• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #38671  autor: pyp
 29 gru 2005, 13:20
Mam pytanie do wszystkich abonentów plusa na abonament. W Piątek 22.12.2005 dzien przed wigilią wysłałem prośbe o aktywowanie sms-ów po 1 grosz w Plusie (telefon abonamentowy). Wysąłlem jednego sms`a o odpowiedniej treści lecz nie dostałem żadnego powiadomienia dostarczenia ani wiadomości zwrotnej że pakiet został aktywowany. Zadzwoniłem pod 2601 i połaczyłem się z konsultantem, i mu przedtawiłem sytuacje, stwierdzając że widać ze im system nie działa poprawnie, on powiedział że jest niemożliwe i poprosił żebym jeszcze raz spróbował wysłać tego sms`a, wysłałem i dalej nic a konsultant muwi zeby jeszcze raz. Wkońcu po 3 razach próby aktywacji poprzez sms`a, wybłagałem go żeby mi aktywował tą usłgę poprzez BOK. Na koniec się jeszcze spytałem co będize jeżeli tamte prośby o aktywacje pakiety zaskoczą?, usłyszałem że to sie nie stanie ale jakby takie coś miało miejsce to będzie bezproblemu z pozytywnym skutkiem rozpatrzona reklamacja. Tak też się stało, cieszyłem się, mogłem powysyłać życzenia i bez problemów esemesować za 1 grosz z telefonami Plusa aż do 28.12.2005 roku kiedy nagle około godziny 10:00 rano przysło mi 3 sms`y że pakiet został aktywowany. Wtedy zajrzałem na ebok.pl i zobaczyłem ze mam do wykorzytsania 1700 sms`ów do Plusa. Odrazu z wielkim bólem zadzwoniłem do konsultanta, straciłem 1zł, ale miałem nadzieję że mi te pakiety cofną. Niestety konsultant stwierdził że nic nie może zrobić ponieważ w systemie u nich jest że ja te sms`y wysyłałem 27.12.2005 o godzinie 9:30. To oczywiście nieprwada poniewaz zadziałał system i te sms`y które wysłałem z prośba o aktywacje pakietu zaskoczyły z dnia 22.12.2005. Konsultant stwierdziuł że pozostaje mi tylko reklamacja. I tak zrobie bo nie mam zamiaru 15 zł. stracic. I teraz nasuwa się pytanie: Że mając w systemie taką informację a nie inną mam szansę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji i czy rozmowa z konsultantem z dnia 23.12.2005 może posłuzyć jako dowód że mówię prawdę. Prosze o odpowiedzi czy mieliście też takie sytuacje i co byścmie mi radzili napisac w reklamacji, tak żebym te poieniadze odzyskał. Bo wszysy dobrze wiemy że w Plusie nie działało oktywowanie róznorakich pakietów. Za wszystkie odpowiedzo z góry dziękuje

Pozdrawiam - pYp

 #38681  autor: D@rio
 29 gru 2005, 13:30
Reklamacje mozesz napisac. Jesli sie przyznaja do tego ze faktycznie mieli problemy z systemem to wystawia Ci faktury korygujace. I mysle ze sie wszystko dobrze zakonczy. Wszystko zalezy od dzialu reklamacji. A jesli masz rozmowe z konsultantem nagrana tez mozesz dolaczyc ;) oczywiscie reklamacje wyslij na [email protected] z adnotacja zeby to zostalo odrazu przekazane do Dzialu Reklamacji :)

 #38689  autor: pyp
 29 gru 2005, 14:05
Własnie problem w tym ze rozmowy nie mam nagranej, ale o ile pamiętam to zgodnie z jakims prawem europejskim wszystkie rozmowy konsultantów są rejestrownae przez danego operotora, i to oni powinni odsłuchac tą rozmowe. A własnie nie lepiej to załatwić poprzez Salon Firmowy Plusa, czy to nie ma róznicy. ?

Pozdrawiam - pYp

 #38742  autor: bigman
 29 gru 2005, 18:36
Zapomnij o jakiejkolwiek reklamacji. To jest PLUS - firma nastawiona na zysk wszelkim kosztem (by wyjsc na Plus). Odpisza Ci ze aktywowales pakiety po swietach i "beda mieli nadzieje na dalsza satysfakcje i mila wspolprace".

Nie mniej - reklamacje mozesz napisac. I nie zapomnij dac znac na forum z jakim skutkiem reklamowales.

 #38821  autor: pyp
 29 gru 2005, 21:41
Ja Plusa mam już łądne 2,5 roku w czerwcu przedłuzałem z nimi umowe i byłem zachwycony ofertą którą mi dali. Nigdy nie miałem takich problemów z Pluskiem. Wszędzie mam zasięg a dość często podrużuje, nawet mogłem w ciągu każdych świąt i w każdego sylwestra wysyłac sms`y które dochodziły do odbiorcy w normalnym czasie. Mam nadzieje że wszystko się wyjaśni i mi przyznają rację. Tylko nie moge zrozumiec czemu oni mają tak nastawione systemy żeby wmuwić klientowi że wysyłał tego sms`a aktywującego w czasie w którym nie wysyłał. Mnie to oni nie wyrolują bo ja dzięki telepolis jestem w telekomunikacji na bieżąco i wiem jakie operatorzy robią przekręty. Ale jak abonentem jest jakaś kobieta która się tym wszystkim nie interesuje, albo jakaś starsza osoba to oni sobie dadzą wmówić że wysyłali wtedy, jak podaje system Polkomtela. Współczuje im :(
A rezultat wyczerpująco opisze na forum, może nawet zrobie skan odpowiedzi na reklamację. :mrgreen:

Pozdrawiam - pYp

 #38836  autor: D@rio
 29 gru 2005, 22:50
Reklamuj. Tak, operatorzy rejestruja rozmowy. Ale mozesz napisac kiedy, o ktorej godzinie rozmawiales z konsultantem i sprobowac przytoczyc jego slowa. Oczywiscie napisz jego imie i nazwisko :)

A te systemy ;) no coz....dlatego jest ta data bo system sie "obudzil" o tej porze i wtedy zostal zarejestrowany SMS. Dlatego pisz reklamacje koniecznie. Zobaczymy jak do tego podejda. Mi jest naprawde trudno symulowac co Ci odpowie Dzial Reklamacji w tej akurat sprawie. Sam nie wiem...

 #38854  autor: pyp
 30 gru 2005, 00:37
A jeszcze ciebie Dario pomęcze troche. Właśnie problem w tym że nie wiedziałem że to się tak wszystko popieprzy, i nie pamiętam tego nazwiska konsultantki, i co w takiej sytuacji mam zrobić. A własnie przecież oni mogą sprawdzić o której dokładnie inicjowałem połaczenie do BOK w dniu 23.12.2005 i też pewnie wiedzą kto ze mną rozmawiał. A jak myślisz będzie im sie chciało szukac tyle tych danych w komputerach ? Chyba nie, ale mam nadzieje że to niezaważy na ich decyzji że tego nie pamiętam ponieważ skąd miałem wiedzieć że mnie Plus zrobił w takiego koniam jak bym wiedział że sie to tak potoczy, to bym nawet jej adres spisał i nagrał rozmowę :) Ale niestety niewiedziałem. I jeszcze jedna kwestia. Chciałbym to zrobić w Sklepie Firmowym we Wrocławiu, ponieważ tam mi jest najbliżej i wole to załatwić osobiście, ale niestety babci ze mną niebedzie bo jest w szpitalu a telefon jest właśnie na nią zarejestrowany. Można iść do sklepu firmowego z upoważnieniem od babci czy wystarczą wszystkie dane (Pesel,Nr. dowodu tozsamości, PlusKod, i adres zamieszkania). Sory że tak męcze ale chciałbym być przygotowany do tej wojny lepiej od nich :D

Pozdrawiam - pYp

 #38858  autor: D@rio
 30 gru 2005, 03:15
Do salonu nie idź. Po co. To samo załatwisz wysyłając pismo do [email protected] tak jak Ci napisałem. Oni to przekazą dalej jako reklamacje. Jak nie wiesz z kim rozmawiałęś to trudno. Ale wspomnij w piśmie o tej rozmowie i wypowiedzianych słowach. Podaj tez kiedy dzwoniłeś, o której godzinie itp. itd. Oni już będą wiedzieli co z tym dalej zrobić. A wiesz pisz reklamacje, przedstaw cała sprawę i spokojnie. Wspomnij tez o tej awarii sytuacji i napisz jako propozycję aby skorygowali Ci opłatę i cofnęli pakiety.

Pozdrawiam.

 #38874  autor: gm
 30 gru 2005, 09:27
pyp: prawdopodobnie na koncie masz 3 pakiety, czyli 1500 smsow i na dodatek są nieruszone, a te wcześniej wyslane smsy poszly jako płatne. Tak samo miałem kiedyś z pakietem GPRS. Dopóki nie przyjdzie sms potwierdzający, że pakiet został dodany do konta lepiej nie nadużywać smsów czy gprsu. A tak naprawdę pakiet ten będzie aktywny dopiero na następny dzień po otrzymaniu smsa potwierdzającego aktywacje. Ja aktywowałem pakiet gprs 25 grudnia, sms potwierdzający przyszedł 27 grudnia a w rzeczywistości był aktywny dopiero 28 grudnia. Problem polegałna tym, że to był bardzo gorący okres jeżeli chodzi o zapchanie sieci i smsy miały w tym duży udział. Pisz reklamacje, bo na pisemne pismo zawsze muszą Ci odpowiedzieć. POWODZENIA.

[ Dodano: 2005-12-30 9:45 ]
W sumie najlepiej byłoby wtedy aktywować ten pakiet przez e-bok, byłby aktywny na następny dzień. Szkoda, że nie zapamiętałeś nazwiska Konsultaknki (Konsultanta) to jest bardzo ważny argument "w straszeniu" a tak to raczej nikt nie wróci do rozmów nagranych, ja osobiście nigdy się nie powoływałem na tę formę. Męcz pismami i powołuj się na zapewnienia Konsultanta w rozmowie telefonicznej. Dużo będzie zależało od dobrej woli osoby rozpatrującej reklamacje.

 #39006  autor: D@rio
 30 gru 2005, 15:05
Wyślę e-mail'a a oni mu odpiszą listem poleconym zapewne...

 #44091  autor: gm
 12 sty 2006, 20:12
pyp: pisałeś reklamację?