• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 81 z 244
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 244

 #435675  autor: nemo2009
 16 paź 2010, 10:07
Mam problem z jednym z numerów.Wykupiłem pakiet 100 MB w telefonie,tak na oko jeszcze kilka dni powinien być włączony.Tylko jest jedno ale,pod *111 usługa jest wyłączona,pod play24,w internecie usługa jest włączona,ale nie ma daty zakończenia usługi.Może Play4u wyjaśni o co tu chodzi.Tak na marginesie,z *111 miałem kłopoty od kilku dni.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #435819  autor: qper
 16 paź 2010, 22:25
Play4you2 chciałbym poruszyć taką kwestię

treść zgłoszenia

Problemy z funkcjonalnością usług w zakładce [USŁUGI].

Od momentu przydzielenia rekompensaty (ze zgłoszenia 22540895) na dzień 01.11.2010 pojawił się problem z usługami:

-Blokada transferu danych
-Poczta głosowa na email
-Poczta głosowa

Usługi cały czas mają status "w trakcie zmian" i nie można dokonać w nich zmian.

Problem potwierdzam zdjęciem umieszczonym pod poniższym linkiem
http://iv.pl/images/94197245306393187541.jpg

Proszę o naprawienie problemu, ponieważ nie mogę modyfikować wyżej wymienionych usług.

Z poważaniem
Dominika .....


odpowiedź


Szanowny Panie,

W odpowiedzi na zgłoszenia przesłane do nas za pośrednictwem strony internetowej dnia 11 października 2010 roku, dotyczące niemożności realizacji usług w serwisie Play24, uprzejmie informuję, że niemożność realizowania zamówień jest wynikiem wprowadzonej dyspozycji przyłączenia rekompensaty z datą przyszłą.
Zawiadamiam, ze ponowne pełne korzystanie z usług w serwisie będzie możliwe z początkiem nowego Okresu Rozliczeniowego, to jest 01.11.2010r.

Za niedogodności przepraszamy.

W razie jakichkolwiek pytań, bądź jeśli pozostawiłam którąś z kwestii poruszonych w zgłoszeniu niejasną zapraszam do ponownego kontaktu poprzez serwis Play24 lub pod adresem e-mail [email protected]

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem
Karolina S.
konsultant back office ds. obsługi klienta



Pomijam już fakt, że odpowiedź zaczyna się od Szanowny Panie a pisze kobieta, ale bardziej interesuje mnie ten fakt, że przydzielenie rekompensaty blokuje określone usługi.

Tak być nie powinno. Użytkownik nie może czekać miesiąc, aż rekompensata się uaktywni, wtedy będzie mógł modyfikować usługi.

Taką sytuację zaobserwowałem na kilku znajomych kontach.

Może warto jakąś sugestię do działu IT przesłać w tym temacie.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 22:32 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #435821  autor: potargany
 16 paź 2010, 22:31
qper - usun nazwisko konsulatantki :D

Pieniądze to nie wszystko ...

 #435822  autor: Robus
 16 paź 2010, 22:32
Niestety, ostatnio bardzo się na Was zawiodłem. Otóż aktywowałem sobie pakiet "Pakiety Play Online w telefonie 100MB" wklepując *111*67*1#; odpowiedź: włączy się za 24 godziny. OK.

Patrzę trzy dni później, pakietu jak nie było tak dalej nie ma. Podobnie 5zł. Piszę więc do BOK'u opisując dokładnie problem, co zrobiłem, kiedy i co jest nie tak. W odpowiedzi otrzymałem:

"W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
Sprzedaży."

Nie wiem czy to ja mam jakieś dziwne pojęcie o świecie, ale skoro świadczycie usługi nie wymagając żadnych danych osobowych, to kiedy coś nie działa ewidentnie z Waszej winy, powinniście to też na tych zasadach naprawić. Możnaby pomyśleć "co tam, tylko 5zł", ale podejrzewam, że gdybym to ja zalegał z płatnością w/w kwoty Play byłby gotów ścigać mnie wszelkimi możliwymi środkami :-/.

 #435824  autor: qper
 16 paź 2010, 22:34
Robus pisze:Niestety, ostatnio bardzo się na Was zawiodłem. Otóż aktywowałem sobie pakiet "Pakiety Play Online w telefonie 100MB" wklepując *111*67*1#; odpowiedź: włączy się za 24 godziny. OK.

Patrzę trzy dni później, pakietu jak nie było tak dalej nie ma. Podobnie 5zł. Piszę więc do BOK'u opisując dokładnie problem, co zrobiłem, kiedy i co jest nie tak. W odpowiedzi otrzymałem:

"W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
Sprzedaży."

Nie wiem czy to ja mam jakieś dziwne pojęcie o świecie, ale skoro świadczycie usługi nie wymagając żadnych danych osobowych, to kiedy coś nie działa ewidentnie z Waszej winy, powinniście to też na tych zasadach naprawić. Możnaby pomyśleć "co tam, tylko 5zł", ale podejrzewam, że gdybym to ja zalegał z płatnością w/w kwoty Play byłby gotów ścigać mnie wszelkimi możliwymi środkami :-/.

Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.

Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.

 #435832  autor: Robus
 16 paź 2010, 22:54
qper pisze:Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.

Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.
Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)

 #435834  autor: qper
 16 paź 2010, 23:02
Robus pisze:
qper pisze:Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.

Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.
Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
Ja nie osądzam, czy to jest złe, czy dobre.
Tak jest fizycznie dlatego ci to powiedziałem.

Nie jestem też pewien, czy to nie prawo wymusza ten obowiązek.

Jeżeli będziesz chcieć przenieść numer do innej sieci to też zapomnij.
Najpierw musisz go zarejestrować. W sumie to tak znowu nie boli ;).

Zasada jest prosta raz rejestrujesz i już się wyrejestrować nie da ;)

 #435840  autor: st.konsultant
 16 paź 2010, 23:29
Robus pisze:
qper pisze:Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.

Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.
Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
To jest akurat związane z prawem więc u każdego Operatora numer musi być zarejestrowany w przypadku reklamacji.


http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text

 #435862  autor: playonline
 17 paź 2010, 08:04
qper pisze:Pomijam już fakt, że odpowiedź zaczyna się od Szanowny Panie a pisze kobieta, ale bardziej interesuje mnie ten fakt, że przydzielenie rekompensaty blokuje określone usługi.
System zapewne dziala w ten sposob i tego nie ominiesz. Gdyby platforma byla inna to by to inaczej dzialalo. Niestety takie sprawy sa czesto kosztowne i wymagaja sporo pracy. Raczej nic sie nie zmienic w najblizszym czasie.
qper pisze:Pomijam już fakt, że odpowiedź zaczyna się od Szanowny Panie
Czy konto jest na ciebie czy na jakiegos Pana? Gdyz odpowiedzi ida do wlasciciela, a nie uzytkownika.
Robus pisze:Nie wiem czy to ja mam jakieś dziwne pojęcie o świecie, ale skoro świadczycie usługi nie wymagając żadnych danych osobowych, to kiedy coś nie działa ewidentnie z Waszej winy, powinniście to też na tych zasadach naprawić.
Przeczytaj Regulamin dla Uzytkownikow gdzie jest napisane, ze przed zlozeniem reklamacji nalezy dokonac rejestracji karty sim. Dzialanie Play jest w tym momencie prawidlowe jezeli chodzi o odpowiedz. Tak samo nie odpowiedza tobie jak bedziesz miec zarejestrowany numer i podasz adres e-mail [email protected] a bedziesz do nich pisac z [email protected] . Dokonaj rejestracji karty sim w salonie po czym zloz reklamacje. :)

[ Dodano: 2010-10-17, 08:08 ]
Robus pisze:Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej
Przenies sie do Plusa i zloz reklamacje w ten sposob.. Tak samo grzecznie cie o to poprosza. :) Swoja droga (nie wiem czy w kazdym panstwie) ale na zachodzie prepaida jak kupujesz to TYLKO w ich salonie i odrazu musisz podawac dane z np paszportu. W innym przypadku simki nie kupisz. W Polsce tez tak powinno byc. Skoncza sie zarty o bombach itd..

 #435870  autor: kerim36
 17 paź 2010, 09:35
Robus pisze:Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
jak sie nie zarejstrujesz to tez o przenosinach mozesz pomarzyc

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #435900  autor: Marens
 17 paź 2010, 12:27
Pojawiły się w PLAY24 daty ważności pakietów.
Dodatkowo można sprawdzić kiedy podpisaliśmy umowę i do kiedy nas obowiązuje.

 #435911  autor: nemo2009
 17 paź 2010, 13:17
Marens pisze:Pojawiły się w PLAY24 daty ważności pakietów.
Niestety nie wszystkich,PO w telefonie brak.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #435929  autor: maniek89
 17 paź 2010, 14:47
Marens pisze:Dodatkowo można sprawdzić kiedy podpisaliśmy umowę i do kiedy nas obowiązuje.
to to akurat dawno bylo przynajmniej w miksie ktorego posiadam

 #435978  autor: evolucja
 17 paź 2010, 17:42
Wracając do mojej muzyki na czekanie właśnie złożyłem zgłoszenie. Mógłbyś je pospieszyć? Nie uśmiecha mi się czekać na to kilku tygodni...

22 839 778

 #436017  autor: DanielR
 17 paź 2010, 20:26
Nie wiem czy zauważyliście... Pewnie niektórzy, tak inni nie.
Tak ze zwykłej ciekawości sprawdziłem dziś sobie na dwóch telefonach jak to jest obecnie z przełączaniem się pomiędzy stacjami macierzystymi P4, a roamingowymi Polkomtela. Aby się upewnić przelogowałem się w tę i z powrotem po kilka razy.
I co się okazuje?
Otóż jak do tej pory, zarówno przy wyborze trybu szukania Ręczny, jaki Automatyczny, telefony miały kłopot z zalogowaniem się do stacji Polkomtela. Trzeba było powtarzać procedurę kilkukrotnie (odwrotnie, tzn. z powrotem do stacji P4 oczywiście problemu nie było).
Natomiast teraz przy wyborze trybu szukania Automatyczny, zarówno w jedną, jaki drugą stronę wszystko (na obydwu terminalach) działa jak ta lala! :-D
Bez problemu za pierwszym razem telefon loguje się z Play'a do Plusa i z powrotem!
W trybie Ręcznym (oczywiście (?)) sytuacja pozostała bez zmian.
Co ciekawe, gdy w telefonie ukazuje mi się lista sieci do wyboru (Sony Ericsson), to obecnie przy Plusie nie ma symbolu sieci roamingowej (a do tej pory zawsze był).

