• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 43 z 244
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 244
 #422602  autor: syrius54
 12 sie 2010, 20:59
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli operator łamie regulamin?chodzi o punkt który mówi że operator musi wypłacić odszkodowanie za brak zasięgu sieci w ciągu 14 dni od uznania reklamacji...u mnie minęło już 60 dni. Na moje zgłoszenie dotyczące tego problemu otrzymałem odpowiedź zupełnie nie na temat. Mam już dość problemów z tą siecią a umowę mam na 3 lata więc został mi jeszcze rok, a poprawy jakości usług nie ma :(

 #422614  autor: play4you2
 12 sie 2010, 21:47
syrius54 pisze:Witam, chciałbym się dowiedzieć czy można rozwiązać umowę z winy operatora jeśli operator łamie regulamin?
Generalnie rozwiązanie Umowy precyzyjnie określa właśnie sam Regulamin (jak i Ustawa Prawo Telekomunikacyjne). Konkretnie zapisy w par. 16. Jeżeli nie masz świadczonych usług z winy Operaotra (choć nie wiem, nie sprawdzałem, to tylko informacja), to ustawodawca precyzyjnie określa co w takiej sytuacji się należy. Te informacje masz również w Regulaminie. W takim przypadku możesz żądać odszkodowania w wysokości 1/30 opłaty Abonamentu za każdy dzień braku świadczonych usług. Jeżeli w/g Ciebie masz absolutną rację w sporze, a mimo wszystko dany Operator uchyla się od wypłaty odszkodowania, możesz poprosić o interwencję odpowiednie organy państwoe lub zgłosić sprawę do sądu.

To tak w kwestii wyjaśnień. A teraz tak bardziej po ludzku, czy możesz mi napisać na pw o co chodzi?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422619  autor: Pijo
 12 sie 2010, 22:21
play4you2, mam pytanie : czy automatycznie aktywujecie Notkę SMS dla użytkowników Play? U mnie na 2 numerach Freshowych zostala automatycznie aktywowana? Trochę to mnie martwi , gdyż Notka SMS wyklucza sie z usługa " Informacja o nieodebranym połączeniu".

Edit Jednak niepotrzebnie zrobiłem raban. Notka SMS rozszerza funkcje usługi Informacje o nieodebranym połączeniu(przynajmniej u mnie tak to działa ). Jesli ktoś na nie wysle Notki to przychodzi sms taki jak w usludze "informacja o nieodebranym połaczeniu" , jak ktos wysle Notke SMS to przychodzi sms z "Notką". Bardzo dobrze rozwiązane .
Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 09:58 przez Pijo, łącznie zmieniany 2 razy.

 #422620  autor: muchakk
 12 sie 2010, 22:30
U mnie na numerze abonamentowym też to zostało automatycznie włączone, ale całe szczęście że na chwile... sprawdzałem i teraz już tego nie ma...

 #422624  autor: Logith
 12 sie 2010, 22:53
Pijo pisze:play4you2, mam pytanie : czy automatycznie aktywujecie Notkę SMS dla użytkowników Play? U mnie na 2 numerach Freshowych zostala automatycznie aktywowana? Trochę to mnie martwi , gdyż Notka SMS wyklucza sie z usługa " Informacja o nieodebranym połączeniu"
A o co w ogóle w tym chodzi? Nie załapałem :oops:
Jak teraz będzie / jest - gdzie to można ustawić ?
Pozdrawiam.

Obrazek
Obrazek

 #422627  autor: muchakk
 12 sie 2010, 22:59
ZGłosiłem telefonicznie reklamacje na usługę notka sms która mi została aktywowana na numerze pre paid i po około 5 minutach oddzwoniono do mnie z rozwiązaniem :-)

wyłącznie sobie przekierowania w telefonie

 #422638  autor: luccicare
 12 sie 2010, 23:41
play4you2 pisze:
luccicare pisze:Nie rozumiem tego. Numer kontaktowy jest podawany właśnie do kontaktu. Co w sytuacji firmy w której zgłoszenie na numer użytkowany przez pracownika (np. Pani Jadzia z działu nabiału)
Wszystko jest tu absolutnie zrozumiałe. Zapomniałeś, że do prowadzenia rozmowy z osobą, która ma aktywacje firmowe wymagane jest UWIERZYTELNIENIE a więc podanie HASŁA abonenckiego. Jeżeli właściciel firmy udostępni to hasło "Pani Jadzi", to niestety, za to już nie odpowiadamy. Reasumując, nic się nie zrobi ani nie zrobimy żadnych zmian (tym bardziej nie przekażemy żadnych informacji), dopóki nie usłyszymy hasła.
Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne. Jeszcze raz potworzę, numer kontaktowy z samej definicji jest po to aby właśnie na niego się kontaktować. Play ostatnio kontaktuje się ze mną z zastrzeżonego numeru, więc nie wiem czy to naprawdę Play - może zadzwonić znajomy dla żartu, przy zastrzeżonych podawać hasła nie chcę, jak podam hasło jeszcze ktoś mi zrobi coś złośliwego. Na wszelki wypadek zawsze mówię, ze właściciela numeru nie ma. O dziwo... wtedy o żadne hasła nigdy nie proszą, raczej nie wiedzą co robić, są zaskoczeni, pytają się kiedy będzie właściciel. Podaję jakąś godzinę jako "nie właściciel", ale i tak o tej godzinie się nie odzywają. Jak ktoś chce niech sam to sprawdzi. P4Y, naprawdę zmieńcie te procesy.

 #422644  autor: TrustNoOne
 13 sie 2010, 00:26
1. dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu nie działa? (dzwoniono do mnie i gdyby nie drugi telefon to bym o tym nie wiedział a zasięg miałem i to pełen a osoba wykonująca połączenie słyszała, że jestem poza zasięgiem)
2. czy Play zmieni w końcu coś z tym aby na wyświetlaczach pojawiała się nazwa miejscowości / rejonu gdzie znajduje się komórka? W innych sieciach jakoś to idzie zrobić.
3. czy dziś (właściwie już wczoraj bo 12 sierpnia) coś się dzieje z krótkimi kodami? Nie działa 101 i 111

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #422655  autor: Raul
 13 sie 2010, 07:29
play4you2 pisze:
Raul pisze:Dzwoni (dwa , trzy dni temu) ktoś z zastrzeżonego i przedstawia się jako osoba z Play i chce żebym wyraził zgodę na nagrywanie rozmowy i podał swoje dane (SIC!).
Najwidoczniej był to kontakt w sprawie tego Aneksu, o którym mówisz, a którego nie chciałeś. Zgodnie z obowiązkiem udzielenia informacji o nagrywaniu rozmowy, takie dane zostały ci przekazane. Jednak, aby można było prowadzić dalej rozmowę, w tym przypadku również wymagane jest uwierzytelnienie (podanie hasła). Jak go nie podałeś, konsultant nie mógł dalej z Tobą rozmawiać. W tym przypadku jego zachowanie było jak najbardziej prawidłowe. Jeżeli nie miałeś zaufania, kto do Ciebie dzwoni, zawsze mogłeś sam się skontaktować z nami (połączenie płatne), lub napisać stosowne zgłoszenie w tej sprawie.
Pewnie dzwonili z opcją wyjaśnienia sprawy i przekazania Ci informacji końcowych, ale skoro odmówiłeś rozmowy, zapewne o wszystkim dowiesz się z korespondencji, albo na "Play24" w zamknięciu zgłoszenia.

Pzdr.
Nie obchodzi mnie co chce osoba dzwoniąca z zastrzeżonego numeru. Poinformowałem ja, że może do mnie dzwonić z numeru BOKu. To wy macie do mnie sprawę, a nie ja do was, żebym dzwonił na płatny numer.

 #422656  autor: TrustNoOne
 13 sie 2010, 07:49
Raul pisze:Poinformowałem ja, że może do mnie dzwonić z numeru BOKu.
Popieram. Kontakt telefoniczny z Play (nie ma znaczenia z jakiego działu) powinien ZAWSZE być z numeru 790500500 lub 790600600. Do mnie gdy Play dzwonił wyświetlił się akurat numer +790500500.

