• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #430061  autor: Oiir
 17 wrz 2010, 12:19
Witam zmieniłem stacjonarny z TP na Orange i teraz chciałbym założyć konto na orange.pl ale system prosi mnie wcześniej o numer PIN. Starego PIN'u od TP też nie mam bo loguję się na tp.pl przez własny login i hasło.
No i jeśli miałem ten PIN od TP kiedyś to był raczej 4 cyfrowy a teraz chyba są 6-cio?

Dzwoniłem na błękitną linię właśnie ale nie mogę się połączyć z konsultantem bo system prosi mnie wcześniej o PIN... Także jak mam tam zadzwonić? Może do sprzedawcy? Bo oni nie wymagają PINu na błękitnej linii.

Na umowie na Orange Stacjonarny mam login i hasło ale nie mogę się zalogować na orange.pl używając tego. Może jeszcze nie aktywowali? Umowę podpisałem około tydzień temu.

Jest 1 listopada, umowa wchodzi w życie, a login hasło dalej nieaktywne.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 10:01 przez Oiir, łącznie zmieniany 3 razy.

 #430189  autor: kowcio
 18 wrz 2010, 08:57
Ja co prawda nie mam orange stacjonarnego, ale mam orange freedom. Loguję się na portalu orange.pl używając danych z umowy- login DSLxxxxxx i hasło.
Pozostaje kontakt z BOK- tylko teraz nie wiem do końca, kto zajmuje się telefonami stacjonarnymi. Możesz spróbować zadzwonić na 510 100 100 (koszt zgodnie z cennikiem), bo chyba pod *100 nie zadzwoni się ze stacjonarnego.
Porozmawiaj z nimi i może uda się to odblokować.


PS. Znalazłem jakiś numer stacjonarny do Orange BOK 226342882 może się przyda.

 #438741  autor: Oiir
 01 lis 2010, 09:58
Aha czyli login i hasło od Orange Stacjonarny też powinno być dobre. Także nie wiem dlaczego login i hasło podane na umowie nie pozwalają mi się zalogować na orange.pl

Może zapomnieli aktywować?

Obrazek

 #438745  autor: Prezesek
 01 lis 2010, 10:31
Wszystko jest na umowie ;) Konto na orange.pl jest zakładane automatycznie po podpisaniu umowy.
Login: numer telefonu
Hasło: bodajże druga strona umowy( na samej górze) w rubryce dane telekomunikacyjne, 8 znaków, zaraz nad polem "Abonament" i jego kwotą.

 #438764  autor: Marens
 01 lis 2010, 12:07
Prezesek pisze:Hasło: bodajże druga strona umowy( na samej górze) w rubryce dane telekomunikacyjne, 8 znaków, zaraz nad polem "Abonament" i jego kwotą.
Tylko czasami pojawia się problem z zalogowaniem.
Miałem problem z kontem DSL na Orange Online po podpisaniu umowy.
Trzeba wtedy dzwonić na *800 / 510800800.

 #438768  autor: kamil1221
 01 lis 2010, 12:25
Jak dobrze zrozumiałem przechodziłeś z numerem z TP do Orange. Czy samo przeniesienie numeru już nastąpiło, czy na chwile obecną dalej jesteś Abonentem TP S.A. ?

Jeśli to drugie, to raczej się nie dziwię że jeszcze nie możesz się zalogować - skoro numer jeszcze nie funkcjonuje w Orange.

 #438769  autor: Prezesek
 01 lis 2010, 12:31
Tylko czasami pojawia się problem z zalogowaniem.
Miałem problem z kontem DSL na Orange Online po podpisaniu umowy.
Trzeba wtedy dzwonić na *800 / 510800800.
Możliwe :wink: Mnie to całe szczęście nie spotkało. Denerwuje mnie tylko, że nie mogę sprawdzić historii połączeń, ponieważ jest wymagane hasło z wiadomości sms. Podobno wiadomości na stacjonarnych są "odczytywane" przez lektora, jednak do dzisiaj żaden sms z orange on-line nie dotarł.

 #438780  autor: Oiir
 01 lis 2010, 13:29
To znaczy dalej jestem abonentem TP ale już tylko Neostrady. Numer przeniosłem (umowa podpisana na początku września) i dziś pojawiło się na stronie tp.pl że zamówienie rezygnacji zostało zakończone.
Na stronie tp.pl widzę dalej, że mam linię, ale bez abonamentu. Jak jest od strony Orange nie mogę sprawdzić bo nie mogę się zalogować na orange.pl
Powinienem jeszcze poczekać na aktywowanie czy już powinienem dzwonić?

Obrazek

 #438785  autor: zoltan666
 01 lis 2010, 13:48
Oiir cierpliwości, daj ludziom "poświętować". Jeśli telefon działa to chyba nie musisz juz dziś koniecznie wchodzic na swoje konto w Orange. Sprawdź jutro, pojutrze, za parę dni. Jesli wtedy nie bedzie działać to mozesz interweniować. A dzis daj sobie, jak i Orange spokój, jeśli nie jest to konieczne byś juz dziś miał dostęp do tego konta.

 #438793  autor: Oiir
 01 lis 2010, 14:35
No, nie chcę do nich już wydzwaniać o to ;) A pytam tu dla własnego spokoju by się upewnić, że jest ok :)

Obrazek