• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 88 z 244
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 244

 #438030  autor: Andrzej24
 28 paź 2010, 15:35
Ja się dopisuję do problemu z kodem *107#. U mnie też od dziś nie działa. Wyskakuje komunikat, że usługa dostępna tylko dla klientów Play na Kartę. Problem w taryfie PlayFresh, profil Darmowe połączenia i sms do Play

 #438065  autor: PiotrG-dz
 28 paź 2010, 18:26
Nie mogę zmienić taryfy na Darmowe Minuty i SMS we Freshu kodem a w Play 24 też nie mogę bo zapomniałem hasła do numeru a z podpowiedzi nie skorzystam gdyż mam już innego mejla.Co robić ?

 #438066  autor: macOS22
 28 paź 2010, 18:28
Hej, właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru do play, w związku z tym, że termin końca umowa z moim poprzednim operatorem dobiega końca, chciałbym się zapytać, czy jeżeli status przenosin jest nadal na 2 kroku, a umowa kończy mi się 8 listopada, to nie mam co się stresować? Wiadomo zbliżają się święta listopadowe i chciałbym wiedzieć, czy nie muszę uderzać już do BOKu z pytaniem czy wszystko porządku. Tak w ogóle, to umowe i oświadczenie o przeniesienie podpisałem 1.10.2010r.
Pozdrawiam

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #438070  autor: hubert667
 28 paź 2010, 18:52
PlayForYou Dlaczego zniknęła w play24 możliwość zmiany taryfy i pozostaje teraz tylko przez krotkei kody (ktore dzialaja tak jak kazdy wie....)

Druga sprawa to, przepraszam za okreslenie ale burdel w promocjach pod *111# (czesci promocji nie ma albo sa nie pokolei albo w zlym dziale) i play24 w dziale uslugi. Czy naprawde tak ciezko bylo by to poukładać najlepiej z podkategoriami typu "minuty", "internet na sieci wlasnej", "internet w calej polsce" , "promocyjne zlotowki" i po rozwinieciu zeby sie pojawialy rozne opcje, mowie teraz o play24 (poszeregowane od najmniejszego do najwiekszego!!!). tak swoja droga pakiety typu 10zł za 5zł tez powinny być w play24

 #438071  autor: marektomek
 28 paź 2010, 19:07
play4you2 pisze:Już prosiłem Cię wcześniej, abys podał mi numer zgłoszenia. Jeżeli nie chcesz mi podać, to nie rozumiem, dlaczego tak ostro się na ten temat wypowiadasz. Przecież powiedziałem, że chcę Ci pomóc. Jak nie chcesz tej pomocy, to rozumiem, ale wtedy raczej nie jest fear, że coś zgłaszasz, odrzuciwszy wcześniej moją propozycję.
Już Ci podziękowałem parę postów wcześniej za zgłoszenie problemu po wysłaniu do Ciebie priva z nr zgłoszenia, napisałem że otrzymałem telefon po Twojej interwencji że komunikaty zostały wyłączone, ale niestety dalej je dostawałem, dlatego jeszcze raz zadzwoniłem sam do BOKu powołując się na wcześniejsze rozmowy i dzisiaj na trasie Tarnowskie Góry - Warszawa i z powrotem nie dostałem już ani jednego. Także sprawę uważam za zakończoną choć z dużymi trudnościami. Dzięki jeszcze raz, a tak apropo's zdania co do usługi nie zmienię i uważam ją naprawdę za idiotyczną co oczywiście jest tylko moim zdaniem. Ważne że wyłączona w końcu.

 #438074  autor: metpablo
 28 paź 2010, 19:32
Andrzej24 pisze:
metpablo pisze:
muchakk pisze:Przecież numery 0800 działają tylko w Orange :-)
Działają też w Plusie http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/ ... 800_i_801/
Działają w mBank Mobile - sprawdziłem na żywym organizmie
Działają w Gadu Air http://media1.gaduair.pl/pdf/Numery_800 ... aduAIR.pdf
Działają w Erze http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslug ... czenia_80x
Działają w Heyah
Toś mnie zaskoczył. Nie miałem pojęcia, że inne sieci mają. Czyli wychodzi, że tylko Play JESZCZE nie uruchomił. Będę cierpliwie czekał. Może się doczekam.
Nawet w Carrefour Mova połączenia na 800 xxx yyy są dostępne!
Od kilku dni usługę oferuje też Cyfrowy Polsat - http://tvpolsat.info/news.php?readmore=2663

Wygląda na to, że Play jest jednym z niewielu operatorów komórkowych, którzy takiej usługi swoim klientom nie udostępniają. Liczę na to, że lider MNP szybko nadrobi tę zaległość, która czasem może sprawiać jego klientom spore problemy. Ufam, że w razie potrzeby zwalczyć tę cyfrową dyskryminację klientów Play pomoże Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #438077  autor: ukefake
 28 paź 2010, 19:46
metpablo pisze:Ufam, że w razie potrzeby zwalczyć tę cyfrową dyskryminację klientów Play pomoże Urząd Komunikacji Elektronicznej.
A kiedy do nich pisałeś w tej sprawie?

 #438121  autor: qper
 28 paź 2010, 22:57
Dałem screeny, a teraz się okazuje, że info o minutach pozostały w pakiecie roamingowym zniknęło z play24...

szkoda, było fajnie a wyszło jak wyszło.

 #438167  autor: aizo
 29 paź 2010, 11:00
qper pisze:Dałem screeny, a teraz się okazuje, że info o minutach pozostały w pakiecie roamingowym zniknęło z play24...

szkoda, było fajnie a wyszło jak wyszło.
Są w zakładce USŁUGI.Można aktywować.Pewnie po aktywacji będzie w głównym menu

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #438168  autor: qper
 29 paź 2010, 11:20
aizo pisze:
qper pisze:Dałem screeny, a teraz się okazuje, że info o minutach pozostały w pakiecie roamingowym zniknęło z play24...

szkoda, było fajnie a wyszło jak wyszło.
Są w zakładce USŁUGI.Można aktywować.Pewnie po aktywacji będzie w głównym menu
Chyba jednak nie.


Tak na marginesie w dalszym ciągu we Freshu z profilem w play24 brakuje informacji o sumie doładowań w danym miesiącu.

Dodatkowo nie działa też kod *111*50*4# - pomimo doładowań cały czas pokazuje 0 zł

Play4you pracujecie nad tym? - to już trochę trwa, a informacja jest dość ważna w szczególności przy administrowaniu większą ilością numerów.

Pozdr.

[ Dodano: 2010-10-29, 11:21 ]
a i zapomniałem

kod *107# zaczął działać ;)

 #438171  autor: Sig
 29 paź 2010, 11:31
Ja tylko dodam, że jeżeli *107# nie działa, to można próbować *109# - pokaże do kiedy są ważne darmowe SMS w Play. We wcześniejszej awarii 107 nie działał, 109 działał, a jako, że ma się zarówno darmowe rozmowy jak i SMS, oba kody pokazują tą samą datę.

*111*49*1# nadal niestety nie działa. Uprzedzając pytanie, tak, zrobiłem już dawno zgłoszenie (którego nikt jeszcze nie przeczytał), a o problemach z tym kodem można przeczytać już od jakiegos czasu.

 #438173  autor: Andrzej24
 29 paź 2010, 11:36
U mnie kod *107# też zaczął działać. Ciekawe jak długo.

 #438174  autor: qper
 29 paź 2010, 11:38
Andrzej24 pisze:U mnie kod *107# też zaczął działać. Ciekawe jak długo.

Myślę, że koło tygodnia ;)

 #438181  autor: banderas
 29 paź 2010, 12:13
witam
mam taki problem czy faktury korygujące są widziane w play24 ?
powiedziano że nie ma takiej możliwości
i czy zamówienie duplikatu faktury przy formie elektronicznej musi być przez zgloszenie a nie kliknięciem myszki u konsultanta
pozdrawiam
banderas

banderassso

 #438213  autor: qper
 29 paź 2010, 15:55
Play4you2 jest problem z nowym pakietem Tanie rozmowy międzynarodowe z Play za 10 zł.

Polega na tym, że wykonując połączenie do strefy euro (Włochy) rozmowa po równej minucie jest automatycznie przerywana.

Można, to potwierdzić bilingiem.

np.
28.10.2010 18:23:59 – 3933981990xx – 1 minuta
28.10.2010 18:25:16 – 3933981990xx – 1 minuta
28.10.2010 18:26:36 – 3933981990xx – 1 minuta
28.10.2010 18:27:58 – 3933981990xx – 1 minuta
28.10.2010 18:29:15 – 3933981990xx – 1 minuta
28.10.2010 20:09:31 – 3933981990xx – 1 minuta

Zgłoszenie zrobiliśmy pod numerem 23286517.

