• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 94 z 244
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 244

 #440098  autor: diobel007
 08 lis 2010, 12:20
Do play4you2

Czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr: 22879305.
Czekam i czekam od 18 października na rozwiązanie sprawy lub jakąkolwiek odpowiedź a tu cisza.

Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 08 lis 2010, 13:35 przez diobel007, łącznie zmieniany 1 raz.

 #440099  autor: muchakk
 08 lis 2010, 12:26
metpablo,

Ważność pakietu nieograniczone rozmowy w Play można sprawdzić za pomocą kodu *107# czyli tak samo jak w przypadku stanu darmowego.

 #440100  autor: sql
 08 lis 2010, 12:34
Play4you2 proponuje abyś umieścił w pierwszym poście tego tematu najczęściej zadawane pytania w celu oszczędności Twojego czasu czyli np. Dlaczego rejestracja karty sim jest wymagana/Kiedy zostanie wprowadzona dana funkcjonalność (odp. na blogu rzecznika) itp.

 #440108  autor: sahib
 08 lis 2010, 13:01
play4you2 pisze:
sahib pisze:Martwi mnie natomiast odpowiedź konsultantki, która załatwiała sprawę i która kategorycznie twierdzi, że nie może mi udzielić informacji z czym rzekomo łączył się mój telefon, ponieważ jest to informacja poufna...
Rzeczywiście takich nformacji nie udzielamy. Obowiązkiem Operatora jest prawidłowe zidentyfikowanie połączenia internetowego, naotmiast nie mamy juz obowiązku udzielania informacji dotyczącej adresu strony, z jaką łączył się dany Abonent (chyba, że na wniosek Prokuratury lub sądu). Więcej nie mam w tej sprawie nic do dodania.
Ja też nie, prawo telekomunikacyjne jest jasne. Przyciśnie was UKE lub sąd i wtedy zobaczymy z jakimi adresami rzekomo łączył się mój telefon.
play4you2 pisze:
sahib pisze:Ja niestety też jestem teraz w takiej sytuacji i według Play moja faktura za ten miesiąc wynosić będzie 1300zł.
Zapewne miało miejsce tutaj niekontrolowane (z Twojej strony) pobieranie plików przez telefon, w związku z jakimiś aktualizacjami.
Sugestia o tyle ciekawa, o ile zupełnie nietrafiona. Dlaczego? O tym pisałem w poprzedniej wiadomości. Powtórzę, że taki problem występuje wyłącznie w sieci Play.
play4you2 pisze:Na koniec chcę dodać, że warto w takim przypadku albo miec wykupiony Pakiet MB
Tak jak na przykład pakiet 2GB jaki mam wykupiony? Ano właśnie.

 #440116  autor: metpablo
 08 lis 2010, 14:07
muchakk pisze:metpablo,

Ważność pakietu nieograniczone rozmowy w Play można sprawdzić za pomocą kodu *107# czyli tak samo jak w przypadku stanu darmowego.
Kod *107# - komunikat "Funkcja niedostępna".

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #440119  autor: pawelpp
 08 lis 2010, 14:20
Rozmawiałem przed chwilą z konsultantką...
Nie wiedziała o tym, że na życzenie abonenta e-faktura powinna być wysłana na adres e-mail.
Musiałem jej podać adres strony, na której można znaleźć regulamin e-faktury.
Powiedziała mi, że muszę odręcznie napisać pismo i wysłać do P4 aby otrzymać fakturę na e-mail, ponieważ ona nie ma możliwości zaznaczenia w systemie takiej opcji.
Nie ma co... bardzo fachowa obsługa.
P4Y kiedy moje konto na Play24 zacznie działać? Kiedy zgłoszenia 22587094 i 22366693 zostaną rozwiązane. Tym razem nie zamierzam czekać 3 miesięcy i 10go wysyłam kolejne pismo do UKE.

 #440224  autor: playonline
 08 lis 2010, 22:01
play4you2 pisze:Wypowiedzenie składamy TYLKO IWYŁACZNIE pisemnie, wysyłając je na adres korespondencyjny Operatora (sugeruję poleconym, ale wybór należy do was).
Dzis bylem na poczcie wyslac wypowiedzenie umowy dotyczace Play Online. Wyslalem Priorytetem Poleconym. Kasjerka powiedziala, ze bedzie to w Komornikach pojutrze czyli 10.11.2010r. Chcialem isc do Salonu ale nie wiem czy dokumenty dotarlyby na czas. Cykl mam od 20-ego wiec mam nadzieje, ze wszystko sprawnie pojdzie. :)

PS P4Y - przypominam sie kolejny raz co do mojej reklamacji 22309852...

