• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 89 z 244
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 244

 #438340  autor: bleckwarrior
 30 paź 2010, 07:23
slawnokia pisze:Witam.


Niestety kod *111*19*2# nie działał, wiec zadzwoniłem do BOA Play.Konsultant zapewnił mnie, że usługa zostanie wyłączona za ok 2 godziny , a było to 26.10.
Co mam zrobic z tym faktem?
wyślij dla bezpieczeństwa sms-a o treści "NIE" na numer 3000, ale też konsultant mógł wyłączyć usługe, a utwór ołaczy się z końcem okresu rozliczeniowego, tak się zdarza.

[ Dodano: 2010-10-30, 07:24 ]
st.konsultant pisze: A to ciekawe, bo w Erze, jak ktoś ma e-fakturę i chciałby zamówić duplikat w wersji papierowej to nie ma z tym najmniejszego problemu i dostaje go bezpłatnie :wink:
no ale w tym wypadku nie mówimy niestety kolego o e-fakturze w erze.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #438353  autor: playonline
 30 paź 2010, 10:32
st.konsultant pisze:A to ciekawe, bo w Erze, jak ktoś ma e-fakturę i chciałby zamówić duplikat w wersji papierowej to nie ma z tym najmniejszego problemu i dostaje go bezpłatnie
A to ciekawe, ze Era robi to wbrew rozporzadzeniu?

"ROZPORZĄDZENIE MINISTRA FINANSÓW

z dnia 14 lipca 2005 r.

w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur


[...]

§ 5. 1. Faktury korygujące oraz duplikaty faktur do faktur wystawianych i przesłanych w formie elektronicznej przesyła się w tej samej formie.
"


Zachecam wiec do zapoznania sie z lektura. Nie tylko ciebie ale i Ere... :)

 #438354  autor: aizo
 30 paź 2010, 10:37
playonline, mógł byś zerknąć na PW.Sprawa jest naprawę pilna a kontakt przez BOK pozostawiam bez komentarza...

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #438359  autor: TomekO
 30 paź 2010, 11:05
Pewnie w Erze wystawiają papierową FV i przesyłają ją elektronicznie. Jest wyrok NSA że tak można. W Play jest e-faktura w postaci pliku zip w którym spakowane są: właściwa e-faktura w pliku xml, plik z sygnaturą podpisu elektronicznego i wirtualizacja FV w pdf. Korekta FV przyszła do mnie papierowa mimo że mam e-fakturę.

 #438363  autor: play4you2
 30 paź 2010, 11:35
PiotrG-dz pisze:Co robić ?
Możesz np. zadzwonić do BOK (w tym przypadku połączenie płatne 1 PLN) i poprosić o uwierzytelnienie zastępcze (konsultant powinien wiedzieć, co zrobić). Jednak jeżeli kartę masz zarejestrowaną na firmę, to przykro mi, ale identyfikacja odbywa się tylko po haśle. Jak już zostaniesz zweryfikowany, Możesz poprosic o zmianę taryfy.
macOS22 pisze:Tak w ogóle, to umowe i oświadczenie o przeniesienie podpisałem 1.10.2010r.
W sprawach związanych z przenoszeniem numerów, bardzo rzadko zdarzają się jakieś błędy, a jak już się zdarzą, są praktycznie od razu usuwane. Mogę cię zapewnić na 99,99% że wszystko będzie ok. Co do komunikatów na stronie, przyznaję, że tam mogą być czasem opóźnienia w informowaniu, ale pamiętaj, że otrzymujesz SMS o stanie przeniesienia na wybrany przez Ciebie numer telefonu lub mail, jeżeli wybrałeś taką opcję.
Reasumując, nie martw się, będziesz miał ten numer w dniu, w którym powinien zostać przeniesiony, w oparciu o sporządzone dokumenty.
metpablo pisze:Wygląda na to, że Play jest jednym z niewielu operatorów komórkowych, którzy takiej usługi swoim klientom nie udostępniają.
Jak już mówiłem, na chwile obecną tego nie ma i z mojej strony temat uważam za zamknięty. Jeżeli udostępnimy tego typu możliwość, z pewnością zostaniecie o tym poinformowani.
banderas pisze:witam
mam taki problem czy faktury korygujące są widziane w play24 ?
powiedziano że nie ma takiej możliwości
W przypadku e - fv, nie ma możliwości wysłania duplikatu papierowego. Otrzymujesz 1 fv na Play24 i masz mozliwość wydrukowania pdf, jeżeli jest Ci on potrzebny.
st.konsultant pisze:A to ciekawe, bo w Erze, jak ktoś ma e-fakturę i chciałby zamówić duplikat w wersji papierowej to nie ma z tym najmniejszego problemu i dostaje go bezpłatnie
No cóż, jak już wyjasnili to playonline i bleckwarrior, w Play mamy inne zasady. Przede wszystkim staramy się dbać o środowisko, które jest dla nas priorytetem i używać możliwie jak najmniej papieru (szkoda tych wspaniałych drzew). Co do samych duplikatów (tradycyjnych, papierowych fv), jeżeli ktoś ma takie życzenie, to je wystawiamy i również są bezpłatne.
TomekO pisze:Korekta FV przyszła do mnie papierowa mimo że mam e-fakturę.
Zgodnie z prawem, korekta fv nie może być wysłana w formie elektronicznej. Mimo, że masz e-fv, to korektę zawsze otrzymasz w formie papierowej.

