• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 80 z 244
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 244

 #435353  autor: pawelpp
 14 paź 2010, 09:46
qper pisze: Na koniec jeszcze wrzucę takie spostrzeżenie - jak się pisze skargę na "super" konsultanta, że udziela odpowiedzi błędnej lub niezwiązanej z tematem, to odposują, że przepraszają ale działanie nie było zamierzone, i że konsultanci przechodzą cykliczne szkolenia...
To jest najbardziej denerwujące... dostanie odpowiedzi z szablonu w takim wypadku. P4Y co się dzieje z takimi zgłoszeniami, bo ja jako klient, który miał dużo do czynienia z OK mam wrażenie, że nic.

 #435355  autor: evolucja
 14 paź 2010, 09:57
A u mnie kolejny problem. W czwartek po południu aktywowałem usługę Muzyka na czekanie z własnym utworem. W zakładce Usługi na Play24 mam status 'włączone'.
Nie trudno się domyślić, że opcja nie działa do teraz...

P4U zrób coś proszę.

 #435360  autor: qper
 14 paź 2010, 10:19
evolucja pisze:A u mnie kolejny problem. W czwartek po południu aktywowałem usługę Muzyka na czekanie z własnym utworem. W zakładce Usługi na Play24 mam status 'włączone'.
Nie trudno się domyślić, że opcja nie działa do teraz...

P4U zrób coś proszę.
Ja powiem Ci tyle, że do usługi już dwukrotnie się zniechęciłem

Pierwszy raz jakieś 8 miesięcy temu miałem ustawioną spokojną muzykę, na telefonie firmowym. Okazało się, że coś się zepsuło i usługa zaczęła miksować różne muzyki i zmieniać je po 10 sekundach grania. Gdyby nie to, że znajomi zwrócili mi uwagę, że zmieniłem gatunek słuchanej muzyki pewnie bym nie wiedział.

Napisałem zgłoszenie - przyznali mi rację i dali rekompensatę 10 min. do wszystkich sieci...


Drugi przypadek jakieś 2 miesiące temu pomyślałem, że sobie znowu potestuję ale do 2 dni się muzyka nie włączyła więc straciłem 2 zł i wyłączyłem ją w panelu. Sytuacja identyczna jak twoja. Też mi się wyświetlało, że usługa jest włączona.

Powiem tyle - jako, że miałem w Erze podobną usługę, to nie ma tu czego porównywać, szkoda, że nie uczą się od konkurencji. Raz kupowałem utwór i go miałem, możliwość ustawiania różnych reguł, czasu grania danej melodii i ogromna baza muzyki.

W play-u tego nie ma - ostatnio tylko dodali możliwość załadowania własnego utworu ale u mnie też to nie działało, a plik był prawidłowy.

Tyle w temacie Muzyki na czekanie...

 #435387  autor: evolucja
 14 paź 2010, 12:51
qper pisze:W play-u tego nie ma - ostatnio tylko dodali możliwość załadowania własnego utworu ale u mnie też to nie działało, a plik był prawidłowy.
No właśnie ja też korzystałem z tej opcji wgrania własnego utworu.

Czyli co robić? Składać reklamacje czy liczyć na to, że P4U się tą sprawą zainteresuje?

