• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #431773  autor: kwistas
 25 wrz 2010, 19:33
To ciekawe dlaczego kupili tylko połowę kanałów na EGSM900, chyba jak chcą jeszcze na tym UMTS postawić to ten full kanałów by się przydało.

 #431811  autor: Pawrzes
 26 wrz 2010, 01:26
Faktycznie mogą być tylko przemalowane ;) Anteny też są pomalowane pod kolor masztu :)

Pozdrawiam

 #433206  autor: htrz
 03 paź 2010, 09:57
Ja nie mam siły na tą sieć :evil: . Patrzcie i uczcie się :P:
- Numer Abonenta: 697 xyz abc
- Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS)/automatyczne)? GSM
- Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus)/automatyczne)? Automatycznie
- Częstotliwość problemu (rzadko/często/cały czas)? Cały czas
- Miasto, w którym wystąpił problem: Bisztynek
- Dzielnica, w której wystąpił problem: nie dotyczy
- Ulica, przy której wystąpił problem: Słoneczna (i cała miejscowość)
- Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)? Cały Bisztynek, również tereny bezpośrednio wysunięte w stronę Państwa przekaźnika.
- Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku/na zewnątrz)? Wewnątrz i na zewnątrz budynków.
- Model telefonu: Motorola VE66 i inne.
- Komunikat na wyświetlaczu: nie dotyczy
- Jakie komunikaty słychać w słuchawce? nie dotyczy
- Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)? Tak.
- Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): 08-09-2010
- Godziny, w jakich wystąpił problem:
- Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, prosimy podać (dane z ostatnich 3 dni): nie dotyczy
- Krótki opis problemu: Państwa nadajnik EGSM w miejscowości Bisztynek jest źle skonfigurowany lub uszkodzony. Zasięg PLAY w ogóle nie jest odbierany w miejscowości - nawet w miejscach, z których BTS jest bezpośrednio widoczny. Z zasięgu Państwa nadajnika można korzystać jedynie na fragmencie trasy numer 57 oraz na południe od niego.

Orientacyjna "mapka pokrycia terenu przez BTS":

http://img408.imageshack.us/img408/8792/beztytuuzu.png

Pozdrawiam

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 22 września 2010 roku, dotyczące spadków zasięgu sieci Play oraz trudności związanych z korzystaniem z oferowanych usług.

W odpowiedzi zapewniam, że dokładne zapoznałam się z opisaną przez Pana sprawą.
Na wstępie pragnę przeprosić za długi termin oczekiwania na odpowiedź. Warto dodać, że nasza sieć dołoży wszelkich starań by podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości.
Uprzejmie informuję, że w Pańskiej miejscowości sieć Play nie posiada nadajnika umożliwiającego korzystanie z zasięgu 3G Play. Proponuję zatem, aby w ustawieniach telefonu zaznaczył Pan automatyczny wybór sieci (2G/3G) oraz operatora (Play/Plus), dzięki czemu Pański telefon będzie wyszukiwał najsilniejszy sygnał i przelogowywał się do odpowiedniego nadajnika.

W przypadku gdy spadki zasięgu będą nadal występować, proszę o przełożenie karty SIM do innego aparatu w celu sprawdzenia, czy powstałe niedogodności nie są spowodowane wadliwym starterem. Pragnę przy tym poinformować o możliwości wyrobienia bezpłatnego duplikatu karty SIM w dowolnym Punkcie Sprzedaży Play. Spis wszystkich placówek znajduje się na stronie: http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie ... index.html.

Mam także nadzieję, że trudności związane z zasięgiem zostaną rozwiązane i będzie Pan mógł bez przeszkód korzystać z usług świadczonych przez Play.

W związku z tym, że naszej firmie zależy na pozytywnych relacjach z Klientami proponuję proponuję Panu jednorazowy pakiet 20 minut na krajowe połączenia głosowe, który ważny będzie przez 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na taką formę zadośćuczynienia, proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta (za pośrednictwem serwisu Play24, poczty elektronicznej [email protected] lub pod numerami *500, 790 500 500), powołując się na numer powyższego zgłoszenia

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem
Aneta Wxxxxxxxx
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Pogrubienia dodane ode mnie. Na komentarz nawet nie mam siły ;).

To i tak kolejne zgłoszenie, po tym z 17.09.:
Szanowni Państwo,

Od niedawna w moim mieście (Bisztynek, warmińsko-mazurskie) posiadają Państwo własny nadajnik EGSM. Niestety, chciałbym zgłosić, że nie działa on prawidłowo. Mieszkam około 200 m od Państwa BTS-a i w budynku zasięgu z niego w ogóle nie ma. Spacerując po miejscowości badałem zasięg na kilku telefonach i na obszarze całego miasteczka nie jest wykrywany własny zasięg PLAY. Zasięg pojawia się (1-2 "bloczki" z pięciu) tylko w bezpośrednim sąsiedztwie nadajnika, poza zabudowaniami. Sieć PLAY z Bisztynka jest również odbierana na ograniczonym obszarze trasy 57 w kierunku Biskupca. Momentami BTS ma "lepsze chwile" i uzyskuję pełny zasięg, ale zdarza się to rzadko.

Numer, na którym wystąpił problem: 697xyzabc (nie jest to istotne, bo telefony w sieci Plus, z których korzystam, również niemal nigdzie nie wykrywają zasięgu PLAY). Modele telefonów, na których na obszarze całego miasteczka nie wykryto zasięgu PLAY: Sony Ericsson Elm, Motorola VE66, Samsung S7220, Motorola W156, Samsung Avila, Motorola W208.

Pozdrawiam

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu w miejscowości Bisztynek w województwie warmińsko-mazurskim, które wpłynęło dnia 17 września 2010 roku.

Na wstępie chciałam bardzo podziękować za rozmowę, dzięki której mogłam bliżej zapoznać się ze sprawą. W przypadku, gdy problem nadal będzie występował, bardzo proszę wypełnić doładnie szablon techniczny i powołać się na numer zgłoszenia 218xyzab. To umożliwi podjęcie dalszych kroków w celu rozwiązania problemu.

- Numer Abonenta:
- Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS)/automatyczne)?
- Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus)/automatyczne)?
- Częstotliwość problemu (rzadko/często/cały czas)?
- Miasto, w którym wystąpił problem:
- Dzielnica, w której wystąpił problem:
- Ulica, przy której wystąpił problem:
- Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)?
- Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku/na zewnątrz)?
- Model telefonu:
- Komunikat na wyświetlaczu:
- Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
- Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)?
- Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
- Godziny, w jakich wystąpił problem:
- Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, prosimy podać (dane z ostatnich 3 dni):
- Krótki opis problemu:

Ufam, iż nasza dalsza współpraca będzie pomyślna i owocna.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.



Z poważaniem
Anna Żxxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta

Obrazek

 #433284  autor: kello
 03 paź 2010, 16:06
Czyli auto odpowiedz czytaj totalnie wylane maja :)

 #433335  autor: radar77
 03 paź 2010, 20:07
kello pisze:Czyli auto odpowiedz czytaj totalnie wylane maja :)

Właśnie dlatego najlepiej w takich sprawach pisać bezpośrednio do rzecznika. Opis problemu i prośba o przekierowanie do działu technicznego. Sprawy są załatwiane od ręki.

--
pozdrawiam
radar77