 #440247  autor: adam45648
 08 lis 2010, 23:06
Mam pytanie o pakiet "Internet w telefonie 250 mb - promocja". Wlaczyli mi go przy przedluzaniu umowy, umowa jest od 21.10.10. W opisie pakietu pisze "W ramach promocji korzystasz z Internetu za 0 zł do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego." Czyli mam go jutro wylaczyc czy jeszcze miesiac mam za darmo?

 #440266  autor: rasiu
 09 lis 2010, 07:57
pawelpp pisze:Rozmawiałem przed chwilą z konsultantką...
Nie wiedziała o tym, że na życzenie abonenta e-faktura powinna być wysłana na adres e-mail.
Musiałem jej podać adres strony, na której można znaleźć regulamin e-faktury(...)
pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??

 #440269  autor: play4you2
 09 lis 2010, 09:01
playonline pisze:PS P4Y - przypominam sie kolejny raz co do mojej reklamacji 22309852...
Ok, już przekazałem i powinno to być rozwiązane na dniach.
adam45648 pisze:Czyli mam go jutro wylaczyc czy jeszcze miesiac mam za darmo?
To zależy od tego, jaki masz Okres Rozliczeniowy. Jezeli np. od 1, to z tego Pakietu mogles korzystac do 1 (proporcjonalnie) a od 1 do konca miesiaca za darmo w pelnym wymiarze Pakietu. W takiej sytuacji, odlaczenie go powinno nastąpić najpóźniej ostatniego dnia miesiąca, po ktorym podpisałeś Aneks (to będzie wtedy Pełny Okres). Jeżeli spóźnisz się z odłączeniem, wówczas zostranie pobrana za niego opłata.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440275  autor: user_delete19
 09 lis 2010, 09:59
Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...

 #440276  autor: pawelpp
 09 lis 2010, 10:10
rasiu pisze: pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??
http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... ow-i-uslug

[ Dodano: 2010-11-09, 12:03 ]
lwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
1) Za droga impreza
2) Za bardzo obciąży sieć :P

 #440316  autor: Rezo
 09 lis 2010, 16:08
lwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
Zauważyłem że mieszczą się już w okresie kilku dni - z czasem reakcji jest więc coraz lepiej.

Moim zadaniem odpowiedź na zgłoszenie powinniśmy dostawać taką samą drogą, jaką zgłosiliśmy sprawę. Jeśli np. wysłaliśmy maila, powinniśmy dostać odpowiedź mailem.
Nic się nie zmieniło w kwestii szacunku do klienta: odpowiedź na moje ostatnie zgłoszenie, nawet imienia i nazwiska konsultanta nie zawierała.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 16:22 przez Rezo, łącznie zmieniany 1 raz.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #440317  autor: qper
 09 lis 2010, 16:09
pawelpp pisze:
rasiu pisze: pawelpp możesz podać adres strony z tym regulaminem??
http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... ow-i-uslug

[ Dodano: 2010-11-09, 12:03 ]
lwiczek pisze:Ehh... BOK:
- czy obsługa mogłaby udzielać odpowiedzi ciut szybciej niż kilka dni? >:
- miło by było, gdyby po udzieleniu odpowiedzi dostawało się jakieś powiadomienie, czy to mail czy sms...
1) Za droga impreza
2) Za bardzo obciąży sieć :P

Mam zgłoszenia, które wiszą ponad 3 tygodnie. To nie świadczy dobrze.

Nie wiem od czego zależy kolejność rozpatrywania, ale zauważyłem, że nie idą z w kolejności zgłoszeń a raczej wybiórczo.

SMSy przydałby się bardzo, a w szczególności jako potwierdzenie włączenia pakietu.
W Play wszystko jest na "czuja" czatujesz kiedy aktywuje się pakiet, czatujesz kiedy ci odpiszą, a to przecież też obciąża systemy.

 #440321  autor: pawelpp
 09 lis 2010, 16:26
qper pisze: SMSy przydałby się bardzo, a w szczególności jako potwierdzenie włączenia pakietu.
W Play wszystko jest na "czuja" czatujesz kiedy aktywuje się pakiet, czatujesz kiedy ci odpiszą, a to przecież też obciąża systemy.
Przydałyby się, ale znając Play dostaniesz je pomiędzy 0:00 a 1:00 w nocy :)

 #440378  autor: Ganfrod
 09 lis 2010, 20:24
A ja mam troszke inne pytanie ale tematu nie bede zakładał. Wie ktoś kiedy Play przedstawi oferte świąteczną, bo to powoli zbliża się magiczny 11 listopada czyli taka granica dla operatorów jak do tej pory, a Play milczy.

