• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 78 z 244
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 244

 #434759  autor: BlackJack1
 10 paź 2010, 22:37
play4you2 pisze:
[...]Co do Pakietu, posiadamy Pakiet, z którego można korzystać także w zasięgu sieci Plus.
No właśnie od października mam ten pakiet i też ten w sieci macierzystej Play - blokada transferu poza siecią wyłączona i... w sieci Plus nie mogę połączyć się z internetem!
W Play wszystko oki.
Dlaczego? Ustawienia APN mam takie: APN = internet Login = [brak] Hasło = [brak]

[brak] czyli nie wypełnione

Proszę o pomoc.
Telefon iPhone 3GS bez JB i simlocka.

 #434760  autor: playonline
 10 paź 2010, 22:42
BlackJack1 pisze:Telefon iPhone 3GS
Jak zaczalem czytac twego posta o tym problemie to bylem ciekaw czy masz iPhone czy HTC.

iPhone. :)

 #434762  autor: Emilia
 10 paź 2010, 22:48
Pozwolę sobie wtrącić trzy grosze...

Nasza Forumowiczka popełniła dwa podstawowe błędy... Ja nawet nie mówię o czytaniu regulaminów.. Wystarczyło trochę popytać, konsultant tez człowiek, który musi pamiętać o tysiącach rzeczy, nie sadze żeby wszystko szło w złej wierze. Inna sprawa, że zawsze warto znać ofertę która się bierze, zajrzeć na neta sprawdzić warunki a nie ślepo ufać w 7 cudów świata i 5 tysięcy gwiazd na niebie. Jednak z tego wszystkiego chyba najgorszym błędem było nie kontrolowanie własnych wydatków... nowy telefon, nowa taryfa.. zawsze tak jest, że jak się ma coś nowego to się patrzy i się widzi "acha, tu mi zabiera tak tu tak, a tu jest coś nie tak trzeba zapytać" i nie byłoby tragedii...

Zgadzam się też z poprzednimi mówcami, nie anulują tego, bo jakby nie patrzeć to jest fizyczne użycie. Te dane nie sfrunęły z kosmosu i nie obciążyły konta. Myślę, że nawet jeśli Play za to przeprosi "bo on nie wspomniał, ona nie zapytała", to anulowanie opłat jest bezpodstawne. To tak tłumaczyć się przed kanarem, że się myślało, że jak bilet kupiony to go nie trzeba kasować bo w kasie powiedzieli że trzeba kupić bilet taki a taki a o kasowaniu tam nic nie było. Każdy może tak powiedzieć. Zawsze mi się wydawało, że umowy powinni zawierać dorośli ludzie, a zamiast tego widzimy smutne oczy i "ale ja nie wiedziałem".

Nie odnoszę się tu już bezpośrednio do naszej Forumowiczki, której osobiście mi szkoda, bo 150 zł to nie jest mała kwota, ale myślę że następnym razem już tak nie zrobi. Może też inni się czegoś nauczą na tym przykładzie.

 #434763  autor: Pijo
 10 paź 2010, 22:51
BlackJack1 pisze:Telefon iPhone 3GS bez JB i simlocka.
Nie masz jakieś opcji a`la "Wyłacz pakietowa transmisje danych w roamingu" zaznaczonej w Iphonie ?

Ja korzystam z takiej opcji w Blackberry i sie dobrze sprawdza(nie puszcza transmisji po roamingu Plusa), dopóki nie wprowadzą handovera Plus-Play.

 #434782  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 23:49
playonline pisze:Szkoda, lubie taka tematyke.. ;) tam mialo byc ucieszy czy uciszy? ;)
ucieszy ;) bo uciszać Cię to niebardzo mam jak :P ale jakby tak przejąć prawa admina/moda to kto wie ;)
playonline pisze:3 slowa do osy z Chorzowa: "nie da rady" lub "watpie w to" ;)
Inne sieci potrafią 'w ramach dobrej współpracy' anulować opłaty które 'cennikowo' się należą ale powstały w wyniku błędnego przeświadczenia klienta... a ponoć play jest siecią inną niż w3... czyżby inna inna sieć oznacza że jednak się nie da iść klientowi na rękę? w sumie to 150zł dla sieci to nic... a może choć trochę lepiej ludzie będą o nich mówić ;)

 #434787  autor: BlackJack1
 11 paź 2010, 00:01
Pijo pisze:
BlackJack1 pisze:Telefon iPhone 3GS bez JB i simlocka.
Nie masz jakieś opcji a`la "Wyłacz pakietowa transmisje danych w roamingu" zaznaczonej w Iphonie ?
Mam włączoną opcję: "Zezwól na transmisję danych w roamingu"...
Niby wszystko włączone, poustawiane a nie mogę wykorzystać zakupionego pakietu danych 100 MB na Plus'a.

