• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 79 z 244
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 244
 #435060  autor: playonline
 12 paź 2010, 17:27
yundai pisze:gdzie podzial sie stan konta w play 24

mam mix i nie widze stanu konta

to sa wasze kolejne udogodnienia ?

wchodze w moje konto -> stan konta i nic sa stany wszystkich pakietow i minut ale nie ma stanu konta glownego
Ty nie masz stanu konta glownego a ja dzis nie dostalem smsow z haslem jednorazowym.. :/

 #435162  autor: yoomen
 12 paź 2010, 23:49
Napisałem, żeby zadzwonił do mnie jakiś konsultant. Chodź ostatnio jak do nich dzwoniłem to z 10 minutek czekałem (najpierw po 7 mnie rozłączyło;-) zaś konsultant jakiś taki bardzo niemrawy był;/ czy ktoś wie może czy wejdą jakieś nowe oferty firmowe na święta? bo może jakieś ciekawe będą pro z c5 :-)

 #435169  autor: kerim36
 13 paź 2010, 07:46
kubiakk,

to nie jest koncert zyczen - napisz zgloszenie i przeslij je na PW do P4Y

[ Dodano: 2010-10-13, 07:48 ]
yoomen,

jesli dzwonisz z takim zapytaniem to szkoda Twojego czasu - jak bedzie to bedzie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #435182  autor: play4you2
 13 paź 2010, 09:40
Moi drodzy, nie zrozumcie mnie źle, ale już na samym początku mówiłem, że moją główną rolą tutaj jest udzielanie wam informacji. Jeżeli coś nie działa, zgłaszajcie to standardowo na infolinię. Jeżeli uważacie, że zostaliście w jakiś sposób "pokrzywdzeni" złóżcie reklamację. Zgadza się, że czasami Wam pomagam w niektórych sprawach, ale to jest WYJĄTEK. Jeżeli już absolutnie nie będziecie mieli mozliwości lub sposobu na rozwiązanie sprawy, wówczas rozumiem, że możecie do mnie napisać. W sprawach standardowych, takich jak włączenie pakietów, skarga na konsultanta, brak jakiejś usługi lub promocji, piszcie na BOK. Rozumiem, że możecie być "średnio" zadowoleni z obsługi na infolinii, ale dajcie im szansę się wykazać ;-). Zapewniam Was, że jednak ogromna większość naszych pracowników, rzetelenie wykonuje swoje obowiązki zawodowe i to, że czasami spotkacie "kwiatki" o których tu mówicie, nie oznacza, że całą obsługa jest zła.
Reasumując, jak macie pytania co do sieci Play, na które nie potraficie znaleźć odpowiedzi, lub jeżeli jest coś dla Was niejasne, zadajcie mi je. Sprawy związane z typową osbługą Klienta, zgłaszajcie na BOK w dowolnie wybrany sposób.
Mam nadzieję, że to uszanujecie i rozumiecie 8).

Pozdrawiam serdecznie,

Wasz p4y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435202  autor: pawelpp
 13 paź 2010, 11:47
Potwierdzam, że hasła jednorazowe nie działają.
P4Y, czy ktoś się zainteresuje kwestią podsumowań w historii połączeń?
 #435206  autor: sporysz
 13 paź 2010, 12:17
Witam,

Od roku mam abonament OP Pro 40. Teraz nabyłem smartfon i przydałoby się więcej netu. Czy mogę zmigrować do LongPlay 29 Internet? Jeśli tak, to gdzie: na infolinni, czy w salonie, bo przez Play24 to raczej się nie da?

Pozdrawiam,

sporysz

 #435208  autor: play4you2
 13 paź 2010, 12:25
sporysz pisze:Jeśli tak, to gdzie: na infolinni, czy w salonie,
Możesz złożyć stosowną dyspozycję poprzez Play24, że chcesz dokonać zmiany z takiego abo, na taki i powinno to być rozpatrzone. Możesz również zadzwonić (płatne 1,00 PLN poza Abo), udać się do Salonu i tam też złożyć zgłoszenie.. Jest trochę mozliwości 8).

[ Dodano: 2010-10-13, 12:28 ]
pawelpp pisze:P4Y, czy ktoś się zainteresuje kwestią podsumowań w historii połączeń?
Uwierz mi, że się interesujemy. Jak wspomniałem, proszę Was o trochę cierpliwości, wkrótce powinniście zauważyć istotne zmiany i mam nadzieję, że będziecie z nich zadowoleni. Niestety, nie mogę powiedzieć szczegółów, ale powinno być bardzo dobrze ;-).
Reasumując, proszę o trochę cierpliwości.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435209  autor: PLAY
 13 paź 2010, 12:40
Panie play4you2
Czy jest szansa, że odpowiesz na mą Prywatną Wiadomość. Którą wczoraj, wysłałem do ciebie?
Czy zostanę, zaprze proszeniem olany, jako Klient bez agrumentów, do pokrycia sprawy, problemu?
Pzdr.

 #435211  autor: play4you2
 13 paź 2010, 13:21
PLAY pisze:Czy jest szansa, że odpowiesz na mą Prywatną Wiadomość.
Widzę, że jesteś tu "nowy" (mimo ilości wysłanych postów), więc spieszę z wyjasnieniami, o których wie już większość użytkowników.