 #440418  autor: metpablo
 09 lis 2010, 23:30
Play4you2, abonent ma dwie usługi, internet i telefon w Play. Na każdą z nich ma odrębną umowę, ale dostaje jedną fakturę. Po zakończeniu umowy czasowej na internet powstała rozbieżność zdań między firmą a abonentem odnośnie wysokości abonamentu. Klient zamiast 80 złotych z faktury zapłacił 45. W odpowiedzi P4 blokuje mu połączenia wychodzące za w pełni opłaconą usługę telefoniczną. Czy to zgodne z prawem? To analogiczna sytuacja jak opisana poniżej, tyle że chodzi o zawieszenie świadczenia usługi a nie rozwiązanie umowy:
telepolis.pl pisze:Ponadto UOKiK kwestionował postanowienia, które w przypadku zalegania z płatnością dają możliwość rozwiązania wszystkich umów łączących operatora z konsumentem. Nie ma przy tym znaczenia, że zaległości dotyczą tylko jednej usługi, np. korzystania z Internetu. Klauzula taka w sposób rażący narusza interesy konsumentów, powodując, że są oni pozbawieni możliwości korzystania z usług, które opłacają w terminie. Wymienione klauzule zostały uznane za niezgodne z prawem przez sąd.
Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2010, 15:05 przez metpablo, łącznie zmieniany 1 raz.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #440446  autor: play4you2
 10 lis 2010, 08:58
metpablo pisze:Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.
Ok, poprosiłem o szybszą realizację sprawy. Ale z tego co widzę, to sprawa trafiła do nas wczoraj, 9 11 2010r, więc jeszcze mamy trochę czasu na jej rozpatrzenie.

Zapewniam cię jednak, że inna twoja sprawa jest realizowana zgodnie z obowiązującym charmonogramem.
metpablo pisze:Play4you2, abonent ma dwie usługi, internet i telefon w Play.
Powiem tak. Prawnikiem nie jestem, więc nie chcę zamieszczać opinii na ten temat. Co do decyzji UOKiK, nie będę z nią polemizował. Jeżeli będzie odgórny nakaz, potwierdzony wyrokiem sądu lub zapisami ustawy, wówczas uznam, że tak ma być. Z tego co mi wiadomo, jest chyba odwołanie w tej sprawie, od zasądzonego wyroku sądu, ale nie wiem, na jakim etapie jest ta sprawa na dzisiaj. Jak nie zostały zmienine warunki w zapisie Regulaminu, widać, że sprawa jest nadal w toku. Na dzień dzisiejszy jest tak, że jeżeli masz 2 usługi na wspólnym koncie i nie uregulujesz 1 z nich lub wpłata będzie za mała, wówczas następuje blokada konta zgodnie z Regulaminem i to w zasadzie jest jedyna odpowiedź, jaką mogę Ci dać w tej chwilii. Inną kwestią jest reklamacja kwoty spornej, chyba że kwotą tą, jest Abonament zgodny z Umową, który nie podlega reklamacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440449  autor: metpablo
 10 lis 2010, 09:20
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Jeśli możesz pomóc, to zajrzyj proszę do zgłoszenia nr 23645240.
Ok, poprosiłem o szybszą realizację sprawy. Ale z tego co widzę, to sprawa trafiła do nas wczoraj, 9 11 2010r, więc jeszcze mamy trochę czasu na jej rozpatrzenie.
Dzięki. Ale wiesz, pierwsze zgłoszenie w tej sprawie, nr 22613945, jest z 11 października br. Abonent powoływał się na rozmowę telefoniczną z konsultantem dot. przedłużenia umowy, a Play odpisał, że "na podanym numerze XXXXXXXXX nie zarejestrowano żadnego połączenia dotyczącego przedłużenia umowy". Tylko że Play chyba nie zrozumiał, że chodziło nie o treść rozmowy z 2011 roku a z roku 2010!

Moje podsumowanie? Żadnych umów "na gębę", wszystko w wersji papierowej!

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #440455  autor: pawelpp
 10 lis 2010, 10:00
play4you2 pisze:Na dzień dzisiejszy jest tak, że jeżeli masz 2 usługi na wspólnym koncie i nie uregulujesz 1 z nich lub wpłata będzie za mała, wówczas następuje blokada konta zgodnie z Regulaminem i to w zasadzie jest jedyna odpowiedź, jaką mogę Ci dać w tej chwilii.
I jak tu się nie denerwować na Play, skoro UOKiK jak byk napisał kilka dni temu, że nie można ot tak sobie odciąć użytkownika od usług bo nie płaci rachunków! To jest jawne łamanie prawa (po raz kolejny).
Dzisiaj mija miesiąc od zgłoszenia reklamacji - ciągle nie rozpatrzona. Kolejna sprawa się będzie ciągnąć przez 3 miesiące?!
Nie mogę zobaczyć kolejnej faktury, a konsultantka Play nie wiedziała co zrobić żeby ją wysłać e-mailem.
  • Strona 94 z 244
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 244
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 244