A teraz seria pytanek do play4you2:

1) Czy faktycznie ostatnimi czasy zaszły jakieś pozytywne zmiany w kwestii przelogowania się pomiędzy sieciami Play -> Plus -> Play? :o
Od razu zaznaczam, że nic nie pisałem (jak robili to niektórzy), do Marcina Gruszki, ani też do Ciebie.
Samo się zrobiło. :D

2) Czy masz jakieś informacje (jeżeli tak, to jakie i czy w ogóle możesz uchylić rąbka tajemnicy) w kwestii umowy pomiędzy P4, a PTK Centertel na roaming krajowy? :wink:

 #436033  autor: playonline
 17 paź 2010, 21:00
jojo pisze:Nie wiem czy zauważyliście... Pewnie niektórzy, tak inni nie.
Dzisiaj jadac pociagiem zwrocilem na to uwage i ku mojemu zaskoczeniu (pozytywnemu) przelogowanie odbywalo sie idealnie i bez problemu.

Tylko telefon byl w stanie bezczynnosci, a nie rozmawialem. Jednak poprawa jest. Nie loguje sie na tej trasie jak kiedys kilka dobrych minut tylko kilkanascie sekund (od przelaczenia opcji reczny na automatyczny).

 #436055  autor: ra-v
 17 paź 2010, 21:59
1) Czy faktycznie ostatnimi czasy zaszły jakieś pozytywne zmiany w kwestii przelogowania się pomiędzy sieciami Play -> Plus -> Play?
Od razu zaznaczam, że nic nie pisałem (jak robili to niektórzy), do Marcina Gruszki, ani też do Ciebie.
Play -> Plus na Symbianie nie było takiego problemu, jedynie czasami tak zrobił, że się nie przelogował. Plus -> Play zawsze było ok.
Samo się zrobiło.
W Play wszystko samo się robi:)

Mi powiedzieli w BOK że to może być uszkodzona karta SIM - pewnie trafiłem na 2 egzamplarze uszkodzonej karty jak 50% użytkowników:D Polecili włączyć wymuszanie logowania na Plusa i tyle. I tak mam teraz - bo jest kłopot z przelogowaniem na jednym nadajniku w "przeciągu" ok 80km-etrowej trasy.

Mobilnie: iPhone 4 8 GB (Play) / Nokia 6310i (Orange) / LG Cookie (Play)
Internet: ZTE MF821+TL MR3420v2 (T-Mobile) / Huawei E1752C (Aero2)

 #436069  autor: DanielR
 17 paź 2010, 22:27
ra-v pisze:Plus -> Play zawsze było ok.
Tak wiem, co zresztą też wcześniej zaznaczyłem.
W zapisie Play -> Plus -> Play chciałem raczej podkreślić obecną bezproblemowość przy przełączaniu i z Play na Plusa i z powrotem na Play, a właśnie wcześniej bezproblemowo działało u mnie tylko przelogowanie z Plusa na Play i to nawet w trybie Automatycznym.

 #436106  autor: qper
 18 paź 2010, 07:39
playonline pisze:System zapewne dziala w ten sposob i tego nie ominiesz. Gdyby platforma byla inna to by to inaczej dzialalo. Niestety takie sprawy sa czesto kosztowne i wymagaja sporo pracy. Raczej nic sie nie zmienic w najblizszym czasie.
Jak dla mnie jest to spore niedociągnięcie. Sam fakt, że ktoś to tak zaprojektował...
Kiedyś rekompensaty przyznawali od razu i nie było to widoczne.
playonline pisze:Czy konto jest na ciebie czy na jakiegos Pana? Gdyz odpowiedzi ida do wlasciciela, a nie uzytkownika.
Konto jest zarejestrowane na kobietę. Nie ma wytłumaczenia dla tej wpadki, a nie jest to pierwszy raz, gdzie z kobiety robią mężczyznę.

 #436109  autor: playonline
 18 paź 2010, 08:30
qper pisze:Jak dla mnie jest to spore niedociągnięcie.
O to zapytaj P4Y gdyz to on jest pracownikiem Playa, a nie ja. :) Moze ci odpowie na to pytanie. :)
qper pisze:Konto jest zarejestrowane na kobietę.
No tak, czyli kwiatek. ;) Moze sie zdarzyc wykasowanie nieodpowiedniego zwrotu w szablonie. :)
  • Strona 81 z 244
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 244
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 244