Może coś wiesz w tym temacie.

Wspomnę również, że obecnie nie wiemy w jaki sposób można sprawdzić stan minut, które pozostały w ramach pakietu. Informacja, która jeszcze wczoraj była na play24 na głównej stronie (sam robiłem screeny) już zniknęła.

Pozdr.
Qper

 #438280  autor: TrustNoOne
 29 paź 2010, 21:33
banderas pisze:mam taki problem czy faktury korygujące są widziane w play24 ?
Po:

1. korekty faktur widać w Play24 ale tylko na liście faktur i nie możesz jej obejrzeć tak samo jak papierowych faktur nawet jeśli masz e-fakturę ponieważ korekta jest w formie listowej,
2. nie ma czegoś takiego jak duplikat e-faktury. Masz e-fakturę dostępną w Play24 i tyle. Zgodnie z Rozporządzeniem ministra finansów w sprawie (w skrócie) wystawiania faktur §5 pkt 1. duplikaty dostarcza się w takiej samej formie co oryginały. Tak wiec papierowej wersji e-faktury nie dostaniesz. Oczywiście możesz sobie to wydrukować (pdf) ale to jest tylko wizualizacja (tak jak to jest zresztą napisane w pdf),

3. chciałbym pochwalić BOK Play. Miła i szybka obsługa. :) Rzadko korzystam ale chyba się coś zmieniło. :) Może jakieś podwyżki dali pracownikom lub szkolenia. :)

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-10-29, 21:35 ]
qper pisze:jest problem z nowym pakietem Tanie rozmowy międzynarodowe
i szkoda, że można tylko 1 raz go włączyć, a później to już normalna stawka.

Quot capita, tot sententiae...

 #438303  autor: st.konsultant
 29 paź 2010, 22:47
TrustNoOne pisze: 2. nie ma czegoś takiego jak duplikat e-faktury. Masz e-fakturę dostępną w Play24 i tyle. Zgodnie z Rozporządzeniem ministra finansów w sprawie (w skrócie) wystawiania faktur §5 pkt 1. duplikaty dostarcza się w takiej samej formie co oryginały. Tak wiec papierowej wersji e-faktury nie dostaniesz. Oczywiście możesz sobie to wydrukować (pdf) ale to jest tylko wizualizacja (tak jak to jest zresztą napisane w pdf),
A to ciekawe, bo w Erze, jak ktoś ma e-fakturę i chciałby zamówić duplikat w wersji papierowej to nie ma z tym najmniejszego problemu i dostaje go bezpłatnie :wink:

 #438323  autor: banderas
 30 paź 2010, 00:43
chwilowo wystawiłem zgłoszenie
nie wiem czy wam też przy przedłuzeniu umowy wystawiali faktury korygujace?

banderassso

 #438335  autor: slawnokia
 30 paź 2010, 01:41
Witam.

Od niedawna jestem w Play, i w ramach promocji operator włączył mi, bez mojej wiedzy oczywiście, "granie na czekanie".
W związku z tym, że raczej preferuję tradycyjne sygnały, a nazwijmy to "utwór muzyczny" który słyszą dzwoniący do mnie nie ma nic wspólnego z muzyką postanowiłem usługę wyłączyc.
Niestety kod *111*19*2# nie działał, wiec zadzwoniłem do BOA Play.Konsultant zapewnił mnie, że usługa zostanie wyłączona za ok 2 godziny , a było to 26.10.

I niestety nic z tego, więc następnego dnia ponownie zadzwoniłem do BOA i dalej nic.Tym razem pani zapewniała mnie, że wszystko będzie ok, a w/g systemu usługa jest nieaktywna.
Jednak dalej dzwoniący do mnie muszą wysłuchiwac pseudomuzyki.
Niektórzy, nie wiedząc o co chodzi się rozłączają.

Co mam zrobic z tym faktem?

 #438338  autor: luccicare
 30 paź 2010, 05:05
TrustNoOnel, od kiedy P4 ma e-faktury i jaki podpis elektroniczny na nich widnieje? Po co Ci też papier jak e-faktura w pełni zastępuje papierową? Ciekawy temat, bo jeśli rzeczywiście mają e-faktury to może z tego skorzystam. To pytanie do p4u.
  • Strona 88 z 244
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 244
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 244