 #435404  autor: play4you2
 14 paź 2010, 15:38
Witam moi drodzy. Widzę, że trochę się zrobiło poruszenia, odkąd ostatni raz odpisywałem ;-). Ok, do rzeczy....
qper pisze:od wczoraj pojawiły się problemy w taryfie Darmowe rozmowy i SMSy.
Pozwolę sobioe odpowiedzieć Ci ogólnie, na zadane pytania. Przede wszystkim, dziękuję Ci za te screeny. Zapewniam Cię, że przekazuję je wszystkie do odpowiednich osób. Efekt tych działań może nie jest widoczny "od razu", ale chyba przyznacie uczciwie, że zmiany są i są to często zmiany podyktowane właśnie waszymi spostrzeżeniami, opiniami i zgłoszeniami. Fakt, że czas na ich wprowadzenie może być w/g waszej opinii bardzo długi, ale z pewnych powodów, o których nie mogę wspomnieć, czasami nie można tego przyspieszyć.
Co do obsługi zgłoszeń przez konsultantów...
Pamiętacie może, jak kiedyś, dawno temu, obiecałem Wam, że robimy pewne działania, zmierzające do poprawienia jakości. Dziś mogę Wam powiedzieć, że te działania po woli przynoszą względny skutek (czyli w mojej opinii poprawę). Ok, jeszcze należy popracować może nad czasem realizacji, ale w skali ogólnej, nie jest tak z tym źle. Zauważcie, że Wy, jako znawcy (powiedziałbym nawet eksperci - bez zbędnej wazeliny) sieci komórkowych, zgłaszacie często przypadki niestandardowe lub mocno spersonalizowane. Wymaga to wówczas trochę dłuższego czasu na rozpatrzenie, niż np. podłączenie Pakietu. Owszem, zdarza się, że czasami może się wydłużyć odpowiedź na proste zgłoszenie, ale to raczej powiedziałbym niefortunny przypadek, niż jego celowość.
Reasumując, działania są widoczne (sami nawet potwierdzacie, że jakość w/g was "trochę" podskoczyła) i zmierzają w dobrą stronę.
Co do szablonowości. Nie twierdzę w zaparte, że nigdy nie otrzymaliście tzw. "szablonu". Być może takie zdarzenie miało miejsce, natomiast zawsze wspominamy naszym konsultantom, aby nie używano tzw. "szablonów", tylko odpowiadano merytorycznie, w oparciu o rozpatrzoną sprawę. Zapewniam Ws, że coś takiego jak "szablon" u nas nie funkcjonuje. Oczywiście mówię tu o treści pisma, a nie jego wstępnym formacje (typu podziękowanie za zgłoszenie i adres z nr tel. i zgłoszenia), ponieważ to, może być "takie samo". Najważniejsza jednak w tym wszystkim jest treść, a to już powinno być "tworzone" samo, bez szablonów, zgodnie z przeprowadzoną weryfikacją.
pawelpp pisze:P4Y co się dzieje z takimi zgłoszeniami,
Sprawdzamy, jaki rodzaj błędu jest popełniony i w stosunku do pracownika wyciągane są odpowiednie konsekwencje regulaminowe lub dostaje upomnienie (jeżeli błąd był znikomy). Tak na prawdę, każda sprawa jest indywidualna i do każdej podchodzi się inaczej. Nie ma czegoś takiego, jak "standard" kar. Z pewnością, z takim pracownikiem rozmawia jego przełożony. Co do szkoleń, jeżeli błędy są cykliczne lub rażące, pracownik jest wysyłany na doszkolenie. W ostateczności, może nastąpić rozwiązanie Umowy. Podkreślam jednak, że każda sprawa jest indywidualnie rozpatrywana.
evolucja pisze:Czyli co robić? Składać reklamacje czy liczyć na to, że P4U się tą sprawą zainteresuje?
Jeżeli zrobiłeś zgłoszenie, poczekaj na jego rozpatrzenie. Jak nie będą potrafili Ci pomóc, daj mi wtedy info na pw.

Co do muzyki tak ogólnie. Nie twierdzę, że nie macie takich utrudnień, ale powiem Wam szczerze, że ja też korzystam z tej usługi. Mam ją włączoną na wszystkich moich numerach (dokładnie na 4) i z żadnym nie mam problemu. Na 2 mam "własny" utwór i wszystko mi działa. Ok, powiecie, że "pracownik" ma inaczej. Po pierwsze nie prawda, jestem objęty takimi samymi zasadami jak Wy. Nie mam jakiejś "taryfy ulgowej" lub "wyjątkowych" rozwiązań. Jednak żeby nie było, zweryfikowałem to u moich znjaomych, którzy mają tel w Play i oni również nie zauważyli żadnego problemu (są z Warszawy, Gdańska i Kielc). Tak więc, konkluzją mojej wypowiedzi jest to, że nie potrafię czasami zrozumieć, dlaczego akurat w waszych przypadkach, dzieją się takie rzczey. Ale ok, jeżeli coś się dzieje, informujcie nas o tym (robiąc zgłoszenia na OK).

