• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 93 z 244
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 244

 #439652  autor: sahib
 05 lis 2010, 21:46
zaq22 pisze:To nie problem play tylko twojego telefonu.
Czyli dwa tygodnie przed incydentem, z kartą Orange, żadnego nienormalnego zachowania, później trzy dni w Play i rachunek 1300zł, a po tym fakcie znowu Orange ponad tydzień i zero dziwnych transferów? Przy telefonie w stanie praktycznie fabrycznym? Wybacz, ale ciężko w to uwierzyć, zwłaszcza, że takie sytuacje już w Play miały miejsce.

Ja na litość boską nie mam nawet 600MB wolnego miejsca w telefonie!

 #439665  autor: jahu_2006
 05 lis 2010, 22:23
Nie musisz mieć telefon może na bieżąco wysyłać coś do serwerów i pobierać a potem coś kasować wszystko zależy od tego co mu programiści napisali.
Dobrze ci doradzę wyłącz dane w tle, roaming danych, i jeśli ci nie potrzebne korzystanie z neta w plusie to włącz blokadę w strefie drogiego neta skorzystaj z APN Droida lub jemu podobny programik problemy powinny zniknąć.
Ja zaraz po zakupie Galaxy S nie włożyłem karty abonamentowej tylko prepaid żeby sprawdzić jego zachowania nie miałem wcześniej do czynienia z androidem ale staje się on coraz bardziej popularny i kiedyś w końcu musiałem się na niego natknąć.
Najlepiej to wszystko po wyłączać nie wiadomo jakie dane zbiera google :(

 #439677  autor: zaq22
 05 lis 2010, 23:04
sahib pisze: dwa tygodnie przed incydentem, z kartą Orange, żadnego nienormalnego zachowania, później trzy dni w Play i rachunek 1300zł, a po tym fakcie znowu Orange ponad tydzień i zero dziwnych transferów
I dlatego myślisz że play oszukuje? Możliwe że to był jakiś błąd chociaż ja mam ponad rok Nokię E52 (najpierw w Plusie, potem w Play) i nigdy nie zdażyło mi się żeby telefon sciągnął cokolwiek bez mojej zgody.
Android to całkiem niezły system, ale kiedy jest poza kontrolą staje się nabijaczem kasy dla operatorów. Moze google po to go stworzyło :-D
Wejdź na forum androida i poczytaj sobie o podobnych przypadkach.
http://forum.android.com.pl/f149/w-3-dn ... pln-17944/

PS. Widzę że użytkownik sahib nawet odezwał się w tym wątku na podstronie 15, ale może inni przeczytają.

 #439690  autor: sahib
 05 lis 2010, 23:36
jahu_2006 pisze:Dobrze ci doradzę wyłącz dane w tle, roaming danych, i jeśli ci nie potrzebne korzystanie z neta w plusie to włącz blokadę w strefie drogiego neta skorzystaj z APN Droida lub jemu podobny programik problemy powinny zniknąć.
Problemy występują wyłącznie gdy jestem w sieci Play - nigdzie indziej. Nie jest to związane z telefonem, jego konfiguracją, czy też zainstalowanym oprogramowaniem. Celowo przez ostatnie kilka dni włączyłem wszystko co się da, każdy program aktualizował się średnio co 10 minut, non-stop włączona sieć 3G i przesył danych - oczywiście wszystko to na karcie Orange. Efekt? Przez 3 dni zużycie wyniosło 60MB. To chyba mówi samo za siebie, prawda?
zaq22 pisze:
sahib pisze:dwa tygodnie przed incydentem, z kartą Orange, żadnego nienormalnego zachowania, później trzy dni w Play i rachunek 1300zł, a po tym fakcie znowu Orange ponad tydzień i zero dziwnych transferów
I dlatego myślisz że play oszukuje?
Mam wielu znajomych z androidowymi telefonami w sieciach innych niż Play... Tylko w mojej firmie jest aktywnych około 100 komórek w Orange, większość na androidzie - żaden z pracowników nie miał nigdy problemu z takim niewyjaśnionym zużyciem łącza (+ moje identyczne doświadczenia z plusem i orange).
Z drugiej strony wystarczy parę słów wpisać w googlu, a zapewnioną masz całą noc lektury takich problemów w sieci Play.

Jaki inny wniosek mam wyciągnąć?

Przytoczony przez Ciebie wcześniej temat o problemach w Erze też nijak nie odnosi się do mojej sytuacji. Tamta osoba sama, aktywnie, korzystała z sieci w roamingu - co jest drogie. Android nie zaczął nagle ściągać jej nie wiadomo czego w środku nocy, gdy telefon leży kilka metrów dalej na biurku.

Odmowa podania docelowych adresów przez Play również nie wzbudza mojego zaufania.
Wejdź na forum androida i poczytaj sobie o podobnych przypadkach.
http://forum.android.com.pl/f149/w-3-dn ... pln-17944/
Wejdź na to forum i zastosuj się proszę sam do swojej rady - zwróć uwagę w jakiej sieci posiada telefon autor tamtego tematu... Poza tym polecam na tym samym forum dział "Play" - znajdziesz tam jeszcze kilka innych soczystych tematów o tym samym. Po lekturze tylu różnych doniesień pochodzących od różnych osób naprawdę ciężko mi uwierzyć, że to tylko zbieg okoliczności.

 #439768  autor: qper
 06 lis 2010, 15:20
Play4you2

Chciałem Tobie zgłosić problem z bramką SMS na tronie Play.

Problem polega na wyświetlaniu nieprawidłowej godziny w wysłanych SMSach.

Przykład wysyłamy sms o godzinie 15:00 a odbiorcy w telefonie wyświetla się godzina otrzymania 14:00 jakby sms przyszedł z godzinnym opóźnieniem.

Jest tak tylko przy SMSach z bramki.

Sytuacja dotyczy wielu numerów, a na telefonach jest ustawiona prawidłowa godzina.

Przekażesz to do działu technicznego ?

Pozdrawiam

 #439801  autor: luccicare
 06 lis 2010, 19:32
P4Y, czy konsultanci Play podczas połączeń wychodzących pytają o hasło? Wczoraj miałem taki telefon z numeru zastrzeżonego, rozmowa miała dotyczyć play on-line. Hasła oczywiście nie podałem i Pani bez tego nie mogła dalej ze mną rozmawiać, w końcu się rozłączyła. Zastanawiam się czy ktoś się nie podszywał.

 #439803  autor: trus1991
 06 lis 2010, 19:42
Rami pisze:
metpablo pisze:
trus1991 pisze:Dlaczego?

Każda sieć daje możliwość złożenia wypowiedzenia w salonie.

Czy to nie jest sprzeczne z prawami konsumenta ?
Bo to Play jest. Tylko tutaj wypowiedzenie tylko wysyłkowo, za to rejestracja pre-paida tylko osobiście :!: No i tylko tutaj niemożność zadzwonienia na numery z puli (0) 800 :evil:
Z tym się nie zgodzę. Punkt Sprzedaży może przyjąć wypowiedzenie, ale najlepszą formą złożenia rezygnacji jest forma listowna, ew. fax lub zeskanowany dokument wysłany pocztą elektroniczną. Zapoznaj się z §16 Regulaminu, a będziesz miał jasność.
Paragraf 16 pkt1

1. Umowa może być zawarta na czas nieokreślony albo na czas określony. Umowa zawarta na czas określony przekształca się po upływie czasu, na jaki została zawarta, w Umowę zawartą na czas nieokreślony, chyba że Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na który Umowa została zawarta, zawiadomi Operatora na piśmie, że nie zamierza korzystać z usług Operatora.

Czyli zawiadamiam Operatora - Salon, który ma obowiązek przyjąć moje wypowiedzenie, gdyż jest on operatorem.

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #439816  autor: agaak
 06 lis 2010, 21:00
trus1991 pisze:Czyli zawiadamiam Operatora - Salon, który ma obowiązek przyjąć moje wypowiedzenie, gdyż jest on operatorem.
NIE! Forma pisemna, nadana poleconym na siedzibę PLAY - taśmowa chyba w Warszawie, ewentualnie tam osobiście... Salon jest >przedstawicielstwem< operatora, który SPRZEDAJE jego usługi. NIE występuje jako pośrednik w wypowiedzeniu.
Przyjęło się iż salon MOŻE ale NIE musi, przekazać wypowiedzenie. Bezpieczniej wysłać na adres operatora....

 #439854  autor: TrustNoOne
 06 lis 2010, 23:27
trus1991 pisze:Czyli zawiadamiam Operatora - Salon
Salon nie jest Operatorem a tylko jego przedstawicielem.

Salon z tego co wiem to może lecz nie musi przyjąć wypowiedzenia.

Quot capita, tot sententiae...

 #439889  autor: kerim36
 07 lis 2010, 10:47
Witaj P4Y

Bardzo prosze o wspracie w kwestii zgloszenia: 23 563 692

Chodzi o bledy w procesie MNP: numer u dawcy zostal zwolniony, ale do play nie zostal przypisany, czego skutiem jest komunikat: Numer nie istnieje.

Dzieki

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #439900  autor: qper
 07 lis 2010, 11:50
luccicare pisze:P4Y, czy konsultanci Play podczas połączeń wychodzących pytają o hasło? Wczoraj miałem taki telefon z numeru zastrzeżonego, rozmowa miała dotyczyć play on-line. Hasła oczywiście nie podałem i Pani bez tego nie mogła dalej ze mną rozmawiać, w końcu się rozłączyła. Zastanawiam się czy ktoś się nie podszywał.
Dobrze zrobiłeś. Przeważnie powinni dzwonić z 790 500 500 i wtedy pytają o hasło i mówią, że rozmowa jest nagrywana.

Kiedyś podobnie jak ty miałem taki telefon i nie podałem hasła, a konsultant nic nie mówiąc bezczelnie się rozłączył. Mogą do Cibie dzwonić jacyś podwykonawcy z Play ale nie powinni prosić o hasło, no chyba, że już się na coś zdecydowałeś i zawierasz umowę przez tel.

 #439957  autor: macOS22
 07 lis 2010, 17:26
Mam jeszcze jedno takie małe pytanie, bo dzisiaj kończy mi się umowa z plusem, a nie dostałem żadnej informacji ze strony play o statusie przenoszenia numeru, a ta opcja na stronce nie działa od jakiś 2 dni:/ Czy jak jutro włożę kartę play, to będę mógł wykonywać połączenia, chociażby z jakiegoś tymczasowego numeru? Dodam, że plus mi tylko napisał w liście, że umowa mi się kończy 7.11, a na oddanie numeru ma czas do 7.12, czy to oznacza, że mogę być miesiąc bez możliwości wykonywania połączeń, chociaż umowę z play zawarłem 1.10? :cry:

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #439979  autor: evolucja
 07 lis 2010, 19:23
To co robi Play jest żenujące... Proszę Play4You zajmij się zgłoszeniem numer: 23 582 030, bo w końcu puszczą mi nerwy i naprawdę poproszę UKE o pomoc.


macOS22 pisze:a na oddanie numeru ma czas do
a nie czasami 24godziny? ;)

 #440070  autor: tang
 08 lis 2010, 10:33
Podziekowania dla P4Y2 za przekazanie sprawy w odpowiednie miejsce w BOKu Play'a czego skutkiem jest pozytywne zalatwienie reklamacji.
Poprawcie BOK, Play traci na wizerunku przez takie a nie inne dzialanie tego dzialu.
Zycze jak najmniej pracy na forach.

