- Numer Abonenta: 697 xyz abc
- Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS)/automatyczne)?
GSM
- Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus)/automatyczne)?
Automatycznie
- Częstotliwość problemu (rzadko/często/cały czas)? Cały czas
- Miasto, w którym wystąpił problem: Bisztynek
- Dzielnica, w której wystąpił problem: nie dotyczy
- Ulica, przy której wystąpił problem: Słoneczna (i cała miejscowość)
- Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? Cały Bisztynek, również tereny bezpośrednio wysunięte w stronę Państwa przekaźnika.
- Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku/na zewnątrz)? Wewnątrz i na zewnątrz budynków.
- Model telefonu: Motorola VE66
i inne.
- Komunikat na wyświetlaczu: nie dotyczy
- Jakie komunikaty słychać w słuchawce? nie dotyczy
- Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)?
Tak.
- Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): 08-09-2010
- Godziny, w jakich wystąpił problem:
- Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, prosimy podać (dane z ostatnich 3 dni): nie dotyczy
- Krótki opis problemu: Państwa nadajnik EGSM w miejscowości Bisztynek jest źle skonfigurowany lub uszkodzony. Zasięg PLAY w ogóle nie jest odbierany w miejscowości - nawet w miejscach, z których BTS jest bezpośrednio widoczny. Z zasięgu Państwa nadajnika można korzystać jedynie na fragmencie trasy numer 57 oraz na południe od niego.
Orientacyjna "mapka pokrycia terenu przez BTS":
http://img408.imageshack.us/img408/8792/beztytuuzu.png
Pozdrawiam
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 22 września 2010 roku, dotyczące spadków zasięgu sieci Play oraz trudności związanych z korzystaniem z oferowanych usług.
W odpowiedzi zapewniam, że
dokładne zapoznałam się z opisaną przez Pana sprawą.
Na wstępie pragnę przeprosić za długi termin oczekiwania na odpowiedź. Warto dodać, że nasza sieć dołoży wszelkich starań by podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości.
Uprzejmie informuję, że w Pańskiej miejscowości sieć Play nie posiada nadajnika umożliwiającego korzystanie z zasięgu 3G Play. Proponuję zatem, aby w ustawieniach telefonu zaznaczył Pan automatyczny wybór sieci (2G/3G) oraz operatora (Play/Plus), dzięki czemu Pański telefon będzie wyszukiwał najsilniejszy sygnał i przelogowywał się do odpowiedniego nadajnika.
W przypadku gdy spadki zasięgu będą nadal występować, proszę o przełożenie karty SIM do innego aparatu w celu sprawdzenia, czy powstałe niedogodności nie są spowodowane wadliwym starterem. Pragnę przy tym poinformować o możliwości wyrobienia bezpłatnego duplikatu karty SIM w dowolnym Punkcie Sprzedaży Play. Spis wszystkich placówek znajduje się na stronie:
http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie ... index.html.
Mam także nadzieję, że trudności związane z zasięgiem zostaną rozwiązane i będzie Pan mógł bez przeszkód korzystać z usług świadczonych przez Play.
W związku z tym, że naszej firmie zależy na pozytywnych relacjach z Klientami proponuję proponuję Panu jednorazowy pakiet 20 minut na krajowe połączenia głosowe, który ważny będzie przez 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na taką formę zadośćuczynienia, proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta (za pośrednictwem serwisu Play24, poczty elektronicznej
[email protected] lub pod numerami *500, 790 500 500), powołując się na numer powyższego zgłoszenia
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Z poważaniem
Aneta Wxxxxxxxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta