• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #440319  autor: Hose
 09 lis 2010, 16:13
P4 i kolejna rzecz jako "ułatwienie życia abonenta" czyli ciągle wyskakujący komunikat (jesteś poza strefą taniego internetu) najlepsze to że w przypadku posiadania pakietu internet w telefonie, czyli pod nadajnikami Plusa również, nie da się tego wyłączyć, nie da się korzystać z telefonu gdyż ciągle trzeba ten chory komunikat potwierdzać, BOK Play, rozkałada ręce, Gruszka nie odpowiada. Sieć godna polecenia.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 15:24 przez Hose, łącznie zmieniany 2 razy.

 #440430  autor: Spioszek
 10 lis 2010, 02:05
A nie masz włączonej tej blokady gdzie Internet działa tylko na nadajnikach PLUSa?

 #440442  autor: Hose
 10 lis 2010, 08:38
darkangel pisze:A nie masz włączonej tej blokady gdzie Internet działa tylko na nadajnikach PLUSa?
Jakiej blokady, możesz jaśniej?

 #440459  autor: ztomasz
 10 lis 2010, 10:31
Ja u siebie nie mam blokady i korzystam z pakietu tani internet 25MB bo wieksze ilosci danych sa nie do wykorzystania przeze mnie. Niestety tez pojawia sie ten komunikat. Z jednej strony dobrze bo wiem ze jestem poza zasiegie, a z drugiej jest to cholernie drazniace.

 #440470  autor: PLAY
 10 lis 2010, 11:30
ztomasz pisze:Niestety tez pojawia sie ten komunikat.
Fakt jest to męczące. Ale weźmy pod uwagę, że wiele jest ludzi niedoinformowanych, odnośnie działania pakietów. I gdyby takie Info nie było, dużo klientów zapewne poniosło by szkodę tzn: wyzerowaniem konta poprzez drogi internet (roaming).

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #440472  autor: helmutthegreat
 10 lis 2010, 12:36
No to niech to wyskakuje ludziom, którzy nie mają pakietów. Podobno nic się z tym zrobić nie da.
Czy jak się ma abonament, to też się jest spamowanym tym komunikatem? Bo planowałem przejście na abo, ale chyba skończy się na przejściu do plusa, bo to jest po prostu nie do zaakceptowania.

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #440475  autor: Fafral
 10 lis 2010, 12:55
PLAY pisze:Fakt jest to męczące. Ale weźmy pod uwagę, że wiele jest ludzi niedoinformowanych, odnośnie działania pakietów. I gdyby takie Info nie było, dużo klientów zapewne poniosło by szkodę tzn: wyzerowaniem konta poprzez drogi internet (roaming).
Bardzo dobrze, że wyskakuje i niech wyskakuje nawet poinformowanym ludziom, a jak komuś się to nie podoba to niech korzysta z internetu gdzie tego komunikatu nie ma i chce płacić więcej !

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #440487  autor: Hose
 10 lis 2010, 13:59
Fafral pisze:
PLAY pisze:Fakt jest to męczące. Ale weźmy pod uwagę, że wiele jest ludzi niedoinformowanych, odnośnie działania pakietów. I gdyby takie Info nie było, dużo klientów zapewne poniosło by szkodę tzn: wyzerowaniem konta poprzez drogi internet (roaming).
Bardzo dobrze, że wyskakuje i niech wyskakuje nawet poinformowanym ludziom, a jak komuś się to nie podoba to niech korzysta z internetu gdzie tego komunikatu nie ma i chce płacić więcej !
Bardzo "mądre słowa", nią sądzisz raczej że jeśli już ktoś płaci sieci Play za pakiet internetu działający pod nadajnikami Plusa to powinno to działać bez żadnych komplikacji i chorych komunikatów? Jesteś zwolennikiem dziwnie działających usług?

 #440493  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2010, 14:35
Ciekawe jak ten komunikat można by było wyłączyć, czy się nie da?

 #440500  autor: PLAY
 10 lis 2010, 14:57
Hose pisze:nie da się tego wyłączyć, nie da się korzystać z telefonu gdyż ciągle trzeba ten chory komunikat potwierdzać
Nie da się tego wyłączyć. Każdy klient oferty Play Fresh, ma tą usługę aktywną.
Co to znaczy, nie da się? Mi też przychodzi, potwierdzam i jadę dalej, serfując w Operze Mini czy na Standardowej Przeglądarce.
Może masz coś z telefonem nie tak, albo mieszkasz na pograniczu zasięgu, gdzie następuje przełączanie Play>Plus i odwrotnie Plus>Play?
Karlos20 pisze:Ciekawe jak ten komunikat można by było wyłączyć, czy się nie da?
Napisałem powyżej, ale powtórzę "nie da się".

