• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 99 z 208
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 208

 #434791  autor: bronco
 11 paź 2010, 02:50
mam obecnie NIF50 w grudniu będę mógł przedłużyć umowę (średnia z 6 miesięcy będzie przekraczała 100 zł) Chodzi za mną Milestone - czy jest szansa na jakąś logiczną cenę za ten "kamyczek" ? Czy w Orange dale ważniejsza jest średnia z rachunków czy wartość nowego kontraktu ? Osobiście jestem zwolennikiem niskich abonamentów by płacić za t co wykorzystam a nie wykorzystywać na siłę to za co zapłaciłem. (tym bardziej że w nowych taryfach est bardzo niekorzystny system wykorzystania przechodzących minut (obecnie kumulują mi się bez żadnych ograniczeń) Oczywiście czasu jeszcze sporo ale ciekawi mnie jak to na dzień dzisiejszy . Na HTC HD raczej pewnie się nie załapię :-(

 #434829  autor: Raskus
 11 paź 2010, 14:08
NIF50?
W orange jest ważny zysk oraz wartość kontraktu.
Dlaczego się nie załapiesz?
Co znaczy rozsądna cena dla Ciebie? ;)

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #434857  autor: ubuntulnx
 11 paź 2010, 16:08
Raskus pisze:NIF50?
Nowa Idea dla Firm 50; 36,60 brutto.

Obrazek

 #434870  autor: Bobrov
 11 paź 2010, 17:09
Brytyjski Orange zamierza jeszcze w tym miesiącu wypuścić do sprzedaży bardzo cienki telefon komórkowy Nokia X3-02 Touch and Type z S40 i dotykowym wyświetlaczem. Czy wiadomo kiedy będzie dostępny u nas w Polsce ????

 #434993  autor: Raskus
 12 paź 2010, 11:28
Nie, i nie prędko podejrzewam.

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #435423  autor: kacperfx
 14 paź 2010, 17:38
Witam,

ja dziś poszedłem do salonu i miły Pan zaproponował mi przy przedłużeniu takie same warunki jak bym wybrał na stronie orange.pl dla nowego klienta :)
Pomijam to, że wyszedłem od nich szybciej niż wszedłem... ale dziwna sprawa, ponieważ dzwoniła do mnie dzień wcześniej także miła Pani z orange, dając oczywiście trochę lepsze warunki niż w salonie, ale mnie nie do przyjęcia z tym, że zapewniała mnie, że telefon który mnie interesuje (BB 9700) nie jest już dostępny, a pan z salonu mówi, że nie ma problemu.
Rozumiem, że muszę teraz bawić się w to całe wypowiadanie umów, zapewnianie, że odejdę do innej sieci żeby mi w końcu dali takie warunki jakie by mnie satysfakcjonowały?
Telefon na firmę, dużo nie płacę, bo abonament mam 108zł, a przekraczam go średnio 130zł, ale te ich 'pierwsze' oferty są po prostu śmieszne.

 #435436  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 18:16
kacperfx pisze:Rozumiem, że muszę teraz bawić się w to całe wypowiadanie umów, zapewnianie, że odejdę do innej sieci żeby mi w końcu dali takie warunki jakie by mnie satysfakcjonowały?
Rozczaruję Cie, w Orange to zupełnie nie działa, ponieważ system przedłużania oparty jest na średnim rachunku i jeszcze kilku innych czynnikach. Odradzam salony, przez słuchawkę możesz dostać więcej. Powiem Ci szczerze, jak wygląda sprawa: grożąc wypowiedzeniem, składając papiery wymówienia totalnie nic nie ugrasz.
Z telefonem jest tak, że w ProPozycji często na magazynach są braki, a w salonach mogą zamawiać.

Obrazek

 #435452  autor: kacperfx
 14 paź 2010, 19:01
ubuntulnx pisze: Rozczaruję Cie, w Orange to zupełnie nie działa, ponieważ system przedłużania oparty jest na średnim rachunku i jeszcze kilku innych czynnikach. Odradzam salony, przez słuchawkę możesz dostać więcej. Powiem Ci szczerze, jak wygląda sprawa: grożąc wypowiedzeniem, składając papiery wymówienia totalnie nic nie ugrasz.
Z telefonem jest tak, że w ProPozycji często na magazynach są braki, a w salonach mogą zamawiać.
Czyli rozumiem, że jeśli przez telefon nie dostanę tego aparatu to jedyną możliwością jest salon? Oczywiście nie jestem aż tak napalony na ten telefon, żebym brał praktycznie nowy abonament. Rozumiem, że muszę spokojnie czekać na telefony i w końcu dostanę dobrą ofertę, ewentualnie pozostaje nie grozić odejściem, tylko po prostu przenieść się do innej sieci.

 #435454  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 19:07
kacperfx pisze:Czyli rozumiem, że jeśli przez telefon nie dostanę tego aparatu to jedyną możliwością jest salon? Oczywiście nie jestem aż tak napalony na ten telefon, żebym brał praktycznie nowy abonament. Rozumiem, że muszę spokojnie czekać na telefony i w końcu dostanę dobrą ofertę, ewentualnie pozostaje nie grozić odejściem, tylko po prostu przenieść się do innej sieci.
W ProPozycji jest tak, że konsultant proponuje to, co widzi. Jeżeli danej słuchawki nie ma na stanie, trudno. Możesz próbować sam dzwonić (firmowi to chyba *600), możesz poczekać na telefony, ale jeżeli zysk jest słaby, może być lipa.

Co nie zmienia faktu, że groźby o odchodzeniu mijają się z celem.

Jeżeli oferta nie będzie Cię zadowalała, szukaj. Rynek jest dynamiczny.

Obrazek
 #435458  autor: super_electric
 14 paź 2010, 19:25
Czesc.W tym tygodniu zamierzam przedluzyc umowe z Orange.Konsultant ktory dzwonil do mnie mowil o taryfie Delfin 150.Moje pytanie jest nastepujace: ile bede mial darmowych minut (do Orange i na stacjonarne)w wyzej wymienionej taryfie?

Pozdrawiam. Super_electric

 #435460  autor: wezysko
 14 paź 2010, 19:25
W ProPozycji jest tak, że konsultant proponuje to, co widzi. Jeżeli danej słuchawki nie ma na stanie, trudno. Możesz próbować sam dzwonić (firmowi to chyba *600), możesz poczekać na telefony, ale jeżeli zysk jest słaby, może być lipa.

Co nie zmienia faktu, że groźby o odchodzeniu mijają się z celem.

Jeżeli oferta nie będzie Cię zadowalała, szukaj. Rynek jest dynamiczny.[/quote]


I to jest kwintesencja prawdy jak działa Orange. Inaczej mówiąc jak ci nie pasi to spadaj do innej sieci:)))
Ciekaw jestem kiedy Orange przestanie się chwalić swoimi 14 milionami klientów - a największa moją radość sprawi mi jak zostanie ich 4 mln - może wtedy przestanie lekceważyć i po prostu olewać klientów
I broń Boże nie mam na myśli konsultantów ale ogólną politykę firmy

 #435465  autor: Arturos
 14 paź 2010, 19:30
150 ? + 6000 z 5 numerami

Pozdrawiam Arturos

 #435466  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 19:31
wezysko pisze:I to jest kwintesencja prawdy jak działa Orange. Inaczej mówiąc jak ci nie pasi to spadaj do innej sieci:)))
Ciekaw jestem kiedy Orange przestanie się chwalić swoimi 14 milionami klientów - a największa moją radość sprawi mi jak zostanie ich 4 mln - może wtedy przestanie lekceważyć i po prostu olewać klientów
I broń Boże nie mam na myśli konsultantów ale ogólną politykę firmy
Wiesz, nie miałem na myśli, że mi osobiście czy komukolwiek z pracujących w PrP nie zależy. Taka jest polityka opa i już, podobnie to wygląda u reszty W3 (nie chce się za nich wypowiadać, bo szczegółów przedłużań tam nie znam, ale u innych możliwości negocjacji też są mocno ograniczone). Sprawdź wątek przedłużeń PLUS - albo ludzie dostają tam, to co chcą i nie mają powodów pisać na forum (stąd tak mało postów), albo pole do negocjacji jest zakrojone do minimum.

4mln - szczerze wątpie :wink:

Każdy operator, tak jak dziś PLAY, był kiedyś nowy i dawał maksimum. Każdy operator musi kiedyś stanąć na nogi i zacząć zarabiać, bo nikt nie jest organizacją charytatywną :wink:

Obrazek

 #435471  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 19:41
super_electric pisze:ile bede mial darmowych minut (do Orange i na stacjonarne)w wyzej wymienionej taryfie?
W zależności. Jeżeli bierzesz standard, to 150+wybrane numery. Jeżeli umowa na >24 m-ce to 170+wybr. num. Jeżeli będziesz miał wysoki zysk, to będzie można (ale niekoniecznie) dorzucić dodatkowe 30 min do wszystkich, lub 50 min do Orange (rosnące do 75min). Jeżeli oferta bez tela na co najmniej 20 m-cy to dodatkowe 1200 min na wieczory i weekendy do Orange.
I tyle w tym temacie.

Obrazek

 #435473  autor: wezysko
 14 paź 2010, 19:43
Wiesz, nie miałem na myśli, że mi osobiście czy komukolwiek z pracujących w PrP nie zależy. Taka jest polityka opa i już, podobnie to wygląda u reszty W3 (nie chce się za nich wypowiadać, bo szczegółów przedłużań tam nie znam, ale u innych możliwości negocjacji też są mocno ograniczone). Sprawdź wątek przedłużeń PLUS - albo ludzie dostają tam, to co chcą i nie mają powodów pisać na forum (stąd tak mało postów), albo pole do negocjacji jest zakrojone do minimum.

4mln - szczerze wątpie

Każdy operator, tak jak dziś PLAY, był kiedyś nowy i dawał maksimum. Każdy operator musi kiedyś stanąć na nogi i zacząć zarabiać, bo nikt nie jest organizacją charytatywną

Wiadomo, że nie chodziło mi o konsultantów tylko o politykę firmy Orange, która postępuje zadziwiająco. A pod względem marketingowym wprost idiotycznie. Student I roku marketingu - wie co to jest budowanie lojalności wobec firmy - korporacji i jak to działa. A tu zadziwiająca sprawa - nie pasi to won - rynek dynamicznie się przecież rozwija... i to jest niepojęte. To nawet pewnie nie chodzi o to że op musi zarabiać i stanąć na nogi. Czytałem, że przy 4 milionach klientów operator generuje mimo inwestycji zysk. Mam za to paskudne wrażenie że niestety Orange w Polsce kroi abonentów i wysyła całe zyski do Francji w Polsce pozostawiając drobne ochłapy na inwestycje.
Dlatego cieszyłbym się - pewnie dla ludzi pracujących byłoby na odwrót - jakby ludzie gremialnie zaczeli odchodzić z Orange do 3 pozostałych graczy. Może by wtedy zaświeciło sie jakieś światełko w głowach bossów Orange - a przy okazji ludzie by zyskali

 #435475  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 19:46
wezysko, op zarabia, jak klienci przekraczają abo, dokupują usługi itp. Klient zetafonowy niejednokrotnie generuje większy zysk, niż ktoś z abo 25zł. Ja wiem, że tak czy siak sieć jest do przodu, ale musi być na tyle, żeby się to wszystko opłacało.
Nie bronię Orange za wszelką cenę, ale że najgorszą siecią w PL jest, nie dam się przekonać :wink:

Obrazek

 #435491  autor: kacperfx
 14 paź 2010, 20:46
ubuntulnx pisze: W ProPozycji jest tak, że konsultant proponuje to, co widzi. Jeżeli danej słuchawki nie ma na stanie, trudno. Możesz próbować sam dzwonić (firmowi to chyba *600), możesz poczekać na telefony, ale jeżeli zysk jest słaby, może być lipa.
To ja mam do nich dzwonić, żeby przedłużyć sobie umowę, żartujesz prawda?
ubuntulnx pisze: Jeżeli oferta nie będzie Cię zadowalała, szukaj. Rynek jest dynamiczny.
Tak zapewne zrobię.

Niemniej, dzięki za pomoc.

 #435498  autor: ubuntulnx
 14 paź 2010, 21:03
kacperfx pisze: To ja mam do nich dzwonić, żeby przedłużyć sobie umowę, żartujesz prawda?
Niby czemu miałbym żartować. Setki ludzi dzwonią w celu przedłużenia umowy, jak nie na *400, to na *600. Nikomu póki co korona z głowy nie spadła, dostał co najwyżej lepsze warunki, bo konsultanci z tych kanałów mają największe kompetencje. Idąc do salonu, również to Ty wychodzisz z pewną prośbą, a dostajesz mniej.
kacperfx pisze:Tak zapewne zrobię.
powodzenia.

Obrazek

 #435515  autor: kacperfx
 14 paź 2010, 21:55
ubuntulnx pisze: Idąc do salonu, również to Ty wychodzisz z pewną prośbą, a dostajesz mniej.
Poszedłem tam właściwie tylko dlatego, aby się upewnić czy faktycznie podrzędny salon na uboczu drogi jest mi w stanie ściągnąć BB 9700, a 'centrala' nie.

 #435519  autor: OrangeDlaFirm
 14 paź 2010, 22:24
kacperfx pisze:
ubuntulnx pisze: Idąc do salonu, również to Ty wychodzisz z pewną prośbą, a dostajesz mniej.
Poszedłem tam właściwie tylko dlatego, aby się upewnić czy faktycznie podrzędny salon na uboczu drogi jest mi w stanie ściągnąć BB 9700, a 'centrala' nie.
Zostaw numer na PW, jesli chcesz - zobaczymy, co da sie zrobic z najwyzszego poziomu :)

P.S. Obecnie faktycznie BB9700 u nas na *400/*600 nie ma, ale zapewne w przyszlym tyg sie pojawi, co nie zmienia faktu, ze cene i dokladna oferte juz moge dla Ciebie przygotowac.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.
  • Strona 99 z 208
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 208
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 208