• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 45 z 244
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 244

 #423483  autor: evolucja
 17 sie 2010, 16:08
@play4you2
Wysłałem PW, sprawdź i odpisz proszę.

 #423486  autor: play4you2
 17 sie 2010, 16:13
max_max pisze:@play4you2
mam u was abonament i mam problem z roamingiem
Powiem tak. Jeżeli chodzi o roaming i kłopoty z nim związane, to takie sprawy należą do baaardzo rzadkich. Nie oznacza to jednak, że w Twoim przypadku "coś" się nie stało. Należałoby to wstępnie zweryfikować. Jak Chcesz, to podaj mi numery zgłoszeń na PW.
pawelpp pisze:max_max w jaki sposób zweryfikowałeś, że to nie problem zagranicznych operatorów?
W tej sprawie popieram wypowiedź pawelpp. Zweryfikuj proszę najpierw sprawę u zagranicznego Operaotra i ewentualnie zgłoś to potem do nas. A czy w kraju wszystko Ci działa prawidłowo?

Pzdr.

[ Dodano: 2010-08-17, 16:16 ]
yundai pisze:sprawa do play4you
Tak wiem. Przepraszam, ale do wczoraj jeszcze się tego nie rozwiązało. Dziś osobiście byłem u osoby (eksperta) za to odpowiedzialnej i otrzymałem deklarację, że dzisiaj powinno się to naprawić. Jeszcze raz przepraszam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #423490  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 16:31
yundai pisze: teraz pomijam twoje posty
Leży mi to - nie chcesz - nie czytaj. Nikt ciebie do tego nie zmusza. Mam prawo do wyrażenia swojej opinii.
yundai pisze:15 DNI TO DUZO BEZ NUMERU Z WINY PLAY
Leży im to - idź do sądu :)

:smt006

 #423502  autor: play4you2
 17 sie 2010, 16:56
pawelpp pisze:yundai napisał/a:
15 DNI TO DUZO BEZ NUMERU Z WINY PLAY


Leży im to - idź do sądu
Otóż, nie zgodzę się z Twoja opinią.

Właśnie otrzymałem informacje, że sprawa została rozwiązana. Generalnie dzwonił do Ciebie nasz specjalista z wyjasnieniami i wszystko powinno być w porządku. Z tego co mi wiadomo, szczegóły otrzymasz w piśmie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423504  autor: pawelpp
 17 sie 2010, 16:59
play4you2 pisze: Właśnie otrzymałem informacje, że sprawa została rozwiązana.
Cóż za miła niespodzianka. Więc jedni klienci są ważniejsi od innych?

 #423511  autor: max_max
 17 sie 2010, 17:33
play4you2 pisze:
max_max pisze:@play4you2
mam u was abonament i mam problem z roamingiem
Powiem tak. Jeżeli chodzi o roaming i kłopoty z nim związane, to takie sprawy należą do baaardzo rzadkich. Nie oznacza to jednak, że w Twoim przypadku "coś" się nie stało. Należałoby to wstępnie zweryfikować. Jak Chcesz, to podaj mi numery zgłoszeń na PW.
pawelpp pisze:max_max w jaki sposób zweryfikowałeś, że to nie problem zagranicznych operatorów?
W tej sprawie popieram wypowiedź pawelpp. Zweryfikuj proszę najpierw sprawę u zagranicznego Operaotra i ewentualnie zgłoś to potem do nas. A czy w kraju wszystko Ci działa prawidłowo?

Pzdr.
Czy za weryfikacje uznasz, że z telefonu osoby z tej sieci dzwoniłem się. Co do kraju to w sieci plusa mi wszystko działa, z waszą to osobna bajka

 #423515  autor: play4you2
 17 sie 2010, 17:55
pawelpp pisze:Cóż za miła niespodzianka. Więc jedni klienci są ważniejsi od innych?
Absolutnie. Każdy Klient jest równie ważny. Nie ma "równych" i "równiejszych". Po prostu w Twoim przypadku otrzymywałeś już od nas odpowiedzi i nic więcej nie mamy w tym temacie do powiedzenia (o czym już mówiłem). Przykro mi, że sprawa nie została rozwiązana po Twojej myśli, ale widocznie nie było ku temu przesłanek. Proszę Cię, nie ciągnijmy już tego wątku tutaj. Jeżeli Chcesz, porozmawiajmy na PW, ale w tym wątku robi sie już z tego mocno niemerytoryczna dyskusja, a przecież nie taka jest idea for internetowych.
max_max pisze:Czy za weryfikacje uznasz, że z telefonu osoby z tej sieci dzwoniłem się.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem Twoja wypowiedź, ale choziło Ci o to, że "ta osoba" ma telefon w sieci zagranicznej i dodzwoniłeś się z tej sieci na jakiś inny numer w Polsce czy tak? Jeżeli tak, to nie jest to weryfikacją. Roaming jest trochę bardziej złozonym tematem na wytłumaczenie i szkoda by było miejsca na odpowiedź w tym wątku. Generalnie są 2 opcje. Albo coś jest "nie tak" u tego Operatora zagranicznego i przekazywaniem rozmów w jego infrastrukturze, albo coś nie tak jest z ustawieniami w Twoim telefonie. Nie zapytałem o ważną rzecz. Czy masz tel. na Abonament, czy na Kartę? To też ważne, ponieważ mając "Na Kartę", nie z każdym Operatorem mamy zawarte takie same Umowy, jak w przypadku Abopnamentu. Przede wszystkim w telefonie "Na Kartę", dzwoni się za pomocą "Taniego Roamingu", co jest również trochę inne, jak w przypadku tel. na Abonament.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423534  autor: max_max
 17 sie 2010, 19:02
1. mam abo
2.Opiszmy jak to wszystko wyglądało:
a. Dzwonie na infolinie czy włączony roaming, dowiedziałem się, że działa.
b.Jadę do Niemiec nie mogę się nigdzie dodzwonić, do minę się dodzwonić nie szlo
c. Idę do salonu i dostałem odpowiedź, że to penie wina operatora z Niemiec.
d. Zmiana telefonu.
e. infolinia, rozmowa z technikiem według niego powinno być ok
f. Wyjazd na wycieczkę przez Ukrainę, Rumunię, Węgry, Słowację. nie można się dodzwonić, ja nie mogę.

Szkoda, ze to nie weryfikacja, ale tak zrobiłem w Ukrainie.

 #423544  autor: play4you2
 17 sie 2010, 19:32
max_max pisze:Szkoda, ze to nie weryfikacja, ale tak zrobiłem w Ukrainie.
Wiesz co, podaj mi jak Możesz więcej info na PW (nr tel. i nawet ten opis), a ja postaram się jakoś Ci pomóc. Oczywiście, nie obiecuję, że mi się uda, ale przynajmniej spróbuję. A teraz jesteś w Polsce, czy zagranicą?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #423566  autor: danko
 17 sie 2010, 20:55
P4Y czy możesz jasno napisać kto może skorzystać z promocji Replay LongPlay Extra z minutami (22.07.2010)? Mam do końca umowy mniej niż 3 miechy (koniec 13 listopada) i dalej nie mogę skorzystać...? czytając inne fora nawet użytkownicy mający mniej niż 1 miesiąc do końca też nie mają możliwości skorzystania z tej promocji! Mam wrażenie że ta promocja to wielki ściema. Jest to trochę niepoważne, przez 2 lata płacę regularnie rachunki ok 60zł i nie mogę skorzystać z czegoś co oficjalnie jest dostępne. Może trzeba złożyć rezygnację co?, może łaskawie ktoś zadzwoni i wtedy łaskawie dostanę?

 #423572  autor: Marens
 17 sie 2010, 21:14
Mam pytanie odnośnie dezaktywacji usługi notka SMS.
Uruchamiamy przekierowania na numery:

gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#

Rozumiem, że w roamingu (Chorwacja) opłata za przekierowanie nie zostanie naliczona.
Logicznie rzecz biorąc nie powinno, ale wolę dopytać się bo znajoma jutro jedzie, a nie chcielibyśmy jakiś niespodzianek.

 #423587  autor: Th0mas
 17 sie 2010, 21:45
Witam. Mam taki mały problem. Próbowałem go rozwiązać w salonie PLAY, ale nie satysfakcjonowała mnie ich odpowiedź. Mianowicie mam 2 karty SIM. Abonemant w Play i pre paid w Orange. W Orange jestem już dobre 8 lat i wszyscy znają mój numer, dlatego chciałbym jeśli jest taka możliwość korzystać z mojego starego numeru z Orange w PLAY. Pytałem w salonie sprzedaży, czy jest możliwość zamiany numeru telefonu. Powiedziano mi, że tak, ale na nowo wylosowany, a nie na wybrany przeze mnie. W BOK natomiast mi powiedziano, że jedyną możliwością jest kupno na numer z Orange Long Play za 1zł, ale mnie takie rozwiązania nie satysfakcjonują, ponieważ chciałbym mieć jeden numer telefonu, ten z Orange, ale w moim abonamencie z PLAY. Do tej pory jedynym sensownym rozwiązaniem jest czekanie na zakończenie umowy z Wami, nie przedłużanie jej i przeniesienie numeru z Orange jako nowej aktywacji, ale w ten sposób stracę możliwość kupna nowego telefonu bo warunkach dla przedłużających umowę, a te są zazwyczaj lepsze, niż dla nowych użytkowników. Dlatego pomyślałem, że może byłaby możliwość, abym przeniósł numer z Orange do PLAY FRESH i zamiana tych numerów. Numer z abonamentu przeszedłby na pre paida, a tez z pre paida (stary Orange) na post paida z kontynuacją mojej umowy. Czy jest taka możliwość?

 #423590  autor: Sikor28
 17 sie 2010, 21:49
Ostatnio przeniosłem 9 numerów do Play dla firm (z Ery) oraz dwa fresh, również do firmy.
Umowy wszystkie podpisane, wszystko pięknie działa ale ... jeden fresh nadal we fresh zamiast w firmie i nijak nie można tego załatwić (od miesiąca a umowa od tego czasu podpisana). Doradca biznesowy Play również się u Was odbija jak piłka od odpowiedzialnego działu i też nie może tego załatwić (a rzekomo to już było zrobione ten miesiąc temu). Dzwoniłem do BOK dla firm, zgłosiłem sprawę (9 sierpnia), dzisiaj dzwonię ponownie (bo brak odzewu) i .... albo zróbcie coś z tą parodią obsługi klienta (na plus), albo go zlikwidujcie jak się Wam nie chce. Trzy razy przełączany - jak kukułcze jajo podrzucany do niewłaściwych działów. W końcu się udało. Na pytanie kiedy fresh będzie w firmie usłyszałem odpowiedź: "- wtedy kiedy będzie". Co to jest kabaret ? Było więcej tego typu odpowiedzi (-co pan myśli, że ktoś tu usiądzie i to załatwi od ręki ? trzeba czekać), szkoda ze nie nagrałem rozmowy. Chamstwo chamstwo i jeszcze raz chamstwo i to nie jest odosobniony przypadek w Waszej firmie. To jest pseudo BOK pełen prostaków.
Z Ery przejście odbyło się bez problemów, natomiast coś co macie załatwić w obrębie własnej firmy od tygodni nie jest możliwe.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #423595  autor: TrustNoOne
 17 sie 2010, 22:15
Th0mas pisze:Witam. Mam taki mały problem. Próbowałem go rozwiązać w salonie PLAY, ale nie satysfakcjonowała mnie ich odpowiedź. Mianowicie mam 2 karty SIM. Abonemant w Play i pre paid w Orange. W Orange jestem już dobre 8 lat i wszyscy znają mój numer, dlatego chciałbym jeśli jest taka możliwość korzystać z mojego starego numeru z Orange w PLAY. Pytałem w salonie sprzedaży, czy jest możliwość zamiany numeru telefonu. Powiedziano mi, że tak, ale na nowo wylosowany, a nie na wybrany przeze mnie. W BOK natomiast mi powiedziano, że jedyną możliwością jest kupno na numer z Orange Long Play za 1zł, ale mnie takie rozwiązania nie satysfakcjonują, ponieważ chciałbym mieć jeden numer telefonu, ten z Orange, ale w moim abonamencie z PLAY. Do tej pory jedynym sensownym rozwiązaniem jest czekanie na zakończenie umowy z Wami, nie przedłużanie jej i przeniesienie numeru z Orange jako nowej aktywacji, ale w ten sposób stracę możliwość kupna nowego telefonu bo warunkach dla przedłużających umowę, a te są zazwyczaj lepsze, niż dla nowych użytkowników. Dlatego pomyślałem, że może byłaby możliwość, abym przeniósł numer z Orange do PLAY FRESH i zamiana tych numerów. Numer z abonamentu przeszedłby na pre paida, a tez z pre paida (stary Orange) na post paida z kontynuacją mojej umowy. Czy jest taka możliwość?
Z tego co wiem to nie jest to możliwe. Tzn zamiana typu nr A na B.

[ Dodano: 2010-08-17, 22:17 ]
Sikor28 pisze:Doradca biznesowy Play również się u Was odbija jak piłka od odpowiedzialnego działu i też nie może tego załatwić
Jak już są zgłoszenia to podaj tutaj ich numery to P4Y Ci pomoże.. :)

[ Dodano: 2010-08-17, 23:08 ]
@ P4Y - przypadkiem zwróciłem na coś uwagę przed chwilą. Pobieram plik z konferencji (co jakiś czas je pobieram i zwykle mają od 70MB do 300MB) i przy prędkości 30kB/s DL strona internetowa (nie jest obładowana jakimiś zdjęciami itp) ładuje się po około 1 minucie (!). Nie ma znaczenia jaka to strona internetowa. Gdy pobieram taki plik na innym Play Online dzieje się dokładnie to samo. Jak pobieram to przez internet od innego operatora tego problemu nie mam.. Nie ma znaczenia system przez który jest pobór danych. Wcześniej na to niezbyt zwróciłem uwagę gdyż jak już wyżej wspomniałem mam internet razy kilka (od różnych dostawców). Gdy tylko przerwę pobieranie, strony działają idealnie. Co lepsze pobieram inny plik który pobiera się z prędkością powiedzmy 100 kB/s to dzieje się to samo (przy czym tutaj jestem skory zrozumieć dlaczego strony się tak wolno ładują ale tam gdzie jest 30kB/s?!). Ewidentnie widać, że to nie wina zapchanych łączy Play czy też modemów, SIM itp ale coś w ustawieniach u Was. Czy jest ktoś to w stanie wytłumaczyć? Ogólnie nie sprawia mi to problemu gdyż mam do dyspozycji inne łącze ale jeszcze kilka miesięcy temu tak nie było. To jest Play Online na abonament a i jestem blisko stacji (lokalizacja nie ma też znaczenia).

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #423640  autor: kerim36
 18 sie 2010, 07:37
Th0mas pisze:Dlatego pomyślałem, że może byłaby możliwość, abym przeniósł numer z Orange do PLAY FRESH i zamiana tych numerów.
marzenia niestety

[ Dodano: 2010-08-18, 07:42 ]
Sikor28 pisze:jeden fresh nadal we fresh zamiast w firmie i nijak nie można tego załatwić (od miesiąca a umowa od tego czasu podpisana).
I powstaje pytanie, czy nadal zalezy Ci na taniej ofercie, czy na nieco drozszej, ale z kompetentna obsluga w sytuacji problematycznej.

Zastanawia mnie jedna rzecz. Play ma chyba 2 tygodnie na uaktywnienie numeru, a skoro u Ciebie trwa to ponad miesiąc to możesz prawdopodobnie rozwiązać umowę bez konsekwencji i podpisać nową z nowym (drugim) telefonem. Zastanów się nad tą opcją i skorzystaj. Za swoje błędy niech płaci Play.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #423649  autor: Sikor28
 18 sie 2010, 08:34
Era bije na glowe Play pod wzgledem obslugi klienta.
Tak przynajmniej jest w moim przypadku. Wlasciwie nigdy nie mialem zadnych powazniejszych zastrzezen. Mam w PTC jeszcze 16 numerow i wszystko co potrzebuje zalatwiam od reki bez niepotrzebnej zwloki. A chamstwa i aroganckich odpowiedzi takich jak przytoczylem nigdy u nich nie uswiadczylem, to zupelnie inny poziom.
Play za to bije Ere na glowe pod wzgledem generowanych kosztow. Oferta jaka dostalem to wlasciwie 1/3 rachunku w Erze. Zobaczymy co bedzie po roku (na tyle mam umowe).
A na dzien dzisiejszy oczekuej aktywacji fresh w firmie.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #423661  autor: pawelpp
 18 sie 2010, 09:37
kilka pytań:
1. mając telefon na kartę można korzystać z roamingu tylko w usłudze tani roaming?
2. na czym dokładnie ta usługa polega i dlaczego rozmowy są gorszej jakości?
3. czy w przypadku zerwania umowy, stracę wszystkie numery na których mam abonament? w tym ten z oferty LongPlay 1 zł dla abonentów?

 #423678  autor: blazejek
 18 sie 2010, 10:33
do Marens:

Notkę sms wyłączasz kodami:
gdy zajęty #67#
gdy nie odpowiada #61#
gdy nieosiągalny #62#

albo kodem ##002# to wyłączysz wszystkie przekierowania

 #423696  autor: Marens
 18 sie 2010, 11:36
1. mając telefon na kartę można korzystać z roamingu tylko w usłudze tani roaming?
Nie, działa też zwykłe wybieranie: 0048, +48.
Niektóre sieci nie realizują połączeń przez 0048, +48 w prepaidzie.
Można to sprawdzić tutaj http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/pola ... index.html Na przykładzie Czech:

Telefonica O2
Połączenia głosowe
wykonywanie karta TAK*
* możesz wykonywać połączenia korzystając z usługi Tani roaming - TANI ROAMING

Jeśli jest gwiazdka to tylko przez tani roaming, jeśli tej gwiazdki nie ma to normalnie działa.

2. na czym dokładnie ta usługa polega i dlaczego rozmowy są gorszej jakości?
Karta sim wysyła w tle ekspresowy kod do sieci, sieć do Ciebie oddzwania i słyszysz sygnał wybierania numeru. Płacisz za połączenie dopiero w momencie kiedy Twój rozmówca odbierze.
pawelpp pisze:3. czy w przypadku zerwania umowy, stracę wszystkie numery na których mam abonament?
Zostaną odłączone numery które ujmiesz w sypowiedzeniu. Jednym słowem ty decydujesz jakie numery mają pozostać a jakie chcesz zlikwidować.

 #423751  autor: pawelpp
 18 sie 2010, 14:00
Marens pisze:
2. na czym dokładnie ta usługa polega i dlaczego rozmowy są gorszej jakości?
Karta sim wysyła w tle ekspresowy kod do sieci, sieć do Ciebie oddzwania i słyszysz sygnał wybierania numeru. Płacisz za połączenie dopiero w momencie kiedy Twój rozmówca odbierze.
To akurat wiem, tylko gdyby po prostu sieć oddzwaniała, to jakość połączenia powinna być taka sama jak w przypadku normalnego roamingu. Kiedyś korzystałem z takiej usługi w erze i o ile dobrze pamiętam, to różnica polegała na tym, że te połączenia na jakimś etapie były realizowane przez internet/inną sieć niż telefonii komórkowej. Faktycznie nie dało się przez to rozmawiać.
Marens pisze:Jednym słowem ty decydujesz jakie numery mają pozostać a jakie chcesz zlikwidować.
W POSie powiedziano mi, że LongPlay był w ofercie promocyjnej i jest związany z głównym numerem. Pytam, ponieważ chciałbym zachować tamten numer, a umowę z Play zamierzam sam zerwać, bo szkoda moich nerwów... Podobno nie mogę też przejść z tamtym numerem do innej sieci.

[ Dodano: 2010-08-18, 14:02 ]
Widzę, że masz Nokie C5... Tak w jednym zdaniu jak oceniasz ten telefon?
  • Strona 45 z 244
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 244
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 244