrobić to zerwać umowę z erą stacjonarną, zapłacić karę i stracić oba numery. I pytanie czy nie mam innego wyjścia i muszę się męczyć z Erą komórkową aż do wygaśnięcia ery stacjonarnej?
 #441988  autor: st.konsultant
 18 lis 2010, 22:55
Titus Pullo pisze:Witam. Temat jest trochę enigmatyczne ale już wyjaśniam o co chodzi. Posiadam dwa numery w erze. Jeden stacjonarny (ważny jeszcze 2 lata) oraz drugi komórkowy (właśnie kończy mi się umowa). Złożyłem wniosek o przeniesieniu numeru komórkowego do sieci Play. I zaczynają się schody. Otrzymałem od Ery pismo w którym jest napisane, iż dopóki mam umowę na erę stacjonarną nie mogę przenieść numeru komórkowego do innej sieci. Jedyne co mogę zrobić to zerwać umowę z erą stacjonarną, zapłacić karę i stracić oba numery. I pytanie czy nie mam innego wyjścia i muszę się męczyć z Erą komórkową aż do wygaśnięcia ery stacjonarnej?

Do numeru stacjonarnego faktycznie musi być przypisany numer komórkowy, ale w Salonie lub Sklepie powinieneś załatwić sprawę. Przypiszą do Ery Domowej jakiś numer wirtualny a ten będziesz mógł przenieść. Chyba, że na dniach coś się w tej kwestii zmieniło, ale nie sądzę, bo jeszcze kilka dni temu przerabiałem ten temat w pracy i sprawa została załatwiona.

Aczkolwiek to jest dobra wola Operatora (i wiadomo kasa, bo szkoda tracić również Klienta na tym numerze), bo teoretycznie może w takiej sytuacji rozwiązać umowę na stacjonarnym.

 #442106  autor: Titus Pullo
 19 lis 2010, 18:55
Dzięki za odpowiedź. Sprawa rozwiązana dokładnie tak jak pisałeś, poprzez wirtualny numeru.