• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 99 z 244
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 244

 #441450  autor: qper
 16 lis 2010, 17:30
Karlos20 pisze:To najprawdopodobniej jest aktywna usługa NOTKA SMS. Proponuje w menu telefonu znaleść opcji Przekazów połączeń i w opcjach numer jest zajęty / nieosiągalny / nie odpowiada - ustawić nr przekazów 790998725
Następnie spróbować odrzucić połączenie albo jeden z numerów na chwilę wyłączyć. W razie problemów, napisz do Play4You2

proponuje również zajrzeć na: http://blogplay.pl/2010/08/upraszczamy- ... notki-sms/
oraz:
http://blogplay.pl/2010/08/notka-sms/
i: http://blogplay.pl/2010/08/jeszcze-o-notce/
Tam jest wszystko opisane o (C)notce SMS. Pozdrawiam!

[ Dodano: 2010-11-16, 13:39 ]
playonline pisze:Play24 pod Windowsem nie dziala a pod Linuxem loguje sie ale nie ma wyloguj i zakladki nie dzialaja.

Link do wideo: TUTAJ KLIKNIJ

Plik ma format AVI (nagrywany pod Linuxem) ale zapomnialem dodac rozszerzenia..
A ja godzinę temu sprawdzałem Play 24 i wszystko działa jak należy - trzeba tylko troche poczekać, bo długo się ładuje :)
Działało a teraz 17:30 już nie działa.

Totalna loteria.

 #441462  autor: phoenix505
 16 lis 2010, 18:15
Witam mam drobny problem z eshopem Play otóż dziś rano złożyłem zamówienie na PS3 w abonamencie na 69 zł. Owszem wszystko ładnie fajnie po zakończeniu procesu składania zamówienia dostałem nr przesyłki i na tym koniec. Ani żadnego maila potwierdzającego ani nic. Napisałem maila do pomocy na playmobile.pl dostałem zwrot że przyjęto moje zgłoszenie i na tym cisza. I teraz pojawia się moje pytanie ile powinienem czekać na maila weryfikacyjnego i jak długo będę musiał czekać na przesyłkę ? (Dodam jeszcze że dodatkowe wątpliwości wzbudziła konsultantka na czacie która powiedziała że firma wycofała z oferty ps3 :shock: ) Czy ktoś pracujący w Play może mi pomóc ?

 #441488  autor: jahu_2006
 16 lis 2010, 20:09
phoenix505 pisze:dziś rano złożyłem zamówienie na PS3 w abonamencie na 69 zł.
Nie pracuje w Play ale powiem ci że PS3 na dzień dzisiejszy skończyły się na magazynie i Marcin na blogu obiecał że gdy będzie znał termin dostawy PS3 to wszystkich poinformuje na blogu o tym. Więc trzeba czekać :)

 #441491  autor: playonline
 16 lis 2010, 20:25
Pytanie do P4Y..

W dniu 08.11.2010r. wyslalem do Play na adres korespondencyjny rozwiazanie Umowy na Play Online (ktore wydrukowal mi pracownik Salonu). List ten wyslalem poleconym priorytetem. Potwierdzenie te wedlug pracownika Poczty Polskiej mialo zostac dostarczone 10.11.2010r. Na chwile obecna w Play24 nadal nie widac tego wypowiedzenia. Przeslalem wiec na wszelki wypadek potwierdzenie przeslania do was wypowiedzenia, co zawarte jest w zgloszeniu nr XXXXXXX. Niestety Play24 nie dziala wiec poki co numeru nie podam...

Zastanawia mnie jednak fakt, ze do chwili obecnej tego rozwiazania umowy nie ma a jak dzwonilem do BOK aby sie dowiedziec czy wplynelo to taka sama odpowiedz uzyskalem. Zrobilem wiec kolejne zgloszenie aby dowiedziec sie co sie z tymi dokumentami stalo. Poki co zadnej odpowiedzi.

Nie zamierzam placic calych 80zl za te 10GB, kiedy skonczy sie promocja dla abonentow (skoro tymbardziej przeslalem do was potwierdzenie) poniewaz wypowiedzenie wyslalem ze sporym wyprzedzeniem a wiec mieliscie czas na zarejestrowanie tego dokumentu.