 #434793  autor: playonline
 11 paź 2010, 07:20
Emilia pisze:Jednak z tego wszystkiego chyba najgorszym błędem było nie kontrolowanie własnych wydatków...
Zgodze sie. Zawsze jest *101# i Play24 (no o tym kodzie chyba wiesz moniapa?).
osachorzow pisze:Inne sieci potrafią 'w ramach dobrej współpracy' anulować opłaty które 'cennikowo' się należą ale powstały w wyniku błędnego przeświadczenia klienta...
Moze i potrafia ale Play nie jest W3 wiec zasady takie byc nie musza. Poza jakby tak kazdemu klientowi dogadzac to P4 poszloby z torbami..
BlackJack1 pisze:Mam włączoną opcję: "Zezwól na transmisję danych w roamingu"...
Zadzwon do BOK (*500 dla taryf indywidualnych, *600 dla taryf firmowych) i zglos to. Jak na I linii nie znajda jakis blokad to popros aby ktos z dzialu tech rozwiazal te zagadke. :) Przy okazji wbij kod *3001#12345#* i podaj im versje oprogramowania.

Pozdr

 #434795  autor: kerim36
 11 paź 2010, 08:17
BlackJack1 pisze:Mam włączoną opcję: "Zezwól na transmisję danych w roamingu"...
Niby wszystko włączone, poustawiane a nie mogę wykorzystać zakupionego pakietu danych 100 MB na Plus'a.
rob zgloszenie, bo pewnie system pokazuje swoje, a rzeczywistosc cos zupelnie innego

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #434814  autor: aizo
 11 paź 2010, 11:32
Robiłem zgłoszenie przez P24 6.X. Dziś odpowiedz metodą kopiuj wklej, że przekazali do działu technicznego

Ile pracuje u Was pracowników ?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #434822  autor: BlackJack1
 11 paź 2010, 12:56
BlackJack1 pisze:Mam włączoną opcję: "Zezwól na transmisję danych w roamingu"...
Przy okazji wbij kod *3001#12345#* i podaj im versje oprogramowania.

Pozdr
A w którym miejscu go odczytam bo tam dużo pozycji...?

 #434860  autor: playonline
 11 paź 2010, 16:33
BlackJack1 pisze:A w którym miejscu go odczytam bo tam dużo pozycji...?
Zobacz za czyms takim: 04.02.04_G

Oczywiscie moze sie roznic cyframi.

PS Jak bedziesz robic kilka zgloszen w tym samym czasie to nie dziwie sie, ze na 6, 5 zamkna z komentarzem, ze prosze oczekiwac na rozwiazanie zgloszenia xyz. ;)

Pozdr

 #434893  autor: Matyk
 11 paź 2010, 19:15
P4Y - na jakiej zasadzie działa oferta że dostane nowy telefon po 12 miesiącach ?
Mój brat dostał sms od play że może zamienić swój tel na nowy, jest 12 miesiący po umowie, i co jedzie kupuje i tyle ? jakoś mi sie nie wydaje...
Umowa ważna jeszcze rok, musi podpisać nową czy jak ?
a jeśli tak to czy ona będzie ważna od daty odebrania telefonu 2 lata czy po zakończeniu starej umowy i w sumie wyjdzie go 3 lata ??

 #434903  autor: playonline
 11 paź 2010, 19:59
Matyk pisze:czy ona będzie ważna od daty odebrania telefonu 2 lata czy po zakończeniu starej umowy i w sumie wyjdzie go 3 lata ??
Dostajesz telefon teraz, a warunki aneksu od momentu zakonczenia tamtej umowy. Tak wiec 3 latka. :) Oferta dobra dla tych co potrzebuja telefonu.

 #434929  autor: Matyk
 11 paź 2010, 23:24
playonline pisze:
Matyk pisze:czy ona będzie ważna od daty odebrania telefonu 2 lata czy po zakończeniu starej umowy i w sumie wyjdzie go 3 lata ??
Dostajesz telefon teraz, a warunki aneksu od momentu zakonczenia tamtej umowy. Tak wiec 3 latka. :) Oferta dobra dla tych co potrzebuja telefonu.
Dzięki, w takim razie w tyle mam ten telefon !

 #434931  autor: yoomen
 11 paź 2010, 23:27
Witam. Teraz ja mam pytanko do osób znających się na rzeczy. Dost. propozycję zostania w Play, miałem bez tel. firmową 25 i chętnie bym przy niej pozostał lecz już nie mogę bo muszę przejść na wyższą taryfę. (firma 50) W takim razie pomyślałem żeby kupić sobie jakis nowy tel i umowa na dwa lata (Nokia c6). Ofertę dla firm znam 10% upustu dla przedłuyżającyh, a gdybym przedłużał na np. LP69 to wiecie czy są jakieś zniżki itp. ???