Otóż, otrzymuję wiele "pw". Mam niepodważalną zasadę, że odpowiadam "po kolei", zaczynając od "najstarszych". Jeżeli napisałeś, to z pewnością Ci odpowiem, ale proszę Cię, poczekaj na swoją kolej. Odpowiadam na każde "pw" i każdy, kto do mnie wysłał wiadomość, może Ci to potwierdzić. Rozumiem, że możesz się niecierpliwić, ale inni również czekają. Przypomnę tylko, że oficjalny kanał zgłoszeniowy, jest poprzez naszą stronę lub telefonicznie, albo wybranymi kanałami (info w mojej stopce). Proszę Cię więc o cierpliwość i z pewnością na Twoje pytanie również odpowiem.

Tak na marginesie, nigdy nikogo tutaj na forum "nie olałem", co najwyżej zakończyłem dyskusję z mojej strony, jeżeli uznałem, że odpowiedziałem na wszystkie pytania. Nie wiem, skąd masz na "dzień dobry", takie zdanie o mnie. Nie piszę tego ze względu na "uszczypliwość", ale wierzę, że po prostu mogłeś się tylko chwilowo zdenerwować, stąd zapewne Twoja opinia, do której oczywiście masz w pełni prawo.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435219  autor: PLAY
 13 paź 2010, 14:19
To czekam cierpliwie, na wyczerpującą odpowiedź z twej strony.
Za podniesiony z mej strony głos, z całego serca przepraszam.
Pozdrawiam, Wierny Klient sieci PLAY

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #435230  autor: play4you2
 13 paź 2010, 14:57
PLAY pisze:To czekam cierpliwie, na wyczerpującą odpowiedź z twej strony.
Jak tylko zapoznam się z Twoją wiadomością, z pewnością dam Ci odpowiedź adekwatną do zadanego pytania.
PLAY pisze:Za podniesiony z mej strony głos, z całego serca przepraszam.
Nic nie szkodzi :wink:
PLAY pisze:Pozdrawiam, Wierny Klient sieci PLAY
Również pozdrawiam :-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #435234  autor: qper
 13 paź 2010, 15:17
Uwierz mi, że się interesujemy. Jak wspomniałem, proszę Was o trochę cierpliwości, wkrótce powinniście zauważyć istotne zmiany i mam nadzieję, że będziecie z nich zadowoleni. Niestety, nie mogę powiedzieć szczegółów, ale powinno być bardzo dobrze ;-).
Reasumując, proszę o trochę cierpliwości.
Podaj chociaż przybliżony termin kiedy będzie bardzo dobrze :)

PS w zakładce FINANSE -> Historia doładowań nie wyświetlają się doładowania lub wyświetlają się ale do sierpnia. Telefony stale doładowywane co miesiąc lub kilka razy w miesiącu.

Zgłosiłem to standardowym kanałem WWW ale jakiś inteligentny Pan odpisał, że trzeba wysłać upoważnienie do administrowania, co jest totalną bzdurą. Sam siebie upoważnię do zarządzania swoim numerem prepaid...

Powinna być opcja, "jeżeli chcesz wyświetlić najświeższe dane wyślij nam upoważnienie..."
Napisałem odwołanie, ale sam widzisz jak to jest.

 #435240  autor: playonline
 13 paź 2010, 16:47
Powinna być opcja, "jeżeli chcesz wyświetlić najświeższe dane wyślij nam upoważnienie..."
Napisałem odwołanie, ale sam widzisz jak to jest.
A masz numer biznesowy czy indywidualny?

 #435242  autor: qper
 13 paź 2010, 16:50
playonline pisze:
Powinna być opcja, "jeżeli chcesz wyświetlić najświeższe dane wyślij nam upoważnienie..."
Napisałem odwołanie, ale sam widzisz jak to jest.
A masz numer biznesowy czy indywidualny?
Mam prepaida zarejestrowanego na firmę oraz indywidualne.

Ostatnio nie działał mi całkowicie panel i też pisali pierdoły o upoważnieniu.
W końcu napisałem skargę do Dyrektora BOKu i w 2 tygodnie wszystko naprawili.

Co tu będę pisać, sprawdźcie u siebie czy też tak macie.

 #435248  autor: ukefake
 13 paź 2010, 17:50
qper, sprawdziłem: doładowywałem w połowie i pod koniec wrzesnia br i to widać w play24

 #435250  autor: playonline
 13 paź 2010, 18:19
qper pisze:Co tu będę pisać, sprawdźcie u siebie czy też tak macie.
Gdybac nie ma co.

Na stronie Play moglalby sie pojawic taka instrukcja dotyczaca kont biznesowych i indywidualnych do Play24 cos na wzor pierwszej FV w play. Wtedy gdyby takie wyjasnienia byly do kazdej zakladki i opcji to wszystko byloby jasne. :)
qper pisze:W końcu napisałem skargę do Dyrektora BOKu
Ktorego? Z tego co idzie wyczytac w Googlach, Play jak i inni operatorzy ma kilka placowek. ;) (w google wystarczy wpisac "play call center").

