• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 59 z 244
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 244

 #429622  autor: potargany
 15 wrz 2010, 11:48
Masz abo > okres rozliczeniowy ?

a - usługę aktywują do 24 h ( pomiędzy 00 a 1 )
b- SMS proporcjonalne do okresu rozliczeniowego
c - złóż reklamacje o te 5 zł

a może się mylę

Pieniądze to nie wszystko ...

 #429624  autor: droopy91
 15 wrz 2010, 11:54
potargany pisze:Masz abo > okres rozliczeniowy ?

a - usługę aktywują do 24 h ( pomiędzy 00 a 1 )
b- SMS proporcjonalne do okresu rozliczeniowego
c - złóż reklamacje o te 5 zł

a może się mylę
Mam abo. Okres rozliczenowy 20, każdego miesiąca. Reklamacji nie mam co składać, bo tak jak pisali, pierwszy miesiąc za darmo, więc 5zł mi nie pobrali. Po prostu nie doczytałem że SMS'y dostanę proporcjonalne do okresu rozliczeniowego. Wszystko już jasne. Dzieki za pomoc.

 #429627  autor: play4you2
 15 wrz 2010, 12:01
potargany pisze:a może się mylę
Nie mylisz się.

Rzeczywiście, jest to naliczane proporcjonalnie (zachęcam do przeczytania Regulaminu - jak za każdym razem..). Usługa jest aktywowana między godziną 24 a 1 w nocy. Z tego opisu co zamieścił droopy91, nie przewiduję, aby reklamacja była zasadna. Jednak oczywiście mogę się mylić, gdyż nie znam wszystkich szczegółów tej sprawy. warto by byo to zweryfikować, najpierw samemu a później ewentualnie poprosić o wyjasnienia tej sprawy, ale pewnie jest tak, jak mówiłem.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429630  autor: kamyk_w
 15 wrz 2010, 12:26
zawsze jest proporcjonalnie... Poza tym sprawdź w regulaminie czy nie ma przypadkiem że pierwszy PEŁNY okres rozliczeniowy jest za free (jak w większości regulaminów), bo jeśli tak, to dla Ciebie na korzyść, gdyż do końca tego okresu nie zapłacisz, a także przez najbliższy pełny ;)

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429635  autor: horas
 15 wrz 2010, 12:54
REMINDER 8)

play4you2
czy masz może info kiedy wejdzie w życie tzw. płynny handover między Plusem a Play ??

i co z zasięgiem w miejscowości Dobra Szczecińska ?? masz już może jakieś nieoficjalne info ?? 8)

pozdr.
horas

 #429637  autor: play4you2
 15 wrz 2010, 13:05
horas pisze:play4you2
czy masz może info kiedy wejdzie w życie tzw. płynny handover między Plusem a Play ??
Niestety, ale tej informacji nie mogę przekazać. Zachęcam do śledzenia blogu naaszego Rzecznika, on z pewnością pierwszy przekaże taką informację.
horas pisze:co z zasięgiem w miejscowości Dobra Szczecińska ?? masz już może jakieś nieoficjalne info ??
W zasadzie nie mogę także ujawniać szczegółów związanych z tym tematem. Powime Ci jednak tylko tyle, że powinno być teraz lepiej. Więcej szczegółów nie mogę ujawnić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429638  autor: Marcin87
 15 wrz 2010, 13:06
Posiadam One Play 65.Czy jest możliwe przedłużenie umowy na ofertę Long Play Telefon 49 z konsolą PSP za 1 zł?

 #429640  autor: horas
 15 wrz 2010, 13:11
play4you2 pisze:W zasadzie nie mogę także ujawniać szczegółów związanych z tym tematem. Powime Ci jednak tylko tyle, że powinno być teraz lepiej. Więcej szczegółów nie mogę ujawnić.

