• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 56 z 244
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 244

 #428581  autor: Ms Bosman
 09 wrz 2010, 13:28
moze konsultant sie pomylił. czasem z rozpędu zakłądamy ze ostatni dzień miesiąca to 30. z tego co sie orientuję to do końca sierpnia.

Counting bodies like sheeps to the rhytm of the war drums.

 #428613  autor: pawelpp
 09 wrz 2010, 15:39
play4you2 pisze:Przede wszystkim, nie my jesteśmy jego producentem.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za produkt w chwili kiedy wie, że produkt nie działa prawidłowo (nie jest zgodny z umową) i świadomie sprzedaje go klientowi nie informując go o niezgodności.

 #428727  autor: luccicare
 10 wrz 2010, 00:09
P4Y2, tutaj zgodzę się z Pawłem. Sprzedawca powinien uprzedzać o problemach ze sprzętem jeśli są znane i potwierdzone. To, że P4 nie jest jego producentem nie oznacza jeszcze, że można sprzedawać zgniłe jajo, a później w ramach gwarancji odsyłać do producenta. Każdy sklep tak działający (nawet zwykły warzywniak) szybko straciłby klientów.

 #428729  autor: Ms Bosman
 10 wrz 2010, 01:06
Tylko jest jedna kwestia. Pytanie kiedy sie sprzedawca o tym dowiedział i czemu z góry zakładacie ze odkad wie otym nie informuje? Poza tym z odpowiedzi p4y wynika, że producent juz o tym wie, co oznacza ze nad tym pracuje. Jedna wizyta w salonie albo serwisie prawdopodobnie rozwiazuje problem. O co wiec tyle hałasu?

Counting bodies like sheeps to the rhytm of the war drums.

 #428744  autor: pawelpp
 10 wrz 2010, 09:46
Problem w tym, że jeżeli produkt jest wadliwy i sprzedawca o tym wie, to klient powinien powołać się na niezgodność towaru z umową a nie na gwarancje. Niezgodność daje jakieś prawa klientowi, gwarancja - żadnych. Pamiętajcie - to, co jest zapisane w gwarancji nie jest absolutnie wiążące.
Czy P4 wiedziało? Nie wgłębiałem się w całą historię tej sprayw na forum, ale na pierwsyz rzut oka, wydaje mi się, że tak. Z resztą... skoro klienci przychodzą do salonu i mówią, że coś z telefonem nie tak.... Nie sądzę żebyś był pierwszy.

 #428747  autor: play4you2
 10 wrz 2010, 10:07
pawelpp pisze:Niezgodność daje jakieś prawa klientowi, gwarancja - żadnych.
Otóż jesteś w błędzie. Jedno i drugie dają określone prawa, zgodne z ich interpretacją. Zarówno w przypadku Ustawy, jak i Gwarancji, Klient ma zarówno pewne prawa, ale i obowiązki. Nie będę tu wgłębiał się w szczegóły, ale jeżeli już Chcesz o czym kogoś poinformować, przekaż względnie obiektywną informację.

Co do tego "całego hałasu o telefon" który poruszyliście , informuję, że jakbyśmy wiedzieli, że jest coś nie tak, pewnie byśmy nie sprzedawali tego modelu. Podkreślam raz jeszcze, nie jesteśmy jego producentem i NIE MY za niego odpowiadamy. Sieć działa prawidłowo i reklamacje zgłaszane do Play w tej sprawie będą odrzucane jako niezasadne (z pełnym wyjaśnieniem, jakby ktoś pytał). Ten model jest praktycznie "smartfonem", więc ma specyficzne ustawienia softu. Na to nie mamy wpływu, jak działa soft po jakimś czasie. Zgłaszajcie się do producenta w tej sprawie, lub do naszych salonów w ramach nabytej gwarancji.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #428756  autor: pawelpp
 10 wrz 2010, 10:24
play4you2 pisze:przekaż względnie obiektywną informację.
Gwarancja nie daje żadnych praw, ponieważ postanowienia w niej zawarte nie mają żadnej mocy prawnej. Przykładowo producenci piszą zwykle, że po kilku nieudanych naprawach produkt jest wymieniany pod warunkiem, że powiedzmy jest jeszcze produkowany, że są do niego części itp. Powołanie się na niezgodność towaru z umową powoduje, że po bodajże 3 nieudanych naprawach SPRZEDAWCA musi wymienić produkt na nowy, wolny od wad.
play4you2 pisze:nie jesteśmy jego producentem i NIE MY za niego odpowiadamy
Jesteś w błędzie. Sprzedaca ponosi odpowiedzialność za sprzedanie wadliwego lub niekompletnego produktu. W gwarancji zwykle jest napisane, że oprogramowanie jej nie podlega. Jeżeli chodzi o niezgodność towaru z umową, oprogramowanie jest nierozłączną częścią telefonu i także, jeżeli jest wadliwe, podlega wymianie. Chyba nie da się korzystać z telefonu, który nie ma oprogramowania? To ono decyduje o funkcjonalności telefonu.
Przypomnij sobię sprawę z moją nawigacją w 5800. UOKiK był innego zdania niż ty.

 #428758  autor: play4you2
 10 wrz 2010, 10:33
pawelpp pisze:Przypomnij sobię sprawę z moją nawigacją w 5800. UOKiK był innego zdania niż ty.
Pamiętam, ale w tym przypadku mówimy o zupełnie czymś innym. Zresztą, szkoda tej polemiki na forum. Jeżeli Chcesz, zapraszam na prv.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #428770  autor: playonline
 10 wrz 2010, 17:17
@ pawelp - wiesz, nie uwazam aby sprzedawca w salonie o tym wiedzial... Tzn teraz moze i tak ale jak ten telefon wszedl do oferty to watpie by P4 o tym wiedzialo a juz na pewno nie sprzedawca. Swoja droga LG i Samsung z tego co mi znajoma powiedziala to prowadza akcje partnerskie (niezaleznie od operatora) czyli "sprzedaj nasz telefon a dostaniesz bonus"... Jedno jest pewne - ani LG, ani Samsung nie jest dobra marka dla komorek (nie wliczam gadzetow w telefonach gdyz to raczej dla mlodzikow).

 #428782  autor: Logith
 10 wrz 2010, 19:26
Kiedyś wspominano, że gdy dzwoni do kogoś ktoś z Play (Oczywiście "centrali", nie konkretnego salonu) to wyświetla mu się jakiś dziwny numer.
Do mnie dzwoniono dzisiaj po godzinie 18 z informacją, że moja reklamacja była zasadna ( - dzięki Play4You !) Wyświetlało się "Obsługa Klienta", więc melduję że tak też i bywa. :wink:

Obrazek
Obrazek

 #428840  autor: Marcin87
 10 wrz 2010, 22:53
Dostałem cynk z salonu Play że play online przyspieszy na przełomie października/listopada do 3 Mb/s :)

 #428843  autor: piokuk
 10 wrz 2010, 23:25
Moje pytanie jest następujące - co się dzieje w "pustymi" starterami za 9 złotych służącymi do przypisywania wybranych przez użytkownika numerów. W dwóch salonach Play w Krakowie powiedziano mi dzisiaj, że są one ściągane z rynku. Czy Play wycofuje się z dotychczas istniejącej możliwości swobodnego wyboru numeru przez użytkownika, czy też startery te zostaną zastąpione czymś innym?

