• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #434112  autor: aizo
 07 paź 2010, 17:18
evolucja pisze:Czy ten bonus wykorzystywany jest w pierwszej kolejności? To znaczy czy jeśli mam na koncie 50zł i dostanę bonus 15zł to najpierw będzie lecieć z tych 15?

Jeśli tak to niech ktoś się odezwie do mnie na gg: 7740484 i mnie poleci :)
Tak najpierw leci z promocyjnego,chyba ze masz pakiety jakiś minut(100 mint czy zbieraj minuty)

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #434441  autor: evolucja
 09 paź 2010, 13:16
No i nie przyznali mi bonusu... 7 października o godzinie 17:46 otrzymałem SMSa o poleceniu. Natychmiast wklepałem kod aby je potwierdzić.
I do teraz mam zerowy Pakiet złotówek.

Co robić?

 #434444  autor: aizo
 09 paź 2010, 13:23
Doładować sie czekać aż druga strona się doładuje.

Ja czekałem ok 5 dni na kase

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #434451  autor: evolucja
 09 paź 2010, 14:04
A to musi doładować? Myślałem, że liczą się te doładowania wstecz... 30zł w ciągu ostatnich 30dni.

 #442171  autor: musiolek
 20 lis 2010, 01:44
musiolek pisze:
musiolek pisze:Witam. Mam problem.

Jestem użytkownikiem Play Fresh. W dniu 10 lipca 2010 roku dokonałem polecenia nowego abonenta Play Mixtura w ramach programu lojalnościowego „Poleć Play Znajomemu". Polecenia dokonałem z numeru wybierając na klawiaturze telefonu sekwencję *111*69*1*123456789# i podając swoje imię. W dniu 21 lipca otrzymałem sms od operatora Play o następującym brzmieniu: "Nie spełniłeś wymaganych warunków. Niestety nie możesz otrzymać bonusa. Więcej na www.playmobile.pl". Osoba polecona otrzymała sms o podobnej treści, który informował o tym, że to ja nie spełniłem warunków uprawniających do otrzymania bonusu. Nie wiem o co chodzi ponieważ moim zdaniem spełniłem wszystkie wymagane dla mnie warunki.

Zgodnie z punktem 15. regulaminu w/w programu lojalnościowego w przypadku osób będących użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a) korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od aktywacji (korzystam z w/w numeru w Play już od kilku lat);
b) dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni (doładowania swojego konta abonenckiego kwotą 30zł dokonałem w dniu 9 lipca 2010 roku, a więc w przciągu ostatnich 30 dni gdyż miało to miejsce zaledwie jeden dzień przed poleceniem w/w numeru);
c) utrzymywać okres ważności połączeń wychodzących/okres ważności połączeń internetowych (okres ważności połączeń wychodzących utrzymuję bez przerwy i nigdy nie miałem zablokowanych takich połączeń).

W związku z zaistniałą sytuacją pod koniec lipca złożyłem reklamację, która jest obecnie rozpatrywana. Tymczasem na początku sierpnia otrzymałem kolejnego smsa od operatora sieci Play informującego o tym, że nie spełniłem warunków przy poleceniu kolejnej osoby. Tym razem poleciłem użytkownika Play Fresh (polecenia dokonałem 24 lipca, a smsa o niespełnieniu warunków otrzymałem 4 sierpnia). Za każdym razem operator informuje zainteresowanych, że to ja (polecający) nie spełniłem wymaganych warunków.

Ciekawe jest to, że polecając inną osobę z tego numeru w dniu 1 czerwca spełniłem wszystkie warunki bez zarzutu choć sytuacja wyglądała identycznie. Co więcej, równocześnie z poleceniem tych dwóch osób, które zostały zakwestionowane przez Play dokonałem polecenia innych osób z mojego drugiego numeru w Play Fresh. Według operatora tamten numer abonencki spełnił wszystkie wymagane warunki bez zarzutu choć doładowań obydwu numerów dokonywałem za każdym razem równocześnie.

Czy ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi? Jeśli tak to proszę o pomoc i rady...

ps.Osoby, które zostały przeze mnie polecone spełniły wymagane warunki w 100%.
Witam ponownie.

Obecnie sprawa wygląda tak, że moja reklamacja po 26 dniach została rozpatrzona negatywnie bez żadnego konkretnego uzasadnienia ze strony P4. W związku z powyższym powołując się na w/w decyzję złożyłem kolejne zgłoszenie reklamacyjne dotyczące tej sprawy (nowy numer zgłoszenia), a w odpowiedzi operator kazał mi czekać na rozpatrzenie kolejnej reklamacji. W tej chwili jednak minęło już 30 dni od dnia złożenia tej drugiej reklamacji, a wniosek jest nadal rozpatrywany.
Po ponad dwóch miesiącach przyszła ostateczna odpowiedź na moje odwołanie od decyzji reklamacyjnej. Oto cały tekst:
Warszawa, 15 listopada 2010 roku


Pan Michał...
ul. Warszawska...
25-... Kielce

Nr zgłoszenia: 211... , 211...
Nr telefonu: 790...

