• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #434400  autor: pawuLon
 09 paź 2010, 10:59
Witam. Mam problem z przeniesieniem 2 numerów z Ery do Plusa. Problem zaczął się w momencie podpisania formularzy... Na dwóch różnych formularzach, dla dwóch różnych numerów telelefonu kobietka wpisała jeden i ten sam numer seryjny karty sim... I to z błędem! Oczywiście przeniesienie nie doszło do końca. Moja wizyta w salonie i przeprosiny kobietki, poprawiła błędy. Następnego dnia jeden numer już jest przeniesiony (czwartek) a na drugim dalej widnieje logo Ery (mogę wykonywać połączenia lecz nie mogę ich otrzymywać - abonent nieaktywny). Stad moje pytanie. Czy jest to normalny przypadek częściowego zwolnienia numeru ze Strony Ery czy tez wina Plusa? Czy mogę ubiegać się o rekompensate za stracony czas (bez telefonu) z winy Plusa? Dodam ze zlecenie przeniesienia miało miejsce w poniedziałek a dziś mamy sobotę i niestety problemem jest dla mnie obcowanie bez telefonu... Pozdrawiam i proszę o pomoc.

Ps. Numery są zarejestrowane na mnie, przeniesienie konkretnie do 36i6.

 #434480  autor: banderas
 09 paź 2010, 16:22
czasami sie tak dzieje ze nr działaja w dwóch sieciach , odnośnie przeniesienia pójdź , jeśli masz dostęp do głownego salonu plusa i upoluj jakiegos konsultanta by ci pomógł i kierował sprawę do końca

banderassso