Wiem, ze jest regulamin a w nim zapisy ale w ten sposob mozna takich wypowiedzen dlugo nie rejestrowac...:

Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów

§ 16. Czas obowiązywania umowy oraz zawieszenie usług

5. Zarówno Abonent, jak i Operator, są uprawnieni do rozwiązania Umowy z zachowaniem okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Umowy zawarte na czas określony mogą określać inne zasady ich wcześniejszego rozwiązywania.

6. Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień doręczenia na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.


Mam wiec nadzieje, ze zajmiesz sie ta sprawa i przeslesz info / maila do odpowiedniej osoby z archiwizacji aby sprawdzila co sie dzieje. Cykl rozliczeniowy konczy sie 19.11.2010r.

No i kolejny raz ponaglam moja reklamacje... (jako rekompensate zaproponowalem upust na abonamencie lub gadzety). W tej sytuacji wole otrzymac upust na abonamencie np 50% jesli nie zdarzycie z tym wypowiedzeniem...

AKTUALIZACJA

Kontaktowalem sie z BOK i mam te numery zgloszen/reklamacji:
a) 22309852 (reklamacja z 02.10.2010) - mam nadzieje, ze te 50% rabatu na abonament za to, ze jest zasadna i w dodatku przeterminowana zostanie mi przyznane (konsultantka dzis dodala komentarz, ze domagam sie tych 50% chociaz w roszczeniu wczesniej wspomnialem o rekompensacie pod postacia upustu na abonament)
b) 23719371 - potwierdzenie wyslania wypowiedzenia
c) 23781532 - telefoniczne zgloszenie o wyjasnienie gdzie jest wypowiedzenie umowy, ktore wyslalem a nadal nie widnieje w systemie.

Zajrzalbym do Play24 po numery zgloszen i reklamacji ale nie dziala. LINK do video, ze nie dziala.

Jak mozesz zajmij sie sprawa.
Ostatnio zmieniony 16 lis 2010, 22:27 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #441509  autor: phoenix505
 16 lis 2010, 21:14
jahu_2006 pisze: Nie pracuje w Play ale powiem ci że PS3 na dzień dzisiejszy skończyły się na magazynie i Marcin na blogu obiecał że gdy będzie znał termin dostawy PS3 to wszystkich poinformuje na blogu o tym. Więc trzeba czekać :)
Bez jaj ale nie mam zamiaru czekać dłużej niż tydzień na jakikolwiek odzew z strony skepu bo to się będzie mijało z celem.

 #441521  autor: jahu_2006
 16 lis 2010, 21:52
phoenix505 pisze:Bez jaj ale nie mam zamiaru czekać dłużej niż tydzień na jakikolwiek odzew z strony skepu bo to się będzie mijało z celem.
Powiedziałem Ci co wiem a ty rób z tym co chcesz.

 #441560  autor: grzegi
 17 lis 2010, 00:12
Uprzejmie informuję, że play24 padł na dobre. Nie działa od jakichś kilku godzin.

Dodatkowo prosiłbym albo Marcina, albo któregoś z playforyou'owców o rozwiązanie kwestii, o której pisałem, mianowicie kod *111*50*4# nie działa prawidłowo. Na chwilę obecną kod ten w ogóle padł. Generalnie chodzi o to, że nawet po doładowaniu konta, pokazuje, że doładowania z tego miesiąca wynoszą 0. Więc bardzo bym prosił o szybką interwencję w tej sprawie.

Dodam tylko, że poczyniłem zgłoszenie techniczne w tej kwestii, ale z powodu awarii play24, nie mogę sprawdzić jego statusu. Liczę na to, że playforyou przyczynią się do zwiększenia szybkości naprawienia usterki.

 #441570  autor: zaq22
 17 lis 2010, 02:19
Wystarczyło poczekać do 2:15 i strona zaczęła chodzić aż miło. Nastawcie sobie budziki na 2 w nocy i spokojnie się zalogujecie :-D

 #441572  autor: KC-KARLOS
 17 lis 2010, 07:30
Potwierdzam: PLAY24 działa bez zarzutów :)
A oni prawdopodobnie mogli mieć jakąś przerwę konserwacyjno-techniczną... TO CHOCIAŻ MOGLI NAS O TYM POINFORMOWAĆ

 #441595  autor: pawelpp
 17 lis 2010, 11:14
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 12. Rachunek Telekomunikacyjny
5.
Niedostarczenie przez Operatora Rachunku Telekomunikacyjnego nie zwalnia Abonenta
od obowiązku terminowego uregulowania należności wobec Operatora.
ciekawe... nie wiedziałem, że można nie wystawiać faktur i żądać pieniędzy...

