• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #434841  autor: staruch
 11 paź 2010, 15:40
Oiir pisze:TP chyba zna numer listu bo staruch pisał, że mogę sprawdzić czy paczka została odebrana i ewentualnie zadzwonić. Do mnie po tym jak odmówiłem przyjęcia 6Mb/s nikt jednak nie dzwonił
widocznie nie zalezalo mu na premii;)

pozdro

 #435151  autor: Oiir
 12 paź 2010, 23:01
Dodam może, że kurier jeszcze nie przyjechał. Jak to jest możliwe. Zwykle gdy jakiś sklep przysyła kuriera trwa to mniej jak dzień. Tu zamówienie złożyłem 1-ego, paczka podobno została nadana 4-ego, kurier miał być 8-ego, a mija dziś 12-sty. Pół miesiąca niedługo.

Obrazek

 #435214  autor: zoltan666
 13 paź 2010, 13:35
Ja ostatnio mialem taka przygode z DPD: Pewna firma miala mi cos przeslac kurierem z oplata za przesylke przy odbiorze, a ja wczesniej musialem sie zobowiazac, ze za ta przesylke zaplace. Ok, zgodzilem sie i zobowiazalem. Czekalem na kuriera chyba tydzien i w koncu dzwoni do mnie pani z tej firmy z pretensja, ze jak kurier u mnie byl do nie zgodzilem sie zaplacic za przesylke. Mowie, ale jaki kurier, nikogo przeciez u mnie nie bylo. Pani podala mi numer przesylki i umowilem sie z DPD na odbior w konkretnym terminie. Jeszcze zeby bylo ciekawiej to pani z DPD powiedziala, za przesylke zaplace 40cos tam netto. Mysle sobie, no ladnie. A przy odbiorze przesylki okazalo sie, ze musialem zaplacic 18zl.

Tak wiec, moze u ciebie tez kurier "juz byl", tylko ty o tym jeszcze nie wiesz. ;)

 #435216  autor: Oiir
 13 paź 2010, 13:58
cały czas ktoś jest w domu także bardzo mało prawdopodobne. U Ciebie może kurier pomylił adresy i gdzieś pojechał a tam odmówili zapłaty ;) No i odmowa nie jest gdy kogoś w domu nie ma. Ktoś mu być i podpisać odmowę, inaczej przyjadą na drugi dzień, będą dzwonić na numer kontaktowy itd.
Dzwoniłem wczoraj na błękitną linię ale niczego się nie dowiedziałem. Pani była dość miła ale powiedziała, że nie zna numeru listu przewozowego.

[ Dodano: 2010-10-13, 19:18 ]
Dzisiaj też nie przyjechał ;) Parodia rośnie w siłę ;)

[ Dodano: 2010-10-14, 21:06 ]
Kolejny dzień opóźnienia. Może TP ma umowę z DPD na której robią sobie żarty z klientów? To znaczy może DPD dostarcza tanio paczki TP ale z najniższym priorytetem?

[ Dodano: 2010-10-15, 19:51 ]
ehh... mam nadzieję tylko, że się spóźni ten tydzień dwa ale jednak przyjedzie... Bo może faktycznie u mnie też pomylili adresy czy coś... na razie na stronie tp.pl zamówienie jest cały czas "w realizacji".

 #435643  autor: tryall
 15 paź 2010, 20:59
Kurier na przyjazd ma 5 do 10 dni roboczych i 3 próby na dotarcie do klienta w ciągu tych 3 dni, sms idzie z systemu i jest to niezależne od woli kuriera, więc może konsultant przy składaniu zamówienia podał błędny numer komórkowy. Generalnie kurierzy mają płacone od doręczonych przesyłek , a konsultanci od podpisanych umów, więc każdemu zależy , żeby umowa dotarła.

 #435647  autor: Oiir
 15 paź 2010, 22:07
Paczka od TP wyszła podobno 4.10 więc 10 dni minęło wczoraj. W poniedziałek będą to już dwa tygodnie.

