Witajcie moi drodzy. Widzę, że trochę się nazbierało tych spraw od was

. Wybaczcie, że mnie nie było, ale rozumiecie... Obowiązki (te pozostałe) zawodowe. Zresztą, jak już mnie znacie, to wiecie doskonale, że zawsze się pojawię u was

. Ok, to może już przejdę do waszych wątków i pytań.
qper pisze:Gdzie sprawdzę stan minut w pakiecie Tanie rozmowy międzynarodowe z Play 10 zł?
Powinieneś sprawdzić z pozycji *111#, ale jakby nie dało rady, to daj mi znać.
aizo pisze:Pisałem do Was PW o moim problemie,
Już Ci odpowiedziałem. Wybacz, że tak długo czekałeś, ale masz rację, mam masę spraw, stąd ten czas na odpowiedź się wydłuża. Jak wiesz, mam zasadę, że odpowiadam "na najstarsze" pw.
chybil pisze:Potwierdzam problem z wyskakującym komunikatem: "Jesteś poza strefą taniego internetu..."
mimo tego że mam pakiet 25MB na cały kraj.
Czy nadal prpblem ten występuje? Z tego co mi wiadomo, już nie powinien

.
Maniek99 pisze:Czasowo pewnie wyjdzie o kilka tygodni krócej
Nie zawsze, to wszystko zależy tylko i wyłącznie od tego, co się stało w danej sprawie. Uwierz mi, że przypadków może być masa i w 99% nie są one spowodowane jakimś niedociągnięciem z naszej strony (z tych spraw co ja weryfikowałem, ani jedna nie była z naszej winy).
Bellatrix pisze:slawnokia napisał/a:
w ramach promocji operator włączył mi, bez mojej wiedzy oczywiście, "granie na czekanie".
Tak jak napisała Bellatrix, jest to zgodne z Regulaminem. Jeżeli nie chcesz korzystać z tej usługi, po prostu ją wyłącz. Opłata jednak została pobrana prawidłowo.
trus1991 pisze:Mam pytanie:
czy mogę złożyć wypowiedzenie umowy w salonie PLAY czy muszę je złożyć wysłać pocztą?
Wyjaśniałem tą sprawę wielokrotnie, ale jeszcze raz powtórze.
Wypowiedzenie składamy TYLKO IWYŁACZNIE pisemnie, wysyłając je na adres korespondencyjny Operatora (sugeruję poleconym, ale wybór należy do was). Salon Play nie jest zobowiązany do tego, aby takie wypowiedzenie przyjąć. Warunki wypowiedzenia, precyzyjnie określa RŚUT i prosłbym was bardzo, o przestrzeganie ich. Tak więc, jeżeli ktoś z was zgłosiłby się do Salonu z wypowiedzeniem, Salon ten, może odmówić jego przyjęcia. Jeżeli jednak już je przyjmie, jest ono uznane za dostarczone i czas liczony od wypowiedzenia, liczy się od daty dostarczenia go do Salonu.
Dementuję jednocześnie, że Salon jako taki jest jednocześnie siedzibą Operatora. Jest tylko jego reprezentatem w terenie, co oznacza, że nie wszystkie kwestie mogą być tam rozwiązane (np. właśnie wypowiedzenie Umowy).
Od razu też mówię, że zasady te są jasne i nie mam informacji, aby je zmieniono w najbliższym czasie. Szanuję wasze zdanie na ten temat, ale od razu mówię, że dalsza dyskusja w tej kwestii jest po prostu jałowa.
W odpowiedzi na kwestie, że inni Operatorzy dają takie mozliwości, pragnę podkreślić, że nie wypowiadam się na sprawy związane z innymi Operatorami. Odpowiadam jedynie na pytania związane z siecią Play i nie porównuję warunków naszej sieci, do warunków będących na rynku telekomunikacyjnym w stosunku do pozostałych Operatorów.
A, i tak na koniec, nie jest to sprzeczne z prawami konsumenta

