• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 60 z 244
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 244

 #429854  autor: Marcin87
 16 wrz 2010, 12:24
Umowa kończy mi się 19.12.2010 (2.letnia) więc powinienem mieć teoretycznie możliwość przedłużenia umowy,ale nie wiem czy mogę przedłużyć z konsolą PSP w ofercie LongPlay telefon 49 za 1 zł.Mam obecnie One Play 65 i to logiczne,że do końca trwania obecnej umowy tyle płacę.Ale po tym czasie chciałbym zejść na 49 bo nie wykorzystuje w całości obecnego abonamentu.Jest taka opcja play4you?

 #429856  autor: kamyk_w
 16 wrz 2010, 12:34
pawelpp pisze:
kamyk_w pisze:Chyba sobie zmienię nicka na play4you3 :P
A ja na PlayIsNot4You1 :-)
:P ale taka prawda, że ja już mam dwuletnią praktykę w salonie i wiem wszystko z praktyki, z teorii jest ciężko pomagać...

Marcinie87, zadzwoń lub prześlij mi pesel i nr tel na 790-031-104 (jak chcesz, to sprawdź na stronie playa, że to tel salonowy Play Empik Złote Tarasy, Warszawa), to Ci sprawdzę ;)
Jednak ostatnio podpisywałem umowę z Panią której umowa kończyła się właśnie w grudniu. Możesz również podejść do najbliższego salonu aby sprawdzić na jaką ofertę możesz przedłużyć. Generalnie przy abo 65 można podpisać aneks na 4 mies. przed końcem zobowiązania, przy niższych na 2mies.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429863  autor: pawelpp
 16 wrz 2010, 13:32
jaaaa!!!!! W odpowiedziach na zgłoszenia pojawiły się entery!!! Po prostu oczom swym nie wierzę. A już myślałem, że to problem, którego nie da się rozwiązać :)

 #429875  autor: Marens
 16 wrz 2010, 14:34
kamyk_w pisze:Odnośnie zmiany numeru na złoty:
3salonyPLAY pisze:Nie mamy listy złotych numerów, niech pan sobie wymyśli numer, zrobimy zgłoszenie i zdecydują czy to jest numer złoty czy darmowa zmiana numeru
Dałem sobie spokój.
Dodam, że tą informację dostałem w 3 salonach w których stan kompetencji określam na 4/6.

 #429900  autor: play4you2
 16 wrz 2010, 16:16
Dareus pisze:Za wszelka pomoc z góry wielkie dzięki.
Ok, sprawę przekazałem specjaliście do realizacji.

[ Dodano: 2010-09-16, 16:36 ]
kamyk_w pisze:niestety nie znasz do końca procedur.
Owszem znam, ale w tym konkretnym przypadku, Sprzedawca jednak popełnił błąd. Podejrzewam, że znaczną większość procedur, to byłem przy ich powstaniu, więc uwierz mi, że znam je doskonale.
kamyk_w pisze:Chyba sobie zmienię nicka na play4you3
:P, oj, obawiam się, że to niemozliwe :P. Przynajmniej, nie byłby "autoryzowany" przez P4 8).
Marcin87 pisze:Umowa kończy mi się 19.12.2010
Zapoznaj się proszę wstępnie z propozycją, jaką mamy dla Ciebie w Salonie lub na infolinii, wówczas najszybciej dowiesz się, jaka jest dla Ciebie przygotowana Oferta. Mozliwość skorzystania z danej Oferty, a jej udostępnie, to dwie różne rzeczy (tak uogólniając).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429912  autor: Dareus
 16 wrz 2010, 16:52
play4you2 pisze:Owszem znam, ale w tym konkretnym przypadku, Sprzedawca jednak popełnił błąd.
A spróbuj mi, proszę, wyjaśnić, na czym polegał błąd doradcy?
Dziś siedziałem tam jakieś 20 minut i w trzech różnych miejscach Doardca ustalił, że na taką zmianę jednak powinienem czekac do miesiąca, a nie kilka godzin. Jakby co, możesz nawet na priv mi to napisać, bo chciałbym wiedzieć jak postąpic w podobnej syuacji, gdyż interesuje mnie jeszcze jedna aktywacja ze złotym numerem.

Wielki bigamista komórkowy. W każdej sieci już byłem i o każdej mam wyrobioną opinię. Wierny od 2000roku ERZE od 2005 roku ORANGE.
Dawny fan NOKII. Obecny fan androida.