 #434965  autor: qper
 12 paź 2010, 09:38
yoomen pisze:Witam. Teraz ja mam pytanko do osób znających się na rzeczy. Dost. propozycję zostania w Play, miałem bez tel. firmową 25 i chętnie bym przy niej pozostał lecz już nie mogę bo muszę przejść na wyższą taryfę. (firma 50) W takim razie pomyślałem żeby kupić sobie jakis nowy tel i umowa na dwa lata (Nokia c6). Ofertę dla firm znam 10% upustu dla przedłuyżającyh, a gdybym przedłużał na np. LP69 to wiecie czy są jakieś zniżki itp. ???
Z tego co wiem to wszystkie abonamenty mają rabat jak nie bierzesz telefonu.

Też mam ten abonament co ty i dowiadywałem się w salonie Play, że można mieć taryfy indywidualne np: LP69 teraz kosztuje 59 zł brutto przy umowie na rok, bez telefonu możesz mieć go za 50 % ceny więc wychodzi 30 zł brutto.

Bardziej się opłaca niż taryfa dla firm bez telefonu. Wyjątek jest wtedy gdy dużo dzwonisz na stacjonarne.

Podejrzewam, że z innymi rabatami już nie powalczysz.

[ Dodano: 2010-10-12, 09:40 ]
Andrzej24 pisze:Witam Panie play4you2. Pytam się, gdzie się podziała pakiety Playonline w Play24 poprzez kod *111# w telefonie. Jest tylko jeden 500 MB. Reszta to tylko pakiety taniego internetu. Piszę bo jestem wściekły na to, gdyż włączyłem sobie pakiet 100 MB który okazał się płatny 10 zł. Zawsze do tej pory z tego korzystałem a przy wyborze nowego profilu większość pakietów znikło. To co jest teraz w pakietach internetowych w Play24 poprzez kod *111# to jedno wielkie nieporozumienie. Wszystko wymieszane. Część pakietów pod 2 a część pod 8.

I jeszcze jedna sprawa. Dlaczego nie ma podanej ceny pakietu jak się go włącza. Kiedyś to było. Czyżby Play chciało ukrywać ceny pakietów? żeby mało kto zorientowany zamiast włączyć 100MB za 5 zł włączył 100MB za 10zł? Tak jak mi się to przytrafiło?

Sprawa dotyczy pakietów w PlayFresh
Pisałem już w tej sprawie, ale jak widzisz chyba nic się nie dzieje.
Też jestem podirytowany, że dokonując zmian w systemie zawsze coś zepsują.

 #434988  autor: play4you2
 12 paź 2010, 11:10
Matyk pisze:P4Y - na jakiej zasadzie działa oferta że dostane nowy telefon po 12 miesiącach ?
potwierdzam info udzielone od playonline.
yoomen pisze: Ofertę dla firm znam 10% upustu dla przedłuyżającyh, a gdybym przedłużał na np. LP69 to wiecie czy są jakieś zniżki itp. ???
Zapytaj najlepiej konsultanta, który zadzwoni do Ciebie z Ofertą. Spytaj się o nazwy promocji, sprawdź sam Regulamin Promocji, pamiętaj, masz niegraniczony czas na podjęcie decyzji. Wszystko zależy od Twoich potrzeb. Ja na Twoim miejscu zastanowiłbym się jednak nad którąś z taryf Firmowych, gdzie Masz bezpłatny SD na stacjonarne i do Play (w niektorych nie placisz za usluge jednak tylko przez określony czas, poźniej już płacisz 10,00 zł za to, że masz SD). Wybór jak zwykle zależy tylko od Ciebie. Jeżeli nie będziesz miał jakiegoś Regulaminu na stronie, poproś konsultant ao jego dostarczenie na mail lub listownie. Do tego też masz prawo.
qper pisze:Też jestem podirytowany, że dokonując zmian w systemie zawsze coś zepsują.
Jeszcze trochę cierpliwości, już niedługo nastąpią zmiany.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #434996  autor: yundai
 12 paź 2010, 11:48
gdzie podzial sie stan konta w play 24

mam mix i nie widze stanu konta

to sa wasze kolejne udogodnienia ?

wchodze w moje konto -> stan konta i nic sa stany wszystkich pakietow i minut ale nie ma stanu konta glownego

 #435029  autor: mihal777
 12 paź 2010, 14:23
Witam wszystkich i proszę o pomoc
Mam następujący problem:
10.09.2010 przedłużyłem umowę z PLAY, wybierając abonament LONGPLAY69 ( Stan Darmowy 24+ dodatkowo 100 minut do wszystkich przez okres 6 miesięcy), niestety do dnia dzisiejszego tj. 12.10.2010r promocyjne pakiety nie zostały mi włączone,
mimo kilkunastokrotnego dzwonienia do BOK PLAY sprawa stoi w miejscu, mam na PLAY24 informacje, że zgłoszenia sa rozpatrywane
nr zgłoszeń:
z dnia 20.09 nr zgłoszenia 21873481
z dnia 28 09 nr zgłoszenia 22181668

Będę wdzieczny za interwencje w mojej sprawie

Pozdrawiam serdecznie
  • Strona 78 z 244
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 244
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 244