metpablo,
Ważność pakietu nieograniczone rozmowy w Play można sprawdzić za pomocą kodu *107# czyli tak samo jak w przypadku stanu darmowego.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Ja też nie, prawo telekomunikacyjne jest jasne. Przyciśnie was UKE lub sąd i wtedy zobaczymy z jakimi adresami rzekomo łączył się mój telefon.play4you2 pisze:Rzeczywiście takich nformacji nie udzielamy. Obowiązkiem Operatora jest prawidłowe zidentyfikowanie połączenia internetowego, naotmiast nie mamy juz obowiązku udzielania informacji dotyczącej adresu strony, z jaką łączył się dany Abonent (chyba, że na wniosek Prokuratury lub sądu). Więcej nie mam w tej sprawie nic do dodania.sahib pisze:Martwi mnie natomiast odpowiedź konsultantki, która załatwiała sprawę i która kategorycznie twierdzi, że nie może mi udzielić informacji z czym rzekomo łączył się mój telefon, ponieważ jest to informacja poufna...
Sugestia o tyle ciekawa, o ile zupełnie nietrafiona. Dlaczego? O tym pisałem w poprzedniej wiadomości. Powtórzę, że taki problem występuje wyłącznie w sieci Play.play4you2 pisze:Zapewne miało miejsce tutaj niekontrolowane (z Twojej strony) pobieranie plików przez telefon, w związku z jakimiś aktualizacjami.sahib pisze:Ja niestety też jestem teraz w takiej sytuacji i według Play moja faktura za ten miesiąc wynosić będzie 1300zł.
Tak jak na przykład pakiet 2GB jaki mam wykupiony? Ano właśnie.play4you2 pisze:Na koniec chcę dodać, że warto w takim przypadku albo miec wykupiony Pakiet MB
Rozmawiałem przed chwilą z konsultantką...
Nie wiedziała o tym, że na życzenie abonenta e-faktura powinna być wysłana na adres e-mail.
Musiałem jej podać adres strony, na której można znaleźć regulamin e-faktury.
Powiedziała mi, że muszę odręcznie napisać pismo i wysłać do P4 aby otrzymać fakturę na e-mail, ponieważ ona nie ma możliwości zaznaczenia w systemie takiej opcji.
Nie ma co... bardzo fachowa obsługa.
P4Y kiedy moje konto na Play24 zacznie działać? Kiedy zgłoszenia 22587094 i 22366693 zostaną rozwiązane. Tym razem nie zamierzam czekać 3 miesięcy i 10go wysyłam kolejne pismo do UKE.
Nie wiedziała o tym, że na życzenie abonenta e-faktura powinna być wysłana na adres e-mail.
Musiałem jej podać adres strony, na której można znaleźć regulamin e-faktury.
Powiedziała mi, że muszę odręcznie napisać pismo i wysłać do P4 aby otrzymać fakturę na e-mail, ponieważ ona nie ma możliwości zaznaczenia w systemie takiej opcji.
Nie ma co... bardzo fachowa obsługa.
P4Y kiedy moje konto na Play24 zacznie działać? Kiedy zgłoszenia 22587094 i 22366693 zostaną rozwiązane. Tym razem nie zamierzam czekać 3 miesięcy i 10go wysyłam kolejne pismo do UKE.
Dzis bylem na poczcie wyslac wypowiedzenie umowy dotyczace Play Online. Wyslalem Priorytetem Poleconym. Kasjerka powiedziala, ze bedzie to w Komornikach pojutrze czyli 10.11.2010r. Chcialem isc do Salonu ale nie wiem czy dokumenty dotarlyby na czas. Cykl mam od 20-ego wiec mam nadzieje, ze wszystko sprawnie pojdzie.play4you2 pisze:Wypowiedzenie składamy TYLKO IWYŁACZNIE pisemnie, wysyłając je na adres korespondencyjny Operatora (sugeruję poleconym, ale wybór należy do was).

PS P4Y - przypominam sie kolejny raz co do mojej reklamacji 22309852...