 #435650  autor: zoltan666
 15 paź 2010, 22:34
Znajomy opowiadał mi kiedyś jak to sobie zamówił telefon stacjonarny w Erze i dodatkowo miał jeszcze dostać do tego dvd w ramach promocji. I tak kuriera z telefonem, umowa i dvd sie nie doczekał, ale za to doczekał sie fakrury za telefon. Okazało sie wtedy, że kurier wszystko wziął dla siebie i sam z tego korzystał.

 #435671  autor: Oiir
 16 paź 2010, 09:16
No to jest raczej strasznie skrajny przypadek moim zdaniem. Gość który okradnie własny samochód dostawczy jest skończony. Tu bardziej jest prawdopodobna po prostu niekompetencja lub niska chęć działania na czas.

Co do przykładu Ery to zamówiłem jakiś czas temu kurierem aneks z nowym telefonem. Dostałem smsa z numerem listu i szczegółowe informacje na stronie. kurier przyjechał jakoś po dwóch dniach od złożenia zamówienia.
W przypadku TP i DPD minimum to jest 5 dni, nie śpieszy im się do 10 dni a dopiero potem nalicza się opóźnienie. Nalicza je pewnie tylko klient.

A gdybym tylko miał ten cały numer listu przewozowego to mógłby sobie przyjechać i 25.10 ale bym ja nie czekał jak głupi i zastanawiał się czy może adresy pomylił lub mnie okradł w skrajnym przypadku.

 #435693  autor: staruch
 16 paź 2010, 11:17
Oiir pisze:Tu zamówienie złożyłem 1-ego, paczka podobno została nadana 4-ego, kurier miał być 8-ego, a mija dziś 12-sty. Pół miesiąca niedługo.
Oiir pisze:Tu zamówienie złożyłem 1-ego, paczka podobno została nadana 4-ego, kurier miał być 8-ego, a mija dziś 12-sty. Pół miesiąca niedługo.
termin wynosi 3-5 dni.Jednak nieraz zauwazalem ze przesylka dochodzi po miesiacu.Skoro kurier byl a Ciebie nie bylo to powinien zostawic awizo.
Jesli twierdzi ze byl co nie mialo miejsca i odmowiles zaplaty to zloz na niego reklamacje.
tryall pisze:Kurier na przyjazd ma 5 do 10 dni roboczych i 3 próby na dotarcie do klienta w ciągu tych 3 dni, sms idzie z systemu i jest to niezależne od woli kuriera, więc może konsultant przy składaniu zamówienia podał błędny numer komórkowy
fakt-jesli nie dostal listu przewozowego to przwesykla nie dojdzie.Ale watpie zeby byl zly skoro DPD mialo do niego numer i ta Pani zadzwonila

pozdro

 #435695  autor: Oiir
 16 paź 2010, 11:32
Aha. Czyli może być tak, że wozi paczkę codziennie w samochodzie ale nie może się dodzwonić więc nawet się nie fatyguje by podjechać?

Nikt do mnie nie dzwonił, nie ma awizo, ciągle ktoś jest w domu.

Na stronie tp.pl zamówienie ciągle jest "w realizacji" więc żadnej domniemanej odmowy czy mojej nieobecności nikt jeszcze nie odnotował.
staruch pisze:
tryall pisze:Kurier na przyjazd ma 5 do 10 dni roboczych i 3 próby na dotarcie do klienta w ciągu tych 3 dni, sms idzie z systemu i jest to niezależne od woli kuriera, więc może konsultant przy składaniu zamówienia podał błędny numer komórkowy
fakt-jesli nie dostal listu przewozowego to przwesykla nie dojdzie.Ale watpie zeby byl zly skoro DPD mialo do niego numer i ta Pani zadzwonila
Nie bardzo zrozumiałem.
SMS idzie z systemu? TP nie wysyła sms'ów. Czy jednak wysyła? Jako numer kontaktory automatycznie wybrał się mój numer stacjonarny TP. Czy mogło jednak tak być, że sms został wysłany na telefon stacjonarny? Mam dość stary aparat bez funkcji odczytywania sms'ów.

[ Dodano: 2010-10-19, 12:19 ]
Okazuje się, że TPsa nie potrafiła nadać paczki przez 3 tygodnie. (zamówienie złożone 1.10)
Nic poza tym nie ustaliłem, kazali czekać. Nie wiem czy wreszcie ktoś paczkę wyśle czy nie... Na co oni czekają? eh...