• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 83 z 244
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 244

 #436521  autor: DanielR
 19 paź 2010, 23:34
play4you2 pisze:Ech, od tematu chyba nigdy się nie uwolnię. Powtarzam raz jeszcze (już nie wiem który), że nic nie blokowaliśmy. Zmiany w zasadzie nie wiem, ponieważ stale mamy to, co mamy. Ostatnio (o czym mówił i Marcin Gruszka), podpisaliśmy nową mowę z Polkomtelem. To jedyne zmiany.
play4you2 pisze:O, to mnie zaskoczyłeś. Pierwszy raz słyszę o Umowie z PTK w ramach roamingu. Z tego co mi wiadomo, mamy Umowę, ale z Plusem. Jeżeli chodzi o PTK, to chyba przeczytaeś gdzieś jakieś plotki.
Tak prawdę mówiąc, to właściwie spodziewałem się od Ciebie takich właśnie odpowiedzi. I w sumie mogłem nie zadawać tych pytań. Na jedno by wyszło.
Nie bierz tego do siebie. :wink:
A co do ostatnio zaobserwowanej przez mnie poprawy z przełączaniem pomiędzy sieciami... Być może jest to związane z niedawnym uruchomieniem w moim mieście kolejnej stacji Play. Może jakaś mała rekonfiguracja sieci w tym rejonie...? Ot, takie tam moje przypuszczenia. :)

 #436547  autor: play4you2
 20 paź 2010, 08:58
jojo pisze:Może jakaś mała rekonfiguracja sieci w tym rejonie...?
Być może, nie wykluczam tego. Ja też nie zawsze mam takie informacje. Zresztą, nawet jakby to była prawda, to chyba dovbrze co nie? W końcu dążymy do perfekcji :wink:.
jojo pisze:Tak prawdę mówiąc, to właściwie spodziewałem się od Ciebie takich właśnie odpowiedzi.
No cóż, bo innej nie ma. Wiem, że i tak macie własne zdanie na ten temat, ale mimo moich zapewnień, i tak mi nie uwierzycie, że jest jak mówię. Ok, ja nie mam nic przeciwko temu. W końcu każdy ma prawo mieć własne zdanie i pogląd.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #436549  autor: kerim36
 20 paź 2010, 09:03
play4you2 pisze:W końcu dążymy do perfekcji :wink: .
w koncu, caly czas, na okraglo :) i tak bez konca :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #436580  autor: qper
 20 paź 2010, 12:13
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107#
Wiesz, z tego co mi wiadomo, powinno być już z tym ok. Zrób indywidualne zgłoszenie w tej sprawie i daj mi jakieś info, jak Ci coś odpowiedzą.

Pzdr.

Potwierdzę, że od wczoraj kod *107# ponownie działa

 #436661  autor: Bartek11
 20 paź 2010, 17:25
Witam Play

Wczoraj zakupiłem w abonamencie Long play 29 telefon (nokia 5320). Na maila dostałem wiadomość "Po otrzymaniu paczki kliknij "AKTYWUJ" i uzupełnij wymagane dane." zrobiłem wszystko wpisałem numer telefonu podam 6 ostatnich cyfr z karty sim przepisałem obrazek lecz po kilku lub kilkunastu próbach występuję błąd ze nie udało się za aktywować karty sim. Dzwoniłem do BOK i miła pani prosiła mnie o numer mojego telefonu (domyślam się ze do aktywacji) i mówiła, ze muszę czekać 24h. Niestety 24h już minęło i nie mam pojęcia co robić!, PROSZĘ O POMOC I Z GÓRY DZIĘKUJĘ

Rybacki

 #436673  autor: kerim36
 20 paź 2010, 18:01
Witam

Prosze o szersze infomacje dotyczace sms-a, ktorego dzisiaj otrzymalem od Play o tresci:
"Teraz w Play czeka na Ciebie specjalna oferta! 0 gr/min do WSZYSTKICH w Play NA ZAWSZE i umowa tylko na rok! Szczegoly pod numerem *500 oraz w salonach Play"

sms otrzymany na numer z abo 1zl

Z gory dzieki za konkrety
Ostatnio zmieniony 20 paź 2010, 21:31 przez kerim36, łącznie zmieniany 1 raz.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #436696  autor: agaak
 20 paź 2010, 19:44
kerim36 pisze:Z gory dzieki za konkrety
A co mamy konkretować? Dostaniesz do abo, stan darmowy na zawsze, bo przejdziesz z karty na abo, Zwykła oferta, bo nie masz zastrzeżone aby nie dostawać spamu...

