• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 47 z 244
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 244

 #424099  autor: play4you2
 20 sie 2010, 08:49
Matyk pisze:p4u - wiesz może kiedy zostanie mniej więcej wprowadzony handover ??
Wybacz, ale na to pytanie nie mogę udzielić odpowiedzi.
Marens pisze:Czy mi się wydaje, czy po cichaczu znikła oferta Long Play 69 - 50% + stan darmowy na 18m.
No cóż, promocje się zmieniają..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424101  autor: Matyk
 20 sie 2010, 09:15
play4you2 pisze: Wybacz, ale na to pytanie nie mogę udzielić odpowiedzi.
Ok rozumiem, tajemnica zawodowa, ale chyba tajemnicą nie jest to kiedy kończy się stara a zaczyna się nowa umowa ??

 #424103  autor: play4you2
 20 sie 2010, 09:27
Matyk pisze:ale chyba tajemnicą nie jest to kiedy kończy się stara a zaczyna się nowa umowa ??
W tej sytuacji mogę ci tylko powiedzieć tyle, że nowa Umowa została już podpisana. Więcej na ten temat nie mogę nic dodać.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424104  autor: metpablo
 20 sie 2010, 09:33
Moim zdaniem poniedziałkowa konferencja może być właśnie o handoverze. Bo mowa w zaproszeniu o ślubie - MG pisząc o handover określił to tak "W istocie teraz będzie już jedna wspólna sieć", we wpisie mowa o BackToSchool - BTS. Jak się połączy pewne fakty to można domniemywać, że już w poniedziałek będzie info dla całego świata o rozszerzeniu zakresu współpracy Play i Plusa :mrgreen:

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #424119  autor: qper
 20 sie 2010, 11:33
Ja mam pytanie do pracowników Play, wprowadzone ograniczenia dla spółek prawa handlowego wyłączyły w Play24 (numery na kartę - fresh) zakładkę USŁUGI.
Od teraz usługi można aktywować wyłącznie za pomocą telefonu.

Moje pytanie to:

1) czemu mają służyć takie ograniczenia dla numerów na kartę skoro większość usług można aktywować telefonem?

2) w jaki sposób odblokować taką zakładkę? (upoważnienie dla administratora do Play24 niczego nie zmienia).

3) Dlaczego klientów biznesowych nie informuje się w żaden sposób o wprowadzonych ograniczeniach? (np. SMS, mail lub informacja w Panelu)

Jest to dla mnie bardzo ważne i chciałbym uzyskać konkretną wiążącą odpowiedź.

Dzięki

 #424121  autor: ulmus102
 20 sie 2010, 11:43
play4you2 czy mógłbyś mi powiedzieć jak to jest z tymi darmowymi rozmowami wewnątrz Play? Byłem we Włocławku w punkcie sprzedaży Play w Realu i tam poinformował mnie pan, że niezależnie co wybiorę, abonament, mix czy kartę, zawsze będę miał darmo połączenia w Play. A wszędzie na około czytam np. o podwojeniu minut do Play...

 #424139  autor: damik
 20 sie 2010, 13:03
Witam
Pytanie dotyczy play24
Mam abonament Firmowa 75. Logując się do systemu brak jest zakładki USŁUGI . Czy ta opcja jest domyślnie wyłączona w aktywacjach na firmę. (Numer został przeniesiony z innej sieci i teraz jest niepełny okres rozliczeniowy)

 #424144  autor: play4you2
 20 sie 2010, 13:14
ulmus102 pisze:play4you2 czy mógłbyś mi powiedzieć jak to jest z tymi darmowymi rozmowami wewnątrz Play?
Darmowe rozmowy, to inaczej "Stan Darmowy". Polega to na tym, że w zależności od usługi, jaką posiadasz, masz mozliwość otrzymania go w ramach opłaty za Abonament lub trzeba za niego zapłacić (opłata zgodna z Cennikiem Oferty). W mixie nie ma Stanu Darmowego, ale w Mixturze już tak. W Abonamencie dotyczy to tylko LongPlay, stare Plany Taryfowe nie mają takiej mozliwości, aby to uruchomić.

