• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 87 z 244
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 244

 #437871  autor: diobel007
 27 paź 2010, 17:58
play4you2 pisze:...Można za to dzwonić na wybrane numery 0-801 a lista tych numerów znajduje się na naszej stronie www.playmobile.pl...
A gdzie dokładnie jest koszt połączenia z numerem 0-801-xxx-xxx ?
Nie mogę znaleźć w Cennik Oferty Play Fresh (obowiązuje 20.07.2010).

 #437872  autor: Francuz
 27 paź 2010, 18:00
Nie wiem co za mądry człowiek sprawił, że Play nawet kilkanaście razy na MINUTĘ !!!! wysyłał do mnie komunikat o tym, że nie jestem w zasięgu taniego internetu. Wracałem pociągiem i co chwilę przychodziły komunikaty przez całą noc. MASAKRA. Dodam, że mam w .... to czy jestem lub nie w zasięgu taniego internetu bo wykupiony mam ten mały pakiet, który działa również na plusie.

Może tak ktoś wpadnie na pomysł, że ludzie czasami są "w trasie" i nie muszą kilkanaście razy na minutę otrzymywać komunikatów, zwłaszcza w nocy!

Brawo PLAY !

 #437876  autor: TrustNoOne
 27 paź 2010, 18:43
A gdzie dokładnie jest koszt połączenia z numerem 0-801-xxx-xxx ?
A znajdziesz to TUTAJ .

Czyli wystarczy w wyszukiwarce pomocy wpisać 801 :)

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #437894  autor: play4you2
 27 paź 2010, 19:50
metpablo pisze:Czy uruchomicie? A co z art. 79 ust. 1 prawa telekomunikacyjnego?
Wiedziałem, że wyniknie z tego dyskusja :-). Ok, poprzestańmy na tym, że na 0-800 nie można wykonać połączenia i na chwilę obecną nic mi o tym nie wiadomo, aby takie połączenia były możliwe do wykonania lub było planowane ich uruchomienie. Cennik tego nie uwzględnmia, a więc nie jesteśmy zobligowani do tego, aby tego typu połączenia świadczyć.

Co do Art.79 ust.1, jak wiecie prawnikiem nie jestem, ale z tego co wiem, jest tam zapis, że "[...]w przypadku gdy jest to technicznie i ekonomicznie wykonalne[...]". Choćby z tego tytułu, Operator nie jest "zmuszony" do tego, aby takie połaczenia udostępnić. Wystarczy, że przedstawi się jeden z tych powodów. Jednak żeby była jasność, nie mam i zapewne nie będę miał informacji, czy coś było przedstawiane, czy też nie. To jest tylko moja WYŁACZNIE luźna interpretacja, mocno subiektywna, a nie poparta oficjalnym stanowiskiem P4 (po prostu chciałem odpowiedzieć na zadane pytanie :wink:)
Francuz pisze:Nie wiem co za mądry człowiek sprawił, że Play nawet kilkanaście razy na MINUTĘ !!!! wysyłał do mnie komunikat o tym, że nie jestem w zasięgu taniego internetu.
Prześlij mi na pw twoje dane (numer telefonu i hasło) a postaram Ci się jakoś pomóc i temu zaradzić ;-).
Te komunkaty sa generowane automatycznie, jak tylko jesteś poza zasięgiem naszej sieci. Jest to tylko po to, aby przedstawić wam pełny obraz sytuacji i żebyście świadomie korzystali z transferu danych. Niestety, uruchomienie "małego" pakietu działającego poza naszym zasięgiem, nie powoduje automatycznie wyłączenie takich komunikatów. To wszystko jest zrobione tylko i wyłącznie dla waszej wygody i swobody wolnego wyboru. Z całą pewnością, nie jest to obarczone umyślnym działaniem, aby robić komuś "na złość" lub żeby było to uciążliwe. Mam nadzieję, że mimo wszystko to rozumiecie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #437903  autor: Rezo
 27 paź 2010, 20:28
play4you2 pisze:Cennik tego nie uwzględnmia, a więc nie jesteśmy zobligowani do tego, aby tego typu połączenia świadczyć.
to nie cennik operatora o tym decyduje, tylko ustawa.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #437911  autor: Logith
 27 paź 2010, 20:39
play4you2 pisze:
Francuz pisze:Nie wiem co za mądry człowiek sprawił, że Play nawet kilkanaście razy na MINUTĘ !!!! wysyłał do mnie komunikat o tym, że nie jestem w zasięgu taniego internetu.
Prześlij mi na pw twoje dane (numer telefonu i hasło) a postaram Ci się jakoś pomóc i temu zaradzić ;-).
Te komunkaty sa generowane automatycznie, jak tylko jesteś poza zasięgiem naszej sieci. Jest to tylko po to, aby przedstawić wam pełny obraz sytuacji i żebyście świadomie korzystali z transferu danych. Niestety, uruchomienie "małego" pakietu działającego poza naszym zasięgiem, nie powoduje automatycznie wyłączenie takich komunikatów. To wszystko jest zrobione tylko i wyłącznie dla waszej wygody i swobody wolnego wyboru. Z całą pewnością, nie jest to obarczone umyślnym działaniem, aby robić komuś "na złość" lub żeby było to uciążliwe. Mam nadzieję, że mimo wszystko to rozumiecie.

