• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 65 z 244
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 244

 #431135  autor: edek78
 22 wrz 2010, 17:49
Sig pisze:
edek78 pisze:1. czy na play24 moge zmienic kod bezpieczenstwa ? jesli tak to w ktorym miejscu jesli nie to gdzie to moge zrobic? mam na mysli kod bezpieczenstwa nadawany podczas zawarcia umowy
Z BOK mam informację, że da się zmienić to jedynie w Salonie. Mowa o tych 6-8 cyfrach, prawda? Sam chcę to zrobić, bo jak przenosiłem pierwszy numer to mnie Sprzedawca zaskoczył tym pytaniem i mam prosty ;-).
a jak ktos kupowal u doradcy ?

 #431139  autor: pawelpp
 22 wrz 2010, 18:00
play4you2 pisze: Odpowiedź już ode mnie otrzymałeś. Jak wspomniałem, nie mam nic więcej do dodania w tym temacie.
po prostu chciałem żebyś porównał treść ustawy do tego, co napisałeś. Ja takiego porównania nie widzę w treści twoich wypowiedzi. A szkoda... No tak... Play przecież może sobie pozwolić na stanie ponad prawem...

 #431144  autor: Dorota89
 22 wrz 2010, 18:19
Zakupiłam dzisiaj doładowanie do play, kiedy próbuję doładować jak zazwyczaj *100*kod# wyskakuje info " odpowiedź sieci nierozpoznana". O co może chodzić?

 #431151  autor: qper
 22 wrz 2010, 19:12
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:[email protected] z reklamami Play?
Kod: Zaznacz cały
Dowiedzcie się, czy przypadkiem nie wyrailiście zgody na otrzymywanie reklam u waszego dostawcy poczty. Jeżeli tak, to my z tym nie mamy nic wspólnego.

Ma pocztę Google Apps, a ta reklama przychodzi na konkretny adres mailowy podany tylko play.
Zgody na dostarczanie tego typu informacji nie dawałem. Mam to na karcie zgłoszeniowej.

 #431158  autor: aizo
 22 wrz 2010, 19:53
Pytanko


Przeniosłem numer
Doładowałem się za 5zł.Bonus dostałem.
5zl poszło na 100min na play&stacjonarne.
Czy teraz jak wybiorę sobie jakiś profil minuty i bonus przepdną?

Ma tez drugi numer gdzie mam kase za polecnie czy też za promocje 10zł za 5zl.
I zdaje podobne pyanie.Czy jak wybiorę plan taryfowy przeadnie mi kasa?

/

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #431159  autor: Pijo
 22 wrz 2010, 19:58
aizo pisze:Doładowałem się za 5zł.Bonus dostałem.
5zl poszło na 100min na play&stacjonarne.
Czy teraz jak wybiorę sobie jakiś profil minuty i bonus przepdną?
Pakiet 100 minut przepadnie , bonus za przeniesienie numer pozostanie.

 #431160  autor: play4you2
 22 wrz 2010, 20:04
Dorota89 pisze:O co może chodzić?
Być może coś się dzieje z kuponem który posiadasz. Jakbyś nie mogła zrealizować doładowania, zgłoś reklamację.
Pijo pisze:Pakiet 100 minut przepadnie , bonus za przeniesienie numer pozostanie.
Potwierdzam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431169  autor: Dorota89
 22 wrz 2010, 20:42
Kupon był wielce okej:) Problem był z play :) W końcu się doładowało ; )
Dzięki pzdr

 #431179  autor: play4you2
 22 wrz 2010, 21:16
Dorota89 pisze:Kupon był wielce okej:) Problem był z play W końcu się doładowało ; )
Dzięki pzdr
To fajnie :). Jakby co, pisz śmiało.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431216  autor: kamyk_w
 23 wrz 2010, 09:34
Mam problem teraz ja :/ i chciałbym żebyś P4U pomógł, a dokładniej przyspieszył realizację mojego zgłoszenia, na numerze xxxx
2 Tygodnie temu aby zerwać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia (LP 1zł), przeniosłem go do plusa i po dwóch dniach z powrotem do play na fresha. I teraz mam cyrk - można z tego numeru dzwonić, ale gdy próbujesz zadzwonić właśnie na ten numer, to słychać "podany numer nie istnieje" Jest to bardzo ważne, gdyż za 2 dni wyjeżdżam za granicę... Jak wcześniej napisałem, zgłoszenie telefoniczne zrobiłem.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2010, 10:27 przez kamyk_w, łącznie zmieniany 1 raz.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #431223  autor: qper
 23 wrz 2010, 10:08
Dlaczego nie można zmienić taryfy przez play24 ?

Zniknęły opcje zmiany taryfy już kilka dni temu.
Wpisując na telefonie kod wyświetla się "odpowiedź sieci nieznana"

 #431225  autor: play4you2
 23 wrz 2010, 10:23
kamyk_w pisze:Mam problem teraz ja
Tak na przyszłość, nie podawaj numeru telefonu, no chyba że Chcesz, aby każdy miał do niego dostęp. Lepiej go wykasuj, lub "zaiksuj". Wystarczy, że podasz mi numer zgłoszenia a jakby co, to poproszę Cię o jakieś szczegółowe info na pw. Sprawdzę co da się z tym zrobić i dam Ci znać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431226  autor: Michał25
 23 wrz 2010, 10:24
Witajcie play4you. 29 listopada kończy mi się umowa (OnePlay 65), w obecnej chwili interesujące mnie telefony są za drogie lub ciężko dostepne. Z decyzją o formie przedłużenia umowy planuję zaczekać do momentu świątecznych promocji. Jeśli nie będą one ciekawe bądź tez będzie problem z telefonami zdecyduję się na przedłużenie umowy bez telefonu. Obecna oferta dla przedłużających czyli umowa na 18 miesięcy, abonament 59 zł mnie nie interesuje. Chciałbym przedłużyć w opcji umowa LP69 na 12 miesięcy, abonament za połowę ceny. Konsultant z BOK powiedział mi, że mimo, że ta opcja jest dostępna dla nowych kilentów, a nie przedłużających umowę to moge z niej skorzystać w taki sposób, że nie przedłużę obecnej umowy, zmieni się ona w umowę na czas nieokreślony i wtedy będę mógł wziąć LP69 na 12 miesięcy, abonament za połowę ceny. Chciałbym prośić o potwierdzenie bądź zaprzeczenie tej informacji. Dodatkowo zaznaczę, że nie mam umowy o pracę, jestem na stażu, dopiero po jego zakończeniu otrzymam umowę o pracę. I tu drugie pytanie, czy dla takiej operacji wymagane są jakieś dokumenty (np. zaświadczenie o zatrudnieniu) czy też wystarczy podpis na aneksie. Mam nadzieję, że w miarę jasno nakreśliłem sytuację. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

 #431247  autor: kamyk_w
 23 wrz 2010, 12:07
przy aneksie wystarczy dowód osobisty i podpisujesz umowę z dowolnie wysokim abonamentem. Nawet jeżeli jest się już naszym abonentem min. 105 dni i faktury są opłacane na bieżąco, to kolejną umowę do abo LP69 podpisuje się na dowód osobisty.

Potwierdzam informację, że ta oferta pojawi się dopiero po upłynięciu tzw. okresu zastrzeżonego, czyli czasu na jaki została zawarta.

Jednak odnośnie oferty na 18 miesięcy o której pisałeś... Jest troszkę inaczej, bo płacisz połowę abonamentu i masz do tego stan darmowy, a przez pierwsze pół roku dodatkowo 100 minut do innych sieci.

rabat 10zł masz przy umowie na 12 miesięcy ze stanem darmowym.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #431264  autor: play4you2
 23 wrz 2010, 13:41
kamyk_w pisze:Mam problem teraz ja
Ok, a mógłbyś mi podać w takim razie numer zgłoszenia które zrobiłeś :-D?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431280  autor: sql
 23 wrz 2010, 15:56
Play4You2 DB powiedział mi że w przypadku taryfy Biznes obowiązuje pakiet wartościowy który możemy wykorzystać również na roaming.Czy to prawda ? Wolę się upewnić przed podpisaniem umowy.

 #431282  autor: Pijo
 23 wrz 2010, 16:02
sql, niestey na roaming nie.

Pakiet kwotowy możesz wykorzystać jedynie na połaczenia krajowe , mms, sms, transmisję danych w kraju i jakieś pierdoły premium ale tylko te pochodzące z portalu playmobile.pl

Studiuj cennik, tam wszystko jest jasno opisane:
http://dlafirm.playmobile.pl/resources/ ... 6.2010.pdf

 #431286  autor: play4you2
 23 wrz 2010, 16:06
sql pisze:Play4You2 DB powiedział mi
Potwierdzam to co mówi Pijo, chyba że, DB chodziło o roaming krajowy, to co innego. Z pewnością nie zagranicą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431301  autor: pawelpp
 23 wrz 2010, 17:18
kamyk_w pisze:przeniosłem go do plusa i po dwóch dniach z powrotem do play na fresha
Slyszalem na *500 ze niby nie można tak zrobić :/. Eh.... no ale przynjamniej widać jak niezauważalne jest w play przenoszenie numerów. pewnie zaraz mi sie dostanie, że to wina plusa? :)
Have fun :D

 #431308  autor: ukefake
 23 wrz 2010, 17:46
kamyk_w pisze:gdy próbujesz zadzwonić właśnie na ten numer, to słychać "podany numer nie istnieje"
a dokladnie w których sieciach występuje taki komunikat (w3, stacjonarne, play)?
  • Strona 65 z 244
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 244
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 244