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #440502  autor: Hose
 10 lis 2010, 15:36
PLAY pisze:Może masz coś z telefonem nie tak, albo mieszkasz na pograniczu zasięgu, gdzie następuje przełączanie Play>Plus i odwrotnie Plus>Play?
W pracy, ciągłe przełączanie między trzema BTSami, w domu podobnie. Poza tym przemieszczanie się po Poznaniu, ciągłe zmiany nadajników. Tam gdzie jest jeden BTS problemu nie ma, w sumie co to ma za znaczenie? Powinno to działać jak logika nakazuje.

 #440510  autor: helmutthegreat
 10 lis 2010, 16:35
PLAY - te komunikaty dostają wszyscy abonenci, czy tylko ludzie z ofertami na kartę?

Ja to dostaję ciągle, bo mam ustawionego plusa na sztywno. Najgorsze jest to, że jak dostanę kilka tych komunikatów np w trakcie wykładu, to potem muszę kilka razy klikać na ok. Koszmar.

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #440521  autor: marektomek
 10 lis 2010, 17:31
Oczywiście że sie da wyłączyć, pisać, dzwonić do BOKu. Spójrzcie do tematu pomoc play, tam to już było poruszane. Sam to miałem i po interwencji play4you2 komunikaty zostały wyłączone.
Największym idiotyzmem tej usługi jest fakt otrzymywania tych komunikatów właśnie wtedy kiedy ma się włączony któryś z pakietów działających na infrastrukturze plusa. Jeśli nie masz pakietu wcale lub masz pakiet tylko na play to takich wiadomości nie dostaniesz. Czyli bzdura niesamowita bo ludzie których akurat guzik obchodzi że są na plusie bo mają pakiet który działa również na plusie są informowani że są poza strefą taniego netu.
W każdym razie piszcie zgłoszenia, dzwońcie do boku. Jeśli bok was oleje do pisać priva do play4you z numerem zgłoszenia.
Pisałem w tej sprawie maila do rzecznika Play ale nie był łaskaw odpowiedzieć do tej pory.
W każdym razie kolego PLAY nie wprowadzaj innych w błąd.

 #440524  autor: PLAY
 10 lis 2010, 18:16
helmutthegreat pisze:komunikaty dostają wszyscy abonenci, czy tylko ludzie z ofertami na kartę?
Wszyscy klienci Postpaid i Prepaid.
marektomek pisze:nie wprowadzaj innych w błąd
Zle mnie zrozumiałeś. Mi się nie udało wyłączyć. Nie ma na to kodu USSD. Pisanie na maila, zadzwonienie do BOK bez rezultatów.
A że Ci play4you2 wyłączył, to się cieszę, że istnieje taka możliwość. Tylko żeby ponownie włączyć, potrzebna jest kolejna interwencja P4Y.
To jest bardziej uciążliwe, niż użeranie się z info poza strefą. Do póki nie ma konkretnego kodu USSD, na wyłączenie tej informacji, do póty będzie tak jak jest. ;-)
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 18:20 przez PLAY, łącznie zmieniany 1 raz.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #440525  autor: muchakk
 10 lis 2010, 18:16
Przecież ten komunikat pojawia się tylko w przypadku zmiany nadajnika z PLAY na PLUS i tylko wtedy.... no i jesczze jak rozpoczynamy transfer danych w strefie "drogiego" internetu :-)

 #440531  autor: marektomek
 10 lis 2010, 18:36
PLAY pisze:Nie ma na to kodu USSD
Zgadza się, nie ma na to kodu niestety.
PLAY pisze:A że Ci play4you2 wyłączył, to się cieszę, że istnieje taka możliwość. Tylko żeby ponownie włączyć, potrzebna jest kolejna interwencja P4Y.
Play4you mi tego nie wyłączył, wyłączył to pracownik boku po interwencji play4you. Każdy pracownik boku powinien to wyłączyć, a że bok Playa jest jaki jest i większość konsultantów jest niedoinformowanych to potem są cyrki, więc jeśli pracownik po zgłoszeniu wam nie wyłączy usługi, piszcie do Play4you, on przekazuję sprawe po prostu bardziej kompetentnej osobie i tyle.
Przecież ten komunikat pojawia się tylko w przypadku zmiany nadajnika z PLAY na PLUS i tylko wtedy.... no i jesczze jak rozpoczynamy transfer danych w strefie "drogiego" internetu :-)
Nieprawda, komunikat przychodzi nie wtedy kiedy rozpoczynamy transfer a z chwilą zalogowania się do BTSa/ NodeB siec Plus.