Pzdr.
no niestety teraz nie jest wcale lepiej, ten NodeB co niedawno został odpalony w dzielnicy Szczecina - Bezrzecze - nie sieje swoim zasięgiem na Dobrą Szcz. Uchyl proszę rąbka tajemnicy :wink: przynajmniej daj jakąś nadzieję 8)

 #429661  autor: tomaj
 15 wrz 2010, 14:47
Play4you, kolejne pytanie.
Kobieta po 60tce pod raz kolejny chciała wczoraj przedłuzyć umowę na PlayOnline (teraz kończy jej się opcja 10GB za 45zł). Poszła do salonu i okazało się, że dostała negatywną opinię jako użytkownik, przez co przedłużenie umowy nie jest możliwe. Nie jest możliwe również zawarcie nowej umowy. Niestety, system się zawiesił i w salonie nie mogli dojść z jakiego powodu dostała tę negatywną opinię. Zaznaczam, że wszystkie rachunki były płacone o czasie.

Z jakich powodów wystawiane są takie negatywne opinie? Dlaczego użytkownik nie jest o nich informowany? I jak można tę sytuację rozwiązać?

 #429672  autor: Dareus
 15 wrz 2010, 15:55
Panowie play4you. Powiedzcie mi, proszę, ile czasu będzie trwac wymiana mojego numeru telefonu na złoty w play. W salonie byłem ok. 12.00 w dniu dzisiejszym, wniosek złożyłem, opłatę uiściłem poinformowany wcześniej na infolinii, że zmiana na trwac będzie dosłownie moment i z salonu wyjdę z nowym numerem. Tymczasem przy wyjściu zapytałem z głupia franc, ile to potrwa, by sie upewnić i Pani łaskawie odpowiedziała mi, że około 14 dni. Zatrwożyło mnie to, ale cóż... Przyznam szczerze, że zalezy mi na dość szybkiej zmianie tego numeu. Dodam tylko, iż numer zmieniam w ramach promocji, którą macie - obniżyliście bowiem ceny złotych numerów do 49zł.

Wielki bigamista komórkowy. W każdej sieci już byłem i o każdej mam wyrobioną opinię. Wierny od 2000roku ERZE od 2005 roku ORANGE.
Dawny fan NOKII. Obecny fan androida.

 #429679  autor: play4you2
 15 wrz 2010, 16:11
tomaj pisze:Z jakich powodów wystawiane są takie negatywne opinie? Dlaczego użytkownik nie jest o nich informowany? I jak można tę sytuację rozwiązać?
Niestety, z tego opisu zupełnie nie jestem w stanie wywnioskować co mogło być przyczyną. Być może to był błąd systemu, sam mówisz, że "system im się zawiesił". Jakby co, stwórz zgłoszenie (w imieniu tej Pani z podaniem oczywiście hasła abonenckiego) i złóż zapytanie, z jakiego powodu nie mogła zawrzeć Umowy.
Dareus pisze:Panowie play4you. Powiedzcie mi, proszę, ile czasu będzie trwac wymiana mojego numeru telefonu na złoty w play.
Hmm, w zasadzie to rzeczywiście powinno to trwać "chwilę". Z pewnością nie 14 dni! Sprzedawca powinien wystawić Ci rachunek w Salonie, Ty go opłacasz, wybierasz numer, który chcesz mieć i już. On (Sprzedawca) powinien wprowadzić stosowne ustawienia i numer najpóźniej do 24 godzin powinien zostac zmieniony (choć ten czas 24 h jest rzadkością).
A co w zasadzie zostało zrobione do tej pory? Czy w ogóle opłacałeś coś w Salonie? Jak to wyglądało? Napisz mi najwyżej szczegóły na pw.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-09-15, 16:13 ]
horas pisze:Uchyl proszę rąbka tajemnicy
Przykro mi, ale nie mogę na ten temat nic powiedzieć :(. Tajemnica Telekomunikacyjna.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429685  autor: tomaj
 15 wrz 2010, 16:34
play4you2 pisze:
tomaj pisze:Z jakich powodów wystawiane są takie negatywne opinie? Dlaczego użytkownik nie jest o nich informowany? I jak można tę sytuację rozwiązać?
Niestety, z tego opisu zupełnie nie jestem w stanie wywnioskować co mogło być przyczyną. Być może to był błąd systemu, sam mówisz, że "system im się zawiesił". Jakby co, stwórz zgłoszenie (w imieniu tej Pani z podaniem oczywiście hasła abonenckiego) i złóż zapytanie, z jakiego powodu nie mogła zawrzeć Umowy.
To może Play4you napisze coś o systemie oceniania użytkowników i za co przyznawane są te statusy "negatywne"? Bo po raz pierwszy o tym słyszę.