Quot capita, tot sententiae...

 #422666  autor: playonline
 13 sie 2010, 09:02
Jak to jest, ze na Play Online pomimo tego, ze sms nie zostal wyslany zostal on zarejestrowany? Nawet nie znam takiego numeru. Wczoraj zagladam na Play24 i widze 3 polaczenia z internetem za ktore zostala mi pobrana oplata pomimo, ze mam Pakiet Internet 25MB (zostalo mi jeszcze 3MB). :)

[ Dodano: 2010-08-13, 09:03 ]
PS To z tymi polaczeniami internetowymi dotyczy oczywiscie karty telefonicznej a to z smsem miedzynarodowym karty internetowej.

 #422673  autor: kerim36
 13 sie 2010, 09:14
playonline pisze:polaczenia z internetem za ktore zostala mi pobrana oplata pomimo, ze mam Pakiet Internet 25MB (zostalo mi jeszcze 3MB
reklamowac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #422687  autor: muchakk
 13 sie 2010, 10:03
Czy wniosek o eFakturę mogę zeskanować i przesłać do was e-mailem ?

 #422766  autor: Kaczor
 13 sie 2010, 17:16
Generalnie mam problem z (moim zdaniem) za wysoką fakturą, na razie chciałem się w ogóle zorientować, co na tej (e-)fakturze jest. Mimo że została wystawiona wczoraj, to w serwisie playmobile.pl w miejscu, gdzie powinien być jej podgląd pojawiła mi się klepsydra.. Jak można dostać się do szczegółowej faktury przed jej zapłaceniem?

 #422767  autor: kerim36
 13 sie 2010, 17:19
Kaczor,
aby obejrzec e-fakture musisz poczekac jeszcze kilka dni

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #422769  autor: Kaczor
 13 sie 2010, 17:24
Trochę to niefair, bo czas do zapłaty już leci, ale dzięki :) A zdarzają się często w tej sieci jakieś pomyłki np. z naliczaniem opłat za pakiety, które są w promocji za darmo albo coś w ten deseń? Bo mi wg moich wyliczeń doliczyli jakieś 40% wartości faktury, troszkę mnie to zdenerwowało..

 #422774  autor: kerim36
 13 sie 2010, 18:10
Kaczor pisze:A zdarzają się często w tej sieci jakieś pomyłki
polecam Ci drugi stosowny watek o przygodach z play
Kaczor pisze:wg moich wyliczeń doliczyli jakieś 40% wartości faktury
wszystko da sie wyjasnic

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #422777  autor: play4you2
 13 sie 2010, 18:31
Pijo pisze:play4you2, mam pytanie : czy automatycznie aktywujecie Notkę SMS dla użytkowników Play?
W zasadzie tak. Na niektórych partiach kart była ona zamieszczona. Jest to usługa bezpłatna, więc istnieje możliwość jej aktywacji. Jednak, jeżeli Klient nie chce jej otrzymywać, wystarczy że złoży odpowiednią dyspozycję i sprawa załatwiona.
Pijo pisze:Bardzo dobrze rozwiązane .
:mrgreen:
luccicare pisze:Nie jest to zrozumiałe. Jest to dziwne.
Niestety, ale na chwilę obecną nie będzie zmiany tych procedur. Co do kontaktu, to oczywiście nie musisz dzwonić, możesz napisać mail lub poprzez Play24. Są różne sposoby kontaktu. Zazwyczaj dzwoni się z numerów *500 (790500500), ale są małe wyjątki (0,001%), gdize kontakt ten może odbyć się z numeru zastrzeżonego. Nie oznacza to jednak, że ktoś chce zrobić Ci kawał. Jednak oczywiście masz prawo odmówić rozmowy.
TrustNoOne pisze: dlaczego informacja o nieodebranym połączeniu nie działa?
Trudno mi jest Ci teraz udzielić na to pytanie odpowiedzi. Nie otrzymałem informacji, że coś jest nie tak. Wszystko powinno działać. Zgłoś to indywidualnie.
TrustNoOne pisze:czy Play zmieni w końcu coś z tym aby na wyświetlaczach pojawiała się nazwa miejscowości / rejonu gdzie znajduje się komórka?
Sprawę już kiedyś zgłaszałem. Z tego co mi wiadomo, nazwa ta funkcjonuje z tego tytułu, że telefon loguje się do określonego BTSa (o czym doskonale wiadomo). jeżeli jest on oddalony znacznie od miejsca, gdzie akurat przebywasz, może się zdarzyć, że nazwa ta jest niewłaściwa (np. inna nazwa dzielnicy lub miasta, w przypadku Śląska. Przykład - Katowice - Sosnowiec.). Niestety, u innych Operaotrów może to działać trochę lepiej, ponieważ siłą rzeczy, mają więcej nadajników. My, jak w przyszłości osiągniemy taki stan nadajników, też będziemy mogli wprowadzić stosowne ustawienia.
TrustNoOne pisze:czy dziś (właściwie już wczoraj bo 12 sierpnia) coś się dzieje z krótkimi kodami? Nie działa 101 i 111
Też nie mam na ten temat żadnych informacji. Podobnie jak wyżej, zgłoś to indywidualnie.
kerim36 pisze:playonline napisał/a:
polaczenia z internetem za ktore zostala mi pobrana oplata pomimo, ze mam Pakiet Internet 25MB (zostalo mi jeszcze 3MB

reklamowac
Dokładnie mam taką samą odpowiedź. Nie jestem w stanie Ci teraz powiedzieć, co się zdarzyło. Zgłoś reklamację (lub po prostu sprawę) i poczekaj na wyjaśnienia.
muchakk pisze:Czy wniosek o eFakturę mogę zeskanować i przesłać do was e-mailem ?
Niestety nie, ponieważ potrzebujemy oryginału dokumentu.
kerim36 pisze:Kaczor,
aby obejrzec e-fakture musisz poczekac jeszcze kilka dni
Dokładnie. Poczekaj jeszcze. Widok fv jest dostępny góra do 7dni po jej wystawieniu (zazwyczaj 3 dni, nie więcej). Jakyś mimo wszystko nadal nie miał mozliwości jej "podejrzenia", zgłoś to indywidualnie. A, i jeszcze ważna rzecz. Oczywiście ten plik, który otrzymałeś od nas, jego nie otwieraj, ponieważ na nim zobaczysz tylko same cyferki i nic więcej. Do podglądu fv jest odpowiednia aplikacja (zaznaczona "lupką" w Play24).

Pzdr.

[ Dodano: 2010-08-13, 18:34 ]
Kaczor pisze:A zdarzają się często w tej sieci jakieś pomyłki np. z naliczaniem opłat za pakiety, które są w promocji za darmo albo coś w ten deseń?
Nie ukrywam, czasami się zdarzają, choć baaaardzo rzadko (tak jak u każdego Operatora), ale to jest wtedy od razu korygowane. Co do Twojej sugestii, podejrzewam, że otrzymałeś (jak to przy 1 fv) naliczoną opłatę za Abo za niepełny okres i pełny oraz podobnie z Pakietami. Opłata za niepełny okres i pełny. Kolejna fv powinna już być ok, i nie powinna zawierać "dziwnych" opłat :-). Ale zweryfikuj to oczywiście.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #422780  autor: TrustNoOne
 13 sie 2010, 19:04
Kaczor pisze:Jak można dostać się do szczegółowej faktury przed jej zapłaceniem?
Na adres e-mail przyjdzie do ciebie e-awizo. Tam masz też pdf z wizualizacją gdzie zobaczysz ten sam pdf na Play24. A szczegółowo to tylko Play24 (historia połączeń).

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #422785  autor: Kaczor
 13 sie 2010, 20:07
@play4you2 To jest już następna faktura, na razie nie ma co gdybać, trzeba poczekać, a tym czasem dziękuję wszystkim za pomoc :)
  • Strona 43 z 244
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 244
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 244