• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 217
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 217

 #437353  autor: st.konsultant
 24 paź 2010, 22:55
asioor pisze:moje średnia rachunków kształtuje sie w okolicach 150 zł... jutro odwiedzę najbliższy salon ery i zobaczymy co z tego wyniknie...
Zadzwoń po prostu na BOA (działa 24h) i po prostu zapytaj czy mogą Ci już zaproponować wymianę telefonu. Po co tracić czas na punkt:)

 #437447  autor: s0sna
 25 paź 2010, 18:28
st.konsultant pisze:
markopolus pisze:zrezygnowałem wczoraj z noki e66 ,postanowiłem wziąć nokie 6700 clasic -dzwonią do mnie wczoraj i mówię że chce ten aparat a on że nie mają i ze może jutro będzie . dziś postanowiłem,że wezmę może jednak samsunga i5700 a on że nie mają i nie będzie-o co tu chodzi ?
Raz jest raz nie ma;) Normalna sprawa w każdej sieci.

Witam ja mam taki problem od miesiąca czekałem na samsunga i 5700 teraz zadzwonili i powiedzieli że niema i nie będzie.Natomiast na stronie ery w opcji wymien tel na nowy figuruje jako dostepny, mało tego w sklepie internetowym ery mozna go dostac z nowym abo. Płące rachunki za trzy abo. po ok 280-350 zyla/mc . mam teraz dwie umowy do przedłuzenia - chcę samsunga i 5700 a oni traktuja mnie jak intruza. Internetowy sklep ery nie jest ery????
co zrobic w tej sytuacji??
Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 19:05 przez s0sna, łącznie zmieniany 1 raz.

 #437449  autor: st.konsultant
 25 paź 2010, 18:40
s0sna pisze:
st.konsultant pisze:
markopolus pisze:zrezygnowałem wczoraj z noki e66 ,postanowiłem wziąć nokie 6700 clasic -dzwonią do mnie wczoraj i mówię że chce ten aparat a on że nie mają i ze może jutro będzie . dziś postanowiłem,że wezmę może jednak samsunga i5700 a on że nie mają i nie będzie-o co tu chodzi ?
Raz jest raz nie ma;) Normalna sprawa w każdej sieci.

Witam ja mam taki problem od miesiąca czekałem na samsunga i 7500 teraz zadzwonili i powiedzieli że niema i nie będzie.Natomiast na stronie ery w opcji wymien tel na nowy figuruje jako dostepny, mało tego w sklepie internetowym ery mozna go dostac z nowym abo. Płące rachunki za trzy abo. po ok 280-350 zyla/mc . mam teraz dwie umowy do przedłuzenia - chcę samsunga i 7500 a oni traktuja mnie jak intruza. Internetowy sklep ery nie jest ery????
co zrobic w tej sytuacji??


Chodzi o I 5700? Bo nie widzę nigdzie w ofercie przedłużeniowej I 7500.

Już tutaj kiedyś było wyjaśniane, że dopóki choćby jedna sztuka telefonu (na całą Polskę) jest w sprzedaży, telefon musi być w cenniku. Inaczej nie można byłoby go sprzedać.

Dla aneksów I 5700 Galaxy nie będzie już zamawiany.

Po pierwsze średnia łączona na 3 numery nie ma przy przedłużeniu żadnego znaczenia, p drugie co możesz zrobić? Wybrać inny telefon, nikt Ci tego ani nie wyczaruje ani nie sprowadzi na indywidualne zamówienie i nie wyśle kurierem.

 #437453  autor: s0sna
 25 paź 2010, 19:02
przepraszam oczywiście chodzi o i 5700 - rozumiem że tel. jest ogólnie niedostępny i było by to ok. Tylko dlaczego w internetowym sklepie dla świeżaków jest dostępny???? Tego nie rozumiem.

 #437457  autor: st.konsultant
 25 paź 2010, 19:16
s0sna pisze:przepraszam oczywiście chodzi o i 5700 - rozumiem że tel. jest ogólnie niedostępny i było by to ok. Tylko dlaczego w internetowym sklepie dla świeżaków jest dostępny???? Tego nie rozumiem.

Jest jakaś pula przeznaczona dla nowych aktywacji i pula dla przedłużających. W każdej sieci jest tak samo. Najwyraźniej przy aneksie telefony cieszyły się większym zainteresowaniem. Zresztą nie wykluczone, że przy próbie potwierdzenia zamówienia w sklepie internetowym pojawiłaby się informacja o niedostępności tego modelu.