Pani wybierze się znowu do salonu Play - może system im się odwiesi i może Play uświadomi ją, z jakich powodów została zbanowana ;)

 #429690  autor: Marcin87
 15 wrz 2010, 16:49
Play4you Posiadam One Play 65.Czy jest możliwe przedłużenie umowy na ofertę Long Play Telefon 49 z konsolą PSP za 1 zł?

 #429705  autor: Dareus
 15 wrz 2010, 17:33
play4you2, Witaj. Prosiłes o szczegóły na priv dotyczące zmiany numeru na złody. Sprawa: "Panowie play4you. Powiedzcie mi, proszę, ile czasu będzie trwac wymiana mojego numeru telefonu na złoty w play. W salonie byłem ok. 12.00 w dniu dzisiejszym, wniosek złożyłem, opłatę uiściłem poinformowany wcześniej na infolinii, że zmiana na trwac będzie dosłownie moment i z salonu wyjdę z nowym numerem. Tymczasem przy wyjściu zapytałem z głupia franc, ile to potrwa, by sie upewnić i Pani łaskawie odpowiedziała mi, że około 14 dni. Zatrwożyło mnie to, ale cóż... Przyznam szczerze, że zalezy mi na dość szybkiej zmianie tego numeu. Dodam tylko, iż numer zmieniam w ramach promocji, którą macie - obniżyliście bowiem ceny złotych numerów do 49zł."
Otóż byłem w salonie dzisiaj do południa, wybrałem numer i podpisałem POTWIERDZENIE ZAREJESTROWANIA ZGŁOSZENIA o treści "Klient korzysta ze zmiany numeru na złoty w ramach pomocji "Złoty numer w Play" dla abonentów Long Play. Wybrany numer to xxx yyy vvv", otrzymując także egzemplarz dla siebie . Po dwóch godzinach Pani do mnie zadzowniła, bym się pojawił, bo jednak będzie to kosztować 49zł. Wpadłem więc do tegoż salonu ok. 15stej i wpłaciłem wymaganą kwotę. Mi osobiście wydaje się, że wszystkie formalności zostały spełnione. Pani powiedziała, że potrwa to do 14 dni, a ja otrzymam SMSem informację o zmianie numeru, bądź też ktoś się ze mną połączy. Trochę mnie to zdziwiło, ale cóż... Dla pewności zadzwoniłem dwukronie do Waszego BOKu, a tam dwóch kondultantów i dwie różne odpowiedzi. jedna Pani powiedziała, że powinienem mieć numer zmieniony od razu, drugi pan, że nawet miesiąc może to potrwać. Niestety, u Was każdy odnośnie tej promocji wie co innego, w związku z czym przyznam, że trochę mnie to irytuje, tym bardziej, że płacę za tę zmianę.
Może Pani w salonie przyjęła mój wniosek w złym trybie i nie ma to być POWTWIERDZENIE ZAREJESTROWANIA ZGŁOSZENIA, ale jakaś inna forma przyjęcia takiej dyspozycji?
Za pomoc serdeczne dzięki.

Wielki bigamista komórkowy. W każdej sieci już byłem i o każdej mam wyrobioną opinię. Wierny od 2000roku ERZE od 2005 roku ORANGE.
Dawny fan NOKII. Obecny fan androida.

 #429742  autor: damian8821
 15 wrz 2010, 20:33
No i wreszcie wszystko co mnie nie satysfakcjonowało wróciło do normy :)
Tzn wyświetlanie ilości sms'ów w taryfie sms do wszystkich po wpisaniu kodu * 109 # no i usługa blokady transferu danych w roamingu PLUS'a.