 #436716  autor: jahu_2006
 20 paź 2010, 20:42
Tak ale jemu chodziło o to że umowa na rok a przecież nawet w ofercie bez telefonu nie ma stanu darmowego za darmo!!!
Więc ja nie mam pojęcia co oni mu proponują.

 #436719  autor: aizo
 20 paź 2010, 20:57
jahu_2006, zadzwoń to się dowiesz;


Czy będzie kiedyś tydzień, że Play24 będzie śmigało?

Awaria za awaria....

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #436724  autor: kerim36
 20 paź 2010, 21:34
agaak pisze:A co mamy konkretować? Dostaniesz do abo, stan darmowy na zawsze, bo przejdziesz z karty na abo, Zwykła oferta, bo nie masz zastrzeżone aby nie dostawać spamu...
dziekuje za odpowiedz nic nie wnoszaca do tematu - na przyszlosc prosze sie powstrzymac
o przechodzeniu z karty na abo nie ma za bardzo mowy, poniewaz otrzymalem to na numer w abo play

oczekuje dalej na odpowiedz

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #436739  autor: jahu_2006
 20 paź 2010, 22:34
aizo pisze:jahu_2006, zadzwoń to się dowiesz;
Oświeć mnie bo ja nie znam takiej oferty żeby umowa była na rok i stan darmowy za darmo !!!

 #436766  autor: TrustNoOne
 21 paź 2010, 09:31
Witam po dłuższej przerwie.

Czy w Play już jest możliwa blokada połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #436773  autor: qper
 21 paź 2010, 10:23
TrustNoOne pisze:Witam po dłuższej przerwie.

Czy w Play już jest możliwa blokada połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych?

Pozdrawiam.
nie. Ma być do końca roku ;)

zobaczymy...

 #436774  autor: aizo
 21 paź 2010, 10:39
jahu_2006 pisze:
aizo pisze:jahu_2006, zadzwoń to się dowiesz;
Oświeć mnie bo ja nie znam takiej oferty żeby umowa była na rok i stan darmowy za darmo !!!
Zadzwoń do Bok-u jak Ci napisali to się dowiesz. Tutaj też mało kto słyszał o tej oferecie




Ma ktoś problemy z działaniem 3g?Ogólnie ciężko coś z tym ostatnio na śląsku i zagłębiu.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #436822  autor: jahu_2006
 21 paź 2010, 16:25
aizo pisze:Zadzwoń do Bok-u jak Ci napisali to się dowiesz. Tutaj też mało kto słyszał o tej oferecie
Nie mi napisali tylko koledze kerim36. I to on się pytał a ja tu piszę z czystej ciekawości bo nie znam takiej oferty o której mu piszą.
A jak się chce dowiedzieć o co chodzi to niech idzie do salonu lub niech dzwoni do BOK-u tak jak napisałeś.

 #436829  autor: Pajuch
 21 paź 2010, 17:32
play4you2 pisze:No tak, widzę, że po owocnym weekendzie, jak zwykle mnie nie zawiedliście i są pytania :D. Ok, więc biorę się do odpowiedzi.

Pajuch pisze:połączenie trwało 4dni było ok teraz notorycznie rozłącza, nic starter jak znajdę paragon ląduje u sprzedawcy na niezgodność towaru z umowa
Generalnie nie wiem za bardzo, co chciałbyś reklamować z tytułu niezgodności. Usługi Telekomunikacyjne reklamuje się z tytułu Prawa Telekomunikacyjnego, ale ok. Masz prawo do własnego wyboru.

Kod: Zaznacz cały
Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową, a w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona już w chwili wydania. Przez niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową należy rozumieć sytuację, w której sprzedany towar nie nadaje się do celu do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany oraz [b]gdy jego właściwości nie odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Ponadto towar może być uznany za niezgodny z umową, gdy nie odpowiada oczekiwaniom dotyczącym towaru tego rodzaju, opartym na składanych publicznie zapewnieniach sprzedawcy[/b], producenta lub jego przedstawiciela (np. właściwości wskazane w oznakowaniu czy zapewnienia składane w reklamach).
Kod: Zaznacz cały
Gdy kupujemy jakikolwiek towar, dochodzi do zawarcia umowy między sprzedającym a kupującym. Z oczywistych względów, w większości przypadków taka umowa nie zostaje spisana, nie znaczy to jednak, że nie ma ona miejsca. Po dokonaniu zakupu otrzymujemy paragon, który jest dowodem poświadczającym zawarcie takiej umowy
proste starter 19 zl nowy nie było transferu 1Gb i tyle. To po co mam reklamować coś czego nie było? Taniej i prościej zwrócić.

