Zgłaszałem temat Administratora niestety bez echa

w takim razie podaje informacje na forum
Otoz z dniem 1 września 2010 zmieniły sie terminu uprawnień dot. przedłuzenia umowy przez klientów biznesowych w sieci Orange do tej pory klienci biznesowi byli uprawnieni do przedluzenia umowy 6 7 a nawet 8 miesiecy wczesniej obecnie ten czas zostal skrocony do
3 miesiecy w obecnej chwili uprawnienia stracili wszyscy klienci posiadajacy 5 i mniej numerów na firme podkreslam obecnie gdyz sprawa jest donamiczna i niewykluczone ze te uprawnienia straca rowniez klienci majacy od 6 telefonow w firmie.... mowiac kolokwialnie chodzi o to zeby sie jak najdluzej i jak najwiecej nachapac
Bo skoro klient dajmy na to płaci 69gr za minute to po tych zmianach bedzie je placil min te kilka miesiecy wczesniej niestety jest to bron ubusieczna i moze sie obrucic przeciwko Orange gdyz od dluzszego czasu do klientow biznesowych dzwoni play proponujac im ceny dumpingowe(nie do przebicia) w stylu 500 min do wszystkich za 30 zl i telefon z umowa na 12 miesiecy(przyklad wymyslony ale pokazujacy jakiego rodzaju sa to przebicia)
Straca oczywiscie klienci pragne podkreslic ze to juz kolejna zmiana ktora jest niekorzystna dla klientow sieci Orange niedawno bylo slychac o akcji samo przedluzania umow przez Orange
http://telepolis.pl/news.php?id=17279
Zachecam do dyskusji co sadzicie o takiej polityce czy okaze sie dla orange złotym srodkiem czy bedzie przyslowiowym "strzalem w kolano"