• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #433599  autor: INTRO
 04 paź 2010, 22:42
Witam. Zastanawiam się nad zmianą operatora z Tp na Dialog. Oczywiście dialog nie posiada u mnie swoich linii , więc musi korzystać z linii Tp, w związku z tym mam kilka pytań. Jak podpiszę umowę z dialogiem, to czy będę dostawał dwa rachunki z Dialogu(abonament) i z Tp (za linię), czy tylko jeden z Dialogu będę dostawał? Czy w przypadku jakiejś awarii zgłaszam usterkę do Tpsy czy do Dialogu?, kto wtedy wykonuje naprawy na liniach, Tp czy Dialog?
 #433607  autor: Sig
 04 paź 2010, 23:08
Powiem Ci jak jest w Netii, w Dialogu na pewno tak samo. Rachunek za telefon płacisz w Dialogu. W Twoim abonamencie telefonicznym jest wliczona opłata za utrzymanie linii, więc płacąc fakturę za abonament, od razu ją opłacasz. Nie ma żadnych dodatkowych opłat niż ta, na jaką podpisałeś umowę (abonament) i nie rozliczasz się w żaden sposób z TP. Jesteś klientem Dialogu i to Ciebie interesuje. Co do zgłaszania awarii, także je zgłaszasz swojemu operatorowi - w tym przypadku Dialog i oni ciągną sprawę dalej. Przynajmniej ja jak miałem jakiś problem to uderzałem do Netii. Zresztą, nawet sama TP zleca naprawy zewnętrznym firmom i np. u mnie (BSA i WLR Netii) z centrali w moim mieście oddzwaniał technik bodajże Sprinta.

Podsumowując - kontaktujesz się z tym komu płacisz za usługę, poza abonamentem telefonicznym nie ma żadnej opłaty za linię.

 #433877  autor: Vieslav
 06 paź 2010, 10:45
Płacisz tylko i wyłącznie Dialogowi. Usterki zgłaszasz również do Dialogu, co się dalej z tym dzieje to nie wiem. Przyjeżdża technik z firmy obsługującej TP, więc pewnie Dialog wysyła do TP informacje o usterce.