Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
5
Rejestracja
26 sty 2010, 21:46
Lokalizacja
jelenia góra
Generalnie rozwiązanie Umowy precyzyjnie określa właśnie sam Regulamin (jak i Ustawa Prawo Telekomunikacyjne). Konkretnie zapisy w par. 16. Jeżeli nie masz świadczonych usług z winy Operaotra (choć nie wiem, nie sprawdzałem, to tylko informacja), to ustawodawca precyzyjnie określa co w takiej sytuacji się należy. Te informacje masz również w Regulaminie. W takim przypadku możesz żądać odszkodowania w wysokości 1/30 opłaty Abonamentu za każdy dzień braku świadczonych usług. Jeżeli w/g Ciebie masz absolutną rację w sporze, a mimo wszystko dany Operator uchyla się od wypłaty odszkodowania, możesz poprosić o interwencję odpowiednie organy państwoe lub zgłosić sprawę do sądu.syrius54 pisze:Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli operator łamie regulamin?
A o co w ogóle w tym chodzi? Nie załapałemPijo pisze:play4you2, mam pytanie : czy automatycznie aktywujecie Notkę SMS dla użytkowników Play? U mnie na 2 numerach Freshowych zostala automatycznie aktywowana? Trochę to mnie martwi , gdyż Notka SMS wyklucza sie z usługa " Informacja o nieodebranym połączeniu"
Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne. Jeszcze raz potworzę, numer kontaktowy z samej definicji jest po to aby właśnie na niego się kontaktować. Play ostatnio kontaktuje się ze mną z zastrzeżonego numeru, więc nie wiem czy to naprawdę Play - może zadzwonić znajomy dla żartu, przy zastrzeżonych podawać hasła nie chcę, jak podam hasło jeszcze ktoś mi zrobi coś złośliwego. Na wszelki wypadek zawsze mówię, ze właściciela numeru nie ma. O dziwo... wtedy o żadne hasła nigdy nie proszą, raczej nie wiedzą co robić, są zaskoczeni, pytają się kiedy będzie właściciel. Podaję jakąś godzinę jako "nie właściciel", ale i tak o tej godzinie się nie odzywają. Jak ktoś chce niech sam to sprawdzi. P4Y, naprawdę zmieńcie te procesy.play4you2 pisze:Wszystko jest tu absolutnie zrozumiałe. Zapomniałeś, że do prowadzenia rozmowy z osobą, która ma aktywacje firmowe wymagane jest UWIERZYTELNIENIE a więc podanie HASŁA abonenckiego. Jeżeli właściciel firmy udostępni to hasło "Pani Jadzi", to niestety, za to już nie odpowiadamy. Reasumując, nic się nie zrobi ani nie zrobimy żadnych zmian (tym bardziej nie przekażemy żadnych informacji), dopóki nie usłyszymy hasła.luccicare pisze:Nie rozumiem tego. Numer kontaktowy jest podawany właśnie do kontaktu. Co w sytuacji firmy w której zgłoszenie na numer użytkowany przez pracownika (np. Pani Jadzia z działu nabiału)
Nie obchodzi mnie co chce osoba dzwoniąca z zastrzeżonego numeru. Poinformowałem ja, że może do mnie dzwonić z numeru BOKu. To wy macie do mnie sprawę, a nie ja do was, żebym dzwonił na płatny numer.play4you2 pisze:Najwidoczniej był to kontakt w sprawie tego Aneksu, o którym mówisz, a którego nie chciałeś. Zgodnie z obowiązkiem udzielenia informacji o nagrywaniu rozmowy, takie dane zostały ci przekazane. Jednak, aby można było prowadzić dalej rozmowę, w tym przypadku również wymagane jest uwierzytelnienie (podanie hasła). Jak go nie podałeś, konsultant nie mógł dalej z Tobą rozmawiać. W tym przypadku jego zachowanie było jak najbardziej prawidłowe. Jeżeli nie miałeś zaufania, kto do Ciebie dzwoni, zawsze mogłeś sam się skontaktować z nami (połączenie płatne), lub napisać stosowne zgłoszenie w tej sprawie.Raul pisze:Dzwoni (dwa , trzy dni temu) ktoś z zastrzeżonego i przedstawia się jako osoba z Play i chce żebym wyraził zgodę na nagrywanie rozmowy i podał swoje dane (SIC!).
Pewnie dzwonili z opcją wyjaśnienia sprawy i przekazania Ci informacji końcowych, ale skoro odmówiłeś rozmowy, zapewne o wszystkim dowiesz się z korespondencji, albo na "Play24" w zamknięciu zgłoszenia.
Pzdr.
Popieram. Kontakt telefoniczny z Play (nie ma znaczenia z jakiego działu) powinien ZAWSZE być z numeru 790500500 lub 790600600. Do mnie gdy Play dzwonił wyświetlił się akurat numer +790500500.Raul pisze:Poinformowałem ja, że może do mnie dzwonić z numeru BOKu.
reklamowacplayonline pisze:polaczenia z internetem za ktore zostala mi pobrana oplata pomimo, ze mam Pakiet Internet 25MB (zostalo mi jeszcze 3MB
polecam Ci drugi stosowny watek o przygodach z playKaczor pisze:A zdarzają się często w tej sieci jakieś pomyłki
wszystko da sie wyjasnicKaczor pisze:wg moich wyliczeń doliczyli jakieś 40% wartości faktury
W zasadzie tak. Na niektórych partiach kart była ona zamieszczona. Jest to usługa bezpłatna, więc istnieje możliwość jej aktywacji. Jednak, jeżeli Klient nie chce jej otrzymywać, wystarczy że złoży odpowiednią dyspozycję i sprawa załatwiona.Pijo pisze:play4you2, mam pytanie : czy automatycznie aktywujecie Notkę SMS dla użytkowników Play?
Pijo pisze:Bardzo dobrze rozwiązane .
Niestety, ale na chwilę obecną nie będzie zmiany tych procedur. Co do kontaktu, to oczywiście nie musisz dzwonić, możesz napisać mail lub poprzez Play24. Są różne sposoby kontaktu. Zazwyczaj dzwoni się z numerów *500 (790500500), ale są małe wyjątki (0,001%), gdize kontakt ten może odbyć się z numeru zastrzeżonego. Nie oznacza to jednak, że ktoś chce zrobić Ci kawał. Jednak oczywiście masz prawo odmówić rozmowy.luccicare pisze:Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne.
Trudno mi jest Ci teraz udzielić na to pytanie odpowiedzi. Nie otrzymałem informacji, że coś jest nie tak. Wszystko powinno działać. Zgłoś to indywidualnie.TrustNoOne pisze: dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu nie działa?
Sprawę już kiedyś zgłaszałem. Z tego co mi wiadomo, nazwa ta funkcjonuje z tego tytułu, że telefon loguje się do określonego BTSa (o czym doskonale wiadomo). jeżeli jest on oddalony znacznie od miejsca, gdzie akurat przebywasz, może się zdarzyć, że nazwa ta jest niewłaściwa (np. inna nazwa dzielnicy lub miasta, w przypadku Śląska. Przykład - Katowice - Sosnowiec.). Niestety, u innych Operaotrów może to działać trochę lepiej, ponieważ siłą rzeczy, mają więcej nadajników. My, jak w przyszłości osiągniemy taki stan nadajników, też będziemy mogli wprowadzić stosowne ustawienia.TrustNoOne pisze:czy Play zmieni w końcu coś z tym aby na wyświetlaczach pojawiała się nazwa miejscowości / rejonu gdzie znajduje się komórka?
Też nie mam na ten temat żadnych informacji. Podobnie jak wyżej, zgłoś to indywidualnie.TrustNoOne pisze:czy dziś (właściwie już wczoraj bo 12 sierpnia) coś się dzieje z krótkimi kodami? Nie działa 101 i 111
Dokładnie mam taką samą odpowiedź. Nie jestem w stanie Ci teraz powiedzieć, co się zdarzyło. Zgłoś reklamację (lub po prostu sprawę) i poczekaj na wyjaśnienia.kerim36 pisze:playonline napisał/a:
polaczenia z internetem za ktore zostala mi pobrana oplata pomimo, ze mam Pakiet Internet 25MB (zostalo mi jeszcze 3MB
reklamowac
Niestety nie, ponieważ potrzebujemy oryginału dokumentu.muchakk pisze:Czy wniosek o eFakturę mogę zeskanować i przesłać do was e-mailem ?
Dokładnie. Poczekaj jeszcze. Widok fv jest dostępny góra do 7dni po jej wystawieniu (zazwyczaj 3 dni, nie więcej). Jakyś mimo wszystko nadal nie miał mozliwości jej "podejrzenia", zgłoś to indywidualnie. A, i jeszcze ważna rzecz. Oczywiście ten plik, który otrzymałeś od nas, jego nie otwieraj, ponieważ na nim zobaczysz tylko same cyferki i nic więcej. Do podglądu fv jest odpowiednia aplikacja (zaznaczona "lupką" w Play24).kerim36 pisze:Kaczor,
aby obejrzec e-fakture musisz poczekac jeszcze kilka dni
Nie ukrywam, czasami się zdarzają, choć baaaardzo rzadko (tak jak u każdego Operatora), ale to jest wtedy od razu korygowane. Co do Twojej sugestii, podejrzewam, że otrzymałeś (jak to przy 1 fv) naliczoną opłatę za Abo za niepełny okres i pełny oraz podobnie z Pakietami. Opłata za niepełny okres i pełny. Kolejna fv powinna już być ok, i nie powinna zawierać "dziwnych" opłatKaczor pisze:A zdarzają się często w tej sieci jakieś pomyłki np. z naliczaniem opłat za pakiety, które są w promocji za darmo albo coś w ten deseń?
Na adres e-mail przyjdzie do ciebie e-awizo. Tam masz też pdf z wizualizacją gdzie zobaczysz ten sam pdf na Play24. A szczegółowo to tylko Play24 (historia połączeń).Kaczor pisze:Jak można dostać się do szczegółowej faktury przed jej zapłaceniem?