• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 75 z 244
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 244

 #433936  autor: wezysko
 06 paź 2010, 17:27
maniek89 pisze:c270 i e1150 kupisz za mniej niz 100 zl czy jes sens sie wiązać?


wiem - jasne - dlatego też napisałem w kolejności od najlepszego do najgorszego, akurat te dwa na końcu które wymieniłeś są najmniej ciekawe - ale wypisałem wszystkie klapki tak dla porządku:) jakie są w ofercie Playa za 1 zł w abo 29zł - chyba ze jakąś przeoczyłem..
a wiązać się chce moja mama która ma już dosyć karty w Orange a chciałaby mieć jakiś telefonik w miarę ładny - i tyle

 #433947  autor: play4you2
 06 paź 2010, 18:03
amigo007 pisze:Czy jest może w play jakikolwiek pakiet sms?
Sugeruję migrację na jedną z naszych nowych Ofert we Fresh.
pawelpp pisze:P4Y, chciałem jeszcze zapytać czy macie zgłoszone jakieś awarie w lokalizacji Łódź Zarzew?
Hmm, akurat tych miejscowości nie mamy zgłoszonych. Być może robią jakieś konserwacje, ale nic mi na ten temat nie wiadomo.
maniek89 pisze:Pytanie - co po zakonczeniu umowy w Megamix? Automatycznie przechodzi do Fresha, czy na czas nieokreslony?
Nieokreślony
maniek89 pisze:Czy zeby przejsc na fresha musze pisac wypowiedzenie na Komorniki?
Napisac do Komornik i oznaczyć, co dokładnie się chce (rozwiązanie czy przejście na Fresh).
maniek89 pisze:czy wtedy numer po przejsciu na fresh jest dalej numerem zarejestrowanym?
Zależy od Ciebie. Jaqk Chcesz, może być anonimowy i jeszcze raz należy się zarejestrować, jeżeli jednak Chcesz mieć zarejestrowanego, po prostu to zgłoś.
wezysko pisze:mam prośbę - moja mama ma zamiar przejść na longplay29 - i bardzo che telefon z klapką.
Oj, obawiam się raczej, że te konkretne modele to raczej będzie ciężko z nimi. Z tego co widzę, to chyba nawet nie ma ich już w magazynie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433951  autor: Pajuch
 06 paź 2010, 18:32
Hmm Pytanie do mistrza: Co się dzieje?

Moze ja o czymś nie wiem i opakowanie startera zmienilo funkcje i używa fal x do dyskretnego zasysania/aktywacji na półce sklepowej? Przed zakupem a może ekologiczna degradacja bonusa? Wczoraj sprawdzilem pierwszy raz stan i takie coś...


stan konta :0 http://img512.imageshack.us/i/83290011.jpg/ stan użycia http://img63.imageshack.us/i/89258549.jpg/ stan doładowania http://img801.imageshack.us/i/93947324.jpg/ i najwazniejsze od kiedy konto aktywne... http://img228.imageshack.us/i/13764281.jpg/ http://img839.imageshack.us/i/12745012.jpg/

e: cos się wcześniej nie załadowało na imageshack http://img692.imageshack.us/img692/1057/81656999.jpg


rejestrować się nie będę, bo nie ma jak w tym play24 a specjalnie jechac do salooonu bez sens i strata mojego czasu


numer zgłoszenia 22453513

baa może po interwencji znajdzie się 2GB w ramach rekompensaty za "błąd systemowy"

Na starterze stoi jak byk napisane 14dni ważności bonusu 1GB a doładowane było praktycznie od razu ;) wiec powinno sie skumulowac...

Wiec sam nie wiem komu wierzyć bo stoi tam również *155# którego nie mogłem użyć od początku.


Napisałem do play4you1 tak jak poprosił info dodaje by nie mieszać zbytnio
Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 10:53 przez Pajuch, łącznie zmieniany 4 razy.

 #434016  autor: wezysko
 07 paź 2010, 07:52
Czeli to bez sensu - w takim razie po co trzymać dłuuuuuuuuuugą listę telefonów dostępnych w Play skoro w ogóle :!: ich nie macie :!: przecież od razu robicie sobie antyreklamę takimi bez sensownymi zachowaniami. Lub też sporządźcie listę telefonów - cennik- które są prostu dostępne i osiągalne a nie mydlcie ludziom oczy. Sprzedawczyni zapowiedziała że bedzie dziś Nokia 2700 -wezmę i najwyżej sprzedam na Allegro i kupie w jakimś sklepie internetowym klapkę . Ale po co mi takie kombinacje?? Akurat w tym miejscu Play jest na maksa niepoważne - przykre ale prawdziwe....

 #434023  autor: pawelpp
 07 paź 2010, 09:07
wezysko pisze:Czeli to bez sensu - w takim razie po co trzymać dłuuuuuuuuuugą listę telefonów
Popieram - niestety taka jest prawda - mówicie że macie wszystkie modele a w salonach są pustki. A najgorsze jest to, że wasz system się non stop wiesza i sprzedawcy odsyłają klientów z kwitkami, bo system nie działa.
Poza tym nadal nie mogę zobaczyć e-faktury:
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1617132

 #434043  autor: play4you2
 07 paź 2010, 12:01
Pajuch pisze:rejestrować się nie będę, bo nie ma jak w tym play24 a specjalnie jechac do salooonu bez sens i strata mojego czasu
Przykro mi, ale bez tego, nie jestem w stanie wyjaśnić Ci tej sytuacji. Prosiłbym więc o zarejestrowanie i wówczas jak najbardziej będę mógł przekazać sprawę naszemu specjaliście do wyjaśnienia.
wezysko pisze:Czeli to bez sensu - w takim razie po co trzymać dłuuuuuuuuuugą listę telefonów dostępnych w Play skoro w ogóle ich nie macie
Przykro mi, że na chwilę obecną nie możemy zapewnić Ci tego telefonu, ale mimo wszystko nie zgodzę się jednak z Twoją opinią. To nie jest tak, że tych telefonów nigdy nie było. Jak wchodziła Oferta, te telefony były i wiele osób je nabyło, co łatwo można wywnioskować po tym, że na chwilę obecną jest ich niedobór. Nie jest jednak powiedziane, że ich nie będzie w ogóle. Po prostu w tej chwili ich nie ma.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434044  autor: wezysko
 07 paź 2010, 12:11
Przykro mi, że na chwilę obecną nie możemy zapewnić Ci tego telefonu, ale mimo wszystko nie zgodzę się jednak z Twoją opinią. To nie jest tak, że tych telefonów nigdy nie było. Jak wchodziła Oferta, te telefony były i wiele osób je nabyło, co łatwo można wywnioskować po tym, że na chwilę obecną jest ich niedobór. Nie jest jednak powiedziane, że ich nie będzie w ogóle. Po prostu w tej chwili ich nie ma.[/quote]


Ależ ja nie mówię , że ich nigdy nie było - może i były - po kilka sztuk z każdego rodzaju:) Chodzi o coś innego - rzetelność Operatora jakim jest Play.
Można to tak samo pokazać na przykładzie restauracji - baru - zamawia się to co jest w menu - jeśli nie ma - to klient który na coś takiego ma ochotę albo wychodzi zniesmaczony albo od biedy zamawia coś innego - ale na 99% już do tej restauracji nie wróci.
Także żeby nie przynudzać - chodzi o rzetelność i podejście do klienta - i albo skrócie tą listę o faktycznie dostępne telefony , abo się przyłóżcie i zlikwidujcie niedobory - przecież ktoś za to na pewno jest w Play odpowiedzialny. I tyle.
A tak nawiasem - planujecie obniżkę E52 w abo LP 69?? - bo jestem żywo zainteresowany przejściem z konkurencji do Was, ale jakoś 149 zł to mi się nie chce płacić...

 #434052  autor: play4you2
 07 paź 2010, 12:42
wezysko pisze:Można to tak samo pokazać na przykładzie restauracji - baru - zamawia się to co jest w menu - jeśli nie ma - to klient który na coś takiego ma ochotę albo wychodzi zniesmaczony albo od biedy zamawia coś innego - ale na 99% już do tej restauracji nie wróci.
Rozumiem, co Chcesz powiedzieć i bardzo Cię za to przepraszam. Uwierz mi, że jakbym mógł, to bym ten telefon dla ciebie zorganizował. Wierzę tylko w to, że mimo takiego zdarzenia, nie będziesz miał negatywnej opinii na temta naszej sieci.
wezysko pisze:A tak nawiasem - planujecie obniżkę E52 w abo LP 69?? - bo jestem żywo zainteresowany przejściem z konkurencji do Was, ale jakoś 149 zł to mi się nie chce płacić...
Przykro mi, ale takich wiadomości nie mogę udzielać. Zabrania mi tego Tajemnica Telekomunikacyjna. Jedynie co możesz w tej sywuacji zrobić to to, że na stronie obserwować Cenniki lub sprawdzać aktualne promocje MNP (z przeniesieniem numeru).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434070  autor: Pajuch
 07 paź 2010, 13:54
Czyli odp. jest jednoznaczna- Musisz się Pan udać do saloonu bo nowy starter który pan zakupiłeś okazał się tandeta celem wyjaśnienia sprawy i ewentualnego naprawienia zaistniałej szkody . Stracić 40zl by zyskać 19 bo na tyle zostalem wycyckany hehe dobre, może się udam ale prędzej po złości i prędzej powołam się na niezgodność towaru z umowa :) bo fakt faktem towar okazał się bublem takim samym jak rozpruty but tudzież karta graficzna bez załączonej gry która powinna być w środku

Czy był na karcie ten 1GB czy ZUTYLIZOWAL(rozpad pierwiastków etc etc.)to nawet tego nie wiem,doładowałem od razu po zakupie, ze system działa jak działa*155#(czytaj nie działa wogole) sprawdziłem stan dopiero wczoraj i to poprzez męki z rejestracja na www

Tylko sobie wstydu robicie za 19zl zamiast wejść na konto i przeanalizować doładowania/okres porównać stan przyznać racje po cichu naprawić lub odpisać ze jestem w błędzie.

 #434091  autor: play4you2
 07 paź 2010, 15:56
Pajuch pisze:Tylko sobie wstydu robicie za 19zl zamiast wejść na konto i przeanalizować doładowania/okres porównać stan przyznać racje po cichu naprawić lub odpisać ze jestem w błędzie.
Rozumiem Twoje opinie, ale zrozum też nas, że zgłaszasz pewną nieprawidłowość, która mogła wyniknąć z różnych przyczyn (np. błąd systemu lub cokolwiek innego). Sprawa ta, nie powinna być załatwiana "po cichu", bo nie ma ku temu powodów. Jeżeli coś się wydarzyło, mamy odwagę się do tego przyznać i zrekompensować Ci to. Problem jednak leży po stronie weryfikacji. Każda zgłoszona niedogodność musi być odpowiednio sklasywfikowana i udzielona odpowiedź. W tym celu, zgodnie z prawem, wymagana jest WERYFIKACJA po haśle, której nie możemy dokonać, jeżeli się nie zarejestrujesz.
Ta sprawa ma 2 różne kwestie.

1. Kwestia zgłoszonego problemu
2. kwestia weryfikacji

Jedna i druga jest zupełnie czymś innym, ale pierwsza bez drugiej nie może zostać zrealizowana. Przykro mi, ale mimo moich szczerych chęci pomocy, dopóki nie zarejestrujesz karty, nie jestem w stanie Ci jakkolwiek pomóc.Liczę na to, że zrozumiesz tą sytuację i jeżeli zdecydujesz to za konieczne, udasz się do Salonu w celu rejestracji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434104  autor: wezysko
 07 paź 2010, 16:55
"Rozumiem, co Chcesz powiedzieć i bardzo Cię za to przepraszam. Uwierz mi, że jakbym mógł, to bym ten telefon dla ciebie zorganizował. Wierzę tylko w to, że mimo takiego zdarzenia, nie będziesz miał negatywnej opinii na temta naszej sieci."

Ależ jasne - mi nie chodzi o przeprosiny, ani o zorganizowanie telefonu... nie nie nie... nie w tym rzecz - zgłaszam po prostu moją uwagę - bo akurat to jest ta rzecz która w Playu mi przeszkadza - a którą moglibyście jako firma na pewno sprawnie i szybko załatwić - i to na pewno nie jest sprawa nie do zrobienia -odrobina wysiłku- a proszę mi wierzyć już wiele razy spotkałem sie z opinią, że niby telefonów full a osiągalne 3 - albo 4 a na resztę trzeba czekać w kolejce - a przecież to sa Wasi potencjalni abonenci...A co do klapki - telefon dla mamy - wziałem to co było nokia 2700 - sprzedam ją na Allegro - mama sobie dołoży i kupi w sklepie internetowym najprawdopodobniej Samsunga S3600 - i tak nawiasem - po co tak kombinować jakby klapka była dostępna w salonie Play...:)



Przykro mi, ale takich wiadomości nie mogę udzielać. Zabrania mi tego Tajemnica Telekomunikacyjna. Jedynie co możesz w tej sywuacji zrobić to to, że na stronie obserwować Cenniki lub sprawdzać aktualne promocje MNP (z przeniesieniem numeru).

Mam pytanie dodatkowe - ale to już na privie:))

Pzdr.[/quote]

 #434111  autor: amigo007
 07 paź 2010, 17:10
Play4you2 napiszę może trochę jaśniej. Pytałem czy jest może w play fresh jakiś pakiet obniżający cenę smsa ze standardowych 9gr w "gołym" play fresh. Odpisałeś mi żeby przejść na jeden z waszych profili sms. Ok nie napisałem tylko że mam obecnie uzbierane ponad 4 godziny do wszystkich sieci ze "zbieraj minuty" i cały czas przybywają mi nowe minuty. Tak więc migracja u mnie odpada, bo z tego co wiem to spowoduję ona kasację wszystkich minut. Tak więc ponowię pytanie czy jest obecnie jakiś pakiet sms w "gołym" play fresh? Kiedyś w play karcie miałem pakiet 30 sms za 3zł ( wtedy przy standardowej stawce za sms 15gr, w pakiecie wychodziło 10gr). Myślę że w obecnych realiach pakiet 60 sms za 3zł byłby w play możliwy. A jeśli nie ma żadnego pakietu, to czy można dokonać migracji do profilu sms zachowując także zebrane minuty? Proszę o odpowiedź.

 #434155  autor: horas
 07 paź 2010, 21:29
witam,
jakiś czas temu kupiłem Play Fresh'a dla syna w Media M (tak z półki) i chciałbym go teraz zarejestrować na siebie, co muszę zrobić ?? czy mam z PUK pójść do pierwszego lepszego punktu sprzedaży Play i zarejestrować go ??
proszę o życzliwe podpowiedzi ;)

 #434158  autor: amigo007
 07 paź 2010, 21:33
Dokładnie horas do pierwszego lepszego punktu. Ja jak rejestrowałem swój numer to jako, że wtedy w moim mieście nie było punktu play jechałem do Szczecina i wybrałem pierwszy lepszy punkcik :-) Miej ze sobą dowód i kartę z puk-iem

 #434165  autor: horas
 07 paź 2010, 21:45
amigo007 pisze:Dokładnie horas do pierwszego lepszego punktu. Ja jak rejestrowałem swój numer to jako, że wtedy w moim mieście nie było punktu play jechałem do Szczecina i wybrałem pierwszy lepszy punkcik :-) Miej ze sobą dowód i kartę z puk-iem
oki, dzięki za podpowiedź ;)

 #434248  autor: sql
 08 paź 2010, 12:08
Play4you2 czy możesz wysłać mi na PW odpowiedni formularz który mogę wypełnić i umieścić w Play24?
Przed chwilą rozmawiałem z Panią z BOK. Fachowo załatwiła sprawę z Play24 ale jakość połączenia była bardzo kiepska np. głos bardzo falował. Chciałbym wypełnić formularz bo może u innych również występuje ten sam problem.

 #434268  autor: Pajuch
 08 paź 2010, 13:21
Play4you2 prześlij mi formularz rejstracji [email protected] , wyśle go poczta lub mail-em inaczej tego nie widzę, nawet dla tego iz mam daleko do salonu co równa się poniesione koszty których mi nikt ni zwróci.... w dodatku czas... 2 godziny w drodze.

 #434283  autor: agaak
 08 paź 2010, 13:53
Mam nową kartę sim, PF. W Kaliszu/Ostrowie/Krotoszynie/Jarocinie, przy próbie przejścia na zasięg PLUS, LIPA!!!! Telefon czy auto/ręczny, pokazuje domek przy PLAY, i r przy PLUS. Jednak nawet ręczny wybór... myśli.... i wywala do PLAY :) Próbowałam dziesiątki razy....
Fajnie, że to "promowanie" zasięgu własnego tak się odbywa.... Zrozumiałabym, jak by na plus się na kilka sekund przełączyło i wróciło do play. Ale KAŻDA próba, kończyła się "brak dostępu" do PLUS, lub wręcz przydługie "myślenie" i logowanie do PLAY.

telefony:SEk770i + nokia 3310, karta sim PF z kiosku :)

 #434287  autor: ppp1ppp
 08 paź 2010, 14:10
Czy e-awizo przychodzi zawsze? dzisiaj mam fakturę do pobrania a awiza brak (okres rozl 01-31)

 #434290  autor: Marcin87
 08 paź 2010, 14:15
Do mnie zawsze przychodzi e-awizo na koniec miesiąca.
  • Strona 75 z 244
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 244
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 244