 #436893  autor: pawelf
 22 paź 2010, 00:02
Kolego..a na jakiej podstawie stwierdzasz że towar jest niezgodny z umową...?
Nie sprawdziłeś więc nie wiesz...
to jest tylko starter więc w obowiązku klienta jest doinformowanie się czy zakup takiego startera spełni jego oczekiwanie-ale tego klient się nie dowie dopóki go nie sprawdzi.i tu mamy koło zamkniete.

Mnie osobicie jest wstyd zawracac komukolwiek gitarę z zaplanowanym problemem ,ale jak tutaj niektórych problemy znajduja same.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #436899  autor: play4you2
 22 paź 2010, 00:45
Pajuch pisze:proste starter 19 zl nowy nie było transferu 1Gb i tyle. To po co mam reklamować coś czego nie było? Taniej i prościej zwrócić.
Dziękuję za zamieszczenie przepisów Ustawy, które są mi doskonale znane, ale... Ok, pozwolisz, że jednak coś Ci wytłumaczę.

Niezgodność towaru może być stwierdzona w przypadku usterki lub cech ukrytych, nie odzwierciedlonych w danym towarze. Czym więc w tym przypadku jest towar? Z pewnością nie transfer danych, lub pakiet MB przypisany do usługi. Otóż towarem jest karta SIM. Tak, otrzymujesz paragon na zakup "zestawu startowego" co zaś wchodzi w skład zestawu? No właśnie, karta SIM. Powiedz mi proszę, jak chcesz zareklamować niezgodność karty SIM? Jeżeli zgłosisz się do Salonu, wystarczy że sprzedawca włoży ją do dowolnego modemu i zweryfikuje czy odbiera sygnał, jeżeli tak, niezgodność już w tej sytuacji jest wykluczeniem. Ok, powiedzmy, że karta może nie działać. No cóż, w tej sytuacji, powołując się na ustawę, masz rację. Co zrobi Sprzedawca? Wymieni Ci kartę SIM. Ustawodawca określił jasno warunki, że w przypadku stwierdzenia niezgodności, Sprzedawca musi doprowadzić towar do stanu zgodnego z umową (w tm przypadku chodzi o działanie karty SIM) lub wymienić towar na nowy. Właśnie taka wymiana karty SIM już rozwiązuje sprawę. Otrzymujesz wówczas nową kartę SIM, która działa i ma możliwość odbierania sygnału (chyba że, minął okres jej ważności, ale w tym przypadku jest to określone Umową, czyli informacją na zestawie startowym o ważności karty). Jeszcze jedna kwestia. Odbiór sygnału, nie równa się z poborem danych (lub ich wysyłaniem). W przypadku oferty "Na Kartę" warunkiem koniecznym do transferu danych, jest posiadanie stosownych środków na koncie. Warunki te, określa z kolei Cennik usługi, który jest nieodłącznym elementem Umowy, rozumianej w myśl zapisów Ustawy. Tak więc, jeżeli nie będzie możliwości w Salonie pobrać danych z powodu braku środków, nie jest to już wówczas niezgodność, ponieważ nie zostały spełnione warunki Umowy ze strony Klienta (nie dotrzymano warunków określonych w Cenniku, czyli nie doładowano konta).
Tak więc, jeszcze raz wracamy do kwestii rejestracji karty. Owszem, możesz mieć własne zdanie na ten temat i oczywiście nie musisz zgadzać się z moją opinią, jednak jakby nie patrząć, kwestia poboru danych z zestawu startowego w żaden sposób nie leży po stronie niezgodności, a tylko po stronie usługi telekomunikacyjnej. Tak więc, aby można było rozpatrzeć sprawę, należy zarejestrować kartę. Wymóg ten określa prawo, co kolega "st.konsultant" już Ci wyjaśnił.

Wierzę w to bardzo, że tym razem udało mi się Ci wytłumaczyć całą sprawę bardzo dokładnie. Zapraszam Cię do Salonu w celu rejestracji karty i uwierz mi, z pewnością zweryfikujemy wówczas Twój przypadek.

To by było wszystko, co miałbym do powiedzenia w tej sprawie. Jeżeli posiadasz do mnie jakieś inne pytania, słucham uprzejmie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #436972  autor: Maniek99
 22 paź 2010, 13:53
Działają wam SMSy autoryzacyjne w Play24?
U mnie od rana nie chcą przychodzić.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2010, 14:07 przez Maniek99, łącznie zmieniany 2 razy.

 #436973  autor: DanielR
 22 paź 2010, 13:57
Maniek99 pisze:Działają wam SMSy autoryzacyjne w Play24?
U mnie od rana nie chcą przychodzić.
Mnie ostatnimi dniami przychodziły z zauważalnym opóźnieniem. Ale nie aż tak znowu znaczącym.
  • Strona 83 z 244
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 244
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 244