Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
46
Rejestracja
13 maja 2010, 17:12
Lokalizacja
z przeszłości
Rozczaruję Cie, w Orange to zupełnie nie działa, ponieważ system przedłużania oparty jest na średnim rachunku i jeszcze kilku innych czynnikach. Odradzam salony, przez słuchawkę możesz dostać więcej. Powiem Ci szczerze, jak wygląda sprawa: grożąc wypowiedzeniem, składając papiery wymówienia totalnie nic nie ugrasz.kacperfx pisze:Rozumiem, że muszę teraz bawić się w to całe wypowiadanie umów, zapewnianie, że odejdę do innej sieci żeby mi w końcu dali takie warunki jakie by mnie satysfakcjonowały?
Czyli rozumiem, że jeśli przez telefon nie dostanę tego aparatu to jedyną możliwością jest salon? Oczywiście nie jestem aż tak napalony na ten telefon, żebym brał praktycznie nowy abonament. Rozumiem, że muszę spokojnie czekać na telefony i w końcu dostanę dobrą ofertę, ewentualnie pozostaje nie grozić odejściem, tylko po prostu przenieść się do innej sieci.ubuntulnx pisze: Rozczaruję Cie, w Orange to zupełnie nie działa, ponieważ system przedłużania oparty jest na średnim rachunku i jeszcze kilku innych czynnikach. Odradzam salony, przez słuchawkę możesz dostać więcej. Powiem Ci szczerze, jak wygląda sprawa: grożąc wypowiedzeniem, składając papiery wymówienia totalnie nic nie ugrasz.
Z telefonem jest tak, że w ProPozycji często na magazynach są braki, a w salonach mogą zamawiać.
W ProPozycji jest tak, że konsultant proponuje to, co widzi. Jeżeli danej słuchawki nie ma na stanie, trudno. Możesz próbować sam dzwonić (firmowi to chyba *600), możesz poczekać na telefony, ale jeżeli zysk jest słaby, może być lipa.kacperfx pisze:Czyli rozumiem, że jeśli przez telefon nie dostanę tego aparatu to jedyną możliwością jest salon? Oczywiście nie jestem aż tak napalony na ten telefon, żebym brał praktycznie nowy abonament. Rozumiem, że muszę spokojnie czekać na telefony i w końcu dostanę dobrą ofertę, ewentualnie pozostaje nie grozić odejściem, tylko po prostu przenieść się do innej sieci.
Wiesz, nie miałem na myśli, że mi osobiście czy komukolwiek z pracujących w PrP nie zależy. Taka jest polityka opa i już, podobnie to wygląda u reszty W3 (nie chce się za nich wypowiadać, bo szczegółów przedłużań tam nie znam, ale u innych możliwości negocjacji też są mocno ograniczone). Sprawdź wątek przedłużeń PLUS - albo ludzie dostają tam, to co chcą i nie mają powodów pisać na forum (stąd tak mało postów), albo pole do negocjacji jest zakrojone do minimum.wezysko pisze:I to jest kwintesencja prawdy jak działa Orange. Inaczej mówiąc jak ci nie pasi to spadaj do innej sieci:)))
Ciekaw jestem kiedy Orange przestanie się chwalić swoimi 14 milionami klientów - a największa moją radość sprawi mi jak zostanie ich 4 mln - może wtedy przestanie lekceważyć i po prostu olewać klientów
I broń Boże nie mam na myśli konsultantów ale ogólną politykę firmy
W zależności. Jeżeli bierzesz standard, to 150+wybrane numery. Jeżeli umowa na >24 m-ce to 170+wybr. num. Jeżeli będziesz miał wysoki zysk, to będzie można (ale niekoniecznie) dorzucić dodatkowe 30 min do wszystkich, lub 50 min do Orange (rosnące do 75min). Jeżeli oferta bez tela na co najmniej 20 m-cy to dodatkowe 1200 min na wieczory i weekendy do Orange.super_electric pisze:ile bede mial darmowych minut (do Orange i na stacjonarne)w wyzej wymienionej taryfie?
Wiesz, nie miałem na myśli, że mi osobiście czy komukolwiek z pracujących w PrP nie zależy. Taka jest polityka opa i już, podobnie to wygląda u reszty W3 (nie chce się za nich wypowiadać, bo szczegółów przedłużań tam nie znam, ale u innych możliwości negocjacji też są mocno ograniczone). Sprawdź wątek przedłużeń PLUS - albo ludzie dostają tam, to co chcą i nie mają powodów pisać na forum (stąd tak mało postów), albo pole do negocjacji jest zakrojone do minimum.
4mln - szczerze wątpie
Każdy operator, tak jak dziś PLAY, był kiedyś nowy i dawał maksimum. Każdy operator musi kiedyś stanąć na nogi i zacząć zarabiać, bo nikt nie jest organizacją charytatywną
To ja mam do nich dzwonić, żeby przedłużyć sobie umowę, żartujesz prawda?ubuntulnx pisze: W ProPozycji jest tak, że konsultant proponuje to, co widzi. Jeżeli danej słuchawki nie ma na stanie, trudno. Możesz próbować sam dzwonić (firmowi to chyba *600), możesz poczekać na telefony, ale jeżeli zysk jest słaby, może być lipa.
Tak zapewne zrobię.ubuntulnx pisze: Jeżeli oferta nie będzie Cię zadowalała, szukaj. Rynek jest dynamiczny.
Niby czemu miałbym żartować. Setki ludzi dzwonią w celu przedłużenia umowy, jak nie na *400, to na *600. Nikomu póki co korona z głowy nie spadła, dostał co najwyżej lepsze warunki, bo konsultanci z tych kanałów mają największe kompetencje. Idąc do salonu, również to Ty wychodzisz z pewną prośbą, a dostajesz mniej.kacperfx pisze: To ja mam do nich dzwonić, żeby przedłużyć sobie umowę, żartujesz prawda?
powodzenia.kacperfx pisze:Tak zapewne zrobię.
Zostaw numer na PW, jesli chcesz - zobaczymy, co da sie zrobic z najwyzszego poziomukacperfx pisze:Poszedłem tam właściwie tylko dlatego, aby się upewnić czy faktycznie podrzędny salon na uboczu drogi jest mi w stanie ściągnąć BB 9700, a 'centrala' nie.ubuntulnx pisze: Idąc do salonu, również to Ty wychodzisz z pewną prośbą, a dostajesz mniej.