Pzdr.

[ Dodano: 2010-10-14, 15:57 ]
el_frugo pisze:A teraz telefon służy jako zabawka albo odtwarzacz MP3 bo dzwonić z tego nie idzie a płacić trzeba
W Twojej sprawie, z tego co mi wiadomo, dzwonił dzisiaj nasz specjalista. Podobno zostało już wszystko Ci wyjasnjione, a sprawa została rozwiązana.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435408  autor: jahu_2006
 14 paź 2010, 16:11
P4Y wysłałem ci we wtorek wiadomość na PW odnośnie pytania o drugi nadajnik a dokładnie kiedy powstanie w wiadomości jest nr zgłoszenia jeżeli możesz to przekaż go odpowiednim organom.
Z góry dzięki :D

 #435410  autor: qper
 14 paź 2010, 16:28
Powiem Ci play4you2, że bardzo Ci współczuję, że musisz zbierać baty za wszystkie niedociągnięcia organizacyjne, techniczne itp. Zdecydowanie należy się to tym, którzy są menadżerami i zarządzają całym systemem. W końcu za coś te pieniądze biorą ;)

Jako, że jesteśmy "upierdliwymi" klientami, czy nawet "ekspertami" możemy swobodnie tutaj o problemach pisać, finalnie wychodzi, to na plus dla tych prawie 5 milionów abonentów. Należy pamiętać, że większość osób "lekceważy" problemy. Sam mam kolegów z Play, którzy psioczą, że coś nie działa ale nic z tym nie robią.
Finalnie w pewnym momencie się zniechęcą i przejdą do innego operatora. Teraz Play pomimo tego, że jest najmniejszą siecią z własną infrastrukturą ma sporą przewagę ofertową - wiemy dlaczego ;). Obawiam się z kiedy Play zrówna się z MTR do stawek innych operatorów wtedy będzie się liczyć jakość sieci + obsługa. Do tego czasu Play powinien mocno pracować nad tymi elementami.

Szanuję Cię za to, że masz chęć działania i przekazujesz to dalej.
Szkoda, że wielu twoich kolegów tak nie robi.

Czekam bardzo na spokój w Play, gdzie wszystkie obecne zawirowania się uspokoją, a robiąc zgłoszenie nie będę się 3o minut zastanawiać jak je najprościej napisać, żeby rozpatrujący "zrozumiał".

Ostatnio wprowadzałem pare zmian w Neostradzie, dzwoniłem na infolinię TP i byłem bardzo zadowolony z jakości obsługi.

Rozmawiam z kompetentnymi ludźmi znającymi ofertę,
Po rozmowie dzwoni do mnie automat sprawdzający poziom mojego zadowolenia z obsługi.
Szczegółowo pyta o konsultanta.
Dostaję informację na maila, o kontakcie, numerze zgłoszenia, z imieniem i nazwiskiem konsultanta.
O postępach zgłoszenia dostaję monity SMS, nawet, że aneks do umowy został już wysłany.

Tak obsługa mi się bardzo podoba. Nigdy nie byłem pozytywnie nastawiony do TP ale teraz jest bardzo dobrze, życzę tego samego PLAY.

Myślę, że wprowadzając system oddzwaniania po kontakcie z BOK byłby idealnym rozwiązaniem. Szybko wyłapalibyście osoby "słabsze" nienadające się do tej pracy, bo właśnie te osoby psują wizerunek Play-owi


Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-10-14, 16:33 ]
Żeby nie mówić tylko o problemach

W końcu jest....