 #435342  autor: qper
 14 paź 2010, 08:12
playonline pisze:
qper pisze:Co tu będę pisać, sprawdźcie u siebie czy też tak macie.
Gdybac nie ma co.
Na stronie Play moglalby sie pojawic taka instrukcja dotyczaca kont biznesowych i indywidualnych do Play24 cos na wzor pierwszej FV w play. Wtedy gdyby takie wyjasnienia byly do kazdej zakladki i opcji to wszystko byloby jasne. :)
qper pisze:W końcu napisałem skargę do Dyrektora BOKu
Ktorego? Z tego co idzie wyczytac w Googlach, Play jak i inni operatorzy ma kilka placowek. ;) (w google wystarczy wpisac "play call center").
Każdy problem techniczny, chcą tym tłumaczyć, a nawet tego z nikim nie skonsultują. Po to jest dział techniczny, że jak coś się psuje i klient podaje wszystkie informacje jak na tacy łącznie ze screenem, to powinno się włożyć minimalny wysiłek i przesłać to do działu technicznego.


Skargę Napisałem do: Zbyszek Błażejczyk Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PLAY [email protected] - Jeżeli macie jakieś durnowate odpowiedzi z BOKu to można śmiało je wysyłać do Pana Zbyszka. Jeszcze nie było sytuacji, żeby mi nie pomógł.
Zawsze odpisuje lider zespołu ds Obsługi Klienta a nie zwykły konsultant, który czasami nie potrafi czytać ze zrozumieniem prostych zdań. Bez obrazy dla tych konsultantów którzy są OK.

Szkoda, że nie można wypisywać nazwisk tych konsultantów, bo one się od roku powtarzają,



PS.

od wczoraj pojawiły się problemy w taryfie Darmowe rozmowy i SMSy.

po wpisaniu kodu *107#, który wyświetlał ważność rozmów teraz wyświetla się tekst jak na załączonym zdjęciu.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 11:19 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #435350  autor: pawelpp
 14 paź 2010, 09:21
qper pisze: Szkoda, że nie można wypisywać nazwisk tych konsultantów, bo one się od roku powtarzają,
Można napisać np. Andrzej K. Myślę, że wszyscy doskonale wiedzą o kogo chodzi ;). Warto się na tym forum podzielić tymi nazwiskami, ponieważ P4Y ciągle zapewnia, że te osoby zostały pouczone i poniosły konsekwencje... Niestety często się zdarza, że dostaję od nich odpowiedzi... ciągle takie same.
Ostatnio dużo się poprawiło w moim przypadku jeżeli chodzi o OK, chociaż mam zastrzeżenia co do czasu odpowiedzi na zgłoszenia.
Znacznie popsuła się za to jakość świadczonych usług - coraz częściej mam "sieć zajęta" ;-(

 #435352  autor: qper
 14 paź 2010, 09:34
pawelpp pisze:
qper pisze: Szkoda, że nie można wypisywać nazwisk tych konsultantów, bo one się od roku powtarzają,
Można napisać np. Andrzej K. Myślę, że wszyscy doskonale wiedzą o kogo chodzi ;). Warto się na tym forum podzielić tymi nazwiskami, ponieważ P4Y ciągle zapewnia, że te osoby zostały pouczone i poniosły konsekwencje... Niestety często się zdarza, że dostaję od nich odpowiedzi... ciągle takie same.
Ostatnio dużo się poprawiło w moim przypadku jeżeli chodzi o OK, chociaż mam zastrzeżenia co do czasu odpowiedzi na zgłoszenia.
Znacznie popsuła się za to jakość świadczonych usług - coraz częściej mam "sieć zajęta" ;-(
Masz rację czas rozpatrywania zgłoszeń jest teraz bardzo długi.
Na głupie przyznanie rekompensaty czeka się ponad 2 tygodnie.

Bardzo długo zgłoszenia mają status "Zarejestrowane" co martwi jeszcze bardziej bo nikt się nimi nie zajmuje.

Mój rekord w oczekiwaniu na odpowiedź wynosi ponad 3 miesiące. Problem Play naprawił po 2 tyg. od zgłoszenia ale odpowiedź otrzymałem dopiero po 3 miesiącach.

Żeby było śmieszniej, to nawet im napisałem ironiczne zgłoszenie, żeby sobie już darowali rozpatrywanie ale szybko mi odpisali, że zgłoszenie zostanie zamknięte tak szybko, jak będzie to możliwe ;) co mnie rozśmieszyło jeszcze bardziej...

Na koniec jeszcze wrzucę takie spostrzeżenie - jak się pisze skargę na "super" konsultanta, że udziela odpowiedzi błędnej lub niezwiązanej z tematem, to odposują, że przepraszają ale działanie nie było zamierzone, i że konsultanci przechodzą cykliczne szkolenia...

To jakie było to działanie, po co tam siedzi konsultant?

Szkolenia mogłyby odbywać się w szkole, gdzie dzieci uczy się czytania ze zrozumieniem.
  • Strona 79 z 244
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 244
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 244