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenia nadesłane 28 sierpnia 2010 roku za pośrednictwem serwisu „Play24”, będące odwołaniem od odpowiedzi na reklamację numer 202... i 205.... Sprawa dotyczyła kwestii nieprzyznania promocyjnego pakietu wynikającego z usługi „Poleć Play Znajomemu”.
Miło jest nam poinformować, że Pana odwołanie zostało uznane za zasadne.
Zawiadamiamy, że ponowna analiza Pana konta abonenckiego potwierdziła, iż polecając numery 665... i 662... spełnił Pan wszystkie wymagane warunki określone w Regulaminie ww. promocji. W związku z powyższym, 8 i 10 listopada 2010 roku przyznane zostały Panu dwa pakiety 15 zł.
Bardzo przepraszamy za niepoprawne informacje przekazane w odpowiedzi na zgłoszenie numer 202... i 205.... Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby stale podnosić jakość Obsługi Klienta Play.
Wyrażamy nadzieję, że przedstawione wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące,
co przyczyni się pozytywnego zakończenia poruszanych kwestii.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl, gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.


Z poważaniem

Sylwia P...
Lider zespołu ds. obsługi klienta


Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE.
Jak widać, jednak jakoś udało mi się wbić im do głowy moje racje. Ta ostateczna decyzja dotyczyła dwóch analogicznych sytuacji z poleceniem numeru we Freshu oraz w Mixie ponieważ P4 połączyło mi dwa osobne odwołania w jedno wspólne. I w związku z tym pozostał jeden mały problem, a mianowicie w ramach rekompensaty przyznano mi 2x15zł podczas gdy powinienem otrzymać 1x15zł (Fresh) oraz 1x30zł (Mix). Spróbuję do nich napisać w tej sprawie pisemko, ale nie wiem jak się zachowają ponieważ zgodnie z pouczeniem decyzja, którą otrzymałem jest już ostateczna.
Co o tym sądzicie?

 #442172  autor: amigo007
 20 lis 2010, 03:29
Gratuluję wytrwałości, w play żeby coś wywalczyć to trzeba się uzbroić w cierpliwość :-) Ja po swoich zgłoszeniach wiem sam jak jest u nich ciężko wywalczyć coś co powinno być, a nie zostało przyznane. Kilka razy mi się zdarzyło że czegoś nie dostałem (przeważnie jakiś bonus) i zawsze miałem odpowiedź negatywną. Po kilku zgłoszeniach dałem sobie spokój, szkoda moich nerwów dla paru złotych. Na twoim miejscu też bym już odpóścił, ale rób jak chcesz. Powodzenia 8)

 #442616  autor: musiolek
 22 lis 2010, 04:30
Dzięki. Postanowiłem spróbować odzyskać to 15zł i napisałem do nich w tej sprawie. Skoro przyznali mi w końcu rację to niech się wywiążą ze swoich zobowiązań tak jak należy. W najgorszym razie zostanę przy tym co mam obecnie. Zobaczymy co z tego wyniknie...

ps.Z moich obserwacji wynika, że problemy z uzyskaniem w/w bonusu występują wtedy kiedy poleca się ofertę Play osobom, które przenoszą numery do sieci Play od innych operatorów. Wtedy prawdopodobnie system odrzuca takie numery polecające pod pozorem niespełnienia wymaganych warunków. Przynajmniej tak było w moim przypadku choć nikt mi tego nigdy oficjalnie nie potwierdził...

 #442635  autor: aizo
 22 lis 2010, 11:21
musiolek pisze:Z moich obserwacji wynika, że problemy z uzyskaniem w/w bonusu występują wtedy kiedy poleca się ofertę Play osobom, które przenoszą numery do sieci Play od innych operatorów. Wtedy prawdopodobnie
Poleciłem 3 osoby i nie było problemu.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #443807  autor: musiolek
 29 lis 2010, 02:14
musiolek pisze:Dzięki. Postanowiłem spróbować odzyskać to 15zł i napisałem do nich w tej sprawie. Skoro przyznali mi w końcu rację to niech się wywiążą ze swoich zobowiązań tak jak należy. W najgorszym razie zostanę przy tym co mam obecnie. Zobaczymy co z tego wyniknie...
Właśnie dostałem odpwiedź na moje zgłoszenie. Wniosek rozpatrzono pozytywnie, a brakujące 15zł ma wpłynąć na moje konto 1 grudnia. Dodatkowo, jako dodatkowy bonus zaproponowano mi pakiet 10 minut na połączenia wychodzące do wszystkich sieci, który jest ważny przez 30 dni. Jeśli się zgodzę to muszę do nich w tej sprawie odpisać. Ten ich pakiet extra minut, który mi przyznano jest raczej symboliczny, ale zaproponowali mi go sami więc uznaję to za ich dobrą wolę tym całym zamieszaniu. Pewnie z niego także skorzystam...