pzdr,

 #440075  autor: play4you2
 08 lis 2010, 11:00
Witajcie moi drodzy. Widzę, że trochę się nazbierało tych spraw od was :-). Wybaczcie, że mnie nie było, ale rozumiecie... Obowiązki (te pozostałe) zawodowe. Zresztą, jak już mnie znacie, to wiecie doskonale, że zawsze się pojawię u was :P. Ok, to może już przejdę do waszych wątków i pytań.
qper pisze:Gdzie sprawdzę stan minut w pakiecie Tanie rozmowy międzynarodowe z Play 10 zł?
Powinieneś sprawdzić z pozycji *111#, ale jakby nie dało rady, to daj mi znać.
aizo pisze:Pisałem do Was PW o moim problemie,
Już Ci odpowiedziałem. Wybacz, że tak długo czekałeś, ale masz rację, mam masę spraw, stąd ten czas na odpowiedź się wydłuża. Jak wiesz, mam zasadę, że odpowiadam "na najstarsze" pw.
chybil pisze:Potwierdzam problem z wyskakującym komunikatem: "Jesteś poza strefą taniego internetu..."
mimo tego że mam pakiet 25MB na cały kraj.
Czy nadal prpblem ten występuje? Z tego co mi wiadomo, już nie powinien 8).
Maniek99 pisze:Czasowo pewnie wyjdzie o kilka tygodni krócej
Nie zawsze, to wszystko zależy tylko i wyłącznie od tego, co się stało w danej sprawie. Uwierz mi, że przypadków może być masa i w 99% nie są one spowodowane jakimś niedociągnięciem z naszej strony (z tych spraw co ja weryfikowałem, ani jedna nie była z naszej winy).
Bellatrix pisze:slawnokia napisał/a:
w ramach promocji operator włączył mi, bez mojej wiedzy oczywiście, "granie na czekanie".
Tak jak napisała Bellatrix, jest to zgodne z Regulaminem. Jeżeli nie chcesz korzystać z tej usługi, po prostu ją wyłącz. Opłata jednak została pobrana prawidłowo.
trus1991 pisze:Mam pytanie:

czy mogę złożyć wypowiedzenie umowy w salonie PLAY czy muszę je złożyć wysłać pocztą?
Wyjaśniałem tą sprawę wielokrotnie, ale jeszcze raz powtórze.

Wypowiedzenie składamy TYLKO IWYŁACZNIE pisemnie, wysyłając je na adres korespondencyjny Operatora (sugeruję poleconym, ale wybór należy do was). Salon Play nie jest zobowiązany do tego, aby takie wypowiedzenie przyjąć. Warunki wypowiedzenia, precyzyjnie określa RŚUT i prosłbym was bardzo, o przestrzeganie ich. Tak więc, jeżeli ktoś z was zgłosiłby się do Salonu z wypowiedzeniem, Salon ten, może odmówić jego przyjęcia. Jeżeli jednak już je przyjmie, jest ono uznane za dostarczone i czas liczony od wypowiedzenia, liczy się od daty dostarczenia go do Salonu.
Dementuję jednocześnie, że Salon jako taki jest jednocześnie siedzibą Operatora. Jest tylko jego reprezentatem w terenie, co oznacza, że nie wszystkie kwestie mogą być tam rozwiązane (np. właśnie wypowiedzenie Umowy).
Od razu też mówię, że zasady te są jasne i nie mam informacji, aby je zmieniono w najbliższym czasie. Szanuję wasze zdanie na ten temat, ale od razu mówię, że dalsza dyskusja w tej kwestii jest po prostu jałowa.
W odpowiedzi na kwestie, że inni Operatorzy dają takie mozliwości, pragnę podkreślić, że nie wypowiadam się na sprawy związane z innymi Operatorami. Odpowiadam jedynie na pytania związane z siecią Play i nie porównuję warunków naszej sieci, do warunków będących na rynku telekomunikacyjnym w stosunku do pozostałych Operatorów.
A, i tak na koniec, nie jest to sprzeczne z prawami konsumenta :wink:.
metpablo pisze:Bo to Play jest. Tylko tutaj wypowiedzenie tylko wysyłkowo, za to rejestracja pre-paida tylko osobiście
Jak wspomniałem powyżej, dyskusja w tym temacie jest jałowa i nie zamierzam się w niej dalej udzielać, co do rejetysracji, również mozliwa jest tylko w Salonie.
Od razu wyjaśniam, jest to zgodne z obowiązującym prawem.
metpablo pisze:No i tylko tutaj niemożność zadzwonienia na numery z puli (0) 800
Sprawę też wyjaśniałem, dodatkowo, jest to zgodne z postanowieniem UKE (co sam zresztą zauważyłeś). W tym temacie również nie mam już więcej nic do dodania.
pawelpp pisze:P4Y, czy usługę Kopia SMS na email beta da się aktywować będąc za granicą?
Nie
ppp1ppp pisze:"Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych" czyżby ACR weszło do oferty?
Tak moi drodzy, ACR oficjalnie jest już dostepne w ofercie. Dodam, że działa :-D. Sam "stestowałem" na sobie :lol:.
vojciech pisze:Po za tym, jak to jest, z tymi darmowymi smsami po kązdym doładowaniu do kazdej sieci?
Podejrzewam, że korzystasz ze "starego Fresha" i w tej ofercie już niestety nie masz tych SMS o których piszesz (promocja została zamknięta). Przejdź do nowej Oferty "Darmowe SMS do wszystkich". Wówczas w zależności od doładowania, będziesz miał nieograniczone SMS do wszystkich sieci w kraju na określoną liczbę dni (zapoznaj się z Regulaminem na naszej stronie).
horas pisze:właśnie minęło 24h od zlecenia na Play24 dodatkowego pakietu internetowego 25 MB a jak nie miałem tych MB tak nie mam
Zrób proszę zgłoszenie.
sahib pisze:Martwi mnie natomiast odpowiedź konsultantki, która załatwiała sprawę i która kategorycznie twierdzi, że nie może mi udzielić informacji z czym rzekomo łączył się mój telefon, ponieważ jest to informacja poufna...
Rzeczywiście takich nformacji nie udzielamy. Obowiązkiem Operatora jest prawidłowe zidentyfikowanie połączenia internetowego, naotmiast nie mamy juz obowiązku udzielania informacji dotyczącej adresu strony, z jaką łączył się dany Abonent (chyba, że na wniosek Prokuratury lub sądu). Więcej nie mam w tej sprawie nic do dodania.
sahib pisze:Ja niestety też jestem teraz w takiej sytuacji i według Play moja faktura za ten miesiąc wynosić będzie 1300zł.
Zapewne miało miejsce tutaj niekontrolowane (z Twojej strony) pobieranie plików przez telefon, w związku z jakimiś aktualizacjami. Niestety, jeżeli mamy "smartfony", zazwyczaj są one naszpiowane różnymi programami (zwłaszcza androidy), które wymagają różnych aktualizacji. Nawet sami sobie pobioeramy często jakieś programy, o których nie wiemy, że takie aktualizacje są. Zważywszy na fakt, że oferujemy naszym Klientom mozliwość swobodnej komunikacji internetowej, nie zakładamy żadnych blokad na transfer danych (chyba że na życzenie Klienta). To, że dokonaliśmy korekty, wcale nie oznacza, że przyznajemy się do winy (choć przyznam szczerze, nie znam Twojej sprawy i być może była zasadna). Korekta raczej jest efektem tzw. "współpracy wzajemnej". Po prostu chcemy, abyście byli naszymi zadowolonymi Klientami, co :shock: nie oznacza automatycznie, że takie korekty są robione za każdym razem.

Na koniec chcę dodać, że warto w takim przypadku albo miec wykupiony Pakiet MB, albo zablokować całkowicie dostęp do internetu (ale wtedy nie rozumiem, po co komu byłby "smartfon").
playonline pisze:I teraz pytanie do Play4You - czy polaczenia w ramach Stanu Darmowego w LongPlay sa do wykorzystania tylko do Play na komorki czy takze na stacjonarne Play?
W LongPlay, jeżeli mamy uruchomiony stan Darmowy, to połączenia na "stacjonarne" Play również są bezpłatne, ale UWAGA, TYLKO stacjonarne będące w Play. Pozostałe są już normalnie rozliczane.
evolucja pisze:Czy ktoś mi do kurdy nędzy wytłumaczy jakie znaczenie mają te wszystkie pierdoły typu adres, model telefonu, sieć, godzina.... mają do NIEDZIAŁAJĄCEJ usługi Muzyka na czekanie?
Czy sprawa została już rozwiązana? Jeżeli nie, to zrób zgłoszenie poprzez Play24 i daj mi jego numer na pw.
qper pisze:Play4you2

Chciałem Tobie zgłosić problem z bramką SMS na tronie Play.
Czy nadal masz te problemy? Pyutam, ponieważ nie odnotowaliśmy żadnej usterki i sam nawet sprawdzałem "prywatnie" czy to działa i mi wysyła swobodnie te SMS. Może to kwestia przeglądarki u ciebie? Zweryfikuj to proszę jeszcze raz.
luccicare pisze:P4Y, czy konsultanci Play podczas połączeń wychodzących pytają o hasło?
Tak, dodatkowo powinni powiadomić Cię, że rozmowa jest nagrywana. Jeżeli jednak Masz wąatpliwości, co do danego połączenia, nie podawaj hasła. Spytaj się jedynie o numer zgłsozenia i możesz powiedzieć, że sam w tej sprawie się z nami skontaktujesz. Co do "pokazania" numeru owszem, powinieneś "widzieć", że dzwonią do Ciebie z Obsługi Klienta (790500500).
kerim36 pisze:Witaj P4Y

Bardzo prosze o wspracie w kwestii zgloszenia: 23 563 692
Załatwione, już powinno Ci wszystko działać.
macOS22 pisze:Czy jak jutro włożę kartę play, to będę mógł wykonywać połączenia, chociażby z jakiegoś tymczasowego numeru?
Tak, ale to może wiązać się z opłatami, przewidzianymi w Regulaminie "Jedna wizyta w Play". Jest jeszcze 2 kwestia. Jeżeli sam złożyłeś wypowiedzenie w Plusie, wóczas nie przeniesiesz numeru do nas. Plus Ci wtedy rozwiąże Umowę i odłączy numer. Musiałbyś przyjść do nas, podpisać stosowne dokumenty i dopiero wtedy przeniesiesz ten numer. Jeżeli masz wątpliwości, możesz skontaktować się z OK Play i powiedzą Ci, jaki jest obecnie status przeniesienia numeru (czy nic niepokojącego się nie dzieje).
evolucja pisze:To co robi Play jest żenujące... Proszę Play4You zajmij się zgłoszeniem numer: 23 582 030, bo w końcu puszczą mi nerwy i naprawdę poproszę UKE o pomoc.
Ok, przekażę je osobie, która powinna Ci się pomóc.
tang pisze:Podziekowania dla P4Y2
Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem Ci pomóc :wink:.
tang pisze:Zycze jak najmniej pracy na forach.
Ale ja akurat lubię "tą pracę z wami" :wink:.



Tak na zakończenie, nie przysyłajcie mi próś o aktywację rekompensat lub nawet treści całych spraw na pw. Róbcie proszę zgłsozenia i podawajcie mi ich numery. Jeszcze raz przypominam, że to forum, nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym sieci POlay, więc nie będę mógł wam np. aktywować jakiejś "rekompensaty", jak napiszecie mi samo pw. Jak podacie numer zgłoszenia, to wygląda to zupełnie inaczej, ale prosiłbymk Was o wzajemne szanowanie własnego czasu. Takie kwestie mogą swobodnie zrobić nasi pracownicy w BOK. Ja jestem tu (jak już wielokrotnie wspominałem) od udzielania odpowiedzi i jeżeli już pomagam, to raczej w "trudnych" sprawach, gdzie rzeczywiście nastąpiło jakieś "niedopatrzenie". Pozostałe sprawy, swobodnie mogą rozwiązać Wam nasi pracownicy. Rozumiem też, że każdemu z was zależy na tym, aby najlepiej jego sprawa była zamknięta najlepiej jeszcze tego samego dnia, ale zrozumcie, czasami trzeba poczekać chwilę, aby uzyskać jej rozwiązanie. Ja nie jestem zawsze gwarancją tego, że dana sprawa będzie rozwiązana w 1 dzień. Stąd moja prośba do was wszystkich, abyście zgłaszali się do mnie w wyjątkowych sprawach a pozostałe (np. aktywacja rekompensaty) pozwólcie rozwiązać naszym pozostałym pracownikom ;-). Dzięki temu, mój czas na odpowiedź na wasze "pw" znacznie ulegnie skróceniu i będę mógł Wam w razie czego szybciej pomóc w nietypowych sprawach. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem moją prośbą i doskonale ją rozumiecie.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440081  autor: macOS22
 08 lis 2010, 11:18
Dzięki za info, ja podpisałem stosowne oświadczenie przy podpisywaniu umowy z play, wczoraj w nocy włożyłem kartę z play, to miałem jakiś tymczasowy numer, ale mogłem z niego wykonywać i odbierać połączenia, a dzisiaj rano przyszedł mi sms, że numer zostało przeniesiony :D Czyli jednym słowem przebiegło wszystko po mojej myśli :mrgreen: pozdrawiam

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #440087  autor: muchakk
 08 lis 2010, 11:35
Przejdź do nowej Oferty "Darmowe SMS do wszystkich". Wówczas w zależności od doładowania, będziesz miał nieograniczone SMS do wszystkich sieci w kraju na określoną liczbę dni (zapoznaj się z Regulaminem na naszej stronie).

Poprawię Cię żeby później nie było :P. Nie otrzymujemy nieograniczonej liczby sms. Liczba smsów jest uzależniona od dokonanego doładowania. :-)


Pozdro.

 #440091  autor: play4you2
 08 lis 2010, 12:00
muchakk pisze:Poprawię Cię żeby później nie było .
No fakt. Dzięki, "zagalopowałem" się :P. Ale to oznaka na to, że i ja czasami mogę "coś" napisać "za szybko" :lol:.
macOS22 pisze:Czyli jednym słowem przebiegło wszystko po mojej myśli pozdrawiam
No to super :-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440092  autor: metpablo
 08 lis 2010, 12:04
Problem z niemożnością sprawdzenia do kiedy ważny jest promocyjny pakiet Nieograniczone rozmowy w Play Fresh

Z komentarzy na blogplay.pl z dnia 12 lipca 2010 r.
odchodzi4 pisze:a mam pytanie za 100 pkt jaki jest kod na sprawdzenie do kiedy jest ważny pakiet nieograniczonych rozmów w play za 10zł?
Bo jest kod na sprawdzenie czy pakiet jest aktywny a do kiedy nie ma na to kodu, ani w play24 nie można sprawdzić
mPablo pisze:Paradoksalnie *111*1*4# - wyskakuje Ci info, że Stan Darmowy ważny do...., ale SD nie masz tylko NR.
Moja wiadomość na forum telepolis z 1 października:
metpablo pisze:Mam na swoim koncie we Freshu aktywne "Nieograniczone rozmowy w Play dla Oferty Play Fresh". Zgodnie z pkt 8 regulaminu promocji "Okres, przez który można wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#." Niestety wpisanie i zatwierdzenie na klawiaturze telefonu ww. kodu powoduje jedynie wyświetlenie informacji o treści "Usluga wlaczona. Mozesz jeszcze wlaczyc:0", czyli nie określa okresu, przez który można wykonywać połączenia. Jeśli dobrze pamiętam to w początkach "Darmowego Numeru" albo "Stanu Darmowego" też były problemy z podawaniem informacji o okresie, przez jaki można wykonywać darmowe połączenia. Acha, jak dostępna była promocja "Stan Darmowy" to sprawdzać okres ważności "Nieograniczonych rozmów" można było kodem *111*1*4#. Niestety, teraz ten kod już nie działa...
Do tego jest jeszcze osobny temat na forum telepolis [Play] jak sprawdzić do kiedy mam Nieograniczone rozmowy

I w tej sprawie cisza, wielkie nic. Kod nie wyświetla takich informacji jakie powinien najwyraźniej już od lipca, a Play udaje że nie ma problemu.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #440093  autor: Maniek99
 08 lis 2010, 12:05
play4you2 pisze:
Maniek99 pisze:Czasowo pewnie wyjdzie o kilka tygodni krócej
Nie zawsze, to wszystko zależy tylko i wyłącznie od tego, co się stało w danej sprawie. Uwierz mi, że przypadków może być masa i w 99% nie są one spowodowane jakimś niedociągnięciem z naszej strony (z tych spraw co ja weryfikowałem, ani jedna nie była z naszej winy).
Oj, oj, oj, chyba że ta statystyka dotyczy tylko przenoszenia numerów :P

BTW
Dzięki za pomoc, numer już wrócił w pełni do życia.
Okazało się że cesja plus możliwości play24, potrafią czasem unicestwić połączenia przychodzące :wink:
  • Strona 93 z 244
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 244
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 244