Przy okazji nie ma daty przy pakiecie Online ;)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

 #435415  autor: play4you2
 14 paź 2010, 16:52
qper pisze:Powiem Ci play4you2, że bardzo Ci współczuję, że musisz zbierać baty za wszystkie niedociągnięcia organizacyjne, techniczne itp.
Coż, ja rozpatruję to raczej w innych kategoriach. Widzę to tak, że jeżeli mogę Wam jakoś pomóc, choćby w najmniejszy sposób (np. tłumacząc prawidłowo Ofertę i jej warunki), to wtedy mam satysfakcję z tej pracy. Ok, pomyślisz, że to "marketingowa gadka", ale zapewniam Cię, że tak nie jest. Wbrew pozorom, bardzo lubię to, co robię i życzę tego każdemu, aby miał satysfakcję z wykonywanej pracy.
qper pisze:Jako, że jesteśmy "upierdliwymi" klientami, czy nawet "ekspertami" możemy swobodnie tutaj o problemach pisać, finalnie wychodzi, to na plus dla tych prawie 5 milionów abonentów.
Właśnie o to chodzi. Wasze uwagi sa na prawddę bardzo cenne. Nigdy nie uważałem, że są "upierdliwe", ale to chyba raczej widać po moich wypowiedziach.
qper pisze:Obawiam się z kiedy Play zrówna się z MTR do stawek innych operatorów wtedy będzie się liczyć jakość sieci + obsługa.
Spokojjnie, z pewnością zadbamy o to, aby być nadal najkonkurencyjniejsi na rynku ;-).
qper pisze:Szanuję Cię za to, że masz chęć działania i przekazujesz to dalej.
Dzięki
qper pisze:Szkoda, że wielu twoich kolegów tak nie robi.
Robią, ale nie zawsze to widać.
qper pisze:Przy okazji nie ma daty przy pakiecie Online
Już przekazałem :D.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435421  autor: jahu_2006
 14 paź 2010, 17:36
p4y a to drugie zgłoszenie wysłałeś do realizacji ??

Po drugie trzeci dzień to moje zgłoszenie wisi na play24 i boje się że jak ty mi tego nie ruszysz to dostanę wiadomą mi odpowiedź bo już się kiedyś o to pytałem i odpowiedź była wymijająca a nie przekazana odpowiednim organom.

Nr zgłoszenia : 22 675 434
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 17:50 przez jahu_2006, łącznie zmieniany 2 razy.

 #435426  autor: playonline
 14 paź 2010, 17:43
Widze, ze Play24 sie zmienia i to na lepsze (pojawily sie poki co daty). ;)

Pytanie mam natomiast takie: dlaczego w bramce sms/mms nie ma informacji, ze wiadomosc zostala dostarczona? Jak mozesz wez to pod uwage. Przydalby sie raport dostarczenia na komorke tez jako wiadomosc sieciowa.

Play24 screen

 #435488  autor: el_frugo
 14 paź 2010, 20:37
Witajcie!

Udało się! :-)

Po 10 miesiącach 'walki' z Play: kilkudziesięciu wysłanych zgłoszeniach, wymianie kart sim, składania reklamacji telefonicznie, listownie, mailowo, pisanie do rzecznika Play oraz do "play4you2" na tutejszym forum.

Także dla mnie taki widok jak: "Brak zasięgu" przy wybranym Play, czy "Brak dostępu do sieci" przy wybranym Plus to już przeszłość...
Trwało to długo bo aż 10 miesięcy - ale w końcu się udało. Dzięki temu nie muszę przez kolejne 15 miesięcy opłacać telefonu z którego nie mogłem korzystać.

Dziś otrzymałem telefon z biura obsługi gdzie poinformowano mnie ,że umowa zostanie rozwiązana polubownie - czyli bez płacenia żadnych czterocyfrowych kwot za jej zerwanie.
Jak poinformowano mnie - sprawa w dużym stopniu 'odniosła' sukces dzięki rzecznikowi Play oraz 'play4you2'. Zatem wielkie dzięki panowie.

Także, do zobaczenia w innych tematach :smt006
Ja z Play już skończyłem.