Pzdr.
Nigdy nie dostałem takiej wiadomości. Wielokrotnie sygnalizowałem braki w zasięgu (P4Y, jak tam z trasą kolejową Olsztyn - Kętrzyn, czesto nawet na stacjach nie łapie zasięgu) i mam pakiet internetowy. Mam też włączoną blokadę dostępu do danych pakietowych poza zasięgiem sieci. Chyba dlatego tych wiadomości nie dostaję, hm? P4Y - mógłbyś to potwierdzić.
Pozdrawiam,
Prawie zadowolony klient sieci P4 (prawie, bo jeszcze nic nie wygrałem w Waszym konkursie i dziury w zasięgu) :-D

Obrazek
Obrazek

 #437912  autor: playonline
 27 paź 2010, 20:55
Logith pisze:Nigdy nie dostałem takiej wiadomości.
Ja tez nigdy nie dostalem wiadomosci a internet mam odblokowany, nawet wtedy jak mialem pakiety Playowe i Plusowe aktywne. :) To dziala chyba tylko u "wybranych" i przypadkowych osob na to wychodzi.

-=Wiadomosc do wszystkich=-Nie jestem pracownikiem Play wiec prosze na priva nie pisac mi o swoich sprawach, problemach i innych. Prosze tez nie podawac mi swoich danych... Moj nick to PLAYONLINE, a nie PLAY4YOU czy PLAY4YOU2 i wzial sie z tego, ze mam w Play internet. :)

 #437913  autor: marektomek
 27 paź 2010, 20:57
play4you2 pisze: To wszystko jest zrobione tylko i wyłącznie dla waszej wygody i swobody wolnego wyboru. Z całą pewnością, nie jest to obarczone umyślnym działaniem, aby robić komuś "na złość" lub żeby było to uciążliwe.
Wybacz ale jakoś trudno mi sie zgodzić z stwierdzeniem że to dla wygody. Włączacie to klientom którzy mają pakiet tani internet czyli działający również na nadajnikach plusa, czyli akurat ich absolutnie nie obchodzi w jakim są zasieu. Gdzie tu logika? Gdzie sens? I dokładnie odczuwam, że to robione jest na złość. To w ramach troche złośliwej riposty :D

A teraz sedno mojej wypowiedzi... dzięki za zgłoszenie, jak już wyżej wspomniałem dzwoniono do mnie że komunikaty zostały wyłączone, już sie cieszyłem no i jak się można domyśleć przedwcześnie, bo wiadomości dalej dostaję. Zgłosiłem już sprawę sam telefonicznie do BOKu powołując sie na wcześniejesze zgłoszenia i zapewnienia telefoniczne o wyłączeniu usługi. Mam teraz niby czekać na odpowiedź. Jeśli nic nie z tym nie zrobią to proszę o kolejną interwencję w tej sprawie, bo odnoszę wrażenie jakby osoba z którą rozmawiałem nie za bardzo wiedziała co ma robić, podobno zostało to przekazane "na odpowiednią linie".

 #437928  autor: Logith
 27 paź 2010, 22:11
To jak dla tego Pana co powyżej wyłączacie to ja poproszę, chętnie bym się dowiedział - serio. Nie trzeba trzymać telefonu pod nosem i czekać na ukazanie się zasięgu P4 tylko sms'owo się pojawi.
P4Y - Bardzo proszę o włączenie dla mnie takiej usługi, nigdy ani jednej takiej wiadomości nie dostałem podczas jazdy samochodem / pociągiem. :wink:

Obrazek
Obrazek

 #437939  autor: marektomek
 27 paź 2010, 22:45
Logith pisze:To jak dla tego Pana co powyżej wyłączacie to ja poproszę, chętnie bym się dowiedział - serio. Nie trzeba trzymać telefonu pod nosem i czekać na ukazanie się zasięgu P4 tylko sms'owo się pojawi.
P4Y - Bardzo proszę o włączenie dla mnie takiej usługi, nigdy ani jednej takiej wiadomości nie dostałem podczas jazdy samochodem / pociągiem. :wink:
Chyba nie do końca rozumiesz na jakiej zasadzie działają te powiadomienia. Otóż jadąc z miasta A do miasta B, po drodze telefon loguje sie do 5 nadajników Play i powiedzmy 8 nadajników plusa. Dostajesz 8 wiadomości sieciowych za każdym zalogowaniem się do Plusa. Na moim telefonnie wyskakują jako wiadomości flesh czyli od razu są na ekarnie i zanim cokolwiek moge zrobić musze 8 razy przycisnąć ok żeby skasować 8 waidomości. Nawet jak ktoś do mnie dzwoni to nie wiem kto bo wiadomość zasłania numer dzwoniącego. Teraz wyobraź sobie że jedziesz z miejscowości A do miejscowości C oddalonej nie tak jak B o 8 nadajników plusa ale o 80...
Wg mnie to jest tak idiotyczna usługa że aż trudno mi sobie wyobrazić że komuś może cokolwiek ułatwić czy być wygodna.

 #437963  autor: qper
 28 paź 2010, 00:26
Play4You2

znowu nie działa kod *107# - wyświetla się ten komunikat co kiedyś. Przepraszamy ale promocja jest dostępna tylko dla użytkowników Play na kartę.

Było już dobrze a teraz znowu się zrąbało.

 #437982  autor: agaak
 28 paź 2010, 11:09
play4you2 - Kto wam układa odpowiedzi kopiuj>wklej??? Pytam o numer stacjonarny na jednej karcie sim z abonamentowym/fresh. A dostałam w odpowiedzi spam o stacjonarnym...

AgaAk

 #437990  autor: play4you2
 28 paź 2010, 11:28
marektomek pisze:Gdzie tu logika?
No jest. Jeżeli "skończy" Ci się ten mały Pakiet, wiesz przynajmniej, że za transmisję danych zapłacisz w/g Cennika. Ok, powiesz pewnie, że można sprawdzić stan Pakietu, ale niestety, nie każdy to robi. Tak ainformacja jest wtedy jasnym komunikatem, że uwaga, dalej będzie pobierana opłata. Ot, cała filozofia działania, ale jeżeli ktoś świadomie nie chce tego otrzymywać, to ok.
marektomek pisze:I dokładnie odczuwam, że to robione jest na złość.
Raczej bym powiedział, że "na złość" w takim przypadku mozna by było robić właśnie wtedy, kiedy w ogóle nie informowalibyśmy o tym, ale cóż, rozumiem, że tak możesz to odbierać.
marektomek pisze:Mam teraz niby czekać na odpowiedź.
Już prosiłem Cię wcześniej, abys podał mi numer zgłoszenia. Jeżeli nie chcesz mi podać, to nie rozumiem, dlaczego tak ostro się na ten temat wypowiadasz. Przecież powiedziałem, że chcę Ci pomóc. Jak nie chcesz tej pomocy, to rozumiem, ale wtedy raczej nie jest fear, że coś zgłaszasz, odrzuciwszy wcześniej moją propozycję.
qper pisze:Było już dobrze a teraz znowu się zrąbało.
Hmm, a mógłbyś mi podać na pw twój numer? Przekażę go dalej do odpowiednich osób.
agaak pisze:play4you2 - Kto wam układa odpowiedzi
Sami konsultanci. Nie mamy "szablonów". Jednak tak na poważnie, czy możesz mi podać więcej szczegółów? O co chodzi? Najlepiej, podaj mi numer zgłoszenia, o którym mówisz.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #437995  autor: agaak
 28 paź 2010, 11:54
play4you2 pisze:Sami konsultanci. Nie mamy "szablonów". Jednak tak na poważnie, czy możesz mi podać więcej szczegółów? O co chodzi? Najlepiej, podaj mi numer zgłoszenia, o którym mówisz.
O odpowiednik "Era Numer Stacjonarny" w PLAY, czyli numer komórkowy i stacjonarny na jednej karcie SIM. Już wiem że nie macie takiej usługi, a pracownik się w takim wypadku napracował. Zaproponował regulaminy i cenniki, szkoda że nie tej usługi co chciałam 8) :?