 #429924  autor: play4you2
 16 wrz 2010, 17:22
Dareus pisze:A spróbuj mi, proszę, wyjaśnić, na czym polegał błąd doradcy?
Stworzył nieprawidłowo sprawę. Tylko tyle mogę powiedzieć. Wybacz, ale szczegółów nie mogę Ci podać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429944  autor: www.fazafm.com
 16 wrz 2010, 18:32
Absurdy w ebok play :)

Szanowni Forumowicze zobaczcie jakie odpowiedzi mozna uzyskac na wiadomosci o tej samej tresci wyslane z play24. Zgloszenia dotyczyly roznych numerow , odpowiedzi udzielone sa przez 3 roznych konsultantow i to jest wlasnie ciekawe ze kazdy napisal zupelnie co innego:

Tresc zgloszenia :
Numer telefonu XXX. Telefon nokia 1800 lub samsung b7722. Zauwazylem brak mozliwosci przelaczenia recznego w roamingu krajowym na nadajniki operatora PLUS. Za kazdym razem proba konczy sie komunikatem BRAK DOSTEPU !!! W miejscu zamieszkania nie zawsze mam zasieg PLAY, plus odbiera poprawnie czy moga Panstwo cos w tej sprawie poprawic bym mogl sie zalogowac do sieci PLUS?
Odpowiedz 1:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 12 września 2010 roku.

Uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie 216363XX jest jeszcze rozwiązywane. Gdy zgłoszenie zostanie rozwiązane, bezzwłocznie Pana o tym zawiadomimy.

Ufam, iż dalsza współpraca będzie owocna i będzie stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem
Katarzyna XXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
W sumie najsensowniejsze.

Odpowiedz 2:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące zasięgu, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 września 2010 roku.

Pragnę uprzejmie poinformować, iż w celu poprawienia jakości odbieranego sygnału należy w |”ustawieniach telefonu” należy wybrać opcje „wybór operatora” a następnie „wybór ręczny” i kolejno zasięg „PLUS”
Ufam, iż moja odpowiedź rozwiąże niniejszy problem a dalsza współpraca będzie owocna i będzie stanowić źródło wzajemnej satysfakcji.

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.



Z poważaniem
Robert XXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
Ten Pan uznal ze nie potrafie recznie zmienic operatora (manualnie).

Odpowiedz 3:
Szanowny Panie,

dziękuję za wiadomość nadesłaną za pośrednictwem strony internetowej dnia 12 września 2010 roku dotyczącą zasięgu w telefonie.

Uprzejmie informuję, że w celu wykluczenia przyczyn technicznych ze strony karty SIM należy udać się do najbliższego Punktu Obsługi Klienta, by uzyskać bezpłatny duplikat karty oraz przełożyć kartę do innego modelu telefonu celem wykluczenia usterki urządzenia.

Pragnę nadmienić, że jesli po wykonaniu powyższych czynności niedogodność będzie występowała nadal proszę o ponowny kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem
Aleksandra XXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
Logika podpowiada ze to nie jest kwestia karty sim tylko PLAY blokuje dostep do sieci PLUS.

Wyjezdzajac poza obszar dzialania sieci PLAY niestety ruszylo mnie kiedy 15 raz wybieram recznie siec PLUS bo PLAY nawet sie nie pokazuje i ciagle widze komunikat brak dostepu. Jak mam korzystac z telefonu jesli jestem skazany na ograniczony zasieg PLAY? W koncu za 16 razem udalo sie telefon zalogowal sie do sieci PLUS.

Dzis po przeczytaniu odpowiedzi z eBOKu PLAY postanowilem zobaczyc czy moge sie zalogowac do PLUSA. Nadmienie ze jeszcze wczoraj nie udalo mi sie mimo podjecia conajmniej 10 takich prob. Dzis pierwsza proba i odrazu karta zalogowala sie w roamingu krajowym do plusa. Odpowiedz dlaczego tak sie dzieje wiekszosc zna.

 #429947  autor: ztomasz
 16 wrz 2010, 18:57
Odpowiedzi sa jakie sa poniewaz system z jakiego zapewne korzysta play udziela domyslnej odpowiedzi na zadane pytanie i konsultant moze wybrac odpowiedz ktora wydaje sie najwlasciwsza. Tak przynajmniej to dziala w plusie gdzie jest strona gdzie po zadaniu pytania od razu sa propozycje odpowiedzi i jesli zadna z tych odpowiedzi cie nie satysfakcjonuje to dopiero wtedy system wysyla wiadomosc do konsultanta.