Pozdrawiam
 #435522  autor: yundai
 14 paź 2010, 22:25
gratulacje el_frugo

z wlasnych obserwacji zauwazylem ze zasieg playa jest slabszy

play mam od 3 lat kiedys smigalao az milo przy 1 bts 500 metrow od mieszkania
teraz mam 3 bts z trzech stron w oddleglosci od 500 do 800 metrow i jest gorzej kiedys nie mialem sms o nieodbiranych polaczeniach teraz zdarzaja sie ale nie jest to nagminne

najlepsze jest to ze jak jestem u sasiada 2 pietra wyzej nie lapie zasiegu czarna dziura

jeszcze tylko 1 dygresja
PLAY chwali sie 5 milionami (prawie) uzytkownikow ale ile jest ich na karte

podam przyklad
kolega chcial przejsc do playa i pytal sie o opinie
powiedzialem ze jest bardzo tanio i trudno wykorzystac to co sie ma minuty duzo pakietow ogolnie to wyglada fajnie z zewnatrz
zadalem mu 2 pytania jaki chce telefon i gdzie bedzie rozmawial
wynienil 6 telefonow ktore sa oficjalnie dostepne w play kazalem mu isc do salonu i spytac sie o nie
co sie okazalo nie bylo zadnego
kupil sobie starter doladowal go i przetestowal go w 2 miejscach w domu (ucinalo mu rozmowy lub nie lapalo sieci) plus -siec zajeta
w pracy podobnie

doszedl do wniosku ze woli troszke wiecej placic a nie miec takich klopotow

MOZE PLAY MA 5 MILIONOW
ALE 1,5 miliona TO STARTERY KTORE SA W KOSZU LECZ SA NADAL AKTYWNE (kazde doladowanie 1 rok waznosci konta) i ZAWYZAJA STATYSTYKI

 #435525  autor: DanielR
 14 paź 2010, 22:41
yundai pisze:podam przyklad
kolega chcial przejsc do playa i pytal sie o opinie
powiedzialem ze jest bardzo tanio i trudno wykorzystac to co sie ma minuty duzo pakietow ogolnie to wyglada fajnie z zewnatrz
zadalem mu 2 pytania jaki chce telefon i gdzie bedzie rozmawial
wynienil 6 telefonow ktore sa oficjalnie dostepne w play kazalem mu isc do salonu i spytac sie o nie
co sie okazalo nie bylo zadnego
kupil sobie starter doladowal go i przetestowal go w 2 miejscach w domu (ucinalo mu rozmowy lub nie lapalo sieci) plus -siec zajeta
w pracy podobnie

doszedl do wniosku ze woli troszke wiecej placic a nie miec takich klopotow

MOZE PLAY MA 5 MILIONOW
ALE 1,5 miliona TO STARTERY KTORE SA W KOSZU LECZ SA NADAL AKTYWNE (kazde doladowanie 1 rok waznosci konta) i ZAWYZAJA STATYSTYKI
Wiem, że to nie ten temat, ale co chcesz tą piękną historyjką uwodnić?
Przecież wystarczy wpisać w miejsce Play nazwę dowolnego innego operatora, np. Plus, czy Orange...

 #435548  autor: tomek0701
 15 paź 2010, 09:54
Play4You2 cos popsuliście przy okazji modyfikacji Play24, nie działa sprawdzenie ilośći MB w pakiecie Internet w Telefonie poprzez kod *107# (w ofercie Longplay), natomiast PlayOnline w telefonie działa prawidlowo poprzez *108#

 #435569  autor: Pajuch
 15 paź 2010, 12:19
Nie dość ze zostałem oszukany przy kupnie startera na 1GB

To nic nie działa ani kody ani ten wasz system
Kod: Zaznacz cały
Przepraszamy
W działaniu serwisu wystąpił błąd 
 
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
 
Kod błędu:  1706176
połączenie trwało 4dni było ok teraz notorycznie rozłącza, nic starter jak znajdę paragon ląduje u sprzedawcy na niezgodność towaru z umowa ;) oczywiście poczta i bez rejestracji, szczerze mam dość takiej amatorszczyzny PLAY
 #435573  autor: azeus
 15 paź 2010, 13:00
yundai pisze:gratulacje el_frugo

..."kiedys nie mialem sms o nieodebranych polaczeniach teraz zdarzaja sie ale nie jest to nagminne"...
zauważyłem to również na swoim Play'u już 2 tygodnie temu, przy sprawnych, dobrych i oczywiście WŁĄCZONYCH telefonach, oraz:
- pełnym zasięgu,
- w dniach i w godzinach w których nie ma dużego obciążenia sieci,
- połączenia do mnie szły z różnych sieci (w tym ze stacjonarnej!)

