Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
To jest najbardziej denerwujące... dostanie odpowiedzi z szablonu w takim wypadku. P4Y co się dzieje z takimi zgłoszeniami, bo ja jako klient, który miał dużo do czynienia z OK mam wrażenie, że nic.qper pisze: Na koniec jeszcze wrzucę takie spostrzeżenie - jak się pisze skargę na "super" konsultanta, że udziela odpowiedzi błędnej lub niezwiązanej z tematem, to odposują, że przepraszają ale działanie nie było zamierzone, i że konsultanci przechodzą cykliczne szkolenia...
Ja powiem Ci tyle, że do usługi już dwukrotnie się zniechęciłemevolucja pisze:A u mnie kolejny problem. W czwartek po południu aktywowałem usługę Muzyka na czekanie z własnym utworem. W zakładce Usługi na Play24 mam status 'włączone'.
Nie trudno się domyślić, że opcja nie działa do teraz...
P4U zrób coś proszę.
No właśnie ja też korzystałem z tej opcji wgrania własnego utworu.qper pisze:W play-u tego nie ma - ostatnio tylko dodali możliwość załadowania własnego utworu ale u mnie też to nie działało, a plik był prawidłowy.
Pozwolę sobioe odpowiedzieć Ci ogólnie, na zadane pytania. Przede wszystkim, dziękuję Ci za te screeny. Zapewniam Cię, że przekazuję je wszystkie do odpowiednich osób. Efekt tych działań może nie jest widoczny "od razu", ale chyba przyznacie uczciwie, że zmiany są i są to często zmiany podyktowane właśnie waszymi spostrzeżeniami, opiniami i zgłoszeniami. Fakt, że czas na ich wprowadzenie może być w/g waszej opinii bardzo długi, ale z pewnych powodów, o których nie mogę wspomnieć, czasami nie można tego przyspieszyć.qper pisze:od wczoraj pojawiły się problemy w taryfie Darmowe rozmowy i SMSy.
Sprawdzamy, jaki rodzaj błędu jest popełniony i w stosunku do pracownika wyciągane są odpowiednie konsekwencje regulaminowe lub dostaje upomnienie (jeżeli błąd był znikomy). Tak na prawdę, każda sprawa jest indywidualna i do każdej podchodzi się inaczej. Nie ma czegoś takiego, jak "standard" kar. Z pewnością, z takim pracownikiem rozmawia jego przełożony. Co do szkoleń, jeżeli błędy są cykliczne lub rażące, pracownik jest wysyłany na doszkolenie. W ostateczności, może nastąpić rozwiązanie Umowy. Podkreślam jednak, że każda sprawa jest indywidualnie rozpatrywana.pawelpp pisze:P4Y co się dzieje z takimi zgłoszeniami,
Jeżeli zrobiłeś zgłoszenie, poczekaj na jego rozpatrzenie. Jak nie będą potrafili Ci pomóc, daj mi wtedy info na pw.evolucja pisze:Czyli co robić? Składać reklamacje czy liczyć na to, że P4U się tą sprawą zainteresuje?
W Twojej sprawie, z tego co mi wiadomo, dzwonił dzisiaj nasz specjalista. Podobno zostało już wszystko Ci wyjasnjione, a sprawa została rozwiązana.el_frugo pisze:A teraz telefon służy jako zabawka albo odtwarzacz MP3 bo dzwonić z tego nie idzie a płacić trzeba
Coż, ja rozpatruję to raczej w innych kategoriach. Widzę to tak, że jeżeli mogę Wam jakoś pomóc, choćby w najmniejszy sposób (np. tłumacząc prawidłowo Ofertę i jej warunki), to wtedy mam satysfakcję z tej pracy. Ok, pomyślisz, że to "marketingowa gadka", ale zapewniam Cię, że tak nie jest. Wbrew pozorom, bardzo lubię to, co robię i życzę tego każdemu, aby miał satysfakcję z wykonywanej pracy.qper pisze:Powiem Ci play4you2, że bardzo Ci współczuję, że musisz zbierać baty za wszystkie niedociągnięcia organizacyjne, techniczne itp.
Właśnie o to chodzi. Wasze uwagi sa na prawddę bardzo cenne. Nigdy nie uważałem, że są "upierdliwe", ale to chyba raczej widać po moich wypowiedziach.qper pisze:Jako, że jesteśmy "upierdliwymi" klientami, czy nawet "ekspertami" możemy swobodnie tutaj o problemach pisać, finalnie wychodzi, to na plus dla tych prawie 5 milionów abonentów.
Spokojjnie, z pewnością zadbamy o to, aby być nadal najkonkurencyjniejsi na rynkuqper pisze:Obawiam się z kiedy Play zrówna się z MTR do stawek innych operatorów wtedy będzie się liczyć jakość sieci + obsługa.
Dziękiqper pisze:Szanuję Cię za to, że masz chęć działania i przekazujesz to dalej.
Robią, ale nie zawsze to widać.qper pisze:Szkoda, że wielu twoich kolegów tak nie robi.
Już przekazałemqper pisze:Przy okazji nie ma daty przy pakiecie Online
Wiem, że to nie ten temat, ale co chcesz tą piękną historyjką uwodnić?yundai pisze:podam przyklad
kolega chcial przejsc do playa i pytal sie o opinie
powiedzialem ze jest bardzo tanio i trudno wykorzystac to co sie ma minuty duzo pakietow ogolnie to wyglada fajnie z zewnatrz
zadalem mu 2 pytania jaki chce telefon i gdzie bedzie rozmawial
wynienil 6 telefonow ktore sa oficjalnie dostepne w play kazalem mu isc do salonu i spytac sie o nie
co sie okazalo nie bylo zadnego
kupil sobie starter doladowal go i przetestowal go w 2 miejscach w domu (ucinalo mu rozmowy lub nie lapalo sieci) plus -siec zajeta
w pracy podobnie
doszedl do wniosku ze woli troszke wiecej placic a nie miec takich klopotow
MOZE PLAY MA 5 MILIONOW
ALE 1,5 miliona TO STARTERY KTORE SA W KOSZU LECZ SA NADAL AKTYWNE (kazde doladowanie 1 rok waznosci konta) i ZAWYZAJA STATYSTYKI
Przepraszamy
W działaniu serwisu wystąpił błąd
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1706176
zauważyłem to również na swoim Play'u już 2 tygodnie temu, przy sprawnych, dobrych i oczywiście WŁĄCZONYCH telefonach, oraz:yundai pisze:gratulacje el_frugo
..."kiedys nie mialem sms o nieodebranych polaczeniach teraz zdarzaja sie ale nie jest to nagminne"...