 #430020  autor: piokuk
 16 wrz 2010, 23:56
Z własnego doświadczenia powiem, że czekałem na zmianę swoich numerów na złote po ok. 2 tygodnie. Wg mnie procedurę prawidłowo opisał kamyk_w.

 #430029  autor: luccicare
 17 wrz 2010, 01:30
Kończy mi się umowa play on-line w promocji dla abonentów. Byłem w salonie, chciałem przedłużyć i chciałem nowy modem. Okazało się, że jedyną sensowną opcją jest rozwiązanie dotychczasowej umowy i podpisanie nowej. Przy aneksie z nowym modemem musiałbym płacić 80 zł z jakimś rabatem na kilka m-cy. Nie jest to jakoś dla mnie wygodne, pisanie pism i bawienie się w pierdoły. Play dorównał do w3 i traktuje gorzej stałych klientów niż nowych. Pytanie do sprzedawców, mogę jakoś przedłużyć umowę z otrzymaniem nowego modemu na tych samych warunkach (45 zl za 10 GB), mogę podpisać umowę nawet na 2 lata, czy jednak konieczne jest pofatygowanie się na pocztę, wysłanie pisma o rozwiązanie umowy i podpisanie nowej? Nie spodziewałem się, że Play sprawi mi takie problemy jak wcześniejszy operatorzy, jest jakieś wyjście? Pani w salonie powiedziała, że modemy się nie psują i nie ma konieczności wzięcia nowego :) Mój się psuje, a nie chcę tracić czasu na serwis (brak zastępczych) jak mogę wziąć nowy. Tylko te schody....

[ Dodano: 2010-09-17, 01:44 ]
www.fazafm.com pisze:Absurdy w ebok play :)

Szanowni Forumowicze zobaczcie jakie odpowiedzi mozna uzyskac na wiadomosci o tej samej tresci wyslane z play24. Zgloszenia dotyczyly roznych numerow , odpowiedzi udzielone sa przez 3 roznych konsultantow i to jest wlasnie ciekawe ze kazdy napisal zupelnie co innego:

Tresc zgloszenia :
Numer telefonu XXX. Telefon nokia 1800 lub samsung b7722. Zauwazylem brak mozliwosci przelaczenia recznego w roamingu krajowym na nadajniki operatora PLUS. Za kazdym razem proba konczy sie komunikatem BRAK DOSTEPU !!! W miejscu zamieszkania nie zawsze mam zasieg PLAY, plus odbiera poprawnie czy moga Panstwo cos w tej sprawie poprawic bym mogl sie zalogowac do sieci PLUS?
Sam miałem problemy z roamingiem plusa, play cos kombinuje z obniżeniem kosztów roamingu. Po wymianie karty sim sprawa wygląda tak. Pierwsza próba logowania do plusa trwa długo i kończy się wynikiem negatywnym. Za drugim razem loguje się natychmiast. Tak widać play sobie ustawił i nie ma bata aby to zmienić. Jeśli u Ciebie wymaga to więcej prób wymień sim, to nic nie kosztuje. Druga próba, ustawiona sztywno sieć Plusa i masz problem z głowy. Przy automacie możesz mieć lipę, bo w razie braku zasięgu Play zaloguje Cię po 2 próbie, może oznaczać to dłuższy brak zasięgu. W końcu Gruszka od kilku m-cy jakoś nie przejechał się samochodem (albo przejechał i nie pokazał wyników, bo negatywne), problem więc jest.

 #430043  autor: Ofeck
 17 wrz 2010, 10:12
telefony w play maja simlocka czy nie?

 #430045  autor: piokuk
 17 wrz 2010, 10:21
Nie mają.

 #430109  autor: www.fazafm.com
 17 wrz 2010, 16:54
@luccicare - przerabialem sytuacje z play online rok temu. Takze bylem w szoku ze rozwiazujac umowe mam lepsze warunki niz przedluzajac. Wtedy kupilem w umowie na 18 miesiecy abonament 10GB za 45 zl miesiecznie. Ze sprzetu dostalem za 149zl router D100 oraz modem Huawei. Z karty play korzysta brat. Ja wlasnie zakupilem iplusa i roznica jest ogromna na korzysc plusa. Obecnie limity danych i ceny sa juz o wiele bardziej przystepne. Za 87,5zl mam 20GB oraz nielimitowany internet od 24 do 12 . W moim miescie gdzie bym nie przebywal jest powyzej 2,5 mega transfer w nocy mialem nawet powyzej 6 mega.