Mam pytanie o pakiet "Internet w telefonie 250 mb - promocja". Wlaczyli mi go przy przedluzaniu umowy, umowa jest od 21.10.10. W opisie pakietu pisze "W ramach promocji korzystasz z Internetu za 0 zł do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego." Czyli mam go jutro wylaczyc czy jeszcze miesiac mam za darmo?
pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??pawelpp pisze:Rozmawiałem przed chwilą z konsultantką...
Nie wiedziała o tym, że na życzenie abonenta e-faktura powinna być wysłana na adres e-mail.
Musiałem jej podać adres strony, na której można znaleźć regulamin e-faktury(...)
Ok, już przekazałem i powinno to być rozwiązane na dniach.playonline pisze:PS P4Y - przypominam sie kolejny raz co do mojej reklamacji 22309852...
To zależy od tego, jaki masz Okres Rozliczeniowy. Jezeli np. od 1, to z tego Pakietu mogles korzystac do 1 (proporcjonalnie) a od 1 do konca miesiaca za darmo w pelnym wymiarze Pakietu. W takiej sytuacji, odlaczenie go powinno nastąpić najpóźniej ostatniego dnia miesiąca, po ktorym podpisałeś Aneks (to będzie wtedy Pełny Okres). Jeżeli spóźnisz się z odłączeniem, wówczas zostranie pobrana za niego opłata.adam45648 pisze:Czyli mam go jutro wylaczyc czy jeszcze miesiac mam za darmo?
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... ow-i-uslugrasiu pisze: pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??
[ Dodano: 2010-11-09, 12:03 ]
1) Za droga imprezalwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
2) Za bardzo obciąży sieć

Zauważyłem że mieszczą się już w okresie kilku dni - z czasem reakcji jest więc coraz lepiej.lwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
Moim zadaniem odpowiedź na zgłoszenie powinniśmy dostawać taką samą drogą, jaką zgłosiliśmy sprawę. Jeśli np. wysłaliśmy maila, powinniśmy dostać odpowiedź mailem.
Nic się nie zmieniło w kwestii szacunku do klienta: odpowiedź na moje ostatnie zgłoszenie, nawet imienia i nazwiska konsultanta nie zawierała.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 16:22 przez Rezo, łącznie zmieniany 1 raz.
pawelpp pisze:http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... ow-i-uslugrasiu pisze: pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??
[ Dodano: 2010-11-09, 12:03 ]1) Za droga imprezalwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
2) Za bardzo obciąży sieć
Mam zgłoszenia, które wiszą ponad 3 tygodnie. To nie świadczy dobrze.
Nie wiem od czego zależy kolejność rozpatrywania, ale zauważyłem, że nie idą z w kolejności zgłoszeń a raczej wybiórczo.
SMSy przydałby się bardzo, a w szczególności jako potwierdzenie włączenia pakietu.
W Play wszystko jest na "czuja" czatujesz kiedy aktywuje się pakiet, czatujesz kiedy ci odpiszą, a to przecież też obciąża systemy.
Przydałyby się, ale znając Play dostaniesz je pomiędzy 0:00 a 1:00 w nocyqper pisze: SMSy przydałby się bardzo, a w szczególności jako potwierdzenie włączenia pakietu.
W Play wszystko jest na "czuja" czatujesz kiedy aktywuje się pakiet, czatujesz kiedy ci odpiszą, a to przecież też obciąża systemy.