 #437462  autor: s0sna
 25 paź 2010, 19:25
Dzwoniłem do sklepu i potwierdzili mi dostepnośc tego tel. dla normalnego człowieka nie ma chyba problemu w obrębie jdenej firmy porzeżucic towar z działu na dział- chyba ze się mylę.
Nigdynie robiłem problemów przy przedłużaniu umowy - brałem co dawali nie negocjowałęm - to moje trzecie przedłużenie - chcę ten telefon - era go ma ( nie ważne gdzie) dla mnie poprostu olewają klienta. Jest mnóstwo salonów firmowych ery - moze w jakimś ten telefon jest dostępny - logicznie mysląc wystarczy jedem email z zapytaniem i konsultant na drugi dzień już wie gdzie jest jeszcze ten tel. Gdyby erze zależało na klientach to na pewno nie było by problemu.

 #437468  autor: st.konsultant
 25 paź 2010, 19:40
s0sna pisze:Dzwoniłem do sklepu i potwierdzili mi dostepnośc tego tel. dla normalnego człowieka nie ma chyba problemu w obrębie jdenej firmy porzeżucic towar z działu na dział- chyba ze się mylę.
Nigdynie robiłem problemów przy przedłużaniu umowy - brałem co dawali nie negocjowałęm - to moje trzecie przedłużenie - chcę ten telefon - era go ma ( nie ważne gdzie) dla mnie poprostu olewają klienta. Jest mnóstwo salonów firmowych ery - moze w jakimś ten telefon jest dostępny - logicznie mysląc wystarczy jedem email z zapytaniem i konsultant na drugi dzień już wie gdzie jest jeszcze ten tel. Gdyby erze zależało na klientach to na pewno nie było by problemu.
Cóż, masz prawo do swojego zdania. Dzwonić do BOA czy pisać maile nie ma po co, bo nie ma takiej opcji, żeby przerzucić telefon z jednego kanału sprzedaży do drugiego. Szkoda Twojego czasu, wyjątkiem nie będziesz.
pozdrawiam

 #437477  autor: hugerth
 25 paź 2010, 20:26
Byłem w punkcie zapytać, ile miesiecy przed końcem umowy można wymieniać telefon. W punkcie pani powiedziała, że dwa miesiące wcześniej, a w BOA, że trzy miesiące wcześniej.

Co do tego że staż sie nie liczy: powiedziała też (BOA), że mogę wziąć ofertę na 12 miesiecy za 30 złotych i 160minut bez aparatu. A jak nie chcę to musze poczekać jeszcze miesiąc na ofertę z telefonem, a przez to, że jestem 4 lata u nich to na pewno będzie jakaś lepsza oferta.

Zobaczymy w praktyce...

 #437483  autor: SACZI
 25 paź 2010, 20:40
s0sna pisze:...
Nigdynie robiłem problemów przy przedłużaniu umowy - brałem co dawali nie negocjowałęm - to moje trzecie przedłużenie - chcę ten telefon - era go ma ( nie ważne gdzie) dla mnie poprostu olewają klienta ...
Nie bądź uparty i przelicz, czy nie bardziej Ci sie opłaca kupić telefon na wolnym rynku, a z Era podpisac umowę na abonament bez telefonu.
Ja swego czasu liczyłem cenę telefonu i wyszło mi, że Nokia E52 jest w jakimś abonamencie droższa o około 250 PLN w stosunku do zakupu takiego samego telefonu w salonie Playa.
Ma to taką zaletę, że Play sprzedaje telefony bez simloka.

Chyba, że chcesz aparat spieniężyć to zmienia obraz rzeczy.

 #437486  autor: st.konsultant
 25 paź 2010, 20:48
hugerth pisze:Byłem w punkcie zapytać, ile miesiecy przed końcem umowy można wymieniać telefon. W punkcie pani powiedziała, że dwa miesiące wcześniej, a w BOA, że trzy miesiące wcześniej.

Co do tego że staż sie nie liczy: powiedziała też (BOA), że mogę wziąć ofertę na 12 miesiecy za 30 złotych i 160minut bez aparatu. A jak nie chcę to musze poczekać jeszcze miesiąc na ofertę z telefonem, a przez to, że jestem 4 lata u nich to na pewno będzie jakaś lepsza oferta.

Zobaczymy w praktyce...
Było już w tym temacie pisane od czego zależy z jaką szybkością pojawia się oferta z telefonem.