Wielki plus dla was !
Jednak jak się chce to się potrafi choć nie wszystko da się na raz zrobić :P
W każdym razie wrócił jak dla mnie "błogi spokój" w użytkowaniu :)

 #429765  autor: play4you2
 15 wrz 2010, 22:05
tomaj pisze:To może Play4you napisze coś o systemie oceniania użytkowników i za co przyznawane są te statusy "negatywne"? Bo po raz pierwszy o tym słyszę.
Niestety, ale na ten temat nie mam żadnych informacji i obawiam się, że ich nie uzyskam. Są to poufne informacje, które mogą być przekazane ewentualnie tylko osobie zainteresowanej.

Co do ogólnych spraw z tym związanych, to chyba sam się możesz domyślać, że jak dostaje się "bana", to zazwyczaj chodzi o płatności (choć nie zawsze, ale więcej nie mogę powiedzieć). Jednak skoro w tym przypadku twierdzisz, że wszystko jest ok, to należy osobiście wystąpić o informacje (TYLKO pisemnie, z autoryzacją podpisu z Umowy i podaniem hasła Abonenta) do nas. Zobacz jeszcze raz, może to rzeczywiście chwilowy błąd systemu.
Marcin87 pisze:Play4you Posiadam One Play 65.Czy jest możliwe przedłużenie umowy na ofertę Long Play Telefon 49 z konsolą PSP za 1 zł?
Powiem Ci szczerze, że nie weryfikowałem dokładnie tego Regulaminu, ale z tego co "kojarzę", to nie, ponieważ nie mógłbyś przejść na "niższy" Abonament (nawet w przedłużeniu). Jednak są do tego Regulaminy na naszej stronie, więc sprawdź jeszcze sam. Jak będziesz miał nadal wątpliwości, daj mi ponownie info.
Dareus pisze:play4you2, Witaj. Prosiłes o szczegóły na priv
Wiesz co, chyba wiem już, gdzie został popełniony błąd. Mam kluczowe 2 pytania:

1. Czy otrzymałeś potwirdzenie wpłaty 49,00 od Sprzedawcy?
2. Czy dostałeś od Sprzedawcy potwierdzenie nadania zgłoszenia?

Jak w 2 przypadkach powiesz "tak", podaj mi wtedy numer zgłoszenia (zlecenia), które zrobił Sprzedawca.

Tak na przyszłość, to Sprzedawca po zainkasowaniu należnej kwoty, wprowadza stosowne zmiany u siebie w systemie i powinno to trwać (zmiana numeru) dosownie "kilka" minut, rzadko do 24 godzin.

Jeżeli jednak, na powyższe pytania odpowiedziałeś "nie", udaj się do tego Salonu, poproś o deklarację wpłaty 49,00 PLN od Sprzedawcy, następnie wraz z nim stwórz zgłoszenie w Salonie, wraz z jego oświadczeniem, że pobrał opłatę i że powinieneś dostać numer xxxyyyzzz. Do zgłoszenia dołącz tą deklarację wpłaty (może to być zwykły paragon) i podaj mi koniecznie numer tego zgłoszenia na pw lub nawet tu, na forum. Nie musisz już wtedy mi podawać żadnych dodatkwoych danych, tylko sam numer zgłoszenia, które utworzysz w Salonie. Na tej podstawie, będę mógł Ci pomóc.
damian8821 pisze:No i wreszcie wszystko co mnie nie satysfakcjonowało wróciło do normy
To bardzo się cieszę :lol:. Przepraszam, miałem Cię poinformować, jak zostanie to naprawione. Wybacz,w natłoku spraw zapomniałem.

Dodam od razu, że pozostałe kwestie, jakie mi zgłaszaliście, są jeszcze weryfikowane. Jednak jeżeli chodzi o ogólnie pojęte zmiany w Play24, te obszary które wymagały drobnych korekt, zostały już praktycznie poprawione.
Jakby coś jeszcze było nie tak, dajcie mi info. Nie mówię tu akurat o błędach podczas próby logowania, o których czasami wspominacie, a o kwestiach np. związanych z pewnymi "aktywacjami" lub innymi obszarami związanymi z funkcjonalnością Play24.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429826  autor: Dareus
 16 wrz 2010, 09:51
play4you2 pisze:Wiesz co, chyba wiem już, gdzie został popełniony błąd. Mam kluczowe 2 pytania:

1. Czy otrzymałeś potwirdzenie wpłaty 49,00 od Sprzedawcy?
2. Czy dostałeś od Sprzedawcy potwierdzenie nadania zgłoszenia?

Jak w 2 przypadkach powiesz "tak", podaj mi wtedy numer zgłoszenia (zlecenia), które zrobił Sprzedawca.

Tak na przyszłość, to Sprzedawca po zainkasowaniu należnej kwoty, wprowadza stosowne zmiany u siebie w systemie i powinno to trwać (zmiana numeru) dosownie "kilka" minut, rzadko do 24 godzin.

Jeżeli jednak, na powyższe pytania odpowiedziałeś "nie", udaj się do tego Salonu, poproś o deklarację wpłaty 49,00 PLN od Sprzedawcy, następnie wraz z nim stwórz zgłoszenie w Salonie, wraz z jego oświadczeniem, że pobrał opłatę i że powinieneś dostać numer xxxyyyzzz. Do zgłoszenia dołącz tą deklarację wpłaty (może to być zwykły paragon) i podaj mi koniecznie numer tego zgłoszenia na pw lub nawet tu, na forum. Nie musisz już wtedy mi podawać żadnych dodatkwoych danych, tylko sam numer zgłoszenia, które utworzysz w Salonie. Na tej podstawie, będę mógł Ci pomóc.
Odpowiadam:
1. Nie otrzymałem potwierdzenia tej wpłaty. I tu dałem ciała, bo pokwitowania powinienem zażądać. Mój błąd.
2. Od sprzedawcy otrzymałem POTWIERDZENIE ZAREJESTROWANIA ZGŁOSZENIA. Numer zgłoszenia 21727344.

Za wszelka pomoc z góry wielkie dzięki. Po potwierdzenie podejdę za jakąś godzinkę.

Wielki bigamista komórkowy. W każdej sieci już byłem i o każdej mam wyrobioną opinię. Wierny od 2000roku ERZE od 2005 roku ORANGE.
Dawny fan NOKII. Obecny fan androida.

 #429827  autor: pawelpp
 16 wrz 2010, 10:05
play4you2 pisze: Jakby coś jeszcze było nie tak, dajcie mi info.
Wiem, że moje nowe zgłoszenia na Play24 nie są mile widziane, ale wczoraj za każdym razem po kliknięciu na wyślij wyświetlała się strona błędu. Skoro widniała tam informacja o tym, że zdarzenie zostało zarejestrowane, to rozumiem, że nie muszę po raz kolejny pisać odwołania od reklamacji? :) Czekam na potwierdzenie jej otrzymania :)

 #429837  autor: kamyk_w
 16 wrz 2010, 10:52
do play4you2:

niestety nie znasz do końca procedur. Odnośnie zmiany numeru na złoty:
(zgodnie z komunikatami od ss):
Propozycję numeru konsultant wysyła do SS,
gdy oni odpowiedzą że numer jest wolny, przesyłają info do salonu i można zrobić zgłoszenie.
Pobiera się opłatę od razu,
Numer zostanie zmieniony w "ciągu kilku dni".
To jest oficjalne info dla konsultantów od SS.

Marcin87:
Na 4 miesiące (lub 2 w zależności od taryfy) przed zakończeniem umowy możesz podpisać dowolne przedłużenie umowy (aneks), nawet bez telefonu 29zł...
Sprawdzałem w cenniku dla RePlay, konsole są dostępne.

Co do braku możliwości zmiany taryfy na niższą, to nie można tylko w trakcie trwania umowy.
Chyba sobie zmienię nicka na play4you3 :P

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429840  autor: pawelpp
 16 wrz 2010, 11:06
kamyk_w pisze:Chyba sobie zmienię nicka na play4you3 :P
A ja na PlayIsNot4You1 :-)
  • Strona 59 z 244
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 244
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 244