 #430223  autor: playonline
 18 wrz 2010, 11:18
@ www.fazafm.com - co do internetu mobilnego to jesli uzywasz go w nocy to faktycznie Plus sie bardziej oplaca a jezeli pora dnia nie ma wiekszego znaczenia to jednak Play wygrywa (rozumiem, ze ty potrzebujesz internet do pobierania plikow zapuszczajac sciaganie noca?). Inni operatorzy wg mnie sie nie licza. Era - aktywacja 99zl... i nie wspomne o limitach i ich kosztach. Ja zwykle korzystam z internetu za dnia wiec Plus nie jest dla mnie. Co do zasiegu i logowania sie. Przewaznie korzystam z zasiegu Play 3G i staram sie byc jak najdalej od Plusa (niedlugo konczy mi sie z nimi umowa :D a pozniej kolejna). Jednak faktycznie, tez miewam problem z przelogowaniem sie do Plusa (mowie oczywiscie juz teraz o telefonie z Play). Komunikat brak dostepu do sieci a zasieg pelen.. Tylko tak jak pisalem, wiekszej potrzeby korzystania z zasiegu Plusa w Play nie mam gdyz zwykle jestem w zasiegu Play 3G.

[ Dodano: 2010-09-18, 11:20 ]
PS teraz korzystam z internetu z Plusa i powiem szczerze, ze Play jest szybszy... Duzo szybszy (w miejscu z ktorego teraz pisze mam pelen dostep do zasiegu Play 3G i Plus 3G).

 #430264  autor: bambo-5
 18 wrz 2010, 14:37
Witam. mam nastepujacy problem
8.08 przeniosłem nr 510... do play
tego samego dnia wraz z numerem 503... (w play od jakiegoś czasu) zglosilem je do poleć play znajomemu
11.09 doładowalem nr. 510 za 30 zł więc warunki promocji zostały spełnione i teraz problem wygląda tak, że:
na numer 510.. przyznano 15 zl bonusu a na mój 503 nie.
Zgłoszenie zrobilem gdy na żaden z numerow nie był przyznany jescze bonus. nr 21818651
Co zrobić?

 #430312  autor: play4you2
 18 wrz 2010, 18:06
playonline pisze:PS teraz korzystam z internetu z Plusa i powiem szczerze, ze Play jest szybszy... Duzo szybszy (w miejscu z ktorego teraz pisze mam pelen dostep do zasiegu Play 3G i Plus 3G).
Chciałem powiedzieć jedną rzecz, patrząc na przykład powyżej. Jak widzicie, z tą szybkością jestróżnie u każdego Operatora inaczej. Są miejsca, gdzie my (Play), mamy "niesamowitą" szybkośc i tam jest ok, ale są miejsca, gdzie ta szybkość jest mniejsza w porównaniu do innych. Niestety, tak jest wszędzie i tego póki co nie zmienimy. Tak samo jest z zasięgiem..
To tylko moja "mała" wstawka w ten komentarz.
bambo-5 pisze:Witam. mam nastepujacy problem
Wiesz co, przypomnij mi się w poniedziałek, to zweryfikuję to dla Ciebie. Napisz mi pw albo nawet tutaj.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430320  autor: Ofeck
 18 wrz 2010, 18:48
wie ktos moze czy i5700 Spica jest z softem 2.1 w Play?

 #430365  autor: playonline
 18 wrz 2010, 23:36
play4you2 pisze:Chciałem powiedzieć jedną rzecz, patrząc na przykład powyżej. Jak widzicie, z tą szybkością jestróżnie u każdego Operatora inaczej. Są miejsca, gdzie my (Play), mamy "niesamowitą" szybkośc i tam jest ok, ale są miejsca, gdzie ta szybkość jest mniejsza w porównaniu do innych. Niestety, tak jest wszędzie i tego póki co nie zmienimy. Tak samo jest z zasięgiem..
To tylko moja "mała" wstawka w ten komentarz.
Dokladnie. Roznie bywa. Czasami tez mnie nerwy niosa na dzialanie Play Online.. Jednak mam swiadomosc, ze to nie jest lacze kablowe ale i tak jestem zadowolony. Regulaminowa predkosc moglaby tylko byc wyzsza.

 #430369  autor: potargany
 18 wrz 2010, 23:51
Ofeck pisze:wie ktos moze czy i5700 Spica jest z softem 2.1 w Play?
tak spica ma andka 2.1
wczoraj sprzedałem na alle

Pieniądze to nie wszystko ...
  • Strona 60 z 244
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 244
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 244