aizo pisze:playonline, mógł byś zerknąć na PW
Moi drodzy, mówił już o tym playonline, ale ja jeszcze powtórzę.

Jedynymi przedstawicielami sieci Play na forum są TYLKO I WYŁĄCZNIE PLAY4YOU1 I PLAY4YOU2. Wysyłanie poufnych danych (takich jak hasła abonenckie) do osób postronnych, może narazić was nawet na poważne konsekwencje finansowe. Proszę was w związku z tym o to, abyście CHRONILI swoje dane i nie ujawniali ich nikomu. Nawet ja was proszę, abyście podawali mi NUMER zgłoszenia, jakie utworzyliście, a nie hasła abonenckie. Pamiętajcie, że Telepolis to nie jest OFICJALNY kanał kontaktu z siecią Play (mój podpis "stopka" na dole). Jeżeli prosze was już o "pw", to wysyłajcie mi szerszy opis sprawy i przede wszystkim NUMER zgłoszenia które utworzyliście (jeżeli już wyślecie hasło, to trudno, ale nie odpowiadam za zabezpieczenie danych na tym serwerze). Czasami proszę was o podanie numeru telefonu, ale sam numer bez żadnych danych nie jest w stanie wyrządzić jakiś "krzywd".
Proszę was dlatego raz jeszcze, UWAŻAJCIE NA SWOJE DANE!!!!

Apel do osób, które otrzymały dane abonentów, przesłane przez nich samych na wasze pw. Usuńcie je proszę i poinforujcie te osoby, że nie macie mozliwości weryfikacji ich sprawy. Z góry wam bardzo za to dziękuję.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #438371  autor: Rezo
 30 paź 2010, 12:22
play4you2 pisze:Proszę was dlatego raz jeszcze, UWAŻAJCIE NA SWOJE DANE!!!!
Może bezpieczniejszym sposobem byłoby kontaktowanie się z Tobą i PLAY4YOU1 tylko drogą mailową, a hasło abonenckie zarezerwować dla kontaktów telefonicznych z BOK i zmian na koncie?

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #438377  autor: sql
 30 paź 2010, 12:37
Play4you2 wysłałem Ci wiadomość na e-maila forum@

 #438423  autor: Pochi
 30 paź 2010, 15:33
Witam
Ciotka przeszła z fresha na abonament. Gdy sprawdza stan konta to wyświetla jej pakiet złotówek a nie ilość minut. Czy tak powinno być??

Pozdrawiam

 #438429  autor: playonline
 30 paź 2010, 15:50
Pochi pisze:Gdy sprawdza stan konta to wyświetla jej pakiet złotówek a nie ilość minut.
Zapewne ma LongPlay wiec tak, tak powinno byc. To jest abonament zlotowkowy a nie minutowy.
aizo pisze:playonline, mógł byś zerknąć na PW
Tym razem nic na prv nie dostalem. ;)

 #438511  autor: bleckwarrior
 31 paź 2010, 07:40
playonline pisze:
Pochi pisze:Gdy sprawdza stan konta to wyświetla jej pakiet złotówek a nie ilość minut.
Zapewne ma LongPlay wiec tak, tak powinno byc. To jest abonament zlotowkowy a nie minutowy.
nie do końca to jest abonament zlotówkowy + minutowy (w uzupełnieni), tak w ramach dopowiedzenia.

złotówki *101#
minut *105#

lg 29 29zł +41 minut
lg49 49zł +71 minut
lg69 69zł+ 113
lg99 99zł+159 minut

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #438513  autor: playonline
 31 paź 2010, 08:24
bleckwarrior pisze:nie do końca to jest abonament zlotówkowy + minutowy
Podstawowy LongPlay jest abonamentem zlotowkowym. Minuty dostaje sie w zaleznosci od promocji. Np przy migracji na LongPlay.

