• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #430117  autor: klawoj
 17 wrz 2010, 17:47
Niedawno podpisałem umowę na taryfę Firmowa 50. Okres rozliczeniowy skończył się ostatniego dnia miesiąca, faktura była wystawiona 3.09, a termin płatności jest do dzisiaj. Faktura jednak do tej pory do mnie nie dotarła. Należną kwotę zapłaciłem, żeby nie mieć problemu z usługą.

Czy mogę żądać nowej faktury? Jest niezbędna abym mógł odliczyć VAT.
Obawiam się że zamiast na 'adres korespondencyjny', mogła zostać wysłana na 'adres prowadzenia działalności', gdzie akurat nie bardzo mam możliwość odbioru poczty.

Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...

 #430200  autor: adam45648
 18 wrz 2010, 09:39
Powiem ci ze mam long playa 1 z e-faktura i faktury tez jeszcze nie wystawili na stronie. E-awizo na mailu tez jeszcze nie mam. Moze trzeba poczekac.

 #430250  autor: ciuchcia
 18 wrz 2010, 13:14
nie prosciej zadzwonic na BOK ? wystawia duplikat faktury od reki. Sprawdz, czy przypadkiem nie masz e-faktury - czesto zaznaczaja na umowie nawet sie o to nie pytajac - wtedy faktura jest w formie elektronicznej na Play24 (ale o tym tez dowiesz sie na BOK).

 #430791  autor: bledos
 20 wrz 2010, 23:17
klawoj pisze:Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...
Nie sądzę, żeby to się zmieniło, ale przy podpisywaniu umowy była opcja wyboru e-papierka.
ciuchcia pisze:Sprawdz, czy przypadkiem nie masz e-faktury - czesto zaznaczaja na umowie nawet sie o to nie pytajac - wtedy faktura jest w formie elektronicznej na Play24 (ale o tym tez dowiesz sie na BOK).
Jak widać nie ma. Co do tego, że się nie pytają i włączają, to dwie małe uwagi - muszą mieć adres mailowy i tu powinno paść pytanie ze strony klienta "po co?" jeśli nie raczył nikt wyjaśnić, a jeśli nie padło, to na oświadczeniu weryfikacyjnym bodajże jest wzmianka o zgodzie na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej - z tym że niewiele osób czyta, co im się podsuwa do podpisania...

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9