Zgłosiłem ten problem i jakby jest trochę lepiej, ale jeśli problem całkowicie nie zniknie, to uciekam do innego opa... . Przecież nie może być tak, jak w Orange, że ktoś do mnie dzwoni, kiedy ja mam włączony telefon i pełny zasięg na wyświetlaczu(!), a nie może się do mnie dodzwonić (i dostaję o tym sms-a)! P.S. W Orange jest to tak częste, że przestałem tę sieć traktować poważnie. Bo po co mieć tam numer, skoro od bardzo dawna mają tak poważną usterkę?... . O braku ACR nawet nie wspomnę... .
 #435586  autor: zoltan666
 15 paź 2010, 14:03
Wczoraj poszedłem do salonu Play, aby przenieść do nich numer z Mobilkinga. Podpisałem wniosek o przeniesienie numeru i oświadczenie dotyczące rozwiązania umowy z Mobilkingiem. Dostałem od pani bezpłatny starter o wartosci 5zł., taki bez numeru z Play. Póxniej dostałem smsem wiadomość z Play, że Mobilking wyznaczył date oddania numeru na dzień 15.10 i ze od 14.10 Play zaprasza mnie do salonu po odbiór karty SIM. Na stronie Play gdzie sprawdza sie status przeniesienia numeru przedę mna jeszcze etap 4 (podpisanie umowy z Play i odebranie zestawu). Jak to w koncu jest? Czy jak Mobilking zwolni numer to powinien on zacząć działać w Play na tej karcie, którą wczoraj dostałem, czy będe musiał jeszcze raz sie udac do Play po kolejna kartę? Chodzi o Play Fresh. Na razie numer jeszcze jest w Mobilkingu.

 #435637  autor: osachorzow
 15 paź 2010, 20:23
zoltan666, będzie działać na tej co otrzymałeś przy wizycie :) Play ma po prostu burdel... i wysyłają nie takie smsy jakie powinni ;) Z resztą nie takimi rzeczami P4 Cię jeszcze zaskoczy :D obym się mylił ;)

 #435638  autor: Logith
 15 paź 2010, 20:39
Oj już go tam tak nie strasz.. nie strasz bo wiesz... :twisted:

Zoltan, z tego co wywnioskowałem z Twojej wypowiedzi to jeszcze raz musisz iść do salonu podpisać wszystko do końca.
Jeżeli masz wątpliwości skorzystaj z pomocy poprzez internet (nawet tu - w tym temacie kontaktując się z P4Y) lub *500 ;-)

Obrazek
Obrazek

 #435641  autor: zoltan666
 15 paź 2010, 20:53
Logith, ale jeśli musiałbym jeszcze raz iść do salonu to wykluczałoby się z możliwościa załatwienia przeniesienia numeru podczas jednej wizyty w salonie. Zastanawiam sie jednak nad tym czy nie może byc tak, że babeczka u której załatwiałem przeniesienie poprostu nie wpisała nigdzie numeru karty, która mi wydała, a cos takiego zrobic chyba powinna, bo niby skad mieli by wiedziec do jakiej karty przypisac ten moj numer. No coz, poczekamy, zobaczymy, poki co numer wciaz dziala w Mobilkingu, a karta z Playa na razie nie działa.

No i mimo tego, że według smsów które otrzymałem od Play i według statusu przeniesienia numeru na ich stronie od wczoraj mój numer powinien być juz w Play to wciąż jest w Mobilkingu. Tak więc swoja "przygodę" z Play zaczynam niezbyt fortunnie.
  • Strona 80 z 244
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 244
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 244