• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #423173  autor: BKX
 16 sie 2010, 10:13
Witam, od kilku dni posiadam sławnego już Samsunga Wave. Telefon sprawuje się ok, ale najwięcej problemów sprawia mi sama aplikacja - KIES. W żaden sposób nie mogę jej zainstalować na moim komputerze.

Za każdym razem przy instalacja kończy się na 74% i wisi w nieskończoność. Po restarcie kompa aplikacja pokazuje się w tray'u, ale nie można jej uruchomić. W panelu sterowania też jej nie odnajdziemy... Ponowne ściągnięcie kopii też nic nie dało

Mam wrażenie, że problemem może jest system - Vista Ultimate x64, bo na XP chodzi, ale jest może ktoś, kto instalował tą aplikację i miał podobne problem przy Vista bądź 7?

Tak dla informacji, żeby ktoś mi nie powiedział, żebym sobie system jeszcze raz postawił, bo już to robiłem, akurat tak się złożyło, że instalowałem KIES przed i po ponownym wgraniu systemu.


Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

N5110i/N5510/N6210/SEK500i/N7600/N3300/SEK750i/N6288/N5700/LGKP500/NE71/N5800/Iphone 3G/SamsungWave/NE72/BB8520/HTCDesireHD/BB9810/MotorolaRAZRXT910/SonyXperiaP/HTCOneS/SamsungGalaxySIII/NokiaLumia820/SonyXperiaZ1

 #423180  autor: negra
 16 sie 2010, 10:22
Mam podobnie na ;7;
ps. przed chwilą dzwoniłem na inf. samsung pl i dowiedziałem się że ; intensywnie; pracują nad poprawą działania Kies z Vistą i 7-ką.

 #423229  autor: kerim36
 16 sie 2010, 12:13
problem znany

dziwne, ze tak dlugo nie moga sobie z tym poradzic

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #423232  autor: BKX
 16 sie 2010, 12:17
To w takim razie dobrze wiedzieć, że nie jestem sam :)

Gdyby jednak ktoś, coś wiedział więcej, to piszcie w temacie.

N5110i/N5510/N6210/SEK500i/N7600/N3300/SEK750i/N6288/N5700/LGKP500/NE71/N5800/Iphone 3G/SamsungWave/NE72/BB8520/HTCDesireHD/BB9810/MotorolaRAZRXT910/SonyXperiaP/HTCOneS/SamsungGalaxySIII/NokiaLumia820/SonyXperiaZ1

 #424047  autor: BarthezzLodz
 19 sie 2010, 20:47
Ja z kolei mam inny problem. Podłączam telefon do komputera, wybieram tryb Kies, program ten też mam uruchomiony, ale niestety, wyświetla się: Podłączanie urządzenia, proszę czekać... I takk caaały czas. Miał ktoś z was podobny problem?

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #424053  autor: PingNoMore
 19 sie 2010, 21:28
Ja miałem to samo. Wystarczyło ponownie uruchomić komputer.

 #424059  autor: BarthezzLodz
 19 sie 2010, 21:48
Niestety nie pomogło. W telefonie niby wyświetla się, że podłączono, ale ikona telefonu nie wyświetla się w prawym górnym rogu w Kiesie, jak to powinno być. Cały czas jest tylko Podłączanie urządzenia, proszę czekać...

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #424298  autor: PingNoMore
 21 sie 2010, 09:07
Odinstaluj program, uruchom komputer ponownie. Potem zainstaluj i znowu uruchom komputer ponownie. A jaką akcję masz ustawioną w telefonie po podłączeniu do komputera?

 #424301  autor: negra
 21 sie 2010, 09:54
BarthezzLodz pisze:Ja z kolei mam inny problem. Podłączam telefon do komputera, wybieram tryb Kies, program ten też mam uruchomiony, ale niestety, wyświetla się: Podłączanie urządzenia, proszę czekać... I takk caaały czas. Miał ktoś z was podobny problem?
Miałem dokładnie to samo i przy połączonym telefonie z kompem wyłączyłem wave na parę sekund. Do ponownym włączeniu Kies od razu wykrył tela i można było działać :lol: