• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 90 z 244
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 244

 #438758  autor: ppp1ppp
 01 lis 2010, 11:36
Działacie w GSM czy UMTS? Czy ma to jakieś znaczenie jeśli nie korzystam z netu z komórki?

 #438766  autor: muchakk
 01 lis 2010, 12:13
ppp1ppp zależy gdzie mieszkasz. Są miejsca gdzie GSM działa tragicznie i musisz śmigać na UMTS. U mnie natomiast GSM jak i UMTS działa jak należy i nie widzę różnicy w działaniu(poza większą prędkością neta w UMTSie). Najlepiej jak sam sprawdzisz bo na forum ludzie wypisują bardzo często różne farmazony.

 #438797  autor: ppp1ppp
 01 lis 2010, 14:48
Na GSM mam świetny zasięg, UMTS też na full.

 #438800  autor: nemo2009
 01 lis 2010, 15:07
Matyk pisze: Operator nie żona, droga wolna.
Żonę też można zmienić,tylko droższa usługa.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #438804  autor: muchakk
 01 lis 2010, 15:29
ppp1ppp to pozostaw telefon w trybie dualnym, aż tyle baterii to nie zjada, a wiadomo, że na UMTS-ie masz większą pojemność sieci (szczególnie przydatne w święta :-) )

 #438817  autor: marektomek
 01 lis 2010, 16:46
Co do wyboru GSM lub UMTS, ja zawsze mam tryb dual, można przecież trafić na miejsce gdzie jest tylko nadajnik UMTS bez GSM. Tak jest chociażby u mnie z plusa. GSMu nie widać (chyba że na zewnątrz przy dobrych wiatrach) za to UMTS śmiga bo postawili NodeB niedaleko.

 #438926  autor: Matyk
 02 lis 2010, 09:49
To również zależy gdzie kto mieszka i czy siedzi w domu czy wędruję po świecie.
U mojej babci przykładowo GSM jest full a UMTS to tylko wącha (sieć play)
pozostałe opki mają sam gsm o umts-ie można zapomnieć
Jeśli ktoś mieszka w jakimś mieście to lepiej "dual"
a jak ktoś na wsi gdzie gsm jest ok a umts też jest ale słabiutki to lepiej ustawić sztywno GSM :)

 #438934  autor: maniek89
 02 lis 2010, 10:46
Ja uwazam ze jesli sie nie uzywa internetu w telefonie to jesli ma sie dobry zasieg 2g mozna siedziec sztywno w 2g

 #438966  autor: play4you2
 02 lis 2010, 12:54
marektomek pisze:Może ktoś potwierdzić moją wersje?
W tej kwestii nic się nie zmieniło. Nie zmieniaj taryfy, ponieważ nie dostaniesz zwrotu. Regulamin zwrotu precyzyjnie określa dane warunki.
pawelpp pisze:Wchodzę dzisiaj na Play24 i widzę, że mam aktywowany pakiet 100 MB mimo iż wcześniej 3 razy zlecałem dezaktywację wszystkich usług dodatkowych. I pewnie Play każe mi jeszcze za to zapłacić.
Zgłoś to do weryfikacji. Jeżeli zgłaszałeś dezaktywację w sposób prawidłowy i została ona odnotowana, pewnie twoej racje zostaną wówczas uznane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #438985  autor: qper
 02 lis 2010, 13:56
Witam,

Mam pytanie za 100 punktów do play4you2

Gdzie sprawdzę stan minut w pakiecie Tanie rozmowy międzynarodowe z Play 10 zł?

- Kodu ekspresowego nie ma
- w play 24 też informacji już nie ma

Kilka osób już wykupiło ten pakiet i pytają mnie jak sprawdzić ile pozostało minut.

 #438986  autor: aizo
 02 lis 2010, 14:02
play4you2, lub play4you1

Pisałem do Was PW o moim problemie, sprawa jest poważna ale nawet nie odczytaliście info;/Domyślam się, że macie mase zgłoszeń i te z telepolis to tylko robicie z dobrej chęci. Ale nikt nam nie chce pomóc i jest lipa.
Bok play pozastawiam bez komentarza.Szkoda kasy i nerwów na dzwonienie. A połączeń przychodzących jak nie było tak nie ma

http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=46718

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #438989  autor: chybil
 02 lis 2010, 14:23
Potwierdzam problem z wyskakującym komunikatem: "Jesteś poza strefą taniego internetu..."
mimo tego że mam pakiet 25MB na cały kraj.

Pojawia się zawsze gdy telefon łączy się z siecią poprzez nadajnik plusa. Nie było by to dramatem ale wczoraj podczas jazdy samochodem komunikaty skutecznie zasłaniały mi nawigację GPS. Kasowanie tych wiadomości podczas prowadzenia auta w nieznanym terenie i zasłoniętym ekranem GPS jest naprawdę niebezpieczne.
Przesłałem play4you2 na pw numer mojego zgłoszenia. Mam nadzieję że da się coś z tym zrobić.

Edit:

Jako że PW nie chce się wysłać wklejam numer zgłoszenia w poście:
23370162

 #439033  autor: Maniek99
 02 lis 2010, 17:08
@aizo
Najszybszą metodą "naprawienia" problemu w Play jest przeskoczenie na chwilę do innego opa.

Sam bym tak zrobił, ale łudzę się jeszcze, że nie stracę tych uzbieranych minut :roll:

 #439042  autor: aizo
 02 lis 2010, 17:43
Maniek99 pisze:Najszybszą metodą "naprawienia" problemu w Play jest przeskoczenie na chwilę do innego opa.
Tak ale to znów trza iść tam i tam .Załatwić (tylko w Orange maja bezpłatne startery)
W plusie 12zl w Erze 20zł(w erze można wykorzystać)

Poza tym na koncie jest już kasa. Promocyjna plus z doładowania.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #439047  autor: Maniek99
 02 lis 2010, 18:00
Kasę promocyjną i tak jeszcze raz dostaniesz.
Co do doładowania, to raczej więcej jak 5zł na początek, mało kto tam wrzuca.

Wiec zostaje kwestia przejścia się po salonach.

Czasowo pewnie wyjdzie o kilka tygodni krócej :?

 #439074  autor: Bellatrix
 02 lis 2010, 20:17
slawnokia pisze:w ramach promocji operator włączył mi, bez mojej wiedzy oczywiście, "granie na czekanie".
Nie granie na czekanie tylko muzyka na czekanie. Wg regulaminu tej usługi:
Użytkownik Usługi może dezaktywować Usługę w jeden z poniżej
przedstawionych sposobów:
a) wpisać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu kod *111*19*2# lub kod *111#
i wybrać odpowiednią opcję;
b) wysłać SMS o treści NIE na numer 3000;
c) Zalogować się na stronie http://24.playmobile.pl i wybrać odpowiednią opcję
w zakładce Usługi.

Po drugie, bez Twojej wiedzy raczej Ci operator tego nie włączył, regulaminy wszystkich promocji odnośnie muzyki na czekanie mówią tak:
Dodatkowo w ramach niniejszej Oferty Promocyjnej osoby, o których mowa w pkt 1 niniejszej Oferty Promocyjnej
otrzymają moŜliwość Bezpłatnego korzystania z usługi „Muzyka na czekanie” przez pierwszy niepełny
i następujący po nim pełny Okres Rozliczeniowy na zasadach opisanych poniŜej:(...)
Na umowie zaznaczono opcję, że zapoznałeś się z warunkami swojej promocji i ją podpisałeś, więc nie mów teraz, że bez Twojej zgody :roll:

 #439085  autor: trus1991
 02 lis 2010, 20:48
Mam pytanie:

czy mogę złożyć wypowiedzenie umowy w salonie PLAY czy muszę je złożyć wysłać pocztą?
I czy wypowiedzenie musi zanieść osoba, której umowa dotyczy czy może być to osoba trzecia ?

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #439087  autor: muchakk
 02 lis 2010, 20:55
Wypowiedzenie można złożyć tylko przez wysyłke... :-) Nie ma możliwości wypowiedzenia umowy w SALONIE

 #439092  autor: trus1991
 02 lis 2010, 21:13
Dlaczego?

Każda sieć daje możliwość złożenia wypowiedzenia w salonie.

Czy to nie jest sprzeczne z prawami konsumenta ?

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #439103  autor: metpablo
 02 lis 2010, 21:58
trus1991 pisze:Dlaczego?

Każda sieć daje możliwość złożenia wypowiedzenia w salonie.

Czy to nie jest sprzeczne z prawami konsumenta ?
Bo to Play jest. Tylko tutaj wypowiedzenie tylko wysyłkowo, za to rejestracja pre-paida tylko osobiście :!: No i tylko tutaj niemożność zadzwonienia na numery z puli (0) 800 :evil:

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
  • Strona 90 z 244
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 244
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 244