• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 68 z 244
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 244

 #432098  autor: metpablo
 27 wrz 2010, 15:41
To może się ruszymy i poskarżymy UKE na te paskudne praktyki P4? Swoją drogą posłałem do OK zapytanie kiedy wg nich wyraziłem zgodę na kierowanie do mnie ofert marketingowych :twisted:

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #432100  autor: qper
 27 wrz 2010, 15:46
Sprawa ze zgłaszanie do BOKU wygląda następująco:

Piszemy zgłoszenie

Bardzo proszę o wprowadzenie dyspozycji brak zgody na otrzymywanie od Państwa wiadomości reklamowych SMS oraz telefonów marketingowych również z Państwa strony zachęcających do zmiany oferty na abonament. Na karcie rejestracyjnej nie wyrażałam na to zgody.

Z poważaniem .....



Odpowiedź:

Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, przesłane do Obsługi Klienta za pośrednictwem strony internetowej 18 września 2010 roku, dotyczące cofnięcia zgody na otrzymywanie treści marketingowych od sieci Play.

Odpowiadając na przesłaną przez Panią wiadomość, uprzejmie informuję, że od 18 grudnia 2009 roku na Pani koncie abonenckim widnieje zapis, iż nie wyraziła Pani zgody na otrzymywanie treści marketingowych od sieci Play. W przypadku gdy przedstawiciele sieci Play kontaktowali się z Panią w celu przedstawienia oferty abonamentowej, bardzo proszę o podanie daty i godziny takiego kontaktu oraz informacji, jakie zostały Pani przekazane. W korespondencji zwrotnej proszę powołać się na numer powyższego zgłoszenia.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.


Z poważaniem


i piłeczka odbita i znowu pisanie odpowiedzi.

 #432101  autor: Matyk
 27 wrz 2010, 15:50
qper, idz do najbliższego salonu play z i tam zmienisz tą klauzurę :)

 #432105  autor: qper
 27 wrz 2010, 15:57
Matyk pisze:qper, idz do najbliższego salonu play z i tam zmienisz tą klauzurę :)
Wybacz, ale to jest zaznaczone, a mimo to dzwonią i wysyłają maile.
Mam znajomego pracującego w Play, sprawdzał i na wszystkich numerach jakie mam są zaznaczone opcje braku zgody.

Problem w tym, że Play ostatnio nie szanuje tego i na siłę zachęca do zmiany freshy na abonament / MIX.




PS
od czego zależy, że w PLAY24 w historii połączeń na jednym numerze jest opcja zwiększająca liczbę wyświetlanych połączeń a na innym nie...

Można to jakoś zmienić?

Obrazek

 #432106  autor: Maniek99
 27 wrz 2010, 15:57
Z tego co napisał podał qper niema już co zmieniać.
Wygląda, że salon w którym przenosił/rejestrował numer ma d**** ochronę danych osobowych. Szkoda że Play nie umie tego kontrolować. Taki salon powinien mieć od razu pojechane po premii, a reszta tez by się nauczyła.

 #432107  autor: pawelpp
 27 wrz 2010, 15:57
qper pisze:bardzo proszę o podanie daty i godziny takiego kontaktu oraz informacji, jakie zostały Pani przekazane
Najlepiej - zawsze zastrzegać podczas zgłaszania reklamacji, że wymagasz kontaktu telefonicznego. Miałem identyczną sprawę i taka odpowiedź można skwitować krótko i dosadnie "nie interesuje mnie to, macie to wyłączyć". Ja czekam na rozstrzygnięcie sprawy...
P4Y, czy nie jest to przejaw arogancji ze strony pracowników Play?

 #432108  autor: qper
 27 wrz 2010, 16:00
pawelpp pisze:
qper pisze:bardzo proszę o podanie daty i godziny takiego kontaktu oraz informacji, jakie zostały Pani przekazane
Najlepiej - zawsze zastrzegać podczas zgłaszania reklamacji, że wymagasz kontaktu telefonicznego. Miałem identyczną sprawę i taka odpowiedź można skwitować krótko i dosadnie "nie interesuje mnie to, macie to wyłączyć". Ja czekam na rozstrzygnięcie sprawy...
P4Y, czy nie jest to przejaw arogancji ze strony pracowników Play?

Odwołałem się i też dosadnie zaznaczyłem, że życzę sobie aby uszanowali brak zgody.

 #432122  autor: playonline
 27 wrz 2010, 17:52
Troche miodu dla Playa i dziegciu dla Plusa aby nie bylo, ze te 90 stron to bierze sie z braku wiedzy konsultantow Play.. ;)

ZGLOSZENIE DO PLUSA 25.09.2010r. g. 09:56
Witam,

zgodnie ze znowelizowanym Prawem Telekomunikacyjnym z polowy 2009 roku, prosze o aktywacje uslugi ACR dla tego numeru telefonu.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ Z PLUSA 25.09.2010r. g. 12:11
Uprzejmie wyjaśniam, iż z informacji przekazanych w e-mailu trudno jest wywnioskować czego, dotyczy pytanie. Bardzo proszę o sprecyzowanie problemu.
========================

ZGLOSZENIE DO PLAY 21.09.2010r.
Witam,

zgodnie ze znowelizowanym Prawem Telekomunikacyjnym z polowy 2009 roku, prosze o aktywacje uslugi ACR dla tego numeru telefonu.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ Z PLAY 26.09.2010r.
Szanowny Panie,

Odpowiadając na zgłoszenie przesłane do nas 21 września 2010r., za pośrednictwem strony internetowej z prośbą o włączenie możliwości odrzucania połączeń z numerów zastrzeżonych, z przykrością informuję, że usługa automatycznego odrzucania takich połączeń nie została jeszcze wprowadzona. W chwili obecnej zalecane jest by tego typu połączenia odrzucać ręcznie, bądź wprowadzić takie ustawienia z pozycji telefonu. Zachęcam jednak do śledzenia aktualnych informacji na stronie www.playmobile.pl, gdzie w momencie wprowadzenia usługi pojawi się informacja o możliwości i sposobie jej aktywacji.

Przykro mi, że nie mogę rozwiązać Pańskiej sprawy zgodnie z Pańskimi oczekiwaniami, jednak dokładamy wszelkich starań by jak najszybciej poszerzyć wachlarz naszych usług, tak by w przyszłości nasi Klienci mogli skorzystać z takiej opcji.
[...]
Z poważaniem
.......

========================

Z Plusem kilka e-maili jeszcze wymienilem po czym czekam na odpowiedz (w Plusie jest to dostepne dla Abonentow a ja mam Mixy jednak zgodnie z nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego Abonent = Uzytkownik jesli chodzi o swiadczenie uslug, a Mix w Plusie = Uzytkownik) :)

W Play troche dluzej czekalem na odpowiedz ale przynajmniej nie strzelili gafy i wiedzieli o co mi chodzi. :) Tak wiec jak widac nie do konca Play jest taki zly jak go tutaj maluja.. ;) Poza tym odpowiedz Play jest pelniejsza, a w Plusie na odczepne. Stary dobry Plus sie skonczyl...

Czekam cierpliwie na wprowadzenie tej uslugi w Play. :)

[ Dodano: 2010-09-27, 17:59 ]
qper pisze:Odwołałem się i też dosadnie zaznaczyłem, że życzę sobie aby uszanowali brak zgody.
Z Plusem walczylem jesli chodzi o te zgody okolo 1,5 roku i w koncu mi sie udalo ale tez nie malo stracili na rekompensatach. W Play tych zgod tez nie wyrazilem, walczylem z 2-3 miesiace po czym nastapila cisza z reklamami. Ostatnio dostalem smsa o przedluzenie umowy, ktora jeszcze sie nie konczy wiec poszla reklamacja.

Tak wiec mam jakies porownanie choc Plusa uzywam znacznie dluzej niz abonament w Play.

Cierpliwie czekam. :)

 #432124  autor: Sig
 27 wrz 2010, 18:20
playonline pisze: ZGLOSZENIE DO PLUSA 25.09.2010r. g. 09:56
Witam,

zgodnie ze znowelizowanym Prawem Telekomunikacyjnym z polowy 2009 roku, prosze o aktywacje uslugi ACR dla tego numeru telefonu.

Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ Z PLUSA 25.09.2010r. g. 12:11
Uprzejmie wyjaśniam, iż z informacji przekazanych w e-mailu trudno jest wywnioskować czego, dotyczy pytanie. Bardzo proszę o sprecyzowanie problemu.
Tak trudno było rozwinąć w pierwszym mejlu akronim ACR jako anonymous call rejection, lub tłumacząc blokowanie połączeń z numerów zastrzeżonych? Pomysl, ile zaoszczędziłbyś sobie czasu... Zawsze trzeba zakładać, że osoba po drugiej stronie potrzebuje tego typu tłumaczenia. Tak, konsultant powinien znać termin, ale ja nigdy nie rzuciłbym samym hasłem ACR. Zresztą, niewiedza jest pewnie spowodowana małą popularnością tej usługi, a w Play jest ona szczególnie znana, bo konsultanci odpisują - nie mamy tego ;-).

Na przyszłość radzę pisać jaśniejsze zgłoszenia i nigdy nie zakładać tego co wie druga strona.

 #432132  autor: playonline
 27 wrz 2010, 19:17
Sig pisze:Na przyszłość radzę pisać jaśniejsze zgłoszenia i nigdy nie zakładać tego co wie druga strona.
Zakladam, ze konsultanci Plusa czy Play i innych musza znac terminy techniczne (jesli nie ci z I linii to ci z II lub eksperci powinni). Wielu tutaj zaklada, ze konsultanci Play powinni np znac oferte a czasami sie gubia w gaszczu punktow. Jak widac to samo dzieje sie i w innych sieciach...

Jesli nie wiedza o co chodzi to niech szukaja wsparcia u kolegow/kolezanek lub w google. ACR bylo celowo uzyte aby sprawdzic wiedze i chec pomocy klientowi. :) Plus jak widac sie nie postaral gdyz to ja musialem im napisac co to jest. Kobieta z Play nie wiem czy wiedziala, czy dopytala - wazne, ze odpowiedziala rzetelnie i w pelni. Tak powinny wygladac odpowiedzi od operatorow.

Dla oslody Plusowi dodam, ze odpowiedzi na reklamacje jakie skladalem wczesniej byly calkiem dobre i to po 2-3 strony A4. Zdarzaly sie im (Plusowi) wpadki gdzie jedna osoba raz odpowiedziala mi, ze moze cos zalatwic podpierajac sie prawem UE itp a w drugiej odpowiedzi ta sama osoba odpowiedziala, ze nie moze tez podpierajac sie prawem UE (to tak w wielkim skrocie). Zaznaczam, ze wszedzie chodzilo o to samo - otrzymywaniem smsow marketingowych i informacyjnych z tych samych zrodel... Na koncu i tak ktos inny mi przyznawal racje.

Jedno mnie cieszy w Plusie - reklamacje sa rozpatrywane od tygodnia do dwoch, w Play niestety czasami bywa troche dluzej choc nie zawsze.

 #432142  autor: pawelpp
 27 wrz 2010, 19:47
Ja się dzisiaj zdziwiłem - Play poinformował mnie, że od przyszłego miesiąca zapłacę normalną ceną za pakiet internetowy. Szok...

 #432203  autor: playonline
 27 wrz 2010, 23:25
pawelpp pisze:Play poinformował mnie
Tzn, co masz na mysli?

 #432229  autor: pawelpp
 28 wrz 2010, 09:28
Wysłali mi SMSa z informacją, że kończy się okres testowy usługi i w przyszłym miesiącu zostanie pobrana opłata

 #432512  autor: Bellatrix
 29 wrz 2010, 17:42
dunkel pisze:i co w tym dziwnego?
Bo wcześniej nigdy nie informowali o tym, że pakiet o którym nawet nie wiedziałeś że masz a był za darmo przez pierwszy miesiąc, w następnym cyklu będzie płatny. Jednak wzięli pod uwagę sugestie klientów.

 #432529  autor: maniek89
 29 wrz 2010, 19:20
Dokladnie - nie informuja o aktywacji pakietow - kesli nie sprawdzisz to nie wiesz czy masz czy nie wiec ja tez bym sie zdziwil gdyby mnie np poinforomowali ze wlaczyli.

 #432534  autor: playonline
 29 wrz 2010, 19:34
maniek89 pisze:ja tez bym sie zdziwil gdyby mnie np poinforomowali ze wlaczyli.
Ja bylem tylko informowany, ze zblizam sie do konca pakietu (gdy mi zostalo 5MB).

 #432584  autor: Pijo
 29 wrz 2010, 22:41
Czy da się aktywować Stan Darmowy (nie "Nieograniczone Rozmowy do Play) w starym dobrym Freshu (nie profilach )? Chciałbym aktywować dziś Stan Darmowy i doladować za 30zl .

Kod *111*1*1# prowadzi do menu "Muzyka na czekanie".

 #432586  autor: qper
 29 wrz 2010, 22:46
Pijo pisze:Czy da się aktywować Stan Darmowy (nie "Nieograniczone Rozmowy do Play) w starym dobrym Freshu (nie profilach )? Chciałbym aktywować dziś Stan Darmowy i doladować za 30zl .

Kod *111*1*1# prowadzi do menu "Muzyka na czekanie".
Nie da się bo promocji już nie ma.

Pozostaje zmiana na taryfę darmowe rozmowy i smsy w play lub Nieograniczone rozmowy za 10 zł

[ Dodano: 2010-09-30, 14:09 ]
Mam pytanie odnośnie znikających opcji zmiany taryfy podczas przełączania się pomiędzy numerami w panelu play24.

Play4you2 zgłosisz to, czy rozbić sam zgłoszenie?


PS

kiedy zapanuje porządek w usługach na play24 i *111# bo obecnie wszystko jest usługi są wymiksowane.

 #432691  autor: play4you2
 30 wrz 2010, 16:54
qper pisze:Mam pytanie odnośnie znikających opcji zmiany taryfy podczas przełączania się pomiędzy numerami w panelu play24.

Play4you2 zgłosisz to, czy rozbić sam zgłoszenie?
Ok, już zgłosiłem.
qper pisze:PS

kiedy zapanuje porządek w usługach na play24 i *111# bo obecnie wszystko jest usługi są wymiksowane.
Planowane zakończenie prac "porządkowych" przewidziane jest na 1 10 2010r. Pisałem już o tym w moim komentarzu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #432692  autor: qper
 30 wrz 2010, 16:57
Planowane zakończenie prac "porządkowych" przewidziane jest na 1 10 2010r. Pisałem już o tym w moim komentarzu.
Czytałem :) ale myślałem, że dotyczy to tylko prawidłowości w działaniu *111#

Pozdrawiam i czekam ;)
  • Strona 68 z 244
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 244
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 244