• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 103 z 208
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 208

 #437819  autor: Raskus
 27 paź 2010, 12:06
Hmm ja bym na Twoim miejscu spróbował zerwać umowę jeżeli nie płaciłbyś ani grosza.
Ale to takie nie fair, także zadzwoń na BOK.

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #437865  autor: haniorr
 27 paź 2010, 16:56
ubuntulnx pisze:Tylko się nie obraź, że sugeruję, że to Ty masz dzwonić, bo to normalna praktyka (jeden forumowicz przedsiębiorca się na mnie o to obraził iż śmiałem zasugerować :wink: )
nie będę się obrażał bo nie ma za co ;)

mam jeszcze pytanie. ile dni przed zakończeniem umowy mogę ją przedłużyć za pośrednictwem internetu, a ile za pośrednictwem najbliższego salonu.

 #437910  autor: Bobrov
 27 paź 2010, 20:38
Czym się różni smartphone od zwykłego modelu komórki ????

 #437921  autor: Jedrker
 27 paź 2010, 21:40
Raskus,
A nie orientujesz się jak prawnie moja pomyłkowo wypisana umowa działa ??
Prawnie chyba mają teraz prawo dać mi 100 % upustu na abonament, skoro w umowie mam wpisaną kwotę abo 0 zł ?
No sam jestem ciekaw jak to w moim przypadku będzie .... ;P
Mógłby jeszcze ktoś w mojej kwestii się wypowiedzieć ?
Z góry dziękuję.

 #437934  autor: ubuntulnx
 27 paź 2010, 22:29
Jedrker, ja to widzę tak: podpisujesz aneks do umowy, zatem jest to dokument wiążący dwie strony. Gdybyś np. w aneksie miał napisane, że masz płacić 99zł, a byś tego nie zrobił, zostałbyś zwindykowany. Natomiast skoro masz 0zł za abo i za zerwanie, to jest to wydaje mi się wiążące w sensie, takie opłaty Cię obowiązuję, ponieważ to op wystosował do Ciebie pismo, zostało ono przez Ciebie podpisane, więc przystałeś na dane warunki :wink:
Polecam salon, przedłóż im to pismo i powiedz, że kończysz umowę :wink:

Obrazek

 #437947  autor: Jedrker
 27 paź 2010, 23:09
ubuntulnx pisze:Jedrker, ja to widzę tak: podpisujesz aneks do umowy, zatem jest to dokument wiążący dwie strony. Gdybyś np. w aneksie miał napisane, że masz płacić 99zł, a byś tego nie zrobił, zostałbyś zwindykowany.
No właśnie też mi się tak wydaje ;P
ubuntulnx pisze:Natomiast skoro masz 0zł za abo i za zerwanie, to jest to wydaje mi się wiążące w sensie, takie opłaty Cię obowiązuję,
Dokładnie, a nie interesuje mnie przecież pomyła operatora ;P
Jak ja bym się pomylił, kazali by mi płacić przez 2 lata za źle dobrany abo :-D
ubuntulnx pisze:więc przystałeś na dane warunki
i tym samym umowa jest wiążąca ;)
Ja zobowiązuję się do terminowego regulowania zobowiązań, a Operator ma prawo zapewnić mi świadczenie usług zgodnie z podpisanym aneksem ;P
ubuntulnx pisze:Polecam salon, przedłóż im to pismo i powiedz, że kończysz umowę
Akurat szkoda było by zakończyć umowę, skoro jest na tak bardzo dogodnych warunkach :-D
Wybrałem delfina 99 na 2 lata, samsunga wave za 1 zł :D, a dostałem na aneksie zapewnienie operatora że umowa trwa 2 lata, aboanemnt 0 zł, i 0 za zerwanie ...
Mam nadzieję, że Orange zachowa się godnie, i wykona przez najbliższe 24 miesiące moją umowę zgodnie z aneksem .... nie moja wina że ktoś się pomylił we wprowadzaniu danych ;p
Ja aneks podpisałem, więc wg. mnie i już nie tylko umowa ma funkcjonować ;)
A jak nie to napiszę do UKE ;)
Umowa to umowa, czarno na białym wszystko mam :D
POdpisane, działa w dwie strony ;-)
Przez 10 lat spędzonych w Orange pierwszy raz zdarzyło mi się aby dostać telefon wyższej półki za 1 zł, w abo za 0 zł, i 0 zł kary za zerwanie umowy.
:mrgreen:
Mam tylko nadzieję, że w razie cuś, UKE będzie pomojej stronie, w końcu aneks podpisany :-D
A że w aneksie były błędy .... w końcu to nie moja ;P

 #437950  autor: ubuntulnx
 27 paź 2010, 23:18
Jedrker, tylko jeżeli już zamierzasz korzystać z zastanego stanu, upewnij się jak przedstawia się sprawa dzwonienia. Masz na aneksie, że kwota abo wynosi 0zł, więc lepiej się zorientuj na orange online ile masz w tym środków do wykorzystania. Sam rozumiesz, decydowałeś się na 99, ale podpisałeś na 0 :wink:

Obrazek

 #437954  autor: Jedrker
 27 paź 2010, 23:32
ubuntulnx pisze:tylko jeżeli już zamierzasz korzystać z zastanego stanu, upewnij się jak przedstawia się sprawa dzwonienia. Masz na aneksie, że kwota abo wynosi 0zł, więc lepiej się zorientuj na orange online ile masz w tym środków do wykorzystania. Sam rozumiesz, decydowałeś się na 99, ale podpisałeś na 0
na orange on line się nie dowiem, bo wyświtla mi się moja normalna taryfa delfina, i dostępne minuty mam jak dla delfina ;P
W ogóle w orange nie słyszałem o ofercie abo za 0 zł :D
Jak się czegoś dowiem dam znać, no chyba że jeszcze ktoś poza Tobą coś ciekawego napisze na temat zaistniałej sytuacji :mrgreen:

 #437962  autor: soravia
 28 paź 2010, 00:12
Muszę Cię zmartwić: wg Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Cywilnego umowa, która zawiera rażące błędy rzeczywiste i formalne (co definiowane jest jako brak parametrów umowy w sytuacji, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z mocy prawa) jest niewiążąca dla stron. Obowiązkiem stron jest dążenie do jak najszybszej naprawy umowy, a jeśli to nie nastąpi, wygasa ona po trzech miesiącach z mocy prawa. Oznacza to w Twoim wypadku, że pozostaniesz w dotychczasowej umowie, która stanie się umową na czas nieokreślony.

 #437970  autor: Jedrker
 28 paź 2010, 09:03
soravia pisze:Oznacza to w Twoim wypadku, że pozostaniesz w dotychczasowej umowie, która stanie się umową na czas nieokreślony.
OK.
Dzięki piękne za informacje, a powiedz mi jeszcze w takim razie co z telefonem który nabyłem za złotówkę ?

 #437976  autor: haniorr
 28 paź 2010, 10:17
haniorr pisze:ubuntulnx napisał/a:
Tylko się nie obraź, że sugeruję, że to Ty masz dzwonić, bo to normalna praktyka (jeden forumowicz przedsiębiorca się na mnie o to obraził iż śmiałem zasugerować :wink: )


nie będę się obrażał bo nie ma za co ;)

mam jeszcze pytanie. ile dni przed zakończeniem umowy mogę ją przedłużyć za pośrednictwem internetu, a ile za pośrednictwem najbliższego salonu.
moze ktos mi odpowiedziec na moje pytanie?

 #437980  autor: ubuntulnx
 28 paź 2010, 10:47
haniorr pisze:moze ktos mi odpowiedziec na moje pytanie?
Internet:bKLIK

Salon: nie wiem, bo nie pracuję.

Obrazek

 #438004  autor: Raskus
 28 paź 2010, 12:44
hanior,
przeze mnie jak i przez salon 105 dni przed zakończeniem umowy.
Przez internet nie co więcej czyli mhmm ok 60 dni wcześniej jeszcze. Tak na oko strzelam z internetem.

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #438051  autor: zikan1304
 28 paź 2010, 17:09
Raskus pisze: przeze mnie jak i przez salon 105 dni przed zakończeniem umowy.
Przez internet nieco więcej czyli mhmm ok 60 dni wcześniej jeszcze.
czy to oznacza, ze prze internet mozna przedluzyc umowe na prawie pol roku przed jej końcem?

 #438063  autor: ubuntulnx
 28 paź 2010, 18:17
zikan1304, kliknij w link w moim poprzednim poście i dowiesz się ze przez internet to 125 dni przed końcem.

Obrazek

 #438087  autor: haniorr
 28 paź 2010, 20:32
ubuntulnx pisze:dowiesz się ze przez internet to 125 dni przed końcem.
w takim razie jak to jest mozliwe, ze na stronie Orange proponuja mi za 9 dni przedluzenie umowy (tj. 6 listopad), a umowa konczy sie w maju 2011r. to jest roznica ponad pol roku. jest to zwykly blad?? nie wiem jak to "odczytywac"

 #438114  autor: ubuntulnx
 28 paź 2010, 22:18
haniorr pisze:w takim razie jak to jest mozliwe, ze na stronie Orange proponuja mi za 9 dni przedluzenie umowy (tj. 6 listopad), a umowa konczy sie w maju 2011r. to jest roznica ponad pol roku. jest to zwykly blad?? nie wiem jak to "odczytywac"
Może dlatego, że masz ofertę dla firm?

Obrazek

 #438139  autor: haniorr
 29 paź 2010, 08:26
no tak, mam oferte dla firm. ale zeby wtedy mozna bylo ~6 miesiecy przed zakonczeniem umowy ja przedluzyc?? orientuje sie ktos ile przed koncem umowy w ofercie dla firm mozna przedluzyc umowe??

 #438309  autor: pomaranczowy
 29 paź 2010, 23:10
Tak, możesz ją przedłużyć szybciej niż klient indywidualny.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)
  • Strona 103 z 208
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 208
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 208