Play4you2, abonent ma dwie usługi, internet i telefon w Play. Na każdą z nich ma odrębną umowę, ale dostaje jedną fakturę. Po zakończeniu umowy czasowej na internet powstała rozbieżność zdań między firmą a abonentem odnośnie wysokości abonamentu. Klient zamiast 80 złotych z faktury zapłacił 45. W odpowiedzi P4 blokuje mu połączenia wychodzące za w pełni opłaconą usługę telefoniczną. Czy to zgodne z prawem? To analogiczna sytuacja jak opisana poniżej, tyle że chodzi o zawieszenie świadczenia usługi a nie rozwiązanie umowy:
Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.telepolis.pl pisze:Ponadto UOKiK kwestionował postanowienia, które w przypadku zalegania z płatnością dają możliwość rozwiązania wszystkich umów łączących operatora z konsumentem. Nie ma przy tym znaczenia, że zaległości dotyczą tylko jednej usługi, np. korzystania z Internetu. Klauzula taka w sposób rażący narusza interesy konsumentów, powodując, że są oni pozbawieni możliwości korzystania z usług, które opłacają w terminie. Wymienione klauzule zostały uznane za niezgodne z prawem przez sąd.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 15:05 przez metpablo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
Ok, poprosiłem o szybszą realizację sprawy. Ale z tego co widzę, to sprawa trafiła do nas wczoraj, 9 11 2010r, więc jeszcze mamy trochę czasu na jej rozpatrzenie.metpablo pisze:Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.
Zapewniam cię jednak, że inna twoja sprawa jest realizowana zgodnie z obowiązującym charmonogramem.
Powiem tak. Prawnikiem nie jestem, więc nie chcę zamieszczać opinii na ten temat. Co do decyzji UOKiK, nie będę z nią polemizował. Jeżeli będzie odgórny nakaz, potwierdzony wyrokiem sądu lub zapisami ustawy, wówczas uznam, że tak ma być. Z tego co mi wiadomo, jest chyba odwołanie w tej sprawie, od zasądzonego wyroku sądu, ale nie wiem, na jakim etapie jest ta sprawa na dzisiaj. Jak nie zostały zmienine warunki w zapisie Regulaminu, widać, że sprawa jest nadal w toku. Na dzień dzisiejszy jest tak, że jeżeli masz 2 usługi na wspólnym koncie i nie uregulujesz 1 z nich lub wpłata będzie za mała, wówczas następuje blokada konta zgodnie z Regulaminem i to w zasadzie jest jedyna odpowiedź, jaką mogę Ci dać w tej chwilii. Inną kwestią jest reklamacja kwoty spornej, chyba że kwotą tą, jest Abonament zgodny z Umową, który nie podlega reklamacji.metpablo pisze:Play4you2, abonent ma dwie usługi, internet i telefon w Play.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Dzięki. Ale wiesz, pierwsze zgłoszenie w tej sprawie, nr 22613945, jest z 11 października br. Abonent powoływał się na rozmowę telefoniczną z konsultantem dot. przedłużenia umowy, a Play odpisał, że "na podanym numerze XXXXXXXXX nie zarejestrowano żadnego połączenia dotyczącego przedłużenia umowy". Tylko że Play chyba nie zrozumiał, że chodziło nie o treść rozmowy z 2011 roku a z roku 2010!play4you2 pisze:Ok, poprosiłem o szybszą realizację sprawy. Ale z tego co widzę, to sprawa trafiła do nas wczoraj, 9 11 2010r, więc jeszcze mamy trochę czasu na jej rozpatrzenie.metpablo pisze:Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.
Moje podsumowanie? Żadnych umów "na gębę", wszystko w wersji papierowej!
Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
I jak tu się nie denerwować na Play, skoro UOKiK jak byk napisał kilka dni temu, że nie można ot tak sobie odciąć użytkownika od usług bo nie płaci rachunków! To jest jawne łamanie prawa (po raz kolejny).play4you2 pisze:Na dzień dzisiejszy jest tak, że jeżeli masz 2 usługi na wspólnym koncie i nie uregulujesz 1 z nich lub wpłata będzie za mała, wówczas następuje blokada konta zgodnie z Regulaminem i to w zasadzie jest jedyna odpowiedź, jaką mogę Ci dać w tej chwilii.
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia reklamacji - ciągle nie rozpatrzona. Kolejna sprawa się będzie ciągnąć przez 3 miesiące?!
Nie mogę zobaczyć kolejnej faktury, a konsultantka Play nie wiedziała co zrobić żeby ją wysłać e-mailem.