 #437999  autor: Bellatrix
 28 paź 2010, 12:11
qper pisze:znowu nie działa kod *107# - wyświetla się ten komunikat co kiedyś. Przepraszamy ale promocja jest dostępna tylko dla użytkowników Play na kartę.
a do czego używasz tego kodu? Kiedyś on służył do zmiany taryfy z Play Karta na Nowy Play na kartę, o ile dobrze pamiętam.
play4you2 pisze: ale wtedy raczej nie jest fear, że coś zgłaszasz, odrzuciwszy wcześniej moją propozycję.
wybacz offtopic... nie "fear", tylko "fair" - to zapewne miałeś na myśli :)
Logith pisze:Francuz napisał/a:
Nie wiem co za mądry człowiek sprawił, że Play nawet kilkanaście razy na MINUTĘ !!!! wysyłał do mnie komunikat o tym, że nie jestem w zasięgu taniego internetu.
Słyszałam, że to tylko występuje na telefonach htc, nie wiem co niby miał mieć do tego model telefonu, ale na infolinii zgłaszają to głównie użytkownicy tych telefonów. W każdym razie, te powiadomienia można wyłączyć.

 #438008  autor: kuwejt
 28 paź 2010, 13:35
play4you2 pisze:
marektomek pisze:Gdzie tu logika?
No jest. Jeżeli "skończy" Ci się ten mały Pakiet, wiesz przynajmniej, że za transmisję danych zapłacisz w/g Cennika. Ok, powiesz pewnie, że można sprawdzić stan Pakietu, ale niestety, nie każdy to robi. Tak ainformacja jest wtedy jasnym komunikatem, że uwaga, dalej będzie pobierana opłata. Ot, cała filozofia działania, ale jeżeli ktoś świadomie nie chce tego otrzymywać, to ok.
Hej, chwileczkę, w takim wypadku powinien być sms który informuje o końcu pakietu a nie sms mówiący w jakim się jest zasięgu. :roll:
Wtedy spełniło by to rolę o jakiej mówisz, a tak to wybacz ale rzeczywiście nie ma tym żadnej logiki....

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #438011  autor: qper
 28 paź 2010, 14:23
Bellatrix pisze:
qper pisze:znowu nie działa kod *107# - wyświetla się ten komunikat co kiedyś. Przepraszamy ale promocja jest dostępna tylko dla użytkowników Play na kartę.
a do czego używasz tego kodu? Kiedyś on służył do zmiany taryfy z Play Karta na Nowy Play na kartę, o ile dobrze pamiętam.

A dlaczego nie mam używać kodu *107# skoro do tego służy.

W regulaminie wyraźnie jest podana informacja:

"Stan danego Bonusu można każdorazowo sprawdzić wybierając i zatwierdzając zieloną słuchawką
na klawiaturze telefonu:
a. kod *107# - aby sprawdzić stan darmowych minut
b. kod *109# - aby sprawdzić stan darmowych SMS-ów"


Sprawdźcie jak jest u Was, sprawdzałem kilka Freshy i jest tak samo.


PS

Play4you2 - wysyłam na PW numer zgłoszenia dotyczący tego problemu.

Mam jeszcze jedno pytanie kiedy w *111# powróci pakiet play Online 100MB?

Pozdrawiam

 #438019  autor: play4you2
 28 paź 2010, 14:43
Bellatrix pisze:to zapewne miałeś na myśli
No fakt :oops:. Dzęki za poprawienie.
qper pisze:Mam jeszcze jedno pytanie kiedy w *111# powróci pakiet play Online 100MB?
Trudno mi powiedzieć. Sprawę przekazałem do stosownego działu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #438020  autor: qper
 28 paź 2010, 14:44
Myślę, że wielu się ucieszy widząc taką opcję we Freshu :)


Obrazek


Obrazek

 #438028  autor: DanielR
 28 paź 2010, 15:27
qper pisze:Myślę, że wielu się ucieszy widząc taką opcję we Freshu :)


[url=http://iv.pl/images/55176147825149065508.jpg]Obrazek[/URL]


[url=http://iv.pl/images/84528172460035096903.jpg]Obrazek[/URL]
To teraz niech jeszcze (jako uzupełnienie) pojawi się też sensowny pakiet (promocja) obniżający stawki cennikowe na połączenia wykonane i odebrane w roamingu (przynajmniej w strefie Euro).
  • Strona 87 z 244
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 244
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 244