 #441612  autor: KC-KARLOS
 17 lis 2010, 12:08
pawelpp pisze:Cytat:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 12. Rachunek Telekomunikacyjny
5.
Niedostarczenie przez Operatora Rachunku Telekomunikacyjnego nie zwalnia Abonenta
od obowiązku terminowego uregulowania należności wobec Operatora.

ciekawe... nie wiedziałem, że można nie wystawiać faktur i żądać pieniędzy...
Jeśli podpisałeś umowę - to ZGADZASZ SIĘ NA TE WARUNKI zapisane w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. A jeśli nie otrzymałeś faktury na czas pocztą, wtedy TRZEBA zadzwonić pod *500 BOK PLAY - powinni pomóc. Jeśli nie, to warto aktywować wtedy E-AWIZO i E-FAKTURĘ.

[ Dodano: 2010-11-17, 12:10 ]
Aha, operator może wysłać SMS i nr faktury, kwotą do zapłaty, numerem konta bankowego, takie dane wystarczą, do wypełnienia druczku przelewowego do PLAY. Można wpisać kod *125# i też są takie info o fakturze.

[ Dodano: 2010-11-17, 12:17 ]
E-Faktura jest najlepszym sposobem na koniec z czekaniem na listonosza... O ile ktoś ma dostęp do Internetu. Wtedy wystarczy druczek wypełnić na samej poczcie, zapłacić i już (nawet tydzień PRZED terminem płatności). A poza tym można dodatkowe minuty lub 0,5 GB W PO dostać gratis na 6 miesięcy. Testowo w LONGPLAY 1 zł MNP ze stanem darmowym w PLAY bardzo ceniłem taką wygodę - ale przechodze do Fresha (więcej usług i promocji).

[ Dodano: 2010-11-17, 12:19 ]
--- ---

Pytanie do forumowiczów: komu z Was przyszły Darmowe Startery w PLAY FRESH z e-shop? I ile już czekacie (lub czekaliście) na aktywację numeru? Pozdrawiam! :wink:

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #441627  autor: pawelpp
 17 lis 2010, 12:38
Problem w tym że moje konto na Play24 nie działa od półtora miesiąca i dlatego nie mogę zobaczyć e-faktury. Dopiero dzisiaj zadzwoniła do mnie babka z OK i powiedziała, że faktura zostanie wysłana e-mailem. Pierwsze zgłoszenie w tej sprawie zrobiłem 4.10.10. Cały problem polega na tym, że nie sądzę, żeby taki zapis był zgodny z prawem. Czy podstawą do płatności firmie jest SMS z kwotą należności?! Zobaczymy... napisałem do UKE prośbę o dodanie tego zapisu do klauzul niedozwolonych.
E-awizo już nie istnieje

 #441636  autor: Marcin87
 17 lis 2010, 13:12
E-awizo istnieje bo dostaje na maila co miesiąc informacje o wystawionej fakturze.

 #441641  autor: KC-KARLOS
 17 lis 2010, 13:48
SMS o wystawionej fakturze zawiera informacje:
- kwota faktury
- numer faktury
- numer konta bankowego.

A poza tym jeśli okres rozliczeniowy rozpoczyna się od 1. dnia każdego miesiąca, to po tym 1.-wszym dniu nowego okresu rozliczeniowego, wystawiana jest faktura, którą trzeba zapłacic do połowy miesiąca (operatorzy zazwyczaj dają 14 dni od faktu wystawienia rachunku).
Ja miałem w LongPlay 1 zł MNP e-fakturę i max. w ciągu 2 dni od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego (np. od 1.10.) było info o fakturze, a w ciągu tygodnia dostawałem e-awizo i SMS o fakturze - e-dokument był również dostępny do pobrania w PLAY 24.