.
metpablo pisze:Bo to Play jest. Tylko tutaj wypowiedzenie tylko wysyłkowo, za to rejestracja pre-paida tylko osobiście
Jak wspomniałem powyżej, dyskusja w tym temacie jest jałowa i nie zamierzam się w niej dalej udzielać, co do rejetysracji, również mozliwa jest tylko w Salonie.
Od razu wyjaśniam, jest to zgodne z obowiązującym prawem.
metpablo pisze:No i tylko tutaj niemożność zadzwonienia na numery z puli (0) 800
Sprawę też wyjaśniałem, dodatkowo, jest to zgodne z postanowieniem UKE (co sam zresztą zauważyłeś). W tym temacie również nie mam już więcej nic do dodania.
pawelpp pisze:P4Y, czy usługę Kopia SMS na email beta da się aktywować będąc za granicą?
Nie
ppp1ppp pisze:"Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych" czyżby ACR weszło do oferty?
Tak moi drodzy, ACR oficjalnie jest już dostepne w ofercie. Dodam, że działa

. Sam "stestowałem" na sobie

.
vojciech pisze:Po za tym, jak to jest, z tymi darmowymi smsami po kązdym doładowaniu do kazdej sieci?
Podejrzewam, że korzystasz ze "starego Fresha" i w tej ofercie już niestety nie masz tych SMS o których piszesz (promocja została zamknięta). Przejdź do nowej Oferty "Darmowe SMS do wszystkich". Wówczas w zależności od doładowania, będziesz miał nieograniczone SMS do wszystkich sieci w kraju na określoną liczbę dni (zapoznaj się z Regulaminem na naszej stronie).
horas pisze:właśnie minęło 24h od zlecenia na Play24 dodatkowego pakietu internetowego 25 MB a jak nie miałem tych MB tak nie mam
Zrób proszę zgłoszenie.
sahib pisze:Martwi mnie natomiast odpowiedź konsultantki, która załatwiała sprawę i która kategorycznie twierdzi, że nie może mi udzielić informacji z czym rzekomo łączył się mój telefon, ponieważ jest to informacja poufna...
Rzeczywiście takich nformacji nie udzielamy. Obowiązkiem Operatora jest prawidłowe zidentyfikowanie połączenia internetowego, naotmiast nie mamy juz obowiązku udzielania informacji dotyczącej adresu strony, z jaką łączył się dany Abonent (chyba, że na wniosek Prokuratury lub sądu). Więcej nie mam w tej sprawie nic do dodania.
sahib pisze:Ja niestety też jestem teraz w takiej sytuacji i według Play moja faktura za ten miesiąc wynosić będzie 1300zł.
Zapewne miało miejsce tutaj niekontrolowane (z Twojej strony) pobieranie plików przez telefon, w związku z jakimiś aktualizacjami. Niestety, jeżeli mamy "smartfony", zazwyczaj są one naszpiowane różnymi programami (zwłaszcza androidy), które wymagają różnych aktualizacji. Nawet sami sobie pobioeramy często jakieś programy, o których nie wiemy, że takie aktualizacje są. Zważywszy na fakt, że oferujemy naszym Klientom mozliwość swobodnej komunikacji internetowej, nie zakładamy żadnych blokad na transfer danych (chyba że na życzenie Klienta). To, że dokonaliśmy korekty, wcale nie oznacza, że przyznajemy się do winy (choć przyznam szczerze, nie znam Twojej sprawy i być może była zasadna). Korekta raczej jest efektem tzw. "współpracy wzajemnej". Po prostu chcemy, abyście byli naszymi zadowolonymi Klientami, co
nie oznacza automatycznie, że takie korekty są robione za każdym razem.
Na koniec chcę dodać, że warto w takim przypadku albo miec wykupiony Pakiet MB, albo zablokować całkowicie dostęp do internetu (ale wtedy nie rozumiem, po co komu byłby "smartfon").
playonline pisze:I teraz pytanie do Play4You - czy polaczenia w ramach Stanu Darmowego w LongPlay sa do wykorzystania tylko do Play na komorki czy takze na stacjonarne Play?
W LongPlay, jeżeli mamy uruchomiony stan Darmowy, to połączenia na "stacjonarne" Play również są bezpłatne, ale UWAGA, TYLKO stacjonarne będące w Play. Pozostałe są już normalnie rozliczane.
evolucja pisze:Czy ktoś mi do kurdy nędzy wytłumaczy jakie znaczenie mają te wszystkie pierdoły typu adres, model telefonu, sieć, godzina.... mają do NIEDZIAŁAJĄCEJ usługi Muzyka na czekanie?
Czy sprawa została już rozwiązana? Jeżeli nie, to zrób zgłoszenie poprzez Play24 i daj mi jego numer na pw.
qper pisze:Play4you2
Chciałem Tobie zgłosić problem z bramką SMS na tronie Play.
Czy nadal masz te problemy? Pyutam, ponieważ nie odnotowaliśmy żadnej usterki i sam nawet sprawdzałem "prywatnie" czy to działa i mi wysyła swobodnie te SMS. Może to kwestia przeglądarki u ciebie? Zweryfikuj to proszę jeszcze raz.
luccicare pisze:P4Y, czy konsultanci Play podczas połączeń wychodzących pytają o hasło?
Tak, dodatkowo powinni powiadomić Cię, że rozmowa jest nagrywana. Jeżeli jednak Masz wąatpliwości, co do danego połączenia, nie podawaj hasła. Spytaj się jedynie o numer zgłsozenia i możesz powiedzieć, że sam w tej sprawie się z nami skontaktujesz. Co do "pokazania" numeru owszem, powinieneś "widzieć", że dzwonią do Ciebie z Obsługi Klienta (790500500).
kerim36 pisze:Witaj P4Y
Bardzo prosze o wspracie w kwestii zgloszenia: 23 563 692
Załatwione, już powinno Ci wszystko działać.
macOS22 pisze:Czy jak jutro włożę kartę play, to będę mógł wykonywać połączenia, chociażby z jakiegoś tymczasowego numeru?
Tak, ale to może wiązać się z opłatami, przewidzianymi w Regulaminie "Jedna wizyta w Play". Jest jeszcze 2 kwestia. Jeżeli sam złożyłeś wypowiedzenie w Plusie, wóczas nie przeniesiesz numeru do nas. Plus Ci wtedy rozwiąże Umowę i odłączy numer. Musiałbyś przyjść do nas, podpisać stosowne dokumenty i dopiero wtedy przeniesiesz ten numer. Jeżeli masz wątpliwości, możesz skontaktować się z OK Play i powiedzą Ci, jaki jest obecnie status przeniesienia numeru (czy nic niepokojącego się nie dzieje).
evolucja pisze:To co robi Play jest żenujące... Proszę Play4You zajmij się zgłoszeniem numer: 23 582 030, bo w końcu puszczą mi nerwy i naprawdę poproszę UKE o pomoc.
Ok, przekażę je osobie, która powinna Ci się pomóc.
tang pisze:Podziekowania dla P4Y2
Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem Ci pomóc

