pawelpp pisze:Niezgodność daje jakieś prawa klientowi, gwarancja - żadnych.
Otóż jesteś w błędzie. Jedno i drugie dają określone prawa, zgodne z ich interpretacją. Zarówno w przypadku Ustawy, jak i Gwarancji, Klient ma zarówno pewne prawa, ale i obowiązki. Nie będę tu wgłębiał się w szczegóły, ale jeżeli już Chcesz o czym kogoś poinformować, przekaż względnie obiektywną informację.
Co do tego "całego hałasu o telefon" który poruszyliście , informuję, że jakbyśmy wiedzieli, że jest coś nie tak, pewnie byśmy nie sprzedawali tego modelu. Podkreślam raz jeszcze, nie jesteśmy jego producentem i NIE MY za niego odpowiadamy. Sieć działa prawidłowo i reklamacje zgłaszane do Play w tej sprawie będą odrzucane jako niezasadne (z pełnym wyjaśnieniem, jakby ktoś pytał). Ten model jest praktycznie "smartfonem", więc ma specyficzne ustawienia softu. Na to nie mamy wpływu, jak działa soft po jakimś czasie. Zgłaszajcie się do producenta w tej sprawie, lub do naszych salonów w ramach nabytej gwarancji.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.