• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #43501  autor: plusteczek
 10 sty 2006, 21:09
Jestem nie zadowolony z obsługi klienta i działaniu sieci! Od kilku
dni nie można nieraz wykonać połączenia z telefonów oferty MIXPLUS
czasami taka awaria trwa kilka godzin. Nie mogę nawet sie do dzwonić
do biura obsługi klienta pod tel.2601 od tygodnia. Też dzwonie na
numer stacjonarny 022 607 1000 z innego operatora. To tam się połączę
cały czas mnie przełączają do innych działów a później się rozłączają.

Słyszałem że jest to awaria tej nowej platformy co od roku plusgsm ma problemy i nie może sobie poradzić i nic nie robi z tego! A w Bok przyznała mi się jedna osoba że to jest Globalna awaria i już powinna ustać! Ale nawet dziś jest i będzie bo chyba nic operator nie robi jak przeczytałem artykuł do którego jest link na samym dole!

Jeśli ja się zobowiązałem operatorem to on musi zobowiązać
wykonywanych usług, jeśli nie to mam prawo zerwać umowę bez żadnych
konsekwencji. Wiec jeśli mam telefon i z niego nie mogę korzystać to
coś jest nie tak.!

A poniżej podaje link gdzie jest artykuł w portalu telepolis: http://www.telepolis.pl/news.php?id=4265

 #43508  autor: D@rio
 10 sty 2006, 21:14
Na szczescie abonamentowcow to nie dotyczy ;) ...

 #43514  autor: plusteczek
 10 sty 2006, 21:19
Taką sprawą powinien zając sie URTiP minister łaczności
Tam powinieliśmy wysyłać skargi do URTiP i BOKu sieci PlusGsm

email URTiP: [email protected]
email BOK Plusa: [email protected]

Dzisiejsza odpowiedż plusa na tą awarie!
Serdecznie przepraszamy Pana za utrudnienia w uzyskiwaniu połączeń.
Uprzejmie wyjaśniamy, iż problem ten jest nam znany. Zapewniamy, iż nasi specjaliści pracują nad jego rozwiązaniem. Prosimy o wyrozumiałość.

Ponadto wyjaśniamy, iż numer do naszego Działu Obsługi Klienta z telefonu innej sieci to 0-601 102 601 (koszt wedle taryfy danego operatora za połączenia z numerem komórkowym).

 #43561  autor: djcaro
 10 sty 2006, 22:30
Hehe problem jest im znany no spoko :) smiechu warte i ciekawe kiedy sobie z tym poradzą ostatnio mi nawet zdjeło nie wiadomo z czego ponad 2zł z konta.

 #43586  autor: Bartosz
 11 sty 2006, 06:12
jakbym był ich klientem i tak sytuacja by się powtarzała to pewnie rozwiązałbym umowe gdyż nie po to jest tel aby go nosić ale aby dzwonić czego oni nie umożliwiają :D

 #43590  autor: kalin
 11 sty 2006, 08:29
djcaro pisze:Hehe problem jest im znany no spoko :) smiechu warte i ciekawe kiedy sobie z tym poradzą ostatnio mi nawet zdjeło nie wiadomo z czego ponad 2zł z konta.
Przedwczoraj kolezance zjadlo 25 zl wiec mysle,ze nie masz co narzekac :o

 #43596  autor: djcaro
 11 sty 2006, 11:10
No to faktycznie ja nie mam na co nażekać ale moja dziewczyna napewno ma :) bo jej zjadło 12zeta a to też nie mało.I to jeszcze wtedy jak ja do niej dzwoniłem jak na Wolny numer,no normalnie Plus the best złodzieje.

 #43601  autor: blom
 11 sty 2006, 12:32
czyli plus szajs a jak mvno wpusci to i 3 platforma bedze :)

 #43638  autor: Rokko
 11 sty 2006, 15:10
jak ja lubie moj abonament.zawsze mozna z nimi do Sądu:)

 #43682  autor: Przemek
 11 sty 2006, 16:15
Ja mam telefon w Mixie i nie mam problemów ze dzwonieniem i wysyłaniem sms-ów :shock: :lol: jak to możliwe...

 #46370  autor: plusteczek
 19 sty 2006, 17:00
CDN ... Globalnej Awarii Plusa. Znów są problemy z Siecia z sytemie prepaid.Mozną przeczytac w linku Telepolis poniżej.


http://www.telepolis.pl/news.php?id=4349

link najnowszy na stronie telepolis z dnia 23stycznia o problemach Sieci Plusa: http://www.telepolis.pl/news.php?id=4381