.
tang pisze:Zycze jak najmniej pracy na forach.
Ale ja akurat lubię "tą pracę z wami"

.
Tak na zakończenie, nie przysyłajcie mi próś o aktywację rekompensat lub nawet treści całych spraw na pw. Róbcie proszę zgłsozenia i podawajcie mi ich numery. Jeszcze raz przypominam, że to forum, nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci POlay, więc nie będę mógł wam np. aktywować jakiejś "rekompensaty", jak napiszecie mi samo pw. Jak podacie numer zgłoszenia, to wygląda to zupełnie inaczej, ale prosiłbymk Was o wzajemne szanowanie własnego czasu. Takie kwestie mogą swobodnie zrobić nasi pracownicy w BOK. Ja jestem tu (jak już wielokrotnie wspominałem) od udzielania odpowiedzi i jeżeli już pomagam, to raczej w "trudnych" sprawach, gdzie rzeczywiście nastąpiło jakieś "niedopatrzenie". Pozostałe sprawy, swobodnie mogą rozwiązać Wam nasi pracownicy. Rozumiem też, że każdemu z was zależy na tym, aby najlepiej jego sprawa była zamknięta najlepiej jeszcze tego samego dnia, ale zrozumcie, czasami trzeba poczekać chwilę, aby uzyskać jej rozwiązanie. Ja nie jestem zawsze gwarancją tego, że dana sprawa będzie rozwiązana w 1 dzień. Stąd moja prośba do was wszystkich, abyście zgłaszali się do mnie w wyjątkowych sprawach a pozostałe (np. aktywacja rekompensaty) pozwólcie rozwiązać naszym pozostałym pracownikom

. Dzięki temu, mój czas na odpowiedź na wasze "pw" znacznie ulegnie skróceniu i będę mógł Wam w razie czego szybciej pomóc w nietypowych sprawach. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem moją prośbą i doskonale ją rozumiecie.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.