Powiedziałem, żeby nie wprowadzać w błąd, bo istnieje możliwość wyłączenia, faktem jest że tylko przez BOK, swoją drogą kiedyś pamietam w Orange pocztę głosową też dało sie tylko wyłączyć dzwoniąc do BOKu i nikt nie mówił że poczty nie da sie wyłączyć.

Może piszcie maila do rzecznika Play, ja swojego już jakiś czas temu wystosowałem, może jak dużo ludzi poskarży sie na tę wątpliwie przydatną usłgę to jakoś umożliwią łatwiejsze sterowanie nią poprzez kod USSD chociażby lub smsem

 #440554  autor: Hose
 10 lis 2010, 20:37
Play24 jak również Gruszka milczy, ogólnie czytając w Internecie problem jest spory i nie wiadomo dlaczego Play go ignoruje. Generalnie nie sądzę by "puszczanie kantem" klienta było dobrym posunięciem i dobrze rokowało na przyszłość sieci. Wychodzi na to że specjaliści z Play nie bardzo wiedzą jak sobie z tym problemem poradzić, czyżby "jaka sieć tacy specjaliści" Mam nadzieję że szybko się zreflektują i problemy znikną.

 #440812  autor: bleckwarrior
 12 lis 2010, 07:19
muchakk pisze:Przecież ten komunikat pojawia się tylko w przypadku zmiany nadajnika z PLAY na PLUS i tylko wtedy.... no i jesczze jak rozpoczynamy transfer danych w strefie "drogiego" internetu :-)
bez problemu da się wyłączyć ten komunikat, tak jak ktoś wcześniej napisał- wystarczy zrobić zgłoszenie/zadzwonić do BOk-u... jak ktoś jest między nadajnikami i bardzo często mu je zmienia, na automatycznych-to może być to uciążliwe.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #440851  autor: Hose
 12 lis 2010, 14:18
bleckwarrior pisze:
muchakk pisze:
bez problemu da się wyłączyć ten komunikat, tak jak ktoś wcześniej napisał- wystarczy zrobić zgłoszenie/zadzwonić do BOk-u....
Szanowny Panie

dziękuję za zgłoszenie dotyczące komunikatu, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej dnia 9 listopada 2010 roku.

Odpowiadając na przesłaną przez Pana wiadomość, z przykrością informuję, że nie ma
możliwości zablokowania komunikatów zawierających informację o tym, iż Abonent
znajduje się poza strefą taniego internetu. Pragnę również przekazać, że wspomniane
komunikaty wysyłane są automatycznie, w przypadku gdy telefon przelogowuje się do
nadajników sieci Plus. Rozumiem przy tym, że takie funkcjonowanie powiadomień może być
dla Pana niekorzystne, niemniej jednak pragnę zapewnić, że dział techniczny pracuje już
nad tym, aby wspomniane komunikaty pojawiały się jedynie na wyświetlaczach
Abonentów, którzy korzystają z „Pakietów Play Online w telefonie” (nie zaś u tych, którzy
posiadają aktywny „Internet w telefonie”).

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

 #440955  autor: marektomek
 13 lis 2010, 09:08
Hose pisze:
bleckwarrior pisze:
muchakk pisze:
bez problemu da się wyłączyć ten komunikat, tak jak ktoś wcześniej napisał- wystarczy zrobić zgłoszenie/zadzwonić do BOk-u....
Szanowny Panie

dziękuję za zgłoszenie dotyczące komunikatu, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej dnia 9 listopada 2010 roku.

Odpowiadając na przesłaną przez Pana wiadomość, z przykrością informuję, że nie ma
możliwości zablokowania komunikatów zawierających informację o tym, iż Abonent
znajduje się poza strefą taniego internetu. Pragnę również przekazać, że wspomniane
komunikaty wysyłane są automatycznie, w przypadku gdy telefon przelogowuje się do
nadajników sieci Plus. Rozumiem przy tym, że takie funkcjonowanie powiadomień może być
dla Pana niekorzystne, niemniej jednak pragnę zapewnić, że dział techniczny pracuje już
nad tym, aby wspomniane komunikaty pojawiały się jedynie na wyświetlaczach
Abonentów, którzy korzystają z „Pakietów Play Online w telefonie” (nie zaś u tych, którzy
posiadają aktywny „Internet w telefonie”).

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Oczywiście konsultant plecie bzdury (jak większość konsultantów w play), mi odpisali dokładnie tak samo, a jednak później wyłączyli mi ten badziew. Najlepiej zadzwoń do boku, albo jeszcze lepiej poproś o interwencję play4you. Złóż też skargę na pracownika który odpisał w ten sposób bo jest niekompetentny, ja jakbym był niekompetentny w moim fachu to bym z roboty wyleciał.