Moja rada jest taka: kontakt z PLAY4YOU2 albo reklamacja (ostateczność) i tam mogłby Ci pomóc,
albo:
kontakt z *500 (potem wciskasz 3 - Faktury i płatności) i poprosić o wysyłkę aktualnej faktury pocztą listem poleconym

 #441644  autor: pawelpp
 17 lis 2010, 13:58
Moja odpowiedź jest taka:
1) pismo do UKE w sprawie braku odpowiedzi na reklamację po 30 dniach (reklamacja dotyczyła braku możliwości zobaczenia e-faktury i braku chęci ze strony operatora wysłania jej e-mailem)
2) pismo do UKE w tej samej sprawie z drugą fakturą
3) pismo do UKE z pytaniem o zgodność z prawem zapisu który pokazałem powyżej
Nie zamierzam ulegać - nie ma faktury - nie ma płatności, bo nie ma do niej podstawy. Nie płacę tylko za abonament - takie zobowiązania muszę uregulować zgodnie z podpisaną umową. Płacę niestety dużo więcej i chcę wiedzieć za co.

 #441646  autor: KC-KARLOS
 17 lis 2010, 14:12
Rozumiem, jeśli UKE przyzna Ci racje, to wtedy mógłbyś z nimi zerwać umowę albo negocjować. Ja z PLAY'a jestem zadowolony, ale z abonamentu uciekam jednak do Fresha - wszystkie formalności pomyślnie załatwiłem, nie wiem, może przez to, że przenosiłem numer... :)

 #441649  autor: Samuraj
 17 lis 2010, 14:25
Mam kolejne pytanie. Tak jak pisałem wcześniej posiadam taryfe lp59 i teraz pytanie jaki pakiet internetowy dobrac? Telefon HTC WF. Do czego internet? gmail synchronizazcja online, pogoda, facebook, m.livesports.pl, mobile.bet365.com. te strony codziennie często, i wiadomo dodatkowo jakieś info na wp czy onecie, konto bankowe

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #441657  autor: KC-KARLOS
 17 lis 2010, 15:11
Samuraj pisze:Mam kolejne pytanie. Tak jak pisałem wcześniej posiadam taryfe lp59 i teraz pytanie jaki pakiet internetowy dobrac? Telefon HTC WF. Do czego internet? gmail synchronizazcja online, pogoda, facebook, m.livesports.pl, mobile.bet365.com. te strony codziennie często, i wiadomo dodatkowo jakieś info na wp czy onecie, konto bankowe
Samuraj - wejdz na ten link - znajdziesz tam info o pakietach internetowych dla LongPLAY :)
Jeśli częściej będziesz w zasięgu macierzystym p4, wtedy wybierz te większe pakiety (i tańsze). Aha, prawdopobnie pierwszy z pakietów Play Online BĘDZIE DARMOWY do końca bieżącego okresu rozliczeniowego, ale radzę sprawdzić regulamin pakietów.
Oto link do listy pakietów: http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... index.html
oraz regulaminy pakietów w PDF:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... efonie.pdf
I:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... efonie.pdf
Pozdrawiam :D

 #441662  autor: playonline
 17 lis 2010, 15:23
pawelpp pisze:E-awizo już nie istnieje
E-awizo jest dostepne tylko dla osob, ktore posiadaja e-fakture.

Ja posiadam e-fakture i dostaje e-awizo. Dla tych co maja papierowa wersje faktury to e-awizo nie jest dostepne od kilku miesiecy.
Karlos20 pisze:SMS o wystawionej fakturze zawiera informacje:
- kwota faktury
- numer faktury
- numer konta bankowego.
Klienci indywidualni tak maja, biznesowi nie.
Karlos20 pisze:kontakt z *500 (potem wciskasz 3 - Faktury i płatności) i poprosić o wysyłkę aktualnej faktury pocztą listem poleconym
Duplikat faktury mozna wyslac tylko jezeli nie byl wystawiony wczesniej w ciagu 14 dni od daty nowego zlecenia na ten sam duplikat.

Duplikat papierowy do e-fv nie jest mozliwy zgodnie z rozp. ministra finansow..

Co do Play24 sa cyrki. Teraz chwile dziala dobrze a pozniej przez kilka godzin nie idzie ruszyc...

 #441683  autor: Marcin87
 17 lis 2010, 16:46
playonline pisze:
E-awizo jest dostepne tylko dla osob, ktore posiadaja e-fakture.
Bzdura.Dostaje E-awizo co miesiąc a nie posiadam e-faktury bo rachunki przychodzą pocztą.
  • Strona 99 z 244
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 244
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 244