• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #435706  autor: user_delete16
 16 paź 2010, 12:28
Witam, wczoraj został zakupiony nowy starter sieci simplus. Włożony do telefonu i wszystko niby ok, dodzwaniam sie normalnie, smsy dochodza i wychodza - ogolnie wszystko ok.

Jednak wieczorem probujac sie dodzwonic na ten numer po okolo 5-6 sygnalach odbiera nagle ktos inny, ktos kto jest zaskoczony, ze mowie mu, ze nie jest wlascicielem tego telefonu - ktos zupelnie obcy.

Jestem w play, sprawdzilem na bilingu i jest napisane, ze mam minute i siedem sekund polaczenia z prawidlowym numerem.

Moje pytanie brzmi:
Czy jest mozliwe, by mnie przekierowalo/badz bezposrednio polaczylo do zupelnie kogos innego?

 #435709  autor: mariusz9a
 16 paź 2010, 12:45
Czy jest mozliwe, by mnie przekierowalo/badz bezposrednio polaczylo do zupelnie kogos innego?
Tak jest to możliwe. Może wynikać np z przeciążenia serwerów itp.

 #435711  autor: Orfi
 16 paź 2010, 12:47
Rozumiem, że masz taką sytuację, że kupiłeś kartę Simplusa a oprócz tego masz numer telefonu w Play. Wykonujesz połączenie z Play na Simplusa i zgłasza się jakaś inna osoba a Twój telefon z kartą Simplusa nie dzwoni. Może Play źle zestawia połączenie i stąd ten problem. Spróbuj z Simplusa wykonać połączenie na Play i jeżeli zostanie wykonane poprawnie to przynajmniej będziesz wiedział, która sieć nawala i do którego BOK-u to zgłaszać.

Orfi
 #435777  autor: SACZI
 16 paź 2010, 19:30
onedeep69 pisze:Witam, wczoraj został zakupiony nowy starter sieci simplus.
...
Jestem w play,
Miałem podobny przypadek - dzwonię z Play do Plusa i w telefonie słyszę, że zostałem połączony, ale nr Plusa sie nie odzywa (obydwa telefony były w jednym miejscu).
MIarka się wtedy przebrała i podziękowałem Playowi.
Z Erą nie mam problemów, ale drogo u nich trochę.

 #435801  autor: ciuchcia
 16 paź 2010, 21:27
mam pytanie - czy probowales dzwonic na tamten nr tez z innego numeru ? bo to co opisujesz sugeruje bledne przekierowanie ustawione z poziomu telefonu przez nr do ktorego dzwonisz.

 #435827  autor: qper
 16 paź 2010, 22:39
Kiedyś w Play był taki problem, że jednego dnia coś wysiadło i łączyło z innymi osobami ale go naprawili.

Napisz reklamację. Zobaczą co się dzieje.

 #435861  autor: user_delete16
 17 paź 2010, 07:42
No a sytuacja miala miejsce tylko jeden raz... Jest pare dni po tamtym wydarzeniu i wszystko jest ok caly czas. Tylko ten felerny piatkowy wieczor.

 #435894  autor: mariusz9a
 17 paź 2010, 11:59
onedeep69 pisze:No a sytuacja miala miejsce tylko jeden raz... Jest pare dni po tamtym wydarzeniu i wszystko jest ok caly czas. Tylko ten felerny piatkowy wieczor.
Dlatego Ci tłumaczyłem:
mariusz9a pisze:Tak jest to możliwe. Może wynikać np z przeciążenia serwerów itp.
Takie rzeczy mogą się przytrafić w chwilach przeciążenia sieci operatora z którego wykonujesz połączenie.
 #1186257  autor: KC-KARLOS
 18 sty 2025, 21:25
p0525150826728: wpisz kod ##002# który anuluje przekierowanie połączeń.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