Witam zmieniłem stacjonarny z TP na Orange i teraz chciałbym założyć konto na orange.pl ale system prosi mnie wcześniej o numer PIN. Starego PIN'u od TP też nie mam bo loguję się na tp.pl przez własny login i hasło.
No i jeśli miałem ten PIN od TP kiedyś to był raczej 4 cyfrowy a teraz chyba są 6-cio?
Dzwoniłem na błękitną linię właśnie ale nie mogę się połączyć z konsultantem bo system prosi mnie wcześniej o PIN... Także jak mam tam zadzwonić? Może do sprzedawcy? Bo oni nie wymagają PINu na błękitnej linii.
Na umowie na Orange Stacjonarny mam login i hasło ale nie mogę się zalogować na orange.pl używając tego. Może jeszcze nie aktywowali? Umowę podpisałem około tydzień temu.
Jest 1 listopada, umowa wchodzi w życie, a login hasło dalej nieaktywne.
No i jeśli miałem ten PIN od TP kiedyś to był raczej 4 cyfrowy a teraz chyba są 6-cio?
Dzwoniłem na błękitną linię właśnie ale nie mogę się połączyć z konsultantem bo system prosi mnie wcześniej o PIN... Także jak mam tam zadzwonić? Może do sprzedawcy? Bo oni nie wymagają PINu na błękitnej linii.
Na umowie na Orange Stacjonarny mam login i hasło ale nie mogę się zalogować na orange.pl używając tego. Może jeszcze nie aktywowali? Umowę podpisałem około tydzień temu.
Jest 1 listopada, umowa wchodzi w życie, a login hasło dalej nieaktywne.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 10:01 przez Oiir, łącznie zmieniany 3 razy.