Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
400
Rejestracja
01 kwie 2008, 14:22
Lokalizacja
Kraków
Potwierdzam. Sama strona orange jest w porządku, lecz Orange Online to jedno wielkie nieporozumienie. Miałem Orange prawie 9 lat i na początku było przejrzyście i czytelnie. A od 2 lat jest to jedno wielkie nieporozumienie. Włączyć jakąś usługę to nie idzie jej znaleźć. Wiele zmian aby dokonać, musiałem dzwonić do BOK bo nie dało rady zmienić. 4 miesiące przed końcem umowy pozbyłem się 1 prezentu bo chciałem go zamienić na inny. 20 miesięcy miałem 2 prezenty a przy próbie zamiany został mi tylko 1. Wkurzyłem się i im podziękowałem. Ich tłumaczenie: błąd systemu. OK lecz czy nie potrafią tego naprawić?Fafral pisze:Bluźnisz kolego, bluźniszppp1ppp pisze:PLAY24 i tak działa lepiej niż Orange-online.na orange-online nigdy nie narzekałem. Zawsze działało jak byłem w orange. Play24 działa strasznie,
A mi to się wydaje bardzo logiczne, bo po wczorajszej zabawie play24 straciłem możliwość przyjmowania połączenień i SMSow, a co za tym idzie nie mógłbym zgłosić awarii poprzez "Zgłoszenie".Rezo pisze:...Wchodząc jednak na zakładkę "Zgłoszenia" hasło nie jest wymagane, co wydaje mi się trochę nielogiczne...
skoro zakładka "Zgłoszenia" w której bardzo często podawane są dane abonenta nie wymaga autoryzacji, a jednocześnie autoryzacja odbywa się po kliknięciu np. w zakładkę "Podgląd danych", to w mojej ocenie jest to niekonsekwentne.Maniek99 pisze:A mi to się wydaje bardzo logiczne, bo po wczorajszej zabawie play24 straciłem możliwość przyjmowania połączenień i SMSow, a co za tym idzie nie mógłbym zgłosić awarii poprzez "Zgłoszenie".