Rachunki na poziomie:

do 50 zł, 2 miesiące wcześniej
50 - 100 zł, 3 miesiące wcześniej
powyżej 100 zł, 4,5 miesiąca wcześniej.


p.s

Oczywiście, że staż się nie liczy :)

 #437487  autor: s0sna
 25 paź 2010, 20:48
aparat chcę dla siebie i z całą pewnością bym zrobił jak radzisz - tylko ciężko gotówkę uzbierac :)

 #437531  autor: DiAbOlO
 25 paź 2010, 22:56
SACZI pisze:
s0sna pisze: Ma to taką zaletę, że Play sprzedaje telefony bez simloka.
Era także sprzedaje telefony bez simlock'a, więc to żadna zaleta (i to chyba jako pierwsza na polskim rynku zaczęła tak robić).

...:::DiAbOlO:::...

 #437559  autor: donmichau
 26 paź 2010, 01:01
Dobry wieczór drodzy forumowicze, jako że z pośród tych wszystkich stron tekstu nie znalazłem zbyt wielu informacji na temat przedłużania umów przez klientów biznesowych, chciałbym uzyskać kilka informacji : ).

Zbliża mi się końcówka 4 umów telefonicznych. Średnie rachunki to 600-750 zł.
Prawdopodobnie zdecyduję się na przedłużenie umów na takich zasadach:
Nowa Firma 270 (razy trzy)
Nowa Firma 410 (jedne raz)

Z informacji które uzyskałem w salonie w celu wynegocjonowania lepszych warunków,
powinienem dzwonić działu utrzymania klientów. Moje pytanie brzmi jaki ofert mogę
się spodziewać w mojej sytuacji. Nie chcę zgodzić się na pierwszą lepszą propozycję.
Może któryś z forumowiczów miał podobną sytuację albo po prostu zna elastyczność
oferowanych produktów.

Pozdrawiam

 #437576  autor: jowita
 26 paź 2010, 10:01
st.konsultant pisze:
Było już w tym temacie pisane od czego zależy z jaką szybkością pojawia się oferta z telefonem.

Rachunki na poziomie:

do 50 zł, 2 miesiące wcześniej
50 - 100 zł, 3 miesiące wcześniej
powyżej 100 zł, 4,5 miesiąca wcześniej.


p.s

Oczywiście, że staż się nie liczy :)
Miales jak sadze, na mysli to samo, ale w odwrotnej kolejnosci? Nie rob moze daremnych nadziei tym, co placa ponizej 50 zl, a nie sa zorientowani w temacie.. ;)

A moge byc troche nudna i zapytac, z ilu miesiecy sie liczy srednia?

 #437627  autor: BABEL
 26 paź 2010, 15:05
st.konsultant pisze:
BABEL pisze:Witam,
mam taką sprawę : mam 4500 tyś punktów era premia ale na 2 kontach abonenckich.
Czy magicy z SUK dadzą radę zabrać z jednego konta punkty i przerzucić na drugie konto,
bez łączenia tych kont w jedno i bez czekania 3 miesiące?
Na obu kontach kończą mi się umowy tylko jeden, że abo będzie niski i tu bym wziął jakiś tel za 1 zł( i tak będzie na handel) a drugi będzie wyższy i bym sobie wziął lepszy telefon i zbił cenę punktami.
Bez połączenia kont nie da się zsumować punktów. Połączenie kont trwa ok 3 dni. Nie wiem skąd Ci się wzięło 3 miesiące.
A stąd mi się wzięło, że już kiedyś ( 2 lata temu) się pytałem o połączenie kont abonenckich, i wtedy i pani w salonie i pani na infolinii powiedziały mi, że aby można było zsumować punkty z obu kont to one muszą być już sobą razem 3 miesiące.
Być może coś się od tego czasu się zmieniło.
Skoro 3 dni to idę do salonu i niech łączą - będę miał wtedy 150 zeta zniżki na słuchawkę.

[ Dodano: 2010-10-26, 15:07 ]
st.konsultant pisze:Nie ma takiej możliwości. W tej chwili żadna sieć nie daję minut na komórki do UE.
Era daje :)
Ale fakt , mają to tylko ci którzy przedłużali wcześniej ( jak ja 2 lata temu)

 #437702  autor: donmichau
 26 paź 2010, 20:17
Dobry wieczór widzę że póki co nikt nie odpowiedział na moje pytanie, dlatego ponaglam pytanie odnośnie możliwości wynegocjonowania w Dziale Utrzymania Klienta lepszych niż standardowe warunki. Na forum niestety nie mogę póki co niczego znaleźć na ten temat.

Pozdrawiam

 #437722  autor: st.konsultant
 26 paź 2010, 21:04
jowita pisze:
st.konsultant pisze:
Było już w tym temacie pisane od czego zależy z jaką szybkością pojawia się oferta z telefonem.

