Rozgraniczmy to na 2 podpunkty:
1)Usługa bez "telefonu" - port nie jest zajęty, możesz używać VoIP od dowolnego dostawcy, ale tutaj jestem mniej pewien bo niestety mam wariant z "telefonem"
2)Usługa z "telefonem" - port jest zajęty przez router (w którym oba porty muszą mieć loginy od jednego dostawcy, którego można zmienić z pełnej konfiguracji routera), więc jeśli dopniesz własny modem, możesz używać VoIP
1)Usługa bez "telefonu" - port nie jest zajęty, możesz używać VoIP od dowolnego dostawcy, ale tutaj jestem mniej pewien bo niestety mam wariant z "telefonem"
2)Usługa z "telefonem" - port jest zajęty przez router (w którym oba porty muszą mieć loginy od jednego dostawcy, którego można zmienić z pełnej konfiguracji routera), więc jeśli dopniesz własny modem, możesz używać VoIP