 #428844  autor: playonline
 10 wrz 2010, 23:29
Marcin87 pisze:Dostałem cynk z salonu Play że play online przyspieszy na przełomie października/listopada do 3 Mb/s
Chcialbym aby tak bylo... ;)

 #428866  autor: bleckwarrior
 11 wrz 2010, 07:10
Marcin87 pisze:Dostałem cynk z salonu Play że play online przyspieszy na przełomie października/listopada do 3 Mb/s

a może najpierw niech ma każdy chociaż to 1 mb/s :D
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2010, 13:51 przez bleckwarrior, łącznie zmieniany 1 raz.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #428883  autor: DanielR
 11 wrz 2010, 11:02
piokuk pisze:Moje pytanie jest następujące - co się dzieje w "pustymi" starterami za 9 złotych służącymi do przypisywania wybranych przez użytkownika numerów. W dwóch salonach Play w Krakowie powiedziano mi dzisiaj, że są one ściągane z rynku. Czy Play wycofuje się z dotychczas istniejącej możliwości swobodnego wyboru numeru przez użytkownika, czy też startery te zostaną zastąpione czymś innym?
Nie jestem pewien czy akurat o to Ci chodzi.
Równolegle z "pustymi" "9 MNP" dostępne są od jakiegoś czasu również "puste" "5 MNP".
Tzn., dostajesz 4 zł na konto promocyjne + 1 zł na konto główne.
Startery MNP o wartości 9 zł zostają (jak widać) powoli wycofywane (co mam miejsce już od kilku miesięcy), a w ich miejsce wchodzą te drugie.
I tak dziwne, że przez tak długi okres udało im się utrzymać "9".

 #428886  autor: piokuk
 11 wrz 2010, 11:09
Nie. To jeszcze insza inszość. Chodzi mi o startery za 9 złotych bez przypisanego numeru, który wybierałem sobie z sieci (nie przenosiłem).

 #428888  autor: uwazny
 11 wrz 2010, 11:22
play4you2 pisze:Postanowiłem coś sprawdzić i dowiedziałem się, że ten problem rzeczywiście może występować, ale nie dotyczy naszej sieci, ale tego telefonu.
Czy mamy to rozumieć jako publiczne oświadczenie pracownika w imieniu firmy PLAY iż PLAY posiada informacje o nieprawidłowym funkcjonowaniu tego telefonu i nie informuje mimo to podczas ich sprzedaży?

Skoro teraz o tym wiesz, to zakładam, iż co najmniej od tego momentu Play posiada taką wiedzę, więc jeśli zadzwonię na Infolinię i poproszę o ten telefon, to zostanę poinformowany przez konsultanta, że ten telefon nie działa prawidłowo w waszej sieci, prawda?

Jeśli udam się do wybranego salonu Play i poproszę o ten telefon to również usłyszę: "Proszę pana istnieją kłopoty z prawidłowym funkcjonowaniem tego tefefonu w sieci PLAY", prawda?

 #428906  autor: emerson
 11 wrz 2010, 12:55
Pytanie do kogoś z PLAY:
Mam obecnie dwie aktywacje w Play, chciałbym jeszcze skorzystać z oferty LongPlay za 1zł. Kiedy najlepiej to załatwiać, aby "wpaść" na okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego?? Czy w momencie załatwiania trzeba zaznaczyć żeby nie podłączali numeru pod już istniejące konto??

 #428910  autor: Marcin87
 11 wrz 2010, 13:17
U mnie play online ciśnie ok 1,1-1,2 Mb/s. Na pewno lepiej chodzi od orange free bo mając nadajnik umts orange 100 metrów dalej wyciągam 0,5 Mb/s.Nie ma znaczenia pora dnia bo testowałem o 15 jak i o 4 w nocy.

 #428919  autor: Pijo
 11 wrz 2010, 13:40
Marcin87 pisze:U mnie play online ciśnie ok 1,1-1,2 Mb/s. Na pewno lepiej chodzi od orange free bo mając nadajnik umts orange 100 metrów dalej wyciągam 0,5 Mb/s.Nie ma znaczenia pora dnia bo testowałem o 15 jak i o 4 w nocy.
To sprawdz jeszcze raz Orange Free na noc.gts.pl, speedtest.tp.pl, a nie na speedtest.net.

OF przez stosowaną kompresję grafiki źle współpracuje z speedtest.net.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2010, 13:49 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 56 z 244
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 244
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 244