Rachunki na poziomie:

do 50 zł, 2 miesiące wcześniej
50 - 100 zł, 3 miesiące wcześniej
powyżej 100 zł, 4,5 miesiąca wcześniej.


p.s

Oczywiście, że staż się nie liczy :)
Miales jak sadze, na mysli to samo, ale w odwrotnej kolejnosci? Nie rob moze daremnych nadziei tym, co placa ponizej 50 zl, a nie sa zorientowani w temacie.. ;)

A moge byc troche nudna i zapytac, z ilu miesiecy sie liczy srednia?
Miałem na myśli dokładnie to co napisałem :)
Kto ma wyższą średnią, może szybciej wymienić telefon :)


Średnia jest brana na podstawie wszystkich faktur od podpisania umowy albo od podpisania poprzedniego aneksu :)

 #437731  autor: eelbe
 26 paź 2010, 21:24
donmichau, ja na Twoim miejscu zadzwoniłbym bezpośrednio do Ery i poprosił o ofertę specjalną dla Ciebie. Jakby jakoś chcieli Cię namówić do pierwszych lepszych warunków (w co nie wierzę, konsultanci w erze to profesjonaliści- w ciągu 8 lat wiele razy mi pomagali) poproś o wysłanie całej oferty na e-mail, że musisz sobie wszystko obliczyć, porównać z konkurencją itp :)

Jakbyś mógł wkleić tu na forum, albo podesłać na PW to będę wdzięczny. Ja za miesiąc przedłużam jeden z firmy 115 (przejście na n firma 270), a w styczniu 3 abo (na razie NPB120 i 2x NPB40) z jednym NPB40 uciekam do indywidualnych, szkoda mi punktów Era Premia (swoją drogą nie da sie wynegocjować żeby punkty były za 5 numerów w jednej firmie? Dziwne ograniczenie...)

I chciałbym wiedzieć czego mogę się spodziewać.

Edit: Zapomnialem ze był wpis o biznesie w poprzedniej części tego tematu, kolega sql wrzucił takie info 21 września:
Posiadam 2 numery w Erze w tym rachunki na 1 numerze wynoszą 400-500 zł. Oferta w nowych taryfach.
Kod:
Taryfy Pakiet dla Biznesu umożliwiają proste zarządzanie kosztami przy pomocy Pakietów wartościowych, czyli deklarowanej miesięcznej kwoty, z której rozliczane są koszty rozmów, SMS-ów oraz usług dodatkowych.
Taryfy Nowa Firma umożliwiają korzystanie z dużych pakietów minutowych.

Pod podanymi adresami znajdują się szczegółowe opisy taryf:

http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/ofer ... iet_biznes
http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/ofer ... ryfy_firma


OFERTA W TARYFACH Pakiet dla Biznesu:

W ramach oferty otrzymają Państwo:

Specjalny upust do abonamentu na cały okres trwania umowy, który nie pomniejsza kwoty do wykorzystania z Pakietu Wartościowego.

- Pakiet dla Biznesu 400 w promocyjnej cenie 300,00 zł. netto
- Pakiet dla Biznesu 240 w promocyjnej cenie 180,00 zł. netto
- Pakiet dla Biznesu 140 w promocyjnej cenie 84,00 zł. netto
- Pakiet dla Biznesu 80 w promocyjnej cenie 48,00 zł. netto
- Pakiet dla Biznesu 44 w promocyjnej cenie 33,75 zł. netto
- Pakiet dla Biznesu 20 w promocyjnej cenie 15,00zł. netto

Dodatkowo otrzymają Państwo możliwość korzystania z promocyjnej oferty:


Ryczałt blueconnect 14- 300MB za 9 zł netto


Usługi promocyjnej Połączenia za grosz (połączenia z 10 wybranymi numerami komórkowymi Abonentów sieci Era i Użytkownikami systemu Tak Tak) cena za minutę połączenia wynosi 1gr z VAT. Miesięczny abonament wynosi 5 zł netto.

Usługi promocyjnej Połączenia za grosz z jednym wybranym numerem z pośród wszystkich krajowych Sieci komórkowych. Cena za minutę połączenia wynosi 1gr z VAT. Miesięczny abonament wynosi 5 zł netto.