 #438535  autor: ppp1ppp
 31 paź 2010, 10:28
macOS22 pisze:Hej, właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru do play, w związku z tym, że termin końca umowa z moim poprzednim operatorem dobiega końca, chciałbym się zapytać, czy jeżeli status przenosin jest nadal na 2 kroku, a umowa kończy mi się 8 listopada, to nie mam co się stresować? Wiadomo zbliżają się święta listopadowe i chciałbym wiedzieć, czy nie muszę uderzać już do BOKu z pytaniem czy wszystko porządku. Tak w ogóle, to umowe i oświadczenie o przeniesienie podpisałem 1.10.2010r.
Pozdrawiam
Nie sugeruj się informacjami z www, też miałem cały czas status 2, a poniżej suwaków info o terminie przeniesienia itp.
Dzisiaj mój numer już działa w play, a drugi ma niestety 24godz przerwę

 #438587  autor: Raul
 31 paź 2010, 15:21
Chcialem tylko napisac, ze musialem interweniować przy pomocy UKE i w końcu uznano moje roszczenia. Zaden konsultant ani osoba odpisujaca na reklamacje nie znala sie na przepisach i odpisywala wymijające bzdury. Trwalo to 4 miesiace ale dostane swoje pieniadze z powrotem. A Play na tym stracil bo zamiast miec mnie z telefonem w abonamencie korzystam coraz mniej z Play Fresh i jak tylko bede mogl uciekam z kilkoma osobami z tej sieci o fatalnej obsłudze klienta.

 #438621  autor: Matyk
 31 paź 2010, 17:36
Raul, Operator nie żona, droga wolna. Nie podoba się to Twój problem. Są użytkownicy bardziej i mniej zadowoleni :)

 #438712  autor: agaak
 31 paź 2010, 22:37
Czy mając Play fresh - mogę przeskoczyć do LongPlay BEZ telefonu (14,50zł/120minut)????
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 00:10 przez agaak, łącznie zmieniany 1 raz.

 #438716  autor: muchakk
 31 paź 2010, 23:07
Możesz

 #438727  autor: TrustNoOne
 01 lis 2010, 07:12
Witam,

jak długo będą występować te "wewnętrzne błędy serwera"? Moglibyście zamieścić na stronie jakąś informację o tej awarii.

Pozdrawiam

Quot capita, tot sententiae...

 #438730  autor: marektomek
 01 lis 2010, 08:28
Wczoraj pomagałem przenieść numer dwóm osobom. Do play fresha. Co mnie zaciekawiło, kobitka w salonie zarzekała się że aby dostać 60zł najpierw trzeba wybrać taryfę a potem doładować, byłem przekonany że dokładnie odwrotnie co zresztą wynika z regulaminów. Ona jednak szła w uparte, nie chciałem się kłócić bo może akurat się coś zmieniło. Może ktoś potwierdzić moją wersje? Najstraszniejsze jest to że jak zapytałem ile takich wniosków wypełnia to z wypaliła że dzisiaj ósmy, z czego pewnie większość do PF i jak wszystkim takie kity ciśnie to już widzę jak ludzie się wściekają na brak bonusu.

 #438735  autor: aizo
 01 lis 2010, 09:05
marektomek pisze:Wczoraj pomagałem przenieść numer dwóm osobom. Do play fresha. Co mnie zaciekawiło, kobitka w salonie zarzekała się że aby dostać 60zł najpierw trzeba wybrać taryfę a potem doładować, byłem przekonany że dokładnie odwrotnie co zresztą wynika z regulaminów. Ona jednak szła w uparte, nie chciałem się kłócić bo może akurat się coś zmieniło. Może ktoś potwierdzić moją wersje?
Nic się nie zmieniło.Najpierw doładowanie, oczekiwanie na bonus wybór taryfy.
Chyba, że zmieniło się na tyle że oba sposoby działają w co wątpię.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #438744  autor: pawelpp
 01 lis 2010, 10:27
A ja mam samoaktywujące się pakiety. O PÓŁNOCY! dostałem od play SMSa, że zostało mi 5 MB w pakiecie albo że mam pakiet 5 MB (nie pamiętam dokładnie bo był to tylko FLASH SMS a ja byłem zaspany). Dziękuję za pobudkę w środku nocy! Dla "usprawiedliwienia" dodam, że mój bank był lepszy bo o 3:30 rano wysłał mi serię SMSów o nieautoryzowanym dostępie do karty. Jak się później okazało mięli jakiś błąd systemu.
Wchodzę dzisiaj na Play24 i widzę, że mam aktywowany pakiet 100 MB mimo iż wcześniej 3 razy zlecałem dezaktywację wszystkich usług dodatkowych. I pewnie Play każe mi jeszcze za to zapłacić.
Konto na Play24 nie działa prawidłowo od miesiąca... cały czas błędy albo brak dostępu.
  • Strona 89 z 244
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 244
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 244