Jestem nie zadowolony z obsługi klienta i działaniu sieci! Od kilku
dni nie można nieraz wykonać połączenia z telefonów oferty MIXPLUS
czasami taka awaria trwa kilka godzin. Nie mogę nawet sie do dzwonić
do biura obsługi klienta pod tel.2601 od tygodnia. Też dzwonie na
numer stacjonarny 022 607 1000 z innego operatora. To tam się połączę
cały czas mnie przełączają do innych działów a później się rozłączają.
Słyszałem że jest to awaria tej nowej platformy co od roku plusgsm ma problemy i nie może sobie poradzić i nic nie robi z tego! A w Bok przyznała mi się jedna osoba że to jest Globalna awaria i już powinna ustać! Ale nawet dziś jest i będzie bo chyba nic operator nie robi jak przeczytałem artykuł do którego jest link na samym dole!
Jeśli ja się zobowiązałem operatorem to on musi zobowiązać
wykonywanych usług, jeśli nie to mam prawo zerwać umowę bez żadnych
konsekwencji. Wiec jeśli mam telefon i z niego nie mogę korzystać to
coś jest nie tak.!
A poniżej podaje link gdzie jest artykuł w portalu telepolis:
http://www.telepolis.pl/news.php?id=4265