Przygotowana promocja umożliwi Państwu zakup nowego aparatu w cenie promocyjnej uzależnionej od wybranej taryfy. Wykaz wszystkich aparatów wraz z cenami promocyjnymi przy poszczególnych taryfach Pakiet Biznes jest dostępny na naszej stronie internetowej pod adresem:

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 10_24M.pdf

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 10_36M.pdf

OFERTA W TARYFACH NOWA FIRMA:

W ramach oferty otrzymają Państwo:

Specjalny 50% upust do abonamentu na cały okres trwania umowy:
- NOWA FIRMA 60 w promocyjnej cenie 12,50 zł. netto
- NOWA FIRMA 150 w promocyjnej cenie 27,50 zł. netto
- NOWA FIRMA 270 w promocyjnej cenie 47,50 zł. netto
- NOWA FIRMA 410 w promocyjnej cenie 67,50 zł. netto
- NOWA FIRMA 600 w promocyjnej cenie 87,50 zł. netto
- NOWA FIRMA 1000 w promocyjnej cenie 130 zł. netto

Przygotowana promocja umożliwi Państwu zakup nowego aparatu w cenie promocyjnej uzależnionej od wybranej taryfy.

Dodatkowo otrzymają Państwo możliwość korzystania z promocyjnej oferty:

Ryczałt blueconnect 14- 300MB za 9 zł netto


Usługi promocyjnej Połączenia za grosz (połączenia z 10 wybranymi numerami komórkowymi Abonentów sieci Era i Użytkownikami systemu Tak Tak) cena za minutę połączenia wynosi 1gr z VAT. Natomiast abonament miesięczny za każdy nr 1,22 zł z VAT.

Usługę promocyjną Najtańsze numery (połączenia z 5 wybranymi numerami komórkowymi Abonentów sieci Orange i Plus)

W taryfach Nowa Firma 60, oraz 150 cena za minutę połączenia wynosi 15gr z VAT.
Miesięczny abonament za każdy numer w Taryfie Nowa Firma 60 wynosi 12,20 zł z VAT.
Miesięczny abonament za każdy numer w Taryfie Nowa Firma 150 wynosi 6,10 zł z VAT.


Proponuję wygodny sposób realizacji oferty - aneks może zostać bezpłatnie dostarczony przez kuriera pod wskazany przez Państwa adres, co pozwoli Państwu na zaoszczędzenie czasu. W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt pod numerem Biura Obsługi Abonenta 602 900 (opłata za połączenie wg cennika). Nasz konsultant odpowie na Państwa pytania i doradzi najbardziej korzystne rozwiązanie.

* Operator zastrzega sobie możliwość zmiany ofert oraz określania puli dostępnych modeli aparatów. Szczegółowe informacje na temat warunków promocji, nowych taryf oraz parametrów aparatów, dostępne w punktach sprzedaży, na stronie internetowej www.era.pl.

 #437734  autor: jowita
 26 paź 2010, 21:31
st.konsultant pisze:
Miałem na myśli dokładnie to co napisałem :)
Kto ma wyższą średnią, może szybciej wymienić telefon :)


Średnia jest brana na podstawie wszystkich faktur od podpisania umowy albo od podpisania poprzedniego aneksu :)
Tak sie konczy, jak czlowiek na zwolnieniu lekarskim z powodu wirusa i z goraczka siedzi w necie, zamiast w lozeczku;) Oczywiscie, masz racje. Dzieki za informacje.

A te zmiany (nie standardowo 4,5 miesiaca tylko zaleznie od oplat) od kiedy obowiazuja, czy od nowego roku?

Szkoda ze srednia jest ze wszytkich faktur, bo u mnie akurat rachunki wzrosly od paru miesiecy z okolo 60 zl na 100 i wiecej, i watpie, zeby spadly. Tak czy inaczej skoro moj telefon dziala, nie musze az tak bardzo sie spieszyc. Zastanawiam sie tylko, czy gdydbym czekala dluzej niz druga rocznica podpisania aneksu (umowa konczy sie pozniej) to zmieni sie oplata? Nie pamietam juz co bylo wczesniej. Nie dowiem sie tego chyba z mojej strony BOA, prawda?

 #437735  autor: donmichau
 26 paź 2010, 21:31
eelbe tak właśnie zrobię..
póki co ze wstępnej analizy porównawczej Era Biznes oraz Play Firmowy że w mojej sytuacji
stosunek ilości minut do ceny abonamentów jest o 22% wyższy na korzyści Play. Dodatkowo wybór Playa pozwala mi zaoszczędzić w perspektywie 24 miesięcy ponad 1600 zł na samym rabacie związanym z zawarciem umowy. Ktoś tu będzie musiał mi przedstawić naprawdę mocne argumenty : )
  • Strona 6 z 217
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 217
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 217