Jak masz włączony Stan Darmowy, to wówczas do wszystkich w Play dzwonisz za darmo przez cały miesiąc lub Umowę (zależy od Oferty), bez żadnego limitu minut. Oferty dla Firm mają jeszcze mozliwość bezpłatnych połączeń na numery stacjonarne (oprócz numerów w Play).
qper pisze:1) czemu mają służyć takie ograniczenia dla numerów na kartę skoro większość usług można aktywować telefonem?
Powim Ci szczerze, że z tego co mi wiadomo, to te zakładki są dostępne, ale tylko dla Administartora. Nie ma czegoś takiego, jak upoważnienie dla Administartora. Albo nim jesteś, albo nie.
qper pisze:2) w jaki sposób odblokować taką zakładkę? (upoważnienie dla administratora do Play24 niczego nie zmienia).
J.W., czyli należy być Administartorem. W tym celu, należy do nas zgłosić pisemną dyspozycję, zgodnie z procedurami. Po weryfikacji i wprowadzeniu zmian w systemie, będziesz miał dostęp do wszystkich zakładek. Jeżeli jesteś Administratorem i to Ci nie działa, to zrób zgłoszenie w tej sprawie, żeby sprawdzili, co jest tego powodem.
qper pisze:3) Dlaczego klientów biznesowych nie informuje się w żaden sposób o wprowadzonych ograniczeniach? (np. SMS, mail lub informacja w Panelu)
W zasadzie to trudno powiedzieć, czy w tym przypadku potrzebna była jakaś informacja, ponieważ usługi te są, ale zmodyfikowane, tak jak napisałem powyżej. Generalnie staramy się zamieszczać informacje o zmianach, np. w samej zakładce na Play24.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424166  autor: qper
 20 sie 2010, 13:57
Jestem administratorem i numery są do mnie przypisane.

Jeżeli chodzi o abonament to mogę zarządzać numerami i usługami.
Jeżeli chodzi o karty to pomimo, że jestem administratorem i macie przesłane upoważnienie nie mogę zarządzać usługami na karcie.

Co teraz?

Trudno mówić też o zmodyfikowaniu usługi skoro wszyscy użytkownicy mieli zakładki usługi włączali sobie stany darmowe itp. a teraz jej nie ma. Jeżeli nie wierzysz to mogę przesłać screen.

Nawiązując jeszcze do upoważnień to z informacji jakie są na stronie play http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/play2 ... index.html

Upoważnienie wymagane jest dla numerów abonamentowych. Numery na kartę i mix można podpisać do paneli play24 i wtedy jesteś pełnym administratorem - to tak nawiasem.

Reasumując możesz pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu i dojść dlaczego na wszystkich numerach FRESH nie ma tej zakładki?

 #424167  autor: Marens
 20 sie 2010, 14:01
play4you2 pisze:No cóż, promocje się zmieniają..
Standard 24 miesiące :-D (a gdzie 36m? :wink: )
Obrazek

 #424168  autor: qper
 20 sie 2010, 14:01
W zasadzie to trudno powiedzieć, czy w tym przypadku potrzebna była jakaś informacja, ponieważ usługi te są, ale zmodyfikowane, tak jak napisałem powyżej. Generalnie staramy się zamieszczać informacje o zmianach, np. w samej zakładce na Play24.
Owszem staracie się, w całej mojej przygodzie z Play odkąd wprowadziliście komunikaty w Play24 to widziałem 2 takie komunikaty,

pierwszy dotyczył zmiany wyglądu serwisu play24 a drugi dotyczył ankiety BOK.

Według mnie można byłoby wprowadzić taki komunikat, wtedy mniej straconych nerwów i czasu byłoby dla obu stron.

Pozdr.

 #424208  autor: TrustNoOne
 20 sie 2010, 17:06
qper pisze:Ja mam pytanie do pracowników Play
Myślisz, że tylko pracownicy powinni wiedzieć dlaczego to zostało wprowadzone?
qper pisze:1) czemu mają służyć takie ograniczenia dla numerów na kartę skoro większość usług można aktywować telefonem?
A co to za różnica czy numer prepaid czy postpaid? I jedno i drugie to pieniądze i informacje. Dla numerów nie-na kartę też część rzeczy można aktywować kodem.
qper pisze:2) w jaki sposób odblokować taką zakładkę? (upoważnienie dla administratora do Play24 niczego nie zmienia).
Musisz wypełnić pismo, które jest zawarte na stronie Play. Poza tym przeczytaj uważnie co tam Playowcy napisali: "Istotne jest, aby w formularzu podać używany przez przyszłego Administratora numer telefonu w Play. Numer ten musi znajdować się na koncie abonenckim, do którego zarządzania Administrator zostaje upowazniony. Play24 na podstawie tego numeru rozpoznaje Administratora i przydziela mu uprawnienia do zarządzania" I teraz pytanie czy skoro jest mus posiadania wszystkich naszych numerów na jednym koncie abonenckim (bo tak rozumiem powyższe), to czy karty prepaid można dokonsolidować w systemie Play aby administrator był jeden dla każdego rodzaju konta? Raczej wątpię gdyż Play np. FV nie wystawi dla prepaida. Tak więc czy numery prepaid nie powinny być na jednym koncie a postpaid na innym (dla nich wspólnym)?
qper pisze:3) Dlaczego klientów biznesowych nie informuje się w żaden sposób o wprowadzonych ograniczeniach? (np. SMS, mail lub informacja w Panelu)
I tutaj się zgodzę. Taka informacja powinna być zawarta zawsze (np. zmiana cennika, promocji, itp) choćby w Play24 tak jak jest informacja o tej ich ankiecie i fakturze.

Pozdrawiam

Quot capita, tot sententiae...

 #424213  autor: qper
 20 sie 2010, 17:41
Myślisz, że tylko pracownicy powinni wiedzieć dlaczego to zostało wprowadzone?
Tak, myślę, że pracownicy na co dzień zajmujący się BOKie i rozwiązywanie problemów są wyszkoleni i dużo więcej wiedzą.
A co to za różnica czy numer prepaid czy postpaid? I jedno i drugie to pieniądze i informacje. Dla numerów nie-na kartę też część rzeczy można aktywować kodem.
Nie zgodzę się w 100%. Na karcie jest limit, średnio około 30 zł, którego nie przeskoczysz.
Kończy się kasa to nic nie zdziałasz. W abonamencie masz większe pole do popisu i możesz nastukać rachunek do kwoty 1300 zł bo taki mamy limit.

Jak sam zauważyłeś większość usług można włączyć kodem lub z pozycji menu. Powiedz dlaczego Play uszczęśliwia firmy i wyłącza im możliwość aktywacji usług przez panel? co to zmienia skoro swobodnie wszystko robię w telefonie.

Dochodzimy do takiego paradoksu, że firma która jest spółką prawa handlowego - np. Spóła Jawan z tylko 2 wspólnikami musi mieć wyznaczonego administratora do zarządzania tylko tymi dwoma numerami? nie jest to śmieszne. Przez prawie rok było dobrze, wszystko śmigało, byliśmy zadowoleni. Każdy sobie włączał to, co potrzebował. Teraz nam się narzuca super rozwiązania.

W przypadku firm gdzie pracuje 100 osób ma to sen i powinno być aktywowane na ich prośbę, powinna też być wtedy blokada w telefonie, żeby też nie można było nic właczyć.
Musisz wypełnić pismo, które jest zawarte na stronie Play. Poza tym przeczytaj uważnie co tam Playowcy napisali: "Istotne jest, aby w formularzu podać używany przez przyszłego Administratora numer telefonu w Play. Numer ten musi znajdować się na koncie abonenckim, do którego zarządzania Administrator zostaje upowazniony. Play24 na podstawie tego numeru rozpoznaje Administratora i przydziela mu uprawnienia do zarządzania" I teraz pytanie czy skoro jest mus posiadania wszystkich naszych numerów na jednym koncie abonenckim (bo tak rozumiem powyższe), to czy karty prepaid można dokonsolidować w systemie Play aby administrator był jeden dla każdego rodzaju konta? Raczej wątpię gdyż Play np. FV nie wystawi dla prepaida. Tak więc czy numery prepaid nie powinny być na jednym koncie a postpaid na innym (dla nich wspólnym)?
Jak widzisz pismo (upoważnienie) o którym wspominasz jest wypełnione i niczego to nie zmieniło. Według zapewnień Play miało rozwiązać problem.


Jedynym rozwiązaniem to chyba zrobić cesję na osobę prywatną i tyle.

Zgłoszenia zrobiłem ale co z tego jak tylko czekam...

 #424225  autor: TrustNoOne
 20 sie 2010, 18:53
qper pisze:Jak widzisz pismo (upoważnienie) o którym wspominasz jest wypełnione
Z tego co zrozumiałem to masz numer aaaaaaaaa i bbbbbbbbb na koncie xxxxxxx czy na kontach xxxxxxx i yyyyyyy? Jeśli na 1 koncie to albo numer aaaaaaaaa albo bbbbbbbbb powinien być administratorem. Jeśli masz każdy numer telefonu na odrębnych kontach abonenckich czyli np. nr tel aaaaaaaaa na koncie xxxxxxx i bbbbbbbbb na koncie abonenckim yyyyyyy to dla konta X administratorem będzie numer A, a dla konta Y numer B (jeśli tak masz w dokumentach). Spójrz lepiej dokładniej w dokumenty no chyba, że osoba co wprowadzała te dane źle je wprowadziła.

Ja nie ma problemu. Poza tym w ostatnich dniach Play 24 kulało ale już widzę, że jest dobrze.

Pozdrawiam

Quot capita, tot sententiae...

 #424241  autor: play4you2
 20 sie 2010, 21:17
qper pisze:Reasumując możesz pomóc mi w rozwiązaniu tego problemu i dojść dlaczego na wszystkich numerach FRESH nie ma tej zakładki?
Zrób zgłoszenie. Dajmy szansę pozostałym konsultantom :-).
Marens pisze:Standard 24 miesiące (a gdzie 36m? )
No skoro nie ma... To cóż, nie ma ;-). Wiesz, że nie mogę rozmawiać na temat szczegółów Ofert, dlaczego są takie, a nie inne.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #424243  autor: TrustNoOne
 20 sie 2010, 21:59
@ qper - albo tak jak napisał P4Y, zrób zgłoszenie to ktoś się temu przyglądnie,
@ P4Y - dziwnie szybko chodzi internet. Ponad 1Mb/s? Dużo ponad. :)

Quot capita, tot sententiae...

 #424245  autor: uwazny
 20 sie 2010, 22:01
PLAY4YOU

DLaczego na stronie :http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html noszącej nazwę Promocje i Pakiety nie ma informacji o wszystkich aktualnych promocjach w Play Fresh a jedynie ciągle przewijają się banery z wybranymi?

Czy nie powinno być tak , iż użytkownik zainteresowany ofertą Play Fresh po wejściu na stronę i kliknięciu w zakładkę Promocje i Pakiety powinien otrzymać kompletną informację o obowiązujących promocjach i pakietach?

Czy strona operatora nie powinna zawierać informacji we właściwych miejscach i odpowiednio posegregowanych?

Proszę również o odpowiedź kiedy kompletne informacje znajdą się w zakłądce Promocje i Pakiety dla użytkowników Play Fresh.

 #424247  autor: BarthezzLodz
 20 sie 2010, 22:05
Play4you2, mogę prosić Cię o pomoc?
Dziś byłem w salonie Play Manufaktura w celu zdjęcia simlocka z telefonu zakupionego u Was, w Empiku w Silesii City Center 6 sierpnia 2007 roku. Telefon to Nokia N76 o numerze IMEI 356************ (w razie potrzeby mogę dosłać na PW). Niestety pani w salonie w Manufakturze powiedziała, że telefonu tego nie ma w waszej bazie danych i nie można zdjąć simlocka. Chciałbym dowiedzieć się, gdzie leży problem i w jaki sposób mam ściągnąć simlocka, który przecież został założony przez Play. W razie potrzeby mogę zeskanować i przesłać kopię dowodu zakupu wraz z gwarancją wystawioną na ten telefon.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #424267  autor: qper
 20 sie 2010, 23:13
Zrób zgłoszenie. Dajmy szansę pozostałym konsultantom :-).

zgłoszenie zrobiłem już 01.08

 #424343  autor: TrustNoOne
 21 sie 2010, 14:10
qper pisze:zgłoszenie zrobiłem już 01.08
I nie jest zrobione? Sprawdzałeś na Play24 jaki ma status?

Quot capita, tot